Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
dostępne
(21)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(2)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(3)
Filia 2 (Fredry 5)
(2)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(2)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Wejchert-Spodenkiewicz Aleksandra
(7)
Squires G
(2)
Cooper Ian
(1)
Horwood Janet (1944- )
(1)
McKeown S
(1)
McKeown Sally
(1)
Mckeown S
(1)
Squires Garry
(1)
Warner Penny
(1)
Weiss Robin Elise
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(6)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Dysleksja i dysgrafia
(3)
Gry i zabawy
(1)
Hormonalna terapia zastępcza w menopauzie
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Macierzyństwo
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Menopauza
(1)
Niemowlę
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Gatunek
Poradniki
(3)
Poradnik
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Inteligencja ++)
Poradnik dotyczący umiejętności zadawania pytań, dla wszystkich którzy chcą doskonalić się i rozwijać wewnętrznie. "Dobre pytanie jest kluczem douzyskania tego, czego się chce a jednocześnie sztuką, która wymaga od nas świadomej pielęgnacji". Znajdziemy tu porady dotyczące: zadawania pytań w trudnych sytuacjach, dostrajania sie do drugiej osoby, róznych sposobów reagowania na odpowiedzi. [Merlin, 2008]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Jak Być Zdrowszym)
Menopauzę często określa się "drugim okresem dojrzewania", ponieważ może być to czas chaosu, kiedy tracimy pewność, kim jesteśmy bądź dokąd zmierzamy. Zaczynamy zadawać sobie pytanie: "O co w tym wszystkim chodzi?" Niemniej mamy teraz olbrzymią przewagę nad nastolatkami ľ doświadczenie całego życia, na którym możemy się oprzeć. Tak więc menopauza może być dla nas wspaniałą okazją. Może być burzliwa i niepokojąca, lecz także wręczyć klucz do drugiego dorosłego życia, w którym tak wiele jest możliwe i osiągalne. [Feeria, 2007] Poranik medyczny napisany przez lakarza prostym i komunikatywnym językiem. [Merlin, 2008]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-612 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-61 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-61 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-61 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-61 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
1. Przygotowania przed pojawieniem się dziecka ; 2. Poród i twoje pierwsze tygodnie w roli mamy ; 3. Podstawy opieki nad dzieckiem ; 4. Odżywianie się rodziny ; 5. Rozwój fizyczny i umysłowy ; 6. Ciało po urodzeniu dziecka i kondycja fizyczna ; 7. Seks po urodzeniu dziecka ; 8. Praca i opieka nad dzieckiem ; 9. Domatorskie rodzicielstwo ; 10. Gotowa na więcej?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 8 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-61 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-61 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-61 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-61 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-613.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-61 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-61 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Praktyczny Poradnik Dla Rodziców i Pedagogów)
Książka ta skupia się na praktycznych trudnościach, z którymi stykają się uczniowie na co dzień w swojej klasie. Dostarcza nauczycielom i rodzicom strategii do wspierania dzieci dyslektycznych i umożliwia uczniom lepszy dostęp do programu nauczania. Autorzy uwzględniają punkt widzenia ucznia - jeden z działów poświęcony jest ośmielaniu dzieci, by były pozytywnie nastawione, rozwijały strategie dawania sobie rady i stały się samodzielnymi uczniami. Określa się rodzaj niezbędnego wsparcia dla dziecka i kładzie nacisk na zachęcanie do samodzielności. [ Internet, 2008].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Praktyczny Poradnik Dla Rodziców i Pedagogów)
WSTĘP: 1. Aktywizacja dzieci dyslektycznych; 2. Stopniowe reagowanie; 3. Rodzice jako równi partnerzy, I. DEFINICJE I WYZWANIA: 1. Różne definicje dysleksji; 2. Dysleksja wzrokowa; 3. Pozytywne cechy w dysleksji; 4. Wyzwanie dla nauczycieli; 5. Podsumowanie; 6. Pięć przypadków; 7. Dysleksja - cechy niektórych definicji, II. ROZPOZNANIE SŁABYCH I MOCNYCH STRON: 1. Tabela kontrolna; 2. Poziomy wiekowe w czytaniu i ortografii; 3. Obserwacja w klasie; 4. Zauważanie rzeczy, które pomagają; 5. Analizowanie wzorów ortograficznych; 6. Programy wyrównawcze; 7. Indywidualne programy edukacyjne (IPE) i wychodzenie poza cele typu SMART(to znaczy ważne, specyficzne, dające się zmierzyć i osiągnąć w danym czasie); 8. Wsparcie w klasie; 9. Zróżnicowanie; 10. Wyuczona bezradność; 11. Porównanie z rówieśnikami, III. USTALENIA DOTYCZĄCE KLASY I STRATEGIE WSPOMAGAJĄCE: 1. Otoczenie klasowe; 2. Strategie wspomagające; 3. Wspieranie czytania w klasie; 4. Strategie nauczyciela podczas pracy z całą klasą; 5. Wspieranie pisania, IV. WYKORZYSTANIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNO - KOMUNIKACYJNEJ DO POMOCY UCZNIOM DYSLEKTYCZNYM: 1. Laptopy; 2. Siła komputerowego redagowania tekstu, V. ZDOLNOŚCI ORGANIZOWANIA I PLANOWANIA: 1. Ogólna organizacja; 2. Rozbudowane pisanie; 3. Powtórka i planowanie zakresu materiału do nauczenia; 4. Słownictwo egzaminacyjne; 5. Specjalne warunki w czasie egzaminów, VI. DYSLEKSJA I MATEMATYKA: 1. Liczba i zapis; 2. Język i symbole; 3. Połączenia liczbowe i tablice do nauki; 4. Kalkulatory; 5. Wzory; 6. Ocena poprawności; 7. Sposoby pracy; 8. Co z programem komputerowym?, VII. WSPARCIE EMOCJONALNE: 1. Reakcje emocjonalne; 2. Blokada emocjonalna; 3. Zachęcanie uczniów do poszukiwania rozwiązań; 4. Przejścia, VIII. ROLA RODZICÓW: 1. Zniechęcone dziecko; 2. Twoje dziecko ma trudności w rozwijaniu umiejętności czytania i pisania; 3. Co możesz zrobić?; 4. Czytanie; 5. Pisanie; 6. Ortografia; 7. Uczniowie szkoły średniej, IX. DYSLEKSJA I JA: 1. Rozpoznawanie własnych trudności; 2. Co możesz zrobić z ...?; 3. Odkryj w czym jesteś dobry; 4. W czym jestem dobry?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-376 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej