Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(6)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Autor
Walińska Ewa
(7)
Brzeska Aneta
(2)
Czajor Agnieszka
(2)
Czajor Przemysław
(2)
Gajdka Jerzy
(2)
Michalak Marcin (ekonomia)
(2)
Wencel Agnieszka
(2)
Bojanowski Witold (ekonomia)
(1)
Jaroszczak Anna
(1)
Jurewicz Anna (ekonomia)
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Urbanek Grzegorz (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Analitycy ekonomiczni
(2)
Biegli rewidenci
(2)
Dyrektorzy finansowi
(2)
Księgowi
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Bilans księgowy
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Rachunkowość finansowa
(2)
Rachunkowość międzynarodowa
(2)
Sprawozdawczość finansowa
(2)
Zarządzanie
(2)
Konkurencyjność
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Prawo własności intelektualnej
(1)
Wycena
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Gatunek
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks
Bibliogr.
1. Instytucjonalne i koncepcyjne aspekty harmonizacji rachunkowości i sprawozdawczości finansowej 2. "Ramy konceptualne" standardów międzynarodowych 3. Ogólne zasady pomiaru podstawowych elementów sprawozdań finansowych 4. Ogólne zasady prezentacji informacji w sprawozdaniach finansowych 5. Bilans-rachunek majątku i kapitału 6. Rachunek zysków i strat - rachunek przychodów i kosztów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-657 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86579 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78632/t.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78632/t.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 305-316.
Dla osób pracujących w finansach, właścicieli przedsiębiorstw, kadry zarządzającej, a także osób pracujących w marketingu.
Monografia stanowi naukowe opracowanie, będące zwieńczeniem badań Autora nad rolą marki jako czynnika determinującego wartość przedsiębiorstwa. Przedstawia nieprezentowane wcześniej w polskiej literaturze przedmiotu uporządkowane, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do roli marki w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa. Unikatowość zaprezentowanego w książce podejścia wynika z tego, że w przeciwieństwie do większości publikacji książkowych z obszaru brandingu, które koncentrują się na odpowiedzi na pytanie: „Jak zbudować markę?", niniejsza monografia koncentruje się na odpowiedzi na pytanie: „W jaki sposób marka buduje wartość przedsiębiorstwa i jak ją można wycenić?". Marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa. Prezentowana monografia przedstawia markę z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych przez nią różnych funkcji komercyjnych i społecznych. Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. na następujące pytania: • Jaka jest istota marki i co się na nią składa? • Jak marka postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa? • Jak można wycenić markę i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów? • Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla marki? • Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości? Książka prezentuje unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określić wartość finansową marki. Jest to zatem pozycja przede wszystkim dla osób pracujących w finansach, a także dla właścicieli przedsiębiorstw czy przedstawicieli najwyższych szczebli zarządzania. Po tę książkę mogą też sięgnąć osoby pracujące w marketingu, aby uświadomić sobie konsekwencje budowania silnej marki dla wzrostu wartości przedsiębiorstwa. Osoby, które na co dzień nie zajmują się tymi zagadnieniami, również znajdą w książce wiele wątków wyjaśniających mechanizm oddziaływania marki, co pomoże im lepiej odnaleźć się w świecie, w którym marki są wszechobecne i wpływają wielokierunkowo na ich życie. [CeDeWu, 2019]
Pojęcie i ewolucja znaczenia marki ; Perspektywa marketingowa marki ; Marka z perspektywy prawnej ; Marka w strategii przedsiębiorstwa ; Marka jako kategoria sprawozdawcza ; Marka a wartość przedsiębiorstwa i wartość dla akcjonariuszy ; Wycena marki ; Licencjonowanie marki w budowaniu wartości przedsiębiorstwa ; Przyszłość marek w globalnej gospodarce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Stanowi kontynuację publikacji pt. "Rachunkowość finansowa : ujęcie sprawozdawcze i ewidencyjne : podręcznik" pod redakcją naukową Ewy Walińskiej.
Cz. I. PODSTAWY RACHUNKOWOŚCI I SPRAWOZDAWCZOŚCI FINANSOWEJ: 1. Pojęcie i istota rachunkowości, 2. Podstawowe kategorie finansowe i ogólne zasady ich pomiaru, 3. Ogólne zasady sporządzania jednostkowych sprawozdań finansowych, 4. Ewidencja księgowa, 5. Podatki w rachunkowości ; Cz. II. SZCZEGÓŁOWE ZASADY POMIARU, PREZENTACJI I EWIDENCJI TYPOWYCH KATEGORII SYSTEMU RACHUNKOWOŚCI: 6. Rzeczowe i niematerialne aktywa trwałe, 7. Inwestycje a instrumenty finansowe, 8. Rzeczowe aktywa obrotowe, 9. Rozrachunki, 10. Rozliczenia międzyokresowe i rezerwy, 11. Aktywa i rezerwy z tytułu podatku dochodowego odroczonego, 12. Kapitał własny, 13. Zasady ustalania wyniku finansowego, 14. Zmiany polityki rachunkowości i szacunków oraz błędy lat poprzednich ; Cz. III. ANEKSY: Aneks nr 1. Przykładowy plan kont - wykaz kont syntetycznych i analitycznych, Aneks nr 2. Rozwiązania testów, Aneks nr 3. Katalog wybranych kosztów niebędących kosztami uzyskania przychodów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-657 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Uzupełnieniem publikacji jest skrypt pt. "Rachunkowość finansowa : ujęcie sprawozdawcze i ewidencyjne : zbiór zadań" pod redakcją naukową Ewy Walińskiej, mający charakter repetytorium i odpowiadający strukturze podręcznika.
Bibliografia na stronach [499]-501.
Założenia metodyczne do zadań i przykładów dotyczących ewidencji księgowej ; Cz. I. PODSTAWY RACHUNKOWOŚCI I SPRAWOZDAWCZOŚCI FINANSOWEJ: 1. Pojęcie i istota rachunkowości, 2. Podstawowe kategorie finansowe i ogólne zasady ich pomiaru w rachunkowości, 3. Ogólne zasady sporządzania jednostkowego sprawozdania finansowego, 4. Ewidencja księgowa, 5. Podatki w rachunkowości ; Cz. II. SZCZEGÓŁOWE ZASADY POMIARU, PREZENTACJI I EWIDENCJI TYPOWYCH KATEGORII SYSTEMU RACHUNKOWOŚCI: 6. Rzeczowe i niematerialne aktywa trwałe, 7. Inwestycje a instrumenty finansowe, 8. Rzeczowe aktywa obrotowe, 9. Rozrachunki, 10. Rozliczenia międzyokresowe i rezerwy, 11. Aktywa i rezerwy z tytułu odroczonego podatku dochodowego, 12. Kapitał własny, 13. Zasady ustalania wyniku finansowego, 14. Polityka rachunkowości, błędy lat poprzednich i zmiany szacunków, 15. Zadania z rozwiązaniami ; Aneks nr 1. Przykład planu kont - wykaz kont syntetycznych, Aneks nr 2. Organizacja księgowości w świetle polskiego prawa bilansowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-657 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej