Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(16)
Forma i typ
Książki
(16)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(22)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(8)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(8)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Filia 11 (Dębicka 170)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(2)
Autor
Włodarski Ziemowit (1925- )
(15)
Przetacznik-Gierowska Maria (1920-1995)
(4)
Budohoska Wanda (1920-1997)
(1)
Matczak Anna
(1)
Matczak Anna (1938- )
(1)
Obniski Zbigniew
(1)
Skinner Charles Edward (1891- )
(1)
Wolton Ewa
(1)
Włodarski Ziemowit (1925-2014)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
1990 - 1999
(6)
1980 - 1989
(3)
1970 - 1979
(3)
1960 - 1969
(2)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Temat
Psychologia wychowawcza
(7)
Uczenie się
(5)
Pamięć
(3)
Psychologia rozwojowa
(2)
Mowa
(1)
Myślenie
(1)
Nauczanie
(1)
Pamięć wybiórcza
(1)
Psychologia
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(7)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Psychologii Wychowawczej)
Bibliogr. s. 163-[165].
Pamięć jako odbicie niektórych elemntów przeszłego doświadczenia ; O wybiórczości spostrzegania i zapamiętywania ; Jak organizować percepcję ; O przechowywaniu pamięciowym i niektórych przyczynach zapominania ; Jak utrwalić zapamiętany materiał ; O lukach w przypomnieniach oraz o niektórych błędach w rozpoznawaniu i reprodukcji ; Od czego zależy sprawność przypominania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-7904 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 155-158.
Wyobraźmy sobie życie człowieka bez pamięci ; Zwierzęta też pamiętają ; Co rozumiemy przez pamięć? ; Pamięć gatunkowa ; Pamięć osobnicza - jej rodzaje i typy ; O anatomicznym i fizjologicznym podłożu pamięci ; Metody psychologicznych badań pamięci ; Zapamiętywanie - przechowywanie - przypominanie ; Zapominanie ; Rozwój pamięci u dzieci ; Pamięć osób dorosłych i starych ; Przypadki nadzwyczaj dobrze rozwiniętej pamięci ; Patologia pamięci ; Kształcenie pamięci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-7903 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia uczenia się. T. 1 / Ziemowit Włodarski. - Wyd. 2 rozszerz. i zm. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1996. - 351 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. WG-159.9
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia uczenia się. T. 2 / Ziemowit Włodarski. - Wyd. 2 rozszerz. i zm. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1996. - 404 s. : wykr. ; 24 cm.
Indeksy.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały do nauczania psychologii / red. Lidia Wołoszynowa Seria 1 : Psychologia ogólna ; T.5)
Indeks
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9(07) (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Z tajemnic ludzkiej pamięci / Ziemowit Włodarski. - Warszawa : WSziP, 1984. - 446, [1] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 435-442.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-61708 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9(07) (2 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do psychologii / Ziemowit Włodarski, Anna Matczak. - Wyd. 2 popr. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1992 (Bydg. : ZGKN). - 518, [1] s. : rys., wykr. ; 25 cm.
Bibliogr. s. 515-[519].
Podręcznik dla nauczycieli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-Podr.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wybór z: Čuprikova, N. I. : Slovo kak faktor upravleniâ v vysšej nervnoj deâtel'nosti čeloveka, 1967. Kol'cova, M. M.: Obobŝenie kak funkciâ mozga, 1967. Ponomarev, Â. A.: Znaniâ, myšlenie i umstvennoe razvitie, 1967.
Bibliografia przy pracach.
Uogólnienie jako funkcja mózgu / M. M. Kolcowa ; Słowo jako czynnik ukierunkowujący wyższe czynności nerwowe człowieka / N. J. Czuprikowa ; Umiejętności, myślenie i rozwój umysłowy / J. A. Ponomariew.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-25669 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 341-[368]. Indeks.
I. PROCES UCZENIA SIĘ I JEGO EFEKTY: Pojęcie uczenia się ; Uczenie się a dojrzewanie w rozwoju człowieka ; Ogólna koncepcja badań, uczenia się, metody, sposoby przedstawiania wyników. II. ZALEŻNOŚĆ EFEKTÓW UCZENIA SIĘ OD GATUNKOWYCH, ROZWOJOWYCH I INDYWIDUALNYCH CECH OSOBNIKA: Uczenie się człowieka a uczenie się zwierząt ; Uczenie się w zależności od wieku człowieka ; Uczenie się w zależności od cech indywidualnych człowieka. III. ZALEŻNOŚĆ EFEKTÓW UCZENIA SIĘ OD JEGO ORGANIZACJI: Wpływ czynników działających w trakcie uczenia się ; Wpływ czynników poprzedzających uczenie się ; Wpływ czynników działających po zakończeniu uczenia się. IV. INTERPRETACJE PSYCHOLOGICZNE UCZENIA SIĘ: Interpretacje uczenia się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-28642 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia wychowawcza. 1 / Maria Przetacznik-Gierowska, Ziemowit Włodarski. - Wyd. 7 - 2 dodr. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2014. - 369, [2] s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Na 4. s. okł.: Repr. wyd. z roku 2002.
CZĘŚĆ WSTĘPNA: Psychologia wychowawcza jako psychologia nauczania i wychowania ; Związek nauczania z wychowaniem ; Nauczanie i wychowanie a rozwój jednostki. PSYCHOLOGIA NAUCZANIA: Nauczanie jako kierowanie uczeniem się innych osób ; Sytuacja nauczania. Jego przebieg i efekty. Determinanty. Wskaźniki. Pomiary ; Różne koncepcje nauczania ; Nauczanie przygotowawcze a idea edukacji permanentnej ; Psychologiczne problemy zewnętrznych warunków nauczania ; Psychologiczne problemy programu nauczania ; Psychologiczne problemy sposobu nauczania (zagadnienia ogólne) ; Motywacja do uczenia się w toku nauczania. System wzmocnień ; Aktywizowanie poznawcze uczniów ; Psychologiczne problemy oceniania i egzaminowania ; Nauczanie w okresie poprzedzającym rozpoczęcie nauki w szkole ; Problem dojrzałości szkolnej i sposoby jej oceniania. Równy start w szkole. Nauczanie szkolne na poziomie podstawowym i średnim (zagadnienia ogólne) ; Kształcenie w szkole wyższej ; Uwagi dotyczące nauczania osób dorosłych ; Refleksje na temat samokształcenia ; Pożądane cechy nauczyciela i związane z nimi interakcje ; Różnice indywidualne między uczniami a zbiorowy charakter nauczania szkolnego ; Niepowodzenia w kształceniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia wychowawcza. 2 / Maria Przetacznik-Gierowska, Ziemowit Włodarski. - Wyd. 7 - 2 dodr. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2014. - 309, [2] s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Na 4. s. okł.: Repr. wyd. z roku 2002.
Bibliogr. s. 264-[293]. Indeksy.
Różne koncepcje wychowania ; Funkcje działalności wychowawczej ; Struktura działalności wychowawczej ; Psychologiczne mechanizmy wychowania ; Wychowanie a osobowość ; Wychowanie a proces socjalizacji ; Środowisko wychowawcze ; Wychowanie w rodzinie ; Pielęgnacja i wychowanie małego dziecka ; Wychowanie w okresie przedszkolnym ; Wychowanie dzieci i młodzieży w wieku szkolnym ; Problemy samowychowania ; Trudności wychowawcze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37.015.3 (2 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-72750/t.1 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.11-Podr.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37.015.3 (2 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-72750/t.2 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.11-Podr.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Cz. I WPROWADZENIE: R. 1 Istota i metody psychologii wychowawczej ; R. 2 Nauczanie: sztuka kierowania uczeniem się ; R. 3 Kierowanie uczeniem się: nowy aspekt twórczego nauczania ; CZ. II OSOBOWOŚĆ I PRZYSTOSOWANIE: R. 4 Teoria osobowości: rozwój, dynamika, ideał ; R. 5 Osobowość a problemy przystosowania u dzieci ; R. 6 Specjalne problemy uczenia się i przystosowania dzieci upośledzonych ; CZ. III WZRASTANIE I ROZWÓJ W OKRESIE DZIECIŃSTWA I ADOLESCENCJI: R. 7 ogólny charakter rozwoju ; R. 8 Wzrastanie fizyczne i rozwój motoryczny ; R. 9 Rozwój umysłowy ; R. 10 Rozwój emocjonalny ; R. 11 Rozwój społeczny ; R. 12 Rozwój postaw, zainteresowań i wartości ; R. 13 Rozwój jednostki w okresie dzieciństwa i adolescencji ; CZ. IV UCZENIE SIĘ: R. 14 Podstawowa teoria uczenia się ; R. 15 Istota i warunki uczenia się ; Motywacja w uczeniu się szkolnym ; Transfer i uczenie się funkcjonalne ; Nabywanie sprawności motorycznych i wiedzy ; R. 19 Myślenie twórcze, rozumowanie i rozwiązywanie problemów ; R. 20 Uczenie się podstawowych przedmiotów szkolnych ; R. 21 Specjalne trudności w uczeniu się poszczególnych przedmiotów ; R. 22 Statystyka w naukach pedagogicznych ; R. 23 Wykrywanie potencjalnych możliwości dziecka: inteligencja i zdolności ; R. 24 Ocenienie wyników uczenia się ; R. 25 Różnice indywidualne w zdolnościach: ich implikacje pedagogiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-24157 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej