Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Wąsik Dorota (tłumacz)
(3)
Armstrong Gary
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Vejlgaard Henrik
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(2)
Temat
Autoprezentacja
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gry i zabawy
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Spostrzeganie interpersonalne
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Gatunek
Podręczniki
(1)
Poradniki
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Biznes)
Indeks.
Czym jest trend i jak odróżnić go od sezonowej mody? Kto i w jaki sposób kształtuje nowe style? W jakim kierunku będą one zmierzały w przyszłości? Henrik Vejlgaard, znany pionier w dziedzinie socjologii trendów, przybliża zmiany stylów i gustów społeczeństw XX i XXI wieku. Śledząc historię m.in. takich zjawisk jak windsurfing, kultura hip-hopu, minimalizm w dekoracji wnętrz czy powszechne noszenie jeansów, autor wskazuje wzorce upowszechniania się nowych tendencji. Dzięki tej publikacji dowiesz się m.in.: - na czym polegał fenomen stylu Jackie Kennedy, - dlaczego indyjski tatuaż dłoni rozprzestrzenił się w USA, - jak przypadkowe zdarzenie może zapoczątkować nową modę, - skąd się wzięła metroseksualność, - jak się rozwijała popularność kulturystyki. Lektura książki pozwoli zrozumieć specyfikę powstawania, popularyzacji i zamierania mód i stylów w różnych dziedzinach życia. Poznasz rolę, jaką w ich kształtowaniu odgrywają tzw. trendsetterzy. Dowiesz się, jak rozpoznać i krytycznie ocenić zjawiska przedstawiane jako nowe trendy oraz jak przewidzieć przyszłe zmiany. [Wolters Kluwer Polska, 2012].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98241 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Szkolenia)
(HR)
Autoprezentacja. Otwarcie się na innych ; Ćwiczenia dla dużych grup ; Ćwiczenia dla tych, którzy nie lubią "rozluźniających" ćwiczeń ; Ćwiczenia dodające energii ; Ćwiczenia w plenerze ; Gimnastyka umysłu ; Integracja grupy ; Lepsze poznanie się ; Ożywienie długiej, monotonnej wypowiedzi ; Podział na mniejsze grupy ; Po prostu zabawa ; Podsumowanie ; Rozpoczecie spotkania ; Wprowadzenie tematu ; Wyciszenie i relaks ; Zapoznanie się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeksy.
CZĘŚĆ I DEFINICJA MARKETINGU I PROCESU MARKETINGOWEGO: Marketing: tworzenie wartości dla klienta i pozyskiwanie wartości od klienta ; Strategia firmy i strategia marketingowa: partnerstwo w celu budowania relacji z klientem ; ZROZUMIEĆ RYNEK I KONSUMENTÓW: Analiza otoczenia marketingowego ; Zarządzanie informacją marketingową w celu zrozumienia klientów ; Zrozumienie zachowań klienta indywidualnego i nabywcy instytucjonalnego ; TWORZENIE STRATEGII MARKETINGOWEJ I ZESTAWU DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH ZORIENTOWANYCH NA KLIENTA: Strategia marketingowa zorientowana na klienta: tworzenie wartości dla klientów docelowych ; produkty (usługi) i marki: budowanie wartości dla klienta ; Opracowywanie nowych produktów i zarządzanie cyklem życia produktu ; strategia cenowa: zrozumienie i pozyskiwanie wartości od klienta ; Kanały marketingowe: dostarczanie wartości klientowi ; Handel detaliczny i hurtowy ; Komunikowanie wartości klientowi: reklama i public relations ; Sprzedaż osobista i promocja sprzedaży ; Marketing bezpośredni i e-marketing: budowanie bezpośrednich relacji z klientem ; ROZSZERZENIE MARKETINGU: Rynek globalny ; Marketing zrównoważony: społeczna odpowiedzialność i etyka biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-98239 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej