Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(24)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(30)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(13)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(17)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Autor
Tworzydło Dariusz (1974- )
(24)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(10)
Soliński Tomasz (1975- )
(3)
Soliński Tomasz (1975-)
(3)
Bykowski Sebastian
(2)
Olędzki Jerzy (1945- )
(2)
Stasiuk-Krajewska Karina
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Bielawski Piotr (ekonomia)
(1)
Kotliński Artur
(1)
Kuca Paweł (1975- )
(1)
Miotk Anna
(1)
Reczek Jarosław
(1)
Rychter Krzysztof J
(1)
Sajewicz Maciej
(1)
Szymański Wojciech (marketing)
(1)
Urban Agnieszka
(1)
Wróbel Grzegorz
(1)
Wydrzyńska Małgorzata
(1)
Świda Jarosław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Temat
Public relations
(22)
Samorząd terytorialny
(6)
Komunikacja społeczna
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Marketing terytorialny
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Marketing polityczny
(2)
Miasta
(2)
Reklama
(2)
Sponsoring
(2)
Wizualizacja (psychologia)
(2)
Administracja
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziennikarze
(1)
Efektywność marketingu
(1)
ICN Polfa Rzeszów S.A.
(1)
Informacja
(1)
Innowacje
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Logotypy
(1)
Macierze
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Metodologia
(1)
Polsko-Ukraiński Ośrodek Edukacji Publicznej (Kraśnik)
(1)
Portale internetowe
(1)
Promocja handlowa
(1)
Public relations w internecie
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Socjotechnika
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
(1)
Służba zdrowia
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Wizerunek miasta
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Znaki graficzne
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
2001-0
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(10)
Praca zbiorowa
(3)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Blogi
(1)
Encyklopedie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
24 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-6717 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dot. m.in. firmy ICN Polfa Rzeszów S.A.
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84390 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. 1. KRYZYS WIZERUNKOWY - PODSTAWY METODOLOGICZNE: 1.1. Wizerunek i reputacja ; 1.2. Błędy przyczyniające się do powstawania i eskalacji sytuacji kryzysowych. Studium przypadku: turbulencje wizerunkowe Boeinga ; 1.3. Klasyfikacja kryzysów. Studium przypadku: podważone fundamenty Avonu ; 1.4. Przygotowanie do wystąpienia kryzysów wizerunkowych ; 1.5. Strategie włączania zespołów w rozwiązywanie kryzysów ; 1.6. Podatność organizacji na kryzysy oraz poziomy jej przygotowania ; 1.7. Plan przygotowany przed i w trakcie kryzysu ; R. 2. ŹRÓDŁA, SYMPTOMY I SKUTKI KRYZYSU: 2.1. Źródła wizerunkowych sytuacji kryzysowych Studium przypadku: rodzinne konflikty w Druteksie ; 2.2. Rozpoznawanie kryzysów - symptomy i ich identyfikacja. Studium przypadku: Ikea ; 2.3. Operacyjne i strategiczne konsekwencje kryzysu. Studium przypadku: Green Caffc Nero ; R. 3. PRZYGOTOWANIE NA WYPADEK WYSTĄPIENIA SYTUACJI KRYZYSOWYCH: 3.1. Dysfunkcje systemu zarządzania kryzysowego ; 3.2. Kluczowe elementy procesu przygotowania ; 3.3. Audyt w przygotowaniu do wystąpienia sytuacji kryzysowych ; 3.4. Pole diagnostyczne w profilaktyce kryzysowej ; 3.5. Metody oparte na scenariuszach - opracowanie scenariuszy rozwoju sytuacji kryzysowej. Studium przypadku: strajk w PLL LOT ; R. 4. ZARZĄDZANIE W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH: 4.1. Procedury w zarządzaniu wizerunkiem ; 4.2. Strategie wykorzystywane w procesie rozwiązywania sytuacji kryzysowych. Studium przypadku: krakowski problem Ideo ; 4.3. Dystrybucja treści w kryzysie ; 4.4. Podręcznik działań antykryzysowych (manual) ; 4.5. Praktyka przygotowania księgi kryzysowej w polskich firmach ; 4.6. Sztab kryzysowy i zadania poszczególnych jego członków ; 4.7. Media i kryzys ; 4.8. Eskalacja kryzysu ; 4.9. Problematyczne poglądy i komentarze w mediach. Studium przypadku: kryzys społecznościowy w firmie Panasonic ; R. 5. ZARZĄDZANIE SKUTKAMI ZDARZEŃ: 5.1. Ograniczanie skutków kryzysu w procesach inwestycyjnych ; 5.2. Kryzys w czasie zmian w organizacji ; 5.3. Zarządzanie wizerunkiem po kryzysie Studium przypadku: sanacja wizerunku Maspeksu Wadowice ; 5.4. Dokumentacja sporządzana po kryzysie ; 5.5. Style menedżerskie w zarządzaniu kryzysowym ; 5.6. Nastawienie do kryzysu i emocje jako element skutecznego zarządzania. Studium przypadku: Szlachetna Paczka - na równi pochyłej.
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania konieczne do podjęcia już po wygaśnięciu kryzysu. Autor opisuje wiele case study, biorąc na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć takie firmy, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero czy Drutex. Materiał wieńczy bardzo dokładna, wielowątkowa i obszerna analiza kryzysu Szlachetnej Paczki. [Difin, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108183 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
Streszcz. ang. przy ref.
Artykuły także w j. ang., słow. i czesk.
M.in. dot. ICN Polfa Rzeszów S.A.
Bibliogr. przy niektórych ref.
Cz.I. PUBLIC RELATIONS PRZEDSIĘBIORSTW : 1. Public relations w zarządzaniu firmą ; 2. Znaczenie reklamy w kreowaniu wyobrażenia o przedsiębiorstwie Cz.II. PUBLIC RELATIONS W ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ I SAMORZĄDOWEJ : 1. Public relations miasta i regionu w dobie globalizacji ; 2. Marketingowy system informacji i strategia kreowania wizerunku gminy ; 3. Marketingowy wizerunek jednostki osadniczej (miasta, regionu) Cz.III. PUBLIC RELATIONS INSTYTUCJI FINANSOWYCH ORAZ ORGANIZACJI NON-PROFIT : 1. Rola PR w systemie edukacji uniwersyteckiej ; 2. Public relations w kształtowaniu wizerunku szkoły wyższej ; 3. Public relations w jednostkach opieki zdrowotnej ; 4. Public relations w bankach Cz.IV. PUBLIC RELATIONS INTERPERSONALNE I POLITYCZNE : 1. Elementy wizerunku kandydata na prezydenta ; 2. Narzędzia public relations w marketingu politycznym 3. Rola instrumentów PR w kształtowaniu wizerunku partii politycznej w kampanii wyborczej ; [i inne]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.
I. Marketing w procesie podejmowania decyzji : 1. Orientacja marketingowa przedsiębiorstwa; 2. Marketing mix w strategii marketingowej firmy; 3. Produkt a usługa; 4. Zastosowanie cyklu życia produktu w promocji [i inne] II. Promocja jako element mieszanki marketingowej : 1. Specyfika i zadania promocji; 2. Starategia i etapy promocji; 3. Miejsce promocji w marketingu mix III. Charakterystyka wybranych elmentów promocji : 1. Reklama; 2. Programowanie celów reklamy; 3. Zasady konstruowania przekazu reklamowego; 4. Dobór środków przekazu reklamy; 5. Reklama telewizyjna; 6. Reklama w internecie; 7. Reklama radiowa; 8. Prasa codzienna; 9. Treść przekazu reklamowego; 10. Reklama zewnętrzna; 11. Marka i znak firmowy; 12. Slogan reklamowy; 13. Marketing bezpośredni; 14. Telemarketing; 15. Direct mail i tele mail; 16. Database marketing- bazy danych teleadresowych; 17. Targi jako element skuteczniejszej prezentacji oferty; 18. Public relations-definicja i cele [i inne]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
Bibliogr. przy pracach.
1. Kapitał relacji, wartość public relations; 2. Symbole i wyróżniki w procesie kreowania wizerunku kraju; 3. Wykorzystanie działań public relations przed uruchomieniem projektu; 4. Kształtowanie i ocena wizerunku jednostki samorządu terytorialnego; 5. Propaganda czy public relations? Dwa wybrane przypadki z USA i Polski; 6. Komunikowanie polityczne w kampanii wyborczej - kierunki zmian w polskiej rzeczywistości politycznej; 7. Metody działań PR w jednostkach samorządu terytorialnego; 8. Skuteczność i efektywność PR; 9. Marketing międzywyborczy w praktyce. Sto dni rządu Kazimierza Marcinkiewicza; 10. Wizerunek mafii w literaturze Mario Puzo; 11. Społeczna odpowiedzialność uczelni publicznej a public relations (na przykładzie Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego); 12. Public relations w zarządzaniu sytuacją kryzysową w banku; 13. Samorządowe public relations w Polsce - doniesienie z badań; 14. Uwarunkowania i instrumenty kształtowania wizerunku firmy w Internecie; 15. Public relations rejonu Kaszub; 16. Lobbying organizacji trzeciego sektora; 17. Etyczne aspekty PR w Polsce w świetle wyników badań empirycznych; 18. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa jako narzędzie komunikacji marketingowej; 19. Public relations - gdzie jesteśmy i gdzie idziemy? Mity i fakty; 20. Wykorzystanie telemarketingu w ubezpieczeniach; 21. Zmiana wizerunku służby zdrowia w Polsce - konieczność i potrzeba społeczna; 22. Niedyskretny urok grupy. Grupy studenckie a kształtowanie wizerunku uczelni na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie; 23. Duży sukces małej Ani, czyli reklamowa kampania wizerunkowa na usługach PR; 24. Marketingowe PR w zintegrowanej komunikacji; 25. Marketingowa koncepcja kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa; 26. Wykorzystanie macierzy celów wizerunkowych w analizie i ocenie sytuacji wyjściowej firmy; 27. Zjawiska społeczno-psychologiczne, wykorzystywane przez public relations w procesie pozyskiwania akceptacji konsumenta dla produktu odzieżowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
Bibliogr. przy pracach.
I. MEDIA RELATIONS: 1. Mediatyzacja polityki a problem PR-owskiego profesjonalizmu 2. Współpraca z mediami. Teoria a oczekiwania dziennikarzy 3. Współpraca przedsiębiorstw farmaceutycznych z mediami - wybrane aspekty 4. e-PR - wyzwanie teraźniejszości i przyszłości 5. Monitoring Internetu na potrzeby public relations 6. Skuteczność komunikatów prasowych rzecznika burmistrza miasta Jarosławia 7. Internet i czytanie, czyli PR akcji proczytelniczych i PR książkowy 8. Uzależnienie, współpraca czy konflikt interesów - o relacjach między PR-owcami a dziennikarzami 9. Internet jako skuteczne narzędzie PR 10. Internet jako narzędzie public relations. II KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA: 1. Relacje między komunikacją wewnętrzną a wizerunkiem 2. Wpływ komunikacji wewnętrznej na wizerunek przedsiębiorstwa 3. Luka wizerunkowa a postrzeganie pracodawców przez potencjalnych i aktualnych pracowników 4. Kapitał społeczny a wewnętrzne public relations organizacji 5. Audyt komunikacyjny jako składnik wewnętrznego public relations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
Dot. m.in. ruchu kołowego w Jarosławiu, kreowania wizerunku poety w mediach rzeszowskich i firmy Zeto-Rzeszów
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
I. Public relations w sytuacjach kryzysowych: 1. Społeczna odpowiedzialność firmy jako wyzwanie dla public relations ; 2. Problemy sytuacji kryzysowych w organizacjach non profit ; 3. Kampania komunikacyjna organizacji w sytuacji kryzysu medialnego ; 4. Zarządzanie sytuacją kryzysową w bankowości ; 5. Utrata klienta jako przejaw kryzysu marketingowego; II. Przykłady zastosowań instrumentów public relations (case study): 1. Narzędzia wewnętrznego public relations na przykładzie Elektrowni "Bełchatów" ; 2. Adaptacja instrumentów PR w procesie reorganizacji ruchu kołowego w Jarosławiu ; 3. Informacja publiczna w operacjach militarnych NATO ; 4. Public relations w bankach ; 5. Wpływ systemu zarządzania jakością na wizerunek firmy Zeto-Rzeszów sp. z o.o. III. Komunikaty: 1. Negocjacje jako narzędzie PR-owca w rozwiązywaniu konfliktów ; 2. Public relations ukraińskich towarzystw ubezpieczeniowych ; [i inne]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85851 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Publikacja jest efektem konferencji, która odbyła się w czerwcu 2004 r. w Kraśniku.
Bibliogr. przy pracach.
Wykorzystanie działań Public Relations w kreowaniu wizerunku samorządu / Dariusz Tworzydło ; Pomiędzy autoryzacją a sprostowaniem. Jak radzić sobie z mediami w kontekście prawa prasowego? / Marek Skała ; Corporate Design w kształtowaniu wizerunku miasta (w oparciu o przykłady niemieckie) / Małgorzata Snarska ; Samorządowe Public Relations a dostęp obywatela do informacji publicznej / Sławomir Gawroński ; Wewnętrzne działania Public Relations w samorządzie / Tomasz Soliński ; Definicja sytuacji kryzysowej w samorządzie / Piotr Czubiński ; Metody rozwiązywania sytuacji kryzysowych w samorządzie. Lawina w Tatrach. Studium przypadku / Rafał Czechowski, Aneta Moczkowska ; Obligacje komunalne jako narzędzie Public Relations w Samorządzie Terytorialnym / Krzysztof Witkowski ; Partnerstwo w koncepcji marketingu miast i regionów / Andrzej Szromnik.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95120 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Materiały z Ogólnopolskiej Konferencji "Public relations w samorządzie terytorialnym", która odbyła się 8 czerwca 2005 r. w Kraśniku.
Bibliogr. przy pracach.
Strategia Public Relations dla samorządu / Tomasz Soliński. Public relations a zarządzanie jakością usług instytucji publicznych / Krzysztof Nowakowski. Technologia internetowa warunkiem sprawnej komunikacji na płaszczyźnie Urząd-Obywatel / Urszula Kandefer, Marcin Kandefer. Komunikowanie a czystość miasta / Jarosław Flis. Budowa zalewu w Kraśniku - sukces lokalnej społeczności / Piotr Czubiński. Public Relations - przed wielką zmianą / Marek Wróbel. Etyka urzędnika / Joanna Hady. Etyka współpracy dziennikarzy i rzeczników prasowych w ujęciu modelowym. Wyniki badań empirycznych / Sławomir Gawroński. Jak współpracować z dziennikarzami? Czyli o zasadach kształtowania pożądanych relacji z mediami / Dariusz Tworzydło, Grzegorz Szymański. List otwarty / Grzegorz Kiszluk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91445 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
Dot. m.in. woj. podkarpackiego.
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. ang. przy pracach.
1. Czynniki determinujące wizerunek firmy jako pracodawcy ; 2. Public relations jako innowacyjny instrument strategii konkurowania ; 3. Wiedza : alternatywą kryzysu Public relations wiedzy i zarządzania ; 4. Public relations jako środek komunikacji w gminie ; 5. Miejsce i znaczenie Public relations w działaniach promocyjnych na rynku kosmetyków w Polsce ; 6. Kreowanie potrzeb konsumentów konsumentów jako nowy trend w public relations przedsiębiorstw farmaceutycznych ; 7. Witryna WWW przedsiębiorstwa jako instrument internet public relations przedsiębiorstw ; 8. Plakat i afisz w działaniach public relations ; 9. Media relations w zintegrowanym komunikowaniu marketingowym ; 10. Znaczenie public relations w działalności przedsiębiorstw - w świetle wyników badań bezpośrednich ; 11. Instrumenty promocji w wyborczej strategii marektingowej ; 12. Czarne sztuczki - propaganda i PR ; 13. Działania public relations w okresie restrukturyzacji przedsiębiorstwa ; 14. Public relations w przedsiębiorstwie sieciowym ; 15. Analiza działań public relations w aspekcie komunikacji przedsiębiorstw z otoczeniem zewnętrznym ; 16. Ewaluacja działań public relations w ujęciu modelowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85852 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [95]-96.
1. Aspekty definicyjne public relations ; 2. Media relations - wyobrażenia a rzeczywistość ; 3. Kryzys a media ; 4. Praktyka komunikacji z mediami w samorządzie ; 5. Media relations w samorządzie terytorialnym w świetle badań ; 6. Misja Bielany.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały konferencyjne.
Dot. m.in. wizerunku rzeszowskich urzędów.
Bibliogr. przy niektórych ref.
Wydaw. w ramach projektu: Polsko-Ukraiński Ośrodek Edukacji Publicznej w Kraśniku dofinansowane ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego
Tekst częśc. ukr.
Skała Marek - Public relations - pomiędzy Philipem Kotlerem a codzienną praktyką ; Walicka Aneta Małgorzata, Wydrzyńska Małgorzata - Wizerunek rzeszowskich urzędów czyli dlaczego warto badać ; Lipiec Marcin - Strategia promocji samorządów w internecie ; Podraza Urszula - Czarne flagi pod magistratem - samorząd kontra społeczeństwo obywatelskie ; Joanna Delbar - Community relations - skuteczny dialog firmy ze społecznościami ; Wiesław Macierzyński - Percepcja public relations samorządowego w Polsce i na Ukrainie ; Zbigniew Chmielewski - Strzał w stopę. Tam, gdzie kończy się PR a zaczyna manipulacja ; Sykha Yuliya - Uridični ta etični aspekti Public Relations v Ukraini ; Sykha Yuliya - Pravove reguluvannâ reklamnoi diâl'nosti v Ukraini ; Krzysztof Gajdka - Rzecznik prasowy w magistrackiej hierarchii. Role, znaczenie i zadania ; Gałązka Wiesław - Od lidera do zera - o autodekreacji wizerunku polskiego polityka ; Tworzydło Dariusz, Kuca Paweł - Medialne inspiracje kryzysu, [także w jęz. ukr.:] Medijni inspiracii krizi ; Łuczak Sebastian - Koncept górą - czyli jak ogromny budżet promocyjny zastąpić kreatywnością i strategią ; Polsko-Ukraiński Ośrodek Edukacji Publicznej w Kraśniku, [także w jęz. ukr.:] Pol's'ko-Ukrains'kij Centr Gromads'koi Osviti u Krasniku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96660 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
M.in.: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations.
Bibliogr. przy ref.
PUBLIKACJE NAUKOWE: Koncentracja a pluralizm medialny ; Wartość dodana public relations - kapitał relacji ; Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce - prawda czy mit? ; Autostradą do nieba. Rola planowania działań public relations na przykładzie szkoły wyższej ; Promocja miast czy gra pozorów ; Reklama w środkach masowego przekazu - identyfikacja cech na podstawie badania ankietowego ; Brunatny PR - internet relations organizacji skrajnie prawicowych ; Znaczenie blogów w działalności organizacji pozarządowych ; Instrumenty public relations w firmach farmaceutycznych w świetle badań bezpośrednich ; Identyfikacja wizualna jako obszar oddziaływania PR z perspektywy małej firmy ; Public relations a zarządzanie relacjami z klientami banku ; Komunikacja jako jedna z kluczowych kompetencji polityka ; Modele samorządowych lokalnych portali internetowych ; PR wewnętrzne w małych i średnich przedsiębiorstwach na Lubelszczyźnie ; Public relations jako profesja - o problemach tożsamościowych ; Wewnętrzne public relations przedsiębiorstwa. Wybrane przykłady ; Aktywność naukowa w zakresie PR w Polsce ; Corporate Social Responsibility (CSR) - zagrożenia i korzyści ; Formy komunikacji kancelarii prawnych z rynkiem ; Charakterystyka japońskiego stylu komunikacji biznesowej. ANALIZY PRZYPADKÓW: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations ; Percepcja sponsoringu w Polsce w świetle wyników badań empirycznych ; "Ludzie - bogactwo Rudy Śląskiej" ; Wykorzystanie instrumentów marketingu politycznego w kampanii wyborczej PiS do sejmu w 2007 roku ; Współpraca ze szkołami średnimi jako element public relations uczelni wyższej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92872 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
Bibliogr. przy pracach.
Promocja usług edukacyjnych na przykładzie studiów podyplomowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie ; Public relations a dziennikarstwo. Warianty modelowe ; Socjologiczne aspekty kreowania wizerunku osób publicznych ; Katalog symbolu jako narzędzie pracy komórki public relations organizacji, na podstawie symboliki Kongresu PR w Rzeszowie ; Między czarnym PR a "bulterieryzmem" ; Public relations: dążenie do panowania czy do porozumienia ; Public relations przedsiębiorstw farmaceutycznych w kształtowaniu relacji z farmaceutami ; Odpowiedzialność społeczna w branży kontrowersyjnej. Dialog społeczny fundamentem odpowiedzialności społecznej firmy British American Tobacco ; Blogi korporacyjne w działaniach public relations ; Działania public relations Związku Gmin Wyznaniowych Żydowskich ; Rola blogów w kreowaniu wizerunku ; Kreowanie wizerunku jednostki terytorialnej. Studia przypadków ; Rola PR w kształtowaniu związków organizacji z otoczeniem społecznym ; Czynniki wpływające na jakość usługi majątkowych zakładów ubezpieczeń ; Samorządowe public relations w gminach powiatu poznańskiego - doniesienie z badań ; Wizerunek szkoły wyższej w aspekcie współpracy z praktyką gospodarczą ; Algebraiczna prezentacja oraz interpretacja luki wizerunkowej ; Instrumenty kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa jako pracodawcy ; Organizacja eventu w kontekście kształtowania wizerunku uczelni wyższej ; Metody kształtowania e-społeczności akademickiej na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie ; Przesłanki zastosowania Internetu w kształtowaniu relacji szkoły wyższej z otoczeniem ; Trzy światy public relations ; Praktyka public relations: szanse i zagrożenia w dobie przełomu komunikacyjnego ; Metoda sferyczna i płaszczyznowa obliczania luki wizerunkowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92170 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z Kongresu Public Relations.
M.in. dot. samorządów terytorialnych w woj. podkarpackim (s. 49-54), niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie i Szkoły Podstawowej nr 2 w Chmielniku.
Bibliogr. przy ref.
Magdalena Bsoul - Zasady dobrego public relations w polityce ; Maria Buszman-Witańska - Marka miejsca w promocji regionu ; Aneta Czarniecka - Marketing internetowy w służbie zdrowia ; Sławomir Gawroński - Identyfikacja wizualna jako narzędzie public relations w jednostkach samorządu terytorialnego. Wyniki badań empirycznych ; Agata Gemzik-Salwach - Strategie public relations w bankach w dobie kryzysu finansowego ; Grzegorz Hajduk - Znaczenie działań PR w realizacji założeń zintegrowanej komunikacji marketingowej ; Barbara Iwankiewicz-Rak - Public relations w administracji publicznej - główne obszary decyzji ; Monika Kaczmarek-Śliwińska - Etyka public relations. Standardy zawodu specjalisty ds. PR w świetle kodeksów branżowych ; Monika Kantowicz-Gdańska - Budowanie wizerunku firmy na rynku pracy - wpływ oferty zatrudnienia na atrakcyjność pracodawcy ; Małgorzata Koszembar-Wiklik - Prosument- szansa czy zagrożenie dla wizerunku firmy? ; Olga Kurek - Wizerunek niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie w opinii maturzystów - raport z badań ; Wioletta Kwak - Wykorzystanie public relations w komunikacji organizacji non profit z interesariuszami ; Paweł Łabuz - Uwarunkowania prawne w przekazie informacji jako narzędzie public relations ; Katarzyna Łazorko - Znaczenie strategii sponsoringu sportowego w kształtowaniu wizerunku podmiotu sponsorującego ; Wojciech Małuszyński - Rola wewnętrznego audytu komunikacyjnego w budowaniu strategii public relations ; Jadwiga Mazur - Pubtic relations w organizacjach zajmujących się bezpieczeństwem publicznym - obszary zaniedbane ; Tomasz Nykiel - Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru sytuacji wizerunkowej podmiotu ; Lucyna Orenkiewicz, Karolina Pado - Wizerunek państwa jako element międzynarodowego public relations ; Piotr Para - Zmiana w rozumieniu socjotechnik w Polsce ; Gerard Parzelski - PR-owskie wykorzystanie oficjalnych stron internetowych w polskich bankach ; Małgorzata Paszkowska - e-public relations zakładu opieki zdrowotnej ; Paweł Przywara - PR współczesnych dziennikarzy polskich ; Ewelina Radion - Znaczenie promocji projektu współfinansowanego z funduszy unijnych dla jego realizacji na przykładzie wsi Chmielnik ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady, Elżbieta Hospod - Działalność charytatywna wybranych zakładów ubezpieczeń ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady - Wpływ kryzysu finansowego na sprzedaż ubezpieczeń w świetle badań ; Andrzej Rozmus - Problem kształtowania wizerunku - ujęcie interdyscyplinarne ; Marek Rutkowski - Komunikacja formalna i nieformalna w kształtowaniu relacji B2B - wyniki badań ; Maciej Soin - Etyka dziennikarska a praktyka PR ; Karina Stasiuk-Krajewska - Etyka w działaniach public relations - ujęcie teoretyczne ; Stanisław Ślusarczyk, Julita Ślusarczyk, Radosław Ślusarczyk - Rozwój marketingowej komunikacji internetowej w społeczeństwie informacyjnym ; Grzegorz Wróbel - Znaczenie kultury regionu w kształtowaniu tożsamości organizacji na przykładzie korporacji i administracji rządowej w Japonii ; Ansgar Zerfass, Piet Verhoeven, Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki - Polski PR w perspektywie europejskiej ; Marek Zimnak - PR wyższych uczelni a społeczna odpowiedzialność. Eksperyment: model promocji gminy. CASE STUDY: Piotr Bielawski - Znaczenie mediów publicznych dla wizerunku regionów, tożsamości regionalnej i lokalnej ; Elżbieta Bukowiec - Prawo PR do wątpliwości i emocji ; Paweł J. Dąbrowski - PR i negocjacje: o PR czynów ; Wiesław Gałązka - Czego się Jaś nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał. O szkoleniach wizerunkowych polskich polityków ; Krzysztof Janiczek - Proces zarządzania public relations w organizacjach sektora kultury na przykładzie Społecznego Instytutu Wydawniczego Znak w Krakowie ; Renata Młynarczuk - Wizerunek miasta - od pomysłu do realizacji ; Maciej Ulita - Słowo o słowach ; Maciej Zaremba - Bez zbędnego napięcia. Portale branży energetycznej w dobie kryzysu gospodarczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96258 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konferencji., październik 2011 r., Rzeszów.
Bibliografia przy referatach.
1. Galeria smaków-czyli przyszłość marketingu miejsc; 2. Prowadzenie i wykorzystywanie badań przez samorządy terytorialne w procesie komunikacji z otoczeniem i budowania wizerunku gminy; 3. Komunikacja samorządu z obywatelami; 4. Medialna rywalizacja miast o tutuł Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 r.; 5. Warszawskie komunikowanie. Błędy w strategii promocji Warszawy w kontekście Euro 2012; 6. Fora internetowe-między siłą a problemem Internetu; 7. Rola NGO`s w budowaniu tożsamości miasta; 8. Wizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożenia; 9. Elementy tożsamości wizualnej w samorządach na przykładzie gminy Niepołomice; 10. O skutecznej komunikacji-klasyczne i nowe narzędzia komunikacji w samorządzie terytorialnym... [i in].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110211 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 348-355 oraz przy rozdz. Indeks.
I. PODSTAWY PUBLIC RELATIONS: 1. Public relations w komunikacji społecznej; 2. Psychospołeczne podstawy public relations; 3. Public relations w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych; 4. Relacje wewnętrzne; 5. Pomiar efektywności działań public relations; 6. Odpowiedzialność w działaniach public relations - zasady etyczne, II. PUBLIC RELATIONS W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: 7. Zintegrowane komunikowanie marketingowe; 8. Marka a public relations, III. PUBLIC RELATIONS - IMLIKACJA W PRAKTYCE: 9. Polityczne public relations a kreowanie informacji. Analiza krytyczna; 10. Public relations instytucji finansowych i giełdowych; 11. Zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych; 12. Praktyka public relations. Organizacja działu public relations i biura prasowego w firmie; 13. Praktyka public relations. Budżetowanie kampanii public relations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [169]-172.
Badania w public relations ; Badania w procesie oceny działań komunikacyjnych ; Procedura realizacji badań ; Tworzenie narzędzi badawczych ; Aspekty realizacji procesu badawczego ; Gromadzenie i obróbka danych ; Prezentacja i promocja wyników badań ; Badania w internecie ; Praktyka w pomiarach efektywności działań media relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98381 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej