Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Ehrlich Andrzej
(2)
Hollins Bill
(2)
Shinkins Sadie
(2)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Usługi
(2)
Nowy produkt
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [333]-341 i przy rozdz.
Cz. I. USŁUGI, STRATEGIA I LUDZIE: 1. Wprowadzenie do zarządzania usługami; organizacja, której przewodzi klient; 2. Strategia operacji usługowych; 3. Ludzie, przywództwo i zarządzanie. Cz. II. OPRACOWANIE NOWYCH USŁUG: 4. Procesy zarządzania projektowaniem wyrobów i usług; 5. Identyfikowanie klientów; 6. Specyfikacje projektowe - sprawowanie kontroli nad procesem; 7. Kreatywność i innowacja; 8. Uczenie się na niepowodzeniach wyrobów i usług. Cz. III. ZARZĄDZANIE OPERACJAMI USŁUGOWYMI: 9. Zarządzanie jakością usług; 10. Zarządzanie globalnym łańcuchem dostaw; 11. Lokalizacja i dystrybucja usług; 12. Zarządzanie zdolnościami operacyjnymi i zmiennością popytu; 13. Ocena i mierzenie efektywności; 14. Myślenie o przyszłości i zarządzanie na jej rzecz. Cz. IV. STUDIUM PRZYPADKU: 15. Klub piłkarski Trenbrover.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [333]-341 i przy rozdz.
Cz. I. USŁUGI, STRATEGIA I LUDZIE: 1. Wprowadzenie do zarządzania usługami; organizacja, której przewodzi klient; 2. Strategia operacji usługowych; 3. Ludzie, przywództwo i zarządzanie. Cz. II. OPRACOWANIE NOWYCH USŁUG: 4. Procesy zarządzania projektowaniem wyrobów i usług; 5. Identyfikowanie klientów; 6. Specyfikacje projektowe - sprawowanie kontroli nad procesem; 7. Kreatywność i innowacja; 8. Uczenie się na niepowodzeniach wyrobów i usług. Cz. III. ZARZĄDZANIE OPERACJAMI USŁUGOWYMI: 9. Zarządzanie jakością usług; 10. Zarządzanie globalnym łańcuchem dostaw; 11. Lokalizacja i dystrybucja usług; 12. Zarządzanie zdolnościami operacyjnymi i zmiennością popytu; 13. Ocena i mierzenie efektywności; 14. Myślenie o przyszłości i zarządzanie na jej rzecz. Cz. IV. STUDIUM PRZYPADKU: 15. Klub piłkarski Trenbrover.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93426 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej