Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(4)
Autor
Seweryn Renata (ekonomia)
(4)
Niemczyk Agata
(3)
Klimek Katarzyna (1969- )
(2)
Berbeka Jadwiga
(1)
Klimek Katarzyna. (1969- )
(1)
Rudnicki Michał (turystyka)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Pracownicy naukowi
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Turystyka
(4)
Pokolenie Z
(2)
Aktywność turystyczna
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Jakość życia
(1)
Młodzież
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Promocja handlowa
(1)
Turyści
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Gatunek
Raport z badań
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie, ISSN 1899-0428 ; nr 220)
Bibliogr. s. [248]-273.
Streszcz. ang.
Kategoria wartości dla klienta turysty i jej rynkowe konsekwencje ; Obszar recepcji turystycznej jako źródło wartości dla klienta i podmiot ją kreujący ; Zarządzanie obszarem recepcji przez wartość dla klienta turysty ; Model procesu kreowania wartości dla klienta przez obszar recepcji turystycznej (na przykładzie Krakowa).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102877 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [125]-136.
Dla studentów kierunków turystycznych, pracowników naukowo-dydaktycznych.
Publikacja została dofinansowana ze środków przyznanych Wydziałowi Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, w ramach dotacji na utrzymanie potencjału badawczego
R. I. RÓŻNORODNOŚĆ POKOLENIOWA SPOŁECZEŃSTWA XXI WIEKU: 1. Pokolenia w literaturze naukowej ; 2. Najstarsze żyjące obecnie generacje – Tradycjonaliści i Baby Boomers ; 3. Specyfika pokolenia X ; 4. Profil generacji Y-ów ; R. II. CECHY POKOLENIOWE WSPÓŁCZESNEJ MŁODZIEŻY: 1. Wartości i potrzeby pokolenia Z ; 2. Motywacje i oczekiwania przedstawicieli Zetów ; 3. Sposób uczenia się i komunikacji e-generacji ; R. III. ZACHOWANIA TURYSTYCZNE I ICH DETERMINANTY: 1. Pojęcie i zakres zachowań turystycznych ; 2. Internet źródłem nowych okoliczności zaspokajania potrzeb turystycznych ; 3. Etapy procesu decyzyjnego na rynku turystycznym ; 4. Klasyfikacje determinant zachowań turystycznych – zarys problemu ; 5. Determinanty endogeniczne zachowań turystycznych ; 6. Determinanty egzogeniczne kształtujące postępowanie konsumentów na rynku turystycznym ; R. IV. METODYKA BADAŃ POSTĘPOWANIA REPREZENTANTÓW POKOLENIA Z NA RYNKU TURYSTYCZNYM: 1. Założenia badawcze odnośnie do potrzeb, motywacji i zachowań turystycznych członków generacji Z ; 2. Źródła pozyskiwania informacji o postępowania przedstawicieli pokolenia Z na rynku turystycznym ; 3. Charakterystyka grupy badawczej reprezentantów e-generacji ; R. V. POTRZEBY I MOTYWACJE REPREZENTANTÓW GENERACJI Z NA RYNKU TURYSTYCZNYM: 1. Pierwotne potrzeby wyjazdów turystycznych ; 2. Motywacje podróży turystycznych i ich konsekwencje w postaci potrzeb wtórnych ; 3. Determinanty wyboru miejsc docelowych w kraju i za granicą ; R. VI. ZACHOWANIA TURYSTYCZNE PRZEDSTAWICIELI POKOLENIA Z W 2018 R. NA TLE BADAŃ Z LAT 2006, 2009 I 2015: 1. Częstotliwość podróżowania ; 2. Organizacja turystycznych wyjazdów krajowych i zagranicznych ; 3. Preferowane miejsca noclegu i wyżywienia ; 4. Wydatki na podróże i sposoby ich finansowania ; R. VII. WYKORZYSTANIE INTERNETU W ZASPOKAJANIU POTRZEB TURYSTYCZNYCH CZŁONKÓW POKOLENIA Z: 1. Zasoby Internetu jako inspiracja do podejmowania aktywności turystycznej ; 2. Tradycyjne i nowoczesne źródła komunikacji w fazie planowania podróży turystycznej ; 3. Internetowe narzędzia pozyskiwania wiedzy na temat miejsca docelowego podróży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107992 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [183]-197.
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków)
Rozdział I. Czas wolny – istota, funkcje i wyznaczniki: Czas wolny w ujęciu historycznym ; Definicje, kategorie i cechy czasu wolnego ; Rola czasu wolnego ; Determinanty ilości czasu wolnego i sposobów jego spędzania ; Specyfika czasu wolnego dzieci i młodzieży. Rozdział II. Turystyka aktywnością wolnoczasową współczesnych społeczeństw ze szczególnym uwzględnieniem pokolenia Z: Rola turystyki w życiu człowieka ; Profil pokolenia Z – zarys problemu ; Pokolenie Z w turystyce w świetle literatury przedmiotu. Rozdział III. Pozaturystyczne formy zagospodarowania czasu wolnego: Uczestnictwo w kulturze ; Aktywność sportowo-rekreacyjna ; Internetowe formy zagospodarowania czasu wolnego ; Pozostałe aktywności wolnoczasowe. Rozdział IV. Metodyka badań postępowania reprezentantów pokolenia Z w czasie wolnym: Założenia badawcze dotyczące zachowań wolnoczasowych młodszych członków generacji Z ; Źródła i techniki pozyskiwania informacji na temat aktywności wolnoczasowej młodzieży szkolnej w Polsce ; Metody analizy statystycznej uzyskanych danych ; Charakterystyka grupy badawczej młodszych przedstawicieli e-generacji. Rozdział V. Rozmiary czasu wolnego młodzieży szkolnej pokolenia Z i preferowane formy jego zagospodarowania: Ilość czasu wolnego młodych Polaków ; Preferowane formy aktywności wolnoczasowych ; Internetowe formy zagospodarowania czasu wolnego ; Aktywność ruchowa młodzieży szkolnej ; Uczestnictwo w kulturze młodszej części pokolenia Z. Rozdział VI. Aktywność turystyczna młodzieży szkolnej pokolenia Z: Czynniki determinujące udział reprezentantów pokolenia Z w wyjazdach turystycznych ; Postępowanie Zetów na etapie planowania i rezerwacji podróży ; Zachowania turystyczne młodzieży szkolnej z pokolenia Z podczas wyjazdów krajowych i zagranicznych. Rozdział VII. Młodsze i starsze pokolenie Z w turystyce – analiza porównawcza wzorów zachowań: Inspiracje i motywy podróży turystycznych ; Częstotliwość i długość wyjazdów turystycznych ; Preferowane środki transportu, miejsca noclegu i wyżywienia ; Aktywność w miejscu docelowym podróży ; Dzielenie się wrażeniami z podróży w mediach społecznościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111886 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [133]-148.
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków)
R. I. SENIOR I JEGO POTRZEBY W KONTEKŚCIE PRZEMIAN DEMOGRAFICZNYCH: 1. Starość i wielowymiarowość starzenia się – kwestie teoretyczne ; 2. Zmiany demograficzne i ich następstwa w społeczeństwach ponowoczesnych ; 3. Potrzeby człowieka w wieku senioralnym ; R. II. TURYSTYKA SENIORALNA – ISTOTA, CECHY, FORMY, WYMOGI I BARIERY: 1. Seniorzy jako uczestnicy ruchu turystycznego dawniej i obecnie ; 2. Proces powstawania popytu seniorów na podróże turystyczne ; 3. Motywy i konsekwencje uczestnictwa seniorów w turystyce ; 4. Specyficzne cechy turystyki senioralnej ; 5. Preferowane przez seniorów formy turystyki i niezbędna infrastruktura ; 6. Bariery uprawiania turystyki senioralnej i przewidywania dotyczące jej przyszłości ; 7. Wyniki wybranych badań dotyczących turystyki senioralnej w Polsce ; R. III. JAKOŚĆ ŻYCIA SENIORÓW I JEJ DETERMINANTY: 1. Kategoria jakości życia ; 2. Determinanty jakości życia seniorów ; 3. Turystyka jako czynnik kształtowania jakości życia osób starszych ; 4. Metody pomiaru jakości życia seniorów ; R. IV. METODYKA BADAŃ: 1. Cele i założenia badawcze pracy ; 2. Istota procesu badawczego ; 3. Struktura socjodemograficzna respondentów ; R. V. AKTYWNOŚĆ TURYSTYCZNA OSÓB POWYŻEJ 60 ROKU ŻYCIA: 1. Częstotliwość i długość wyjazdów turystycznych ; 2. Cele podróży turystycznych osób 60+ ; 3. Uczestnictwo seniorów w wyjazdach krajowych i zagranicznych oraz sposób ich organizacji ; 4. Sposoby spędzania czasu podczas podróży krajowych i zagranicznych ; 5. Rola nowoczesnych technologii we wzorcach zachowań turystycznych seniorów ; 6. Bariery uniemożliwiające lub utrudniające seniorom uczestnictwo w wyjazdach turystycznych ; R. VI. UCZESTNICTWO SENIORÓW W TURYSTYCE A JAKOŚĆ ICH ŻYCIA: 1. Czynniki jakości życia seniorów ; 2. Wpływ turystyki na jakość życia seniorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109663 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej