Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Schaffer H. Rudolph (1926- )
(4)
Brzezińska Anna (1949- )
(3)
Wojciechowski Aleksander (tłumacz)
(3)
Skwirczyńska-Masny Zenobia
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
1980 - 1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Psychologia dziecka
(3)
Dziecko
(2)
Mowa
(2)
Psychologia rozwojowa
(2)
Rodzina
(2)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
Podręcznik akademicki
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-56859 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 377-394 i przy rozdz. Indeksy.
1. Odkrywanie natury dziecka; 2. Istota dzieciństwa; 3. Początek życia; 4. Tworzenie związków; 5. Rozwój emocjonalny; 6. Dziecko jako naukowiec: Piagetowska teoria rozwoju poznawczego; 7. Dziecko jako praktykant: Wygotskiego społeczno-poznawcza teoria rozwoju; 8. Dzieci jako osoby przetwarzające informacje; 9. Posługiwanie się językiem; 10. Ku dojrzałości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.922.7/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 377-394 i przy rozdz. Indeksy.
1. Odkrywanie natury dziecka 2. Istota dzieciństwa 3. Początek życia 4. Tworzenie związków 5. Rozwój emocjonalny 6. Dziecko jako naukowiec: Piagetowska teoria rozwoju poznawczego 7. Dziecko jako praktykant: Wygotskiego społeczno-poznawcza teoria rozwoju 8. Dzieci jako osoby przetwarzające informacje 9. Posługiwanie się językiem 10. Ku dojrzałości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 8 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-91669 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.1-159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-1 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.15-159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.17-159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Psychologii Współczesnej.)
Bibliogr. s. 377-394 i przy rozdz. Indeksy.
Podręcznik dla studentów psychologii, pedagogiki i innych nauk społecznych, nauczycieli i wychowawców, osób zajmujących się wczesną interwencją, profilaktyką i terapią dzieci, także lekarzy, pielęgniarek oraz rodziców.
SPIS TREŚCI: Odkrywanie natury dziecka 2. Istota dzieciństwa 3. Początek życia 4. Tworzenie związków 5. Rozwój emocjonalny 6. Dziecko jako naukowiec: Piagetowska teoria rozwoju poznawczego 7. Dziecko jako praktykant: Wygotskiego społeczno-poznawcza teoria rozwoju 8. Dzieci jako osoby przetwarzające informacje 9. Posługiwanie się językiem 10. Ku dojrzałości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej