Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Dostępność
dostępne
(13)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(4)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(7)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Autor
Sadza Agata
(12)
Baran Stanley J. (1948- )
(2)
Davis Dennis K
(2)
Edensor Tim (1957- )
(2)
Lister Martin (1947- )
(2)
Lorek Marta
(2)
Sawicka Katarzyna (tłumacz)
(2)
Allan Stuart (1962- )
(1)
Barker Chris (1955- )
(1)
Barker Chris (1955-)
(1)
Della Porta Donatella (1956- )
(1)
Diani Mario (1957- )
(1)
Hennessy Brendan
(1)
McLeish Robert
(1)
Willis Paul E. (1945- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(12)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Temat
Środki masowego przekazu
(5)
Internet
(3)
Kultura masowa
(3)
Cyberkultura
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kultura
(2)
Multimedia
(2)
Świadomość narodowa
(2)
Życie codzienne
(2)
Atak terrorystyczny na Stany Zjednoczone 2001 r.
(1)
Braveheart (film)
(1)
Opinia publiczna
(1)
Propaganda
(1)
Publicystyka
(1)
Radiofonia
(1)
Ruchy społeczne
(1)
Wallace, William (ca 1270-1305)
(1)
Środki masowego przekazu - a dziecko - podręcznik akademicki
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(5)
Podręcznik akademicki
(2)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Media)
Bibliogr. s. [369]-377. Indeks.
I. DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI: Organizacja pracy ; Od pomysłu do publikacji ; Różne pomysły ; Badanie rynku prasowego ; Tematy i sposoby ujęcia ; Zamówienie i redakcja artykułu ; Szukanie informacji ; Szukanie informacji i dziennikarstwo internetowe ; Układ informacji w tekście ; Spójność tekstu ; Techniki pisania ; Zgodność stylu i celu ; Sztuka ilustrowania. II. POSZERZANIE HORYZONTÓW: Teksty reklamowe ; Wywiady i sylwetki ; Stały felietonista ; Recenzent ; Ekspert ; Prasa zagraniczna ; Prawo i etyka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92932 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media)
Bibliogr. s. 383-389. Indeks.
1. Charakterystyka radia; 2. Studio radiowe; 3. Etyka; 4. Pisanie "dla ucha"; 5. Informacje - założenia i praktyka; 6. Wywiad; 7. Sonda uliczna; 8. Zapowiedzi, łączniki, zejściówki; 9. Przedstawianie wiadomości; 10. Dyskusja; 11. Rozmowy telefoniczne; 12. Udział słuchaczy; 13. Programy muzyczne; 14. Audycje i magazyny sekwencyjne (bloki reklamowe); 15. Tworzenie reklam; 16. Transmisje spoza studia; 17. Komentarz; 18. Nagrywanie muzyki; 19. Słuchowiska radiowe; 20. Audycje dokumentalne i reportaż; 21. Praca producenta; 22. Producent wykonawczy (zarządzający stacją radiową); 23. Ocena audycji; 24. Szkolenia; 25. I na koniec... .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-075 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Media)
Bibliogr. s. [196]-201. Indeksy.
Początki dziennikarstwa internetowego ; Nowy wspaniały świat mediów: BBC News Online, Drudge Report i narodziny blogów ; Relacjonowanie sytuacji kryzysowej: dziennikarstwo internetowe a 11 września ; Sensacyjne skandale: wartość informacyjna blogów ; Dziennikarstwo internetowe a wojna w Iraku: dawanie świadectwa ; Dziennikarstwo uczestniczące: IndyMedia, OhmyNews i Wikinews ; Dziennikarze obywatelscy jako naoczni świadkowie: zamachy bombowe w Londynie i huragan Katrina ; Nowe kierunki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92006 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-050 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89392 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Cultura)
Bibliogr. s.241-257. - Indeks
1. Kultura popularna, życie rodzienne i matryca tożsamości narodowej; 2. Geografia i krajobraz: miejsce i przestrzeń narodowa; 3. Odtwarzanie tożsamości narodowej; 4. Kultura materialna i tożsamość narodowa; 5. Reprezentacje narodu: szkockość w "Braveheart"; 6. Ekspresja tożsamości narodowej u progu nowego tysiąclecia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89398 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Media)
Bibliogr. s. 445-465 i przy rozdz. Indeks.
I. WSTĘP DO KOMUNIKOWANIA MASOWEGO: 1. Wprowadzenie; 2. Rozumienie i ocena teorii komunikowania masowego, II. ERA SPOŁECZEŃSTWA MASOWEGO I KULTURY MASOWEJ: 3. Powstanie przemysłu medialnego i teorii społeczeństwa masowego; 4. Rozwój teorii mediów w okresie propagandy; 5. Normatywne teorie komunikowania masowego, III. POWSTANIE I UPADEK TEORII OGRANICZONYCH EFEKTÓW: 6. Powstanie teorii ograniczonych efektów mediów; 7. Teoria średniego zasięgu i umocnienia paradygmatu ograniczonych efektów mediów; 8. Zakwestionowanie dominującego paradygmatu: dzieci, systemy, efekty, IV. WSPÓŁCZESNA TEORIA KOMUNIKOWANIA MASOWEGO: POSZUKIWANIE KONSENSUSU I NOWE WYZWANIA: 9. Rozwój krytycznych i kulturowych teorii komunikowania masowego; 10. Media i publiczność: teorie roli mediów w codziennym życiu; 11.Teorie mediów, kultury i społeczeństwa; 12. Obecne tendencje w teorii komunikowania masowego: konsensus i wyzwania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Media)
Bibliogr. s. 445-465 i przy rozdz. Indeks.
Podręcznik akademicki gł. dla studentów dziennikarstwa i nauk o komunikacji.
I. Wstęp do teorii komunikowania masowego II. Era społeczeństwa masowego i kultury masowej III. Powstanie i upadek teorii ograniczonych efektów IV. Współczesna teoria komunikowania masowego: poszukiwanie konsensusu i nowe wyzwania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91314 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Politika)
Bibliogr. s. [289]-358. Indeksy.
Badanie ruchów społecznych: stałe pytania, częściowo zmienne odpowiedzi ; Ruchy społeczne a zmiana społeczna ; Symboliczny wymiar działania zbiorowego ; Działnie zbiorowe i tożsamość ; Jednostki, sieci i zaangażowanie ; Ruchy i organizacje społeczne ; Formy i repertuary działań oraz cykle prostestu ; Ochrona porządku publicznego i polityczne możliwości działania ruchów społecznych ; Ruchy społeczne i demokracja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92853 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Cz. 1. NOWE MEDIA I NOWE TECHNOLOGIE: 1.1. Nowe media: czy wiemy, czym są?, 1.2. Charakterystyka nowych mediów: niektóre z kluczowych pojęć, 1.3. Zmiana i ciągłość, 1.4. Różne ujęcia historyczne, 1.5. Kto był niezadowolony ze starych mediów, 1.6. Nowe media: czynnik kształtujący czy kształtowany? ; Cz. 2. NOWE MEDIA I KULTURA WIZUALNA: 2.1. Co się stało z wirtualną rzeczywistością?, 2.2. Kultura wirtualna i wizualna, 2.3. Cyfrowy świat wirtualny, 2.4. Historia immersji, 2.5. Perspektywa, aparat fotograficzny, oprogramowanie, 2.6. Świat obrazów wirtualnych/obrazy świata wirtualnego, 2.7. kino cyfrowe ; Cz. 3. UŻYTKOWNICY SIECI A EKONOMIA: 3.1. Wprowadzenie, 3.2. Czym jest Internet?, 3.3. Historia badań nad siecią, 3.4. Ekonomia a kultura mediów sieciowych, 3.5. Ekonomia polityczna, 3.6. Społeczne formy nowych mediów, 3.7. Ograniczenia wpływów komercyjnych, 3.8. Globalizacja, neoliberalizm i Internet, 3.9. Wykluczenie cyfrowe, 3.10. Wzrosty i spadki w gospodarce informacyjnej, 3.11. Prawa własności intelektualnej jako czynniki determinujące i podlegające determinacji, 3.12. Muzyka jako nowe medium, 3.13. "Długi ogon", 3.14. Wirusy umysłu, 3.15. Fragmentaryzacja i konwergencja, 3.16. Wiki-światy i Web 2.0, 3.17. Internetowe tożsamości i społeczności, 3.18. Anonimowość, 3.19. Poczucie przynależności, 3.20. Życie w interfejsie, 3.21. Internet a sfera publiczna, 3.22. Zawartość tworzona przez użytkowników: teraz każdy jest fanem, 3.23. YouTube i media posttelewizyjne?, 3.24. Podsumowanie ; Cz. 4. NOWE MEDIA W ŻYCIU CODZIENNYM: 4.1. Życie codzienne w cyberprzestrzeni, 4.2. Życie codzienne w zmediatyzowanym domu, 4.3. Technika w życiu codziennym, 4.4. Codzienność człowieka postludzkiego: nowe media i tożsamość, 4.5. Gry, 4.6. Podsumowanie: codzienna cyberkultura ; Cz. 5. CYBERKULTURA: TECHNOLOGIA, NATURA I KULTURA: 5.1. Cyberkultura i cybernetyka, 5.2. Ponowne spojrzenie na determinizm: fizykalizm, humanizm i technologia, 5.3. Technologie biologiczne - historia automatów, 5.4. Teorie cyberkultury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Media)
Bibliogr. przy częściach. Indeksy.
Cz. 1. NOWE MEDIA I NOWE TECHNOLOGIE: 1.1. Nowe media: czy wiemy, czym są?, 1.2. Charakterystyka nowych mediów: niektóre z kluczowych pojęć, 1.3. Zmiana i ciągłość, 1.4. Różne ujęcia historyczne, 1.5. Kto był niezadowolony ze starych mediów, 1.6. Nowe media: czynnik kształtujący czy kształtowany? ; Cz. 2. NOWE MEDIA I KULTURA WIZUALNA: 2.1. Co się stało z wirtualną rzeczywistością?, 2.2. Kultura wirtualna i wizualna, 2.3. Cyfrowy świat wirtualny, 2.4. Historia immersji, 2.5. Perspektywa, aparat fotograficzny, oprogramowanie, 2.6. Świat obrazów wirtualnych/obrazy świata wirtualnego, 2.7. kino cyfrowe ; Cz. 3. UŻYTKOWNICY SIECI A EKONOMIA: 3.1. Wprowadzenie, 3.2. Czym jest Internet?, 3.3. Historia badań nad siecią, 3.4. Ekonomia a kultura mediów sieciowych, 3.5. Ekonomia polityczna, 3.6. Społeczne formy nowych mediów, 3.7. Ograniczenia wpływów komercyjnych, 3.8. Globalizacja, neoliberalizm i Internet, 3.9. Wykluczenie cyfrowe, 3.10. Wzrosty i spadki w gospodarce informacyjnej, 3.11. Prawa własności intelektualnej jako czynniki determinujące i podlegające determinacji, 3.12. Muzyka jako nowe medium, 3.13. "Długi ogon", 3.14. Wirusy umysłu, 3.15. Fragmentaryzacja i konwergencja, 3.16. Wiki-światy i Web 2.0, 3.17. Internetowe tożsamości i społeczności, 3.18. Anonimowość, 3.19. Poczucie przynależności, 3.20. Życie w interfejsie, 3.21. Internet a sfera publiczna, 3.22. Zawartość tworzona przez użytkowników: teraz każdy jest fanem, 3.23. YouTube i media posttelewizyjne?, 3.24. Podsumowanie ; Cz. 4. NOWE MEDIA W ŻYCIU CODZIENNYM: 4.1. Życie codzienne w cyberprzestrzeni, 4.2. Życie codzienne w zmediatyzowanym domu, 4.3. Technika w życiu codziennym, 4.4. Codzienność człowieka postludzkiego: nowe media i tożsamość, 4.5. Gry, 4.6. Podsumowanie: codzienna cyberkultura ; Cz. 5. CYBERKULTURA: TECHNOLOGIA, NATURA I KULTURA: 5.1. Cyberkultura i cybernetyka, 5.2. Ponowne spojrzenie na determinizm: fizykalizm, humanizm i technologia, 5.3. Technologie biologiczne - historia automatów, 5.4. Teorie cyberkultury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93404 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej