Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Legimi
(1)
Forma i typ
Książki
(3)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Russ-Mohl Stephan
(4)
Chyliński Marek
(3)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Dziennikarze
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Dziennikarstwo
(3)
Środki masowego przekazu
(2)
Dziennikarze
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [289]-309.
CZ. I. MEDIA W SPOŁECZEŃSTWIE: 1. Wprowadzenie: Funkcje dziennikarstwa ; Dziennikarstwo w otoczeniu społecznym ; Tendencje w dziennikarstwie i społeczeństwie. Konwergencja efekty sieciowe ; Dziennikarstwo sortownią informacji ; CZ. II ŚRODKI PRACY DZIENNIKARSKIEJ: 2. Gatunki dziennikarskie: Gatunki informacyjne ; Reportaż i feature ; Gatunki publicystyczne ; Wywiad ; Formy mieszane ; 3. Język dziennikarski: Zrozumiałość i bariery językowe ; Językowa manipulacja ; Ubożejący język ; Kilka inspiracji ; 4. Liczby, statystyka i dziennikarstwo danych w epoce cyfrowej: Liczby na granicy wyobraźni ; Wartości średnie i procentowe ; Problem kompletności ; Wpływ metody na wynik badania ; Dziennikarstwo danych ; CZ. III. DZIENNIKARSKIE PROCESY PRACY W CYKLU 24/7: 5. Dziennikarskie procesy pracy: Selekcja informacji ; Wartość informacji. Gatekeeping ; Aktualność, czas trwania, ciągłość ; Bliskość: bezpośrednie odniesienie, relewancja ; Status: centralność, władza i wpływy, odniesienie do znanych osobistości ; Dynamika: zaskoczenie, struktura i intensywność ; Walencja: good news i bad news ; Identyfikacja: personalizacja, etnocentryzm, wartość uczuciowa ; Przetwarzalność na obraz ; 6. Research dziennikarski. Krytyczna selekcja źródeł - nie tylko w sieci: Podstawowe zasady researchu ; Kompletowanie i weryfikacja ; Rekonstrukcja ; Zaawansowane metody poszukiwania informacji i ekonomika researchu ; Dziennikarstwo śledcze ; Inspiracje i reguły zbierania materiałów ; 7. Praca nad tekstem i redagowanie: Pisanie ; Redakcja tekstu ; Redakcyjne opracowanie tekstu a prawo ; 8. Formy prezentacji offline i online: Media drukowane ; Radio i podcasty ; Telewizja i kanały wideo ; Sieć 2.0, serwisy społecznościowe, aplikacje na smart fony ; CZ. IV. ZARZĄDZANIE REDAKCJĄ: 9. Redakcja w przedsiębiorstwie medialnym: Redakcja - względna autonomia ; Specyfika pracy w redakcji ; 10. Marketing redakcyjny i zarządzanie redakcją: Marketing redakcyjny: sprzężenie zwrotne z odbiorcami ; Patologia? Salon masażu? Koncert życzeń? ; Projekty redakcyjne - tworzenie i realizacja ; Planowanie w redakcji - rutynizacja nieoczekiwanego ; Struktury organizacyjne - elastyczność i team spilit ; Kolegium redakcyjne - narzędzie koordynacji ; Zarządzanie zasobami ludzkimi ; Budżet redakcji - więcej niż liczby ; Perspektywy - nowa samoświadomość? ; CZ. V. WPŁYWY ZEWNĘTRZNE CZY WŁASNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ?: 11. Dziennikarstwo i wpływy zewnętrzne: Kto i co wpływa na dziennikarstwo? ; Medialna demokracja i polityka medialna ; Reklama i native advertising ; Public relations ; Odbiorcy, dziennikarstwo obywatelskie i media społecznościowe ; 12. Dziennikarstwo a prawo: Wolność słowa: Prawo prasowe w systemie prawa mediów ; Prawo do krytyki ; Sprostowanie (art. 31 a p.p.) ; Autoryzacja ; Przepisy karne ; Dziennikarze a prawo autorskie ; Dostęp do informacji ; 13. Etyka i normy zawodowe: Kto stoi na straży etyki? ; Systematyka problemów etycznych ; Dokładność, niezależność, bezstronność ; Ochrona informatora ; Research a plagiat ; Chiński mur: redakcja - reklama ; Postępowanie w stosunku do ofiar dziennikarskich publikacji ; Dziennikarz - informator. Wzajemne relacje ; Kto płaci za informacje? ; Etyka indywidualna i etyka organizacji ; Fake news i postprawda ; 14. Media potrzebują jakości: Stawiać cele ; Poprawiać błędy ; Krytyka treści ; Zapewnienie jakości - infrastruktura i samokontrola ; 15. Akord końcowy. Cyfryzacja - szansą dla dziennikarstwa i mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108262 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziennikarstwo / Marek Chyliński, Stephan Russ-Mohl. - Warszawa : Polskapresse, 2007. - 438 s. : fot., rys., tab. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 411-430.
I. MEDIA W SPOŁECZEŃSTWIE: 1. Wprowadzenie, II. ŚRODKI PRACY DZIENNIKARSKIEJ: 2. Gatunki dziennikarskie; 3. Język dziennikarski; 4. Liczby i statystyka w pracy dziennikarskiej, III. DZIENNIKARSKIE PROCESY PRACY: 5. Selekcja informacji; 6. Research; 7. Praca nad tekstem; 8. Formy prezentacji, IV. ZARZĄDZANIE REDAKCJĄ I DZIAŁAMI: 9. Redakcja w przedsiębiorstwie medialnym; 10. Działy i obszary tematyczne w redakcji; 11. Marketing redakcyjny i zarządzanie redakcją, V. WPŁYWY ZEWNĘTRZNE: 12. Dziennikarstwo i wpływy zewnętrzne; 13. Dziennikarstwo i prawo; 14. Etyka i normy zawodowe; 15. Media potrzebują jakości, VI. PERSPEKTYWY: 16. W stronę cyberprzestrzeni. Przyszłość mediów w epoce cyfrowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-07 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dziennikarstwo / Marek Chyliński, Stephan Russ-Mohl. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Polskapresse, cop. 2008. - 438 s. : faks., fot. kolor., rys. (gł. kolor.), wykr. ; 21 cm.
Na s. tyt. rok wyd.: 2007.
Bibliogr. s. 411-430.
1. Media w społeczeństwie 2. Środki pracy dziennikarskiej - Gatunki dziennikarskie - Język dziennikarski - Liczby i statystyka w pracy dziennikarskiej 3. Dziennikarskie procesy pracy - Selekcja informacji - Research - Praca nad tekstem - Formy prezentacji 4. Zarządzanie redakcją i działami - Redakcja w przedsiębiorstwie medialnym - Działy i obszary tematyczne w redakcji - Marketing redakcyjny i zarządzanie redakcją 5. Wpływy zewnętrzne - Dziennikrstwo i wpływy zewnętrzne - Dziennikarstwo i prawo - Etyka i normy zawodowe - Media potrzebują jakości 6. Perspektywy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91093 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej