Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Autor
Rudnicki Leszek
(3)
Rudnicki Leszek (ekonomista)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Beatles (zespół muzyczny)
(1)
Fotografia
(1)
Kolędy
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Zespoły muzyczne
(1)
Temat: czas
1945-
(1)
Gatunek
Muzyka rozrywkowa angielska
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
The Beatles : za kulisami sławy / Leszek Rudnicki. - Warszawa : Cold, 2001. - 276, [4] s., [24] s. tabl. : fot. ( w tym kolor.) ; 20 cm.
Cz. I : 1. Portowe dzieci rock & rolla ; 2. Od The Quarry Men do The Beatles ; 3. Hamburg, ich Liebe dich ; 4. Liverpool sound ; 5. Pod skrzydłami Epsteina ; 6.Piąty Beatles : George Martin ; 7. Wreszcie razem ; 8.Sukces 9. Chłopcy, jesteście No. 1 ; 10. Spokojnie, to tylko Beatlemania ; 11. Good morning, America ; 12. Na srebrnym ekranie ; 13. Samotni w tłumie ; 14. Pomocy! Cz. II : 15. Blaski i cienie sławy ; 16. Na szczycie ; 17. Muzyczny przełom ; 18. Ostatnie tournee, 19. Smak wolności ; 20. Niech gra orkiestra ! ; 21. Magiczne wędrówki ; 22. Jabłko ; 23. John, Yoko i reszta świata 24. Get back ? ; 25. Ostatni akord
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-78 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-78 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z fotografią na ty : poradnik fotoamatora / Leszek Rudnicki ; fot. autora. - Warszawa : Adam, 1992. - 135 s., 8 tabl. : fot. (w tym kolor.) ; 19 cm.
Bibliogr. s. 133-134.
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [185]-187.
TEORIA ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW: Zachowania konsumenta-pojecie i zakres ; Rodzaje zachowań ; Modele zachowań konsumentów: Modele strukturalne ; Modele sekwencyjne ; POTRZEBY JAKO PODSTAWA ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW: Pojęcie potrzeb ; Źródła i mechanizmy powstawania potrzeb ; Cechy potrzeb ; Klasyfikacja potrzeb ; Hierarchia potrzeb ; Zaspokajenie potrzeb ; PROCES PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPU: Istota i zakres decyzji konsumenckich ; Rodzaje decyzji ; Uczestnicy procesu decyzji ; Fazy podejmowania decyzji zakupu ; Zachowania konsumentó po dokonaniu zakupu ; WEWNĘTRZNE UWARUNKOWANIA ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW: Czynniki psychologiczne: Motywy ; Emocje ; Osobowość ; Uczenie się ; Postrzeganie ; Postawy ; Etnocentryzm ; Ryzyko ; Czynniki personalno-demograficzne: Wiek ; Płeć ; Faza cyklu życia rodzinnego ; Wykształcenie ; Dochody ; Styl życia ; Uwarunkowania wewnętrzne postępowania konsumenta a proces zakupu ; WEWNĘTRZNE UWARUNKOWANIA ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW: Czynniki społeczno-kulturowe: Rodzina ; Grupa społeczna ; Grupa odniesienia ; Liderzy opinii ; Kultura ; Czynniki ekonomiczne: Produkt ; Ceny ; Miejsce sprzedaży ; Reklama ; "Public relations" ; Uwarunkowania zewnetrzne postępowania konsumenta a proces zakupu ; ZNAJOMOŚĆ ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW PODSTAWĄ FORMUŁOWANIA STRATEGII MARKETINGOWEJ PRZEDSIĘBIORSTW: Uwagi ogólne ; Cechy nabywców jako podstawa segmentacji rynku ; Pozycjonowanie produktu a zachowanie konsumentów ; Zachowania nabywców a polityka rozwoju nowego produktu ; Oczekiwania nabywców w zakresie cen produktów ; Oczekiwania nabywców względem dystrybucji produktów ; Znaczenie zachowań nabywców dla tworzenia strategii komunikacji przedsiebiorstwa z rynkiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-97488 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej