Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Legimi
(1)
Forma i typ
Książki
(5)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Autor
Pyżalski Jacek
(3)
Pyżalski Jacek Łukasz
(3)
Baranowski Mariusz
(1)
Cybal-Michalska Agnieszka (1973- )
(1)
Dylak Stanisław
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Kwiatkowski Stefan Michał (1948- )
(1)
Lewowicki Tadeusz (1942- )
(1)
Melosik Zbyszko (1956- )
(1)
Morbitzer Janusz (1957- )
(1)
Nożyński Szymon
(1)
Skrzydlewski Wojciech
(1)
Strykowski Wacław (1942- )
(1)
Topol Paweł
(1)
Walter Natalia
(1)
Wawrzyniak Krzysztof
(1)
Wenta Kazimierz (1937-2017)
(1)
Wrońska Marta (pedagog)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Agresywność
(3)
Cyberprzemoc
(3)
Dziecko
(3)
Młodzież
(3)
Psychologia dziecka
(3)
Stalking
(2)
Edukacja medialna
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Nauczyciele
(1)
Zastosowania multimediów w edukacji
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Rozdziały i artykuły tej książki skatalogowano także pod własnymi tytułami. Można je rezerwować i zamawiać pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Globalizacja-aspekt edukacyjny i socjalizacyjny; 2. Kultura popularna, pedagogika i młodzież; 3. Ikony i idole pop-kultury. Taylor Swift i Barbie jako wzory ciała i tożsamości młodzieży; 4. Czy nastaje zmierzch edukacji? Kilka refleksji na marginesie koncepcji cyborgizacji; 5. Kształcenie wyprzedzające jako obiecujący model edukacyjny epoki smartfona; 6. Nauczyciel wobec sytuacji trudnych wychowawczo; 7. Współpraca z rodzicami w islandzkiej szkole jako podstawowy element w profilaktyce przemocy i budowaniu właściwej postawy ucznia... [i in.].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [273]-290.
CHARAKTERYSTYKA ŚWIATA NOWYCH MEDIÓW: Czym są nowe media? ; Cechy nowych mediów ; KOMUNIKACJA ZAPOŚREDNICZONA PRZEZ KOMPUTER: Komunikacja tekstowa ; Komunikacja wizualna i dźwiękowa ; Generalne charakterystyki komunikacji zapośredniczonej przez komputer ; NOWE MEDIA JAKO ŚRODOWISKO SOCJALIZACYJNE, CZYLI CZŁOWIEK W KOMUNIKACJI ZAPOŚREDNICZONEJ: Mechanizmy funkcjonowania człowieka w kontekście komunikacji zapośredniczonej ; Instrumenty mediów społecznych ; MŁODZI LUDZIE JAKO POKOLENIE CYFROWYCH TUBYLCÓW: Wykorzystanie nowych mediów ; Nierówności społeczne w korzystaniu z nowych technologii komunikacyjnych ; WPŁYW NOWYCH MEDIÓW NA DZIECI I MŁODZIEŻ: Korzyści związane ze stosowaniem nowych mediów przez dzieci i młodzież ; Zagrożenia dla dzieci i młodzieży związane z korzystaniem z nowych mediów ; Uzależnienie od Internetu i telefonów komórkowych ; NORMATYWNOŚĆ W INTERNECIE: Normy grupowe w Internecie ; Normy dotyczące wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w szkole i rodzinie ; BULLYING JAKO SPECYFICZNY RODZAJ PRZEMOCY RÓWIEŚNICZEJ: Typologie agresji ; Bullying (tradycyjny lobbing) ; Cyberbullying ; TEORIA ABACUS W WYJAŚNIENIU CYBERBULLYINGU: Konsekwencje bullyingu i cyberbullyingu ; Sprawcy bullyingu i cyberbullyingu ; Ofiary bullyingu i cyberbullyingu ; Sprawco - ofiary bullyingu i cyberbullyingu ; Bullying a cyberbullying - współwystępowanie zjawisk ; NIE TYLKO CYBERBULLYING - W KIERUNKU INNYCH TYPÓW AGRESJI ELEKTRONICZNEJ: Agresja elektroniczna wobec pokrzywdzonych ; Agresja elektroniczna wobec celebrytów ; Elektroniczna agresja uprzedzeniowa (bias bullying) ;Agresja elektroniczna wobec nieznajomych (impulsywna) ; METODOLOGIA BADAŃ: Badanie "Cyberbullying 2010" ; Badanie "Nauczyciele 2009" ; Badanie "Studenci 2009" ; CYBERBULLYING I AGRESJA ELEKTRONICZNA JAKO RYZYKOWNE ZACHOWANIA MŁODZIEŻY - BADANIA WŁASNE: Zaangażowanie młodych ludzi w nowe media i komunikację zapośredniczoną ; Spostrzeganie zagrożeń z użytkowaniem nowych mediów ( w tym agresji elektronicznej) przez uczniów i nauczycieli ; Sposoby realizacji agresji elektronicznej i cyberbullyingu oraz rozpowszechnienie tych zjawisk ; Rozpowszechnienie cyberbullyingu i bullyingu wśród gimnazjalistów ; Poza agresją rówieśniczą - inne typy agresji elektronicznej ; Nowe jakościowo cechy cyberbullyingu ; Agresja rówieśnicza online i offline jako jedność ; Charakterystyka motywacji i atrybucji działań sprawców agresji elektronicznej ; Konsekwencje doświadczenia agresji elektronicznej i cyberbullyingu ; Reagowanie pracowników szkół i rodziców na sytuacje związane z agresją elektroniczną ; Uwarunkowania agresji elektronicznej i cyberbullyingu: Szerszy kontekst wykorzystania nowych mediów a agresja elektroniczna i cyberbullyingu ; Środowisko rodzinne a agresja elektroniczna i cyberbullying ; Środowisko szkolne a agresja elektroniczna i cyberbullying ; Środowisko rówieśnicze a agresja elektroniczna i cyberbullying ; Normatywność w środowisku szkolnym i rodzinnym a agresja elektroniczna i cyberbullying.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97425 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. 4 okł.: Profesor Anna Izabela Brzezińska poleca!
Bibliogr. s. [155]-164.
Rozdz. 1. DLACZEGO NOWE MEDIA SĄ NOWE: 1.1. Cyfrowość, 1.2. Łatwość modyfikacji materiału, 1.3. Interaktywność; Rozdz. 2. KOMUNIKACJA ZAPOŚREDNICZONA PRZEZ KOMPUTER; Rozdz. 3. CO NOWE MEDIA ZMIENIŁY W ŻYCIU MŁODZIEŻY?: 3.1. Cyfrowi tubylcy - czyli jak nowe media zrewolucjonizowały funkcjonowanie młodzieży, 3.2. Nic nowego pod słońcem - czyli jak nowe media wspierają realizację starych zwyczajów, 3.3. Które podejście jest prawdziwe?, 3.4. Z nowych mediów można korzystać w różny sposób; Rozdz. 4. AGRESJA ELEKTRONICZNA - ZARYS ZJAWISKA: 4.1. Agresja elektroniczna wobec pokrzywdzonych, 4.2. Agresja elektroniczna wobec celebrytów, 4.3. Elektroniczna agresja uprzedzeniowa (bias bullying), 4.4. Agresja elektroniczna wobec nieznajomych (przypadkowa), 4.5. Mobbing elektroniczny (cyberbullying); Rozdz. 5. CECHY CHARAKTERYSTYCZNE CYBERBULLYINGU: 5.1, Czy cyberbullying jest anonimowy? Rola komunikacji zapośredniczonej w realizacji cyberbullyingu, 5.2. Nie ma ucieczki przed cyberbullyingiem - aspekt ciągłości, 5.3. Jak powszechne są agresja elektroniczna i mobbing elektroniczny?, 5.4. Rozpowszechnienie mobbingu elektronicznego; Rozdz. 6. KTO JEST SPRAWCĄ MOBBINGU ELEKTRONICZNEGO: 6.1. Płeć, 6.2. Wiek, 6.3. Zaangażowanie w korzystanie z nowych technologii komunikacyjnych, 6.4. Inne cechy społeczno-demograficzne; Rozdz. 7. PRZYCZYNY REALIZACJI MOBBINGU ELEKTRONICZNEGO: 7.1. Techniki realizacji agresji elektronicznej - skala zjawiska, 7.2. Happy slapping, 7.3. Czy bullying i cyberbullying wzajemnie się nakładają?; Rozdz. 8. KONSEKWENCJE DOŚWIADCZANIA AGRESJI ELEKTRONICZNEJ; Rozdz. 9. AGRESJA ELEKTRONICZNA - PROFILAKTYKA I INTERWENCJA; 9.1. Rozwiązania prawne jako obrona przed agresją elektroniczną, 9.2. Regulacje wewnątrzszkolne, 9.3. Bezpieczna infrastruktura informatyczna, 9.4. Zasady postępowania wobec ofiar, sprawców i ich rodzin, 9.5. Praca z ofiarami i sprawcami, 9.6. Praca grupowa oparta na współpracy, 9.7. Edukacja w zakresie bezpiecznego wykorzystania nowych mediów (aspekty techniczne); Rozdz. 10. NORMATYWNOŚĆ W SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWEJ I ZASADY BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z NOWYCH MEDIÓW: 10.1. Zaangażowanie świadków agresji elektronicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95785 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-31 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. 4 okł.: Profesor Anna Izabela Brzezińska poleca!
Bibliogr. s. [155]-164.
Rozdz. 1. DLACZEGO NOWE MEDIA SĄ NOWE: 1.1. Cyfrowość, 1.2. Łatwość modyfikacji materiału, 1.3. Interaktywność; Rozdz. 2. KOMUNIKACJA ZAPOŚREDNICZONA PRZEZ KOMPUTER; Rozdz. 3. CO NOWE MEDIA ZMIENIŁY W ŻYCIU MŁODZIEŻY?: 3.1. Cyfrowi tubylcy - czyli jak nowe media zrewolucjonizowały funkcjonowanie młodzieży, 3.2. Nic nowego pod słońcem - czyli jak nowe media wspierają realizację starych zwyczajów, 3.3. Które podejście jest prawdziwe?, 3.4. Z nowych mediów można korzystać w różny sposób; Rozdz. 4. AGRESJA ELEKTRONICZNA - ZARYS ZJAWISKA: 4.1. Agresja elektroniczna wobec pokrzywdzonych, 4.2. Agresja elektroniczna wobec celebrytów, 4.3. Elektroniczna agresja uprzedzeniowa (bias bullying), 4.4. Agresja elektroniczna wobec nieznajomych (przypadkowa), 4.5. Mobbing elektroniczny (cyberbullying); Rozdz. 5. CECHY CHARAKTERYSTYCZNE CYBERBULLYINGU: 5.1, Czy cyberbullying jest anonimowy? Rola komunikacji zapośredniczonej w realizacji cyberbullyingu, 5.2. Nie ma ucieczki przed cyberbullyingiem - aspekt ciągłości, 5.3. Jak powszechne są agresja elektroniczna i mobbing elektroniczny?, 5.4. Rozpowszechnienie mobbingu elektronicznego; Rozdz. 6. KTO JEST SPRAWCĄ MOBBINGU ELEKTRONICZNEGO: 6.1. Płeć, 6.2. Wiek, 6.3. Zaangażowanie w korzystanie z nowych technologii komunikacyjnych, 6.4. Inne cechy społeczno-demograficzne; Rozdz. 7. PRZYCZYNY REALIZACJI MOBBINGU ELEKTRONICZNEGO: 7.1. Techniki realizacji agresji elektronicznej - skala zjawiska, 7.2. Happy slapping, 7.3. Czy bullying i cyberbullying wzajemnie się nakładają?; Rozdz. 8. KONSEKWENCJE DOŚWIADCZANIA AGRESJI ELEKTRONICZNEJ; Rozdz. 9. AGRESJA ELEKTRONICZNA - PROFILAKTYKA I INTERWENCJA; 9.1. Rozwiązania prawne jako obrona przed agresją elektroniczną, 9.2. Regulacje wewnątrzszkolne, 9.3. Bezpieczna infrastruktura informatyczna, 9.4. Zasady postępowania wobec ofiar, sprawców i ich rodzin, 9.5. Praca z ofiarami i sprawcami, 9.6. Praca grupowa oparta na współpracy, 9.7. Edukacja w zakresie bezpiecznego wykorzystania nowych mediów (aspekty techniczne); Rozdz. 10. NORMATYWNOŚĆ W SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWEJ I ZASADY BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z NOWYCH MEDIÓW: 10.1. Zaangażowanie świadków agresji elektronicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-36 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-316 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
(Technologia Kształcenia / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0137-1401 ; nr 23)
Nazwy autorów na okładce.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Streszczenie w języku angielskim przy pracach.
Agnieszka Cybal-Michalska, Globalizacja i jej krytyka - o potrzebie zorientowania społeczeństwa na wiedzę, odpowiedzialne uczestnictwo i współdziałanie ; Zbyszko Melosik, Facebook i społeczne konstrukcje narcyzmu ( o tożsamości zamkniętej w celi wizerunku) ; Tomasz Goban-klas, Technologie kształcenia jako czynniki "twórczej destrukcji" edukacji szkolnej ; Stanisław Dylak, Krzysztof Wawrzyniak, Mózg - technologia cyfrowa - edukacja ; Wojciech Skrzydlewski, Nowe media w edukacji, funkcjonowaniu zawodowym i społecznym ; Janusz Morbitzer, O (braku) refleksji nad współczesnym światem mediów ; Wacław Strykowski, Pedagogika i edukacja medialna w epoce cyfrowej ; Tadeusz Lewowicki, Poznański matecznik technologii kształcenia - słowo z okazji 50-lecia Zakładu Technologii Kształcenia UAM ; Marta Wrońska, Kultura medialna nauczycieli i adolescentów - stan obecny i jej perspektywy realizacyjne ; Stefan Kwiatkowski, Media jako narzędzia wspierające proces rozwiązywania problemów ; Natalia Waiter, Wspomagająca, kompensacyjna i wspierająca rola nowych mediów ; Paweł Topol, Nowe media na przykładzie zdalnych środowisk immersyjnych i multimediów typu ubiquitous ; Kazimierz Wenta, Silosy i chmury informacyjne w ustawicznej autoedukacji ; Mariusz Baranowski, Kształcenie kompetencji medialnych przyszłych nauczycieli muzyki - w stronę medalu zrównoważonego ; Szymon Nożyński, Osobista muzyka zawsze i wszędzie, czyli spacer z narracją dźwiękową odtwarzacza mobilnego ; Jacek Pyżalski, Młodzi internauci a edukacja medialna - dlaczego musimy odejść z miejsca, w którym jesteśmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106177 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej