Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Autor
Mincewicz Sławomir
(1)
Polkowska-Nowak Grażyna
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Gospodarka elektroniczna
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Public relations
(1)
Zarządzanie
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Biznes ; 3)
Seria gł.: Biblioteka Gazety Wyborczej
Bibliogr. s. 417. Indeks.
SPIS TREŚCI: 1.Przedsiębiorstwo i jego cele 2.Marka jako źródło przewagi firmy 3.Relacje z klientami 4.Planowanie 5.Merketing bezpośredni 6.Zarządzanie sprzedażą 7.Kampanie reklamowe 8.Działanie public relations 9.E-Biznes.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90965 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej