Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(35)
Forma i typ
Książki
(35)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(31)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(3)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(5)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(28)
Autor
Pieter Józef (1904-1989)
(35)
Biernacka Jadwiga
(1)
Bolechowska Maria (1921-1993)
(1)
Dewey John (1859-1952)
(1)
Pieter Józef (1904-1989). Psychologia ogólna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
1970 - 1979
(16)
1960 - 1969
(14)
1940 - 1949
(3)
1930 - 1939
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(34)
Ukraina
(1)
Język
polski
(35)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Psychologia
(13)
Nauka
(5)
Osobowość
(5)
Dysertacje naukowe
(4)
Instynkt
(3)
Inteligencja (psychol.)
(3)
Metodologia
(3)
Motywacja
(3)
Uczenie się
(3)
Wiedza
(3)
Charakter
(2)
Czytanie
(2)
Etyka
(2)
Nauczanie
(2)
Pisarstwo
(2)
Praca umysłowa
(2)
Testy
(2)
Uczniowie
(2)
Uczucia
(2)
Wzrok
(2)
Akupresura
(1)
Ankieta
(1)
Behawioryzm
(1)
Biografistyka
(1)
Czytelnictwo
(1)
Decyzje
(1)
Descartes, Rene (1596-1650)
(1)
Dewey, John (1859-1952)
(1)
Dotyk
(1)
Dyscyplina (socjol.)
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Działanie
(1)
Dziedziczność
(1)
Egzaminy
(1)
Egzaminy szkolne
(1)
Eksperyment
(1)
Etnopsychologia
(1)
Filozofowie
(1)
Kara (psychol.)
(1)
Kartezjusz (1596-1650)
(1)
Lęk
(1)
Matematyka
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Mowa
(1)
Myślenie
(1)
Nauki humanistyczne
(1)
Nauki społeczne
(1)
Naukoznawstwo
(1)
Obiektywność
(1)
Oceny szkolne
(1)
Odwaga
(1)
Pamięć
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagogika
(1)
Pieter, Józef (1904-1989)
(1)
Postawy
(1)
Postęp techniczny
(1)
Poznanie
(1)
Praca
(1)
Prace dyplomowe
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Psychofizyka
(1)
Psycholodzy
(1)
Psychologia nauczania
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Psychologia różnic indywidualnych
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Psychotechnika
(1)
Samokształcenie
(1)
Spostrzeganie
(1)
Strach
(1)
Sztuka pisania
(1)
Słuch
(1)
Temperament
(1)
Umysł
(1)
Wartość
(1)
Wola
(1)
Wrażenia
(1)
Wrażliwość (psychol.)
(1)
Wychowanie
(1)
Wyobraźnia
(1)
Wyobrażenia
(1)
Zachowanie
(1)
Zainteresowania
(1)
Zdolności
(1)
Zmysły
(1)
Środowisko człowieka
(1)
Życie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Słowniki polskie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
35 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-52007 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czytanie i lektura / Józef Pieter. - Wyd. 2 rozsz. - Katowice : Wydawnictwo Śląsk, 1967. - 351 s. ; 25 cm.
Bibliogr. s. 327-329.
Streszcz. w jęz. ang. i ros.
Spis treści w jęz. ang. i ros.
Wstęp ; Problematyka recepcji treści lektury ; Problem recepcji lektury w obrębie psychologii czytania ; Metodologia badań ; Dobór lektur i analiza ich treści ; Obiektywność treści lektur ; Metody stwierdzania jakości recepcji treści lektur ; Ogólna charakterystyka związków między czytaniem, czytelnikiem i lekturą ; Rozumienie treści lektur ; Problemy pochodne i korelacyjne rozumienia ; Refleksje i przekonania czytelnicze ; Uczucia czytelnicze ; Wpływ lektury na postępowanie ; Wpływ lektury na osobowość ; Recepcja treści lektur naukowych ; Recepcja lektur literackich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-5068 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czytanie i lektura / Józef Pieter. - Katowice : Śląsk, 1960. - 178 s.
Streszcz. w ang., ros.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr (1 egz.)
Książka
W koszyku
Egzamin obiektywny / Józef Pieter. - Wyd. 2. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 1973. - 270, [6] s. : tab. ; 21 cm.
Bibliogr.
1. Wprowadzenie do problematyki egzaminów i ocen
szkolnych 2. Wiadomości, wiedza i umiejętności jako przedmiot
egzaminu 3. Problem obiektywności egzaminów 4. Ogólne postulaty i założenia sprawdzianów
obiektywnych 5. Formy zadań obiektywnego sprawdzianu egzaminowego 6. Dobór składników wiedzy do sprawdzianu obiektywnego 7. Układ i normalizacja sprawdzianów obiektywnych 8. Egzaminowanie przy pomocy sprawdzianu i obiektywna
ocena wyników 9. Sprawa względnej użyteczności różnych sposobów
egzaminowania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-37677 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Historia psychologii / Józef Pieter. - Wyd. 3. - Warszawa : PWN, 1976. - 455 s. ; 21 cm.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Historia psychologii / Józef Pieter. - Wyd. 2. - Warszawa : PWN, 1974. - 455 s. ; 21 cm.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-43908 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak poznawano psychikę / Józef Pieter. - Warszawa : Wiedza Powszechna, 1963. - 295,, [1] s. ; 20 cm.
(Sygnały)
Bibliogr. s. 293-[294].
Wstęp ; Kto tworzył psychologię? ; Ontologiczna koncepcja psychiki i psychologia jako nauka o duszy ; Koncepcja psychiki jako świadomości ; Przymierze nauki o świadomości z fizyką i fizjologią ; Koncepcja psychiki jako zachowania się ; Blaski i cienie psychologii obiektywnej ; Podświadomościowa koncepcja psychiki i psychologia "głębi" ; Realistyczna koncepcja psychiki ; Psychologia jako nauka o życiu ludzi i zwierząt ; Przegląd nauk psychologicznych ; Chronologia ważnych wydarzeń z dziejów psychologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-6929 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Lwowska Biblioteczka Pedagogiczna ; 30)
Bibliogr. s. [31].
1. Zagadnienia karności a nauka 2. Karność negatywna 3. System karności a ideały wychowawcze 4. Ideał demokracji a zagadnienie karności 5. Charakter autonomiczny 6. Psychologia głębi a sprawa karności 7. Mechanizm dążeń instynktowych 8. Wychowanie negatywne a strach 9. Trudności wychowania autonomicznego 10. Wychowanie wychowawcy 11. Między Scyllą a Chabrydą 12. Rodzaj kary a autonomia wychowania 13. Znajomość rozwoju psychicznego a zagadnienie karności 14. Karność w wieku przekory 15. Karność a zagadnienie typów psychicznych 16. Rozwój wiedzy pedagogicznej a sprawa karności 17. Trwała wartość idei "wychowania pozytywnego".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. AD-33153 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-51094 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Śląsko-Dąbrowskiego Towarzystwa Przyjaciół Nauk)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-57772 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauka i wiedza / Józef Pieter. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 1967. - 302, [2] s. ; 21 cm.
(Biblioteka Wiedzy Pedagogicznej)
Bibliogr. s. 302-[303].
Ogóln charakterystyka nauki i pracy naukowej ; Tło historyczne nowożytnej nauki ; Niektóre uzależnienia pracy naukowej ; Problemy i hipotezy naukowe ; Metody i badania naukowe ; Wiedza naukowa ; Przekazywanie wiedzy naukowej i jej recepcja ; Wiedza osobista ; "Majątek" nauki i jej organizacja ; Wartość nauki i wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-6969 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przykłady testów wiadomości.
Bibliogr. s. 138. Indeks.
I. Pedagogiczno-społeczne źródła, psychologiczne założenia i możliwości testu wiadomości II. Zasady konstrukcji testu wiadomości III. Zasady praktycznego stosowania testu wiadomości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-33128 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oceny i wartości / Józef Pieter. - Katowice : Śląsk, 1973. - 350, [2] s. : tab. ; 21 cm.
Bibliogr.
- Wstęp - Od filozofii wartości do psychologii ocen - Problematyka i metody badań - Oceny cech osobistych - Oceny moralne - Oceny estetyczne - Oceny intelektualne - Uzależnienia ocen
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-37463 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Streszcz. ros., ang.
1. Ogólna charakterystyka pracy naukowej ; 2. Problemy naukowe ; 3. Metody naukowe ; 4. Badania naukowe ; 5. Pisarstwo i piśmiennictwo naukowe ; 6. Ocena prac naukowych ; 7. Prowadzenie prac naukowych i kształcenie pracowników nauki ; 8. Warunki pracy naukowej. Dodatek. Ćwiczenia z ogólnej metodologii pracy naukowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-27987 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Komisji Nauk Pedagogicznych ISSN 0079-340X ; nr 4)
Streszcz. ang., ros.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18263 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 264-[267].
Z zasiłku Wojewódzkiej Rady Narodowej w Katowicach.
UZASADNIENIE PRACY NAUKOWEJ: I. CHARAKTERYSTYKA PRACY NAUKOWEJ: Praca twórcza ; Cechy pracy naukowej jako pracy twórczej ; Praca naukowa w odróżnieniu od innych rodzajów pracy twórczej ;Twórcze i nawykowe składniki pracy naukowej ; Dwa znaczenia pojęć "praca naukowa" i "nauka" ; Rodzaje pracy naukowej ; Metoda naukowa ; Główne składniki metody naukowej ; Uzależnienia pracy naukowej ; Osobowe warunki pracy naukowej ; Warunki osobowe a społeczny charakter pracy naukowej ; Społeczne warunki pracy naukowej ; Planowanie pracy naukowej. II.PROBLEMY NAUKOWE: Pojęcie problemu naukowego ; Zasady klasyfikacji problemów naukowych ; Nazwy problemów ze względu na stopień ogólności ; Problematyka i tematyka naukowa ; Stopnie ogólności(szczegółowości) problemów ; Granice ogólności problemów naukowych ; Granice szczegółowości problemów ; Problemy otwarte ; Problemy teoretyczne a praktyczne ; Sprawa ważności problemów naukowych ; Obiektywna ważność problemów naukowych, a ich ogólność ; Obiektywna ważność a aktualność problemów naukowych ; Pochodzenie problemów naukowych ; Rozwój problemów a rozwój nauki ; Założenia problemów naukowych ; Hipotezy naukowe, ich związek z problemami ; Sprawa wartości hipotez ; Uzasadnienie problemu naukowego ; Zadania minimalne w uzasadnieniu problemu naukowego ; Formy wadliwego uzasadnienia problemu naukowego. III. METODY BADAŃ NAUKOWYCH: Cel rozdziału ; Metody myślenia a metody badań naukowych ; Charakterystyka metod badań naukowych ; Zagadnienia obserwacji ; Metoda obserwacyjna ; Schematy obserwacyjne ; Przykłady przewodników(schematów) obserwacyjnych ; metoda obserwacyjno-instrumentalna ; metoda eksperymentalna ; metody eksperymentalne a obserwacyjne ; eksperyment naturalny ; eksperyment laboratoryjny ; Logiczne podstawy metody eksperymentalnej ; Przykłady badań eksperymentalnych ; Metody statystyczne ; Metoda analizy i krytyki źródeł ; Metoda analizy logicznej ; Metoda konstrukcyjna ; Sprawa metody intuicyjnej ; Metoda analizy i krytyki piśmiennictwa ; Rola dyskusji jako metody naukowej. IV. BADANIA NAUKOWE: Pojęcie badań naukowych ; Wstępne ustalenie tematu jako problemu ; Pojęcie literatury przedmiotu ; Zakres literatury przedmiotu ; Szukanie literatury przedmiotu i dostęp do niej ; Sprawa wyczerpania literatury przedmiotu ; Poznawanie literatury przedmiotu ; Postawa badacza wobec literatury przedmiotu ; Notatki i wyciągi z literatury ; Definitywne ustalenie problemu i metody badań ; Przeprowadzenie badań właściwych ; Protokołowanie przebiegu badań ; Sprawa kresu badań właściwych ; Kres badań a stopień komplikacji przedmiotu badań ; Droga od kresu badań do zakończenia pracy ; Materiał naukowy, pojęcie, rodzaje ; Materiał a problem naukowy ; Porządkowanie i przechowywanie materiałów naukowych ; Opracowywanie materiału naukowego ; Przebieg opracowywania materiału naukowego ; Stwierdzenie faktów naukowych ; Trudności w stwierdzeniu faktów naukowych ; Teoretyczne opracowanie wyników badań ; Badanie kontrolne ; Błędy w przeprowadzaniu badań. V. PISARSTWO NAUKOWE: Badania naukowe a pisanie pracy naukowej ; Zadania pisarstwa naukowego ; Scisłość i dokładność naukowa ; Wystarczające uzasadnienie twierdzeń ; Oszczędność słowa ; Jasność myśli ; Obiektywizm naukowy ; Rzeczowy układ pracy naukowej ; Układ graficzny pracy naukowej ; Styl pisarstwa naukowego i jego formy ; Styl rzeczowy ; Sprawa osoby pierwszej ; Styl sugestywny ; Styl poprawny a indywidualny ; Terminologia naukowa ; Rodzaje pisarstwa naukowego. VI. OCENA PRAC NAUKOWYCH: Potrzeba krytycznej oceny wartości prac naukowych ; Pojęcie oceny, postawy i geneza ocen ; Kryteria oceny pracy naukowej ; Sprawa oryginalności ; Warunki oceny oryginalności ; Ocena metodologiczna ; Ocena logiczna ; Ocena wartości społecznej ; Ocena według mierników innych ; Ocena prac naukowych według mierników nierzeczowych ; Ocena prac naukowych według zainteresowania ; Recenzja prac naukowych ; Wymagania minimalne odnośnie recenzji naukowych ; Wartość prac naukowych w zależności od stopnia zaawansowania danej nauki. VII. KIEROWANE PRACE NAUKOWE: Samodzielne a kierowane prace naukowe ; Ćwiczenia laboratoryjne i zadania proseminaryjne ; Referaty seminaryjne ; Charakterystyka prac magisterskich ; Wybór tematu pracy magisterskiej ; Stopień ogólności tematu pracy ; Prowadzenie prac magisterskich ; Wykonanie pracy ; Pisanie pracy ; Rozmiar pracy, czasu i wysiłku ; zasady oceny typowe błędy ; Autorstwo i współpraca ; Kierowanie pracą doktorską.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-6556 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Streszcz. w j. ang.
SPRAWA PRZEDMIOTU PSYCHOLOGII (NA TLE INFORMACJI O DZIEJACH TEJ NAUKI): Przedmiotem psychologii - życie psychiczne ; Nazwa "psychologia" ; Definicje psychologii ; Psychologia jako (ongiś) część filozofii i jako osobna nauka ; Początki psychologii naukowej (psychofizyka i psychofizjologia) ; Zoopsychologia i zwrot ku psychologii obiektywnej ; Behawioryzm i refleksologia ; Wpływ psychiatrii na psychologię ; Zróżnicowanie problematyki i nauk psychologicznych ; Etnopsychologia, psychologia humanistyczna i społeczna ; Koncepcja ontologiczna przedmiotu psychologii ; Subiektywistyczna, czyli świadomościowa koncepcja przedmiotu psychologii ; Koncepcja świadomościowa w psychologii naukowej ; Obiektywistyczna koncepcja przedmiotu psychologii i psychologia obiektywna ; Koncepcja podświadomości i psychologia "głębi" ; Zwrot ku realistycznej koncepcji przedmiotu psychologii ; Zwięzłe ujęcie realistycznej koncepcji przedmiotu psychologii ; OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ŻYCIA PSYCHICZNEGO: Życie psychiczne jako składnik życia ; Cechy podstawowe życia psychicznego ; Przystosowanie się ; Przedmioty przystosowania się ; Oddziaływanie na środowisko ; Pojęcie potrzeby ; Rodzaje potrzeb ; Rola świadomości - przytomności ; Świadomość i uwaga ; Ruchowe zachowanie się ; Pamięciowy charakter życia psychicznego ; Jaźniowy, celowościowy i osobowościowy charakter życia psychicznego ; Formy życia psychicznego ; Konsekwencje powyższej charakterystyki ; Sprawa klasyfikacji zjawisk życia psychicznego ; Uzależnienia zjawisk życia psychicznego ; PODSTAWOWA PROBLEMATYKA PSYCHOLOGII: Odrębność poszczególnych nauk a wspólnota podstawowych problemów psychologicznych ; Tradycyjna przewaga przyrodniczych wyjaśnień w psychologii ; Zagadnienia podstawowe w ramach problemu: "organizm a życie psychiczne" ; Badania nad mózgiem a problem psychofizyczny ; Rola problemu psychofizycznego w psychologii ; Przedmiotowe nastawienie świadomości i kłopoty z tzw. "introjekcją" ; Próby wybrnięcia z "introjekcji" ; Problem lokalizacji mózgowych (korowych) ; Dziedziczność a życie psychiczne ; Sens problemu: "środowisko a życie psychiczne" ; Pojęcie podniety ; Podniety a "odpowiedzi" ; Sytuacja i zachowanie się ; Środowisko i tryb życia ; Środowisko jako korelat (dpowiednik) organizmu ; Wpływ wzajemny organizmu i środowiska ; Sens zagadnienia: "pamięć a życie psychiczne" ; Trzy fikcje ; Dwa znaczenia psychologiczne "pamięci" ; Pamięć jako doświadczenie a zagadnienie instynktów i energii psychicznych ; METODOLOGICZNE PROBLEMY PSYCHOLOGII: Metodologiczna sytuacja psychologii ; Ideały i zadania nauk o przyrodzie ; Wyjątkowa rola wzroku w życiu ludzkim ; Odzwierciedlenie wzrokowych doświadczeń w mowie ; Wzrok w naukowym poznawaniu rzeczywistości i w nauczaniu ; Obiektywizm naukowy ; Subiektywny charakter wszelkich tzw. "danych bezpośrednich" ; Obiektywizacja "danych bezpośrednich" ; Stwierdzanie faktów psychologicznych ; Liczba i pomiar w psychologii ; Fakt, fakt naukowy, stwierdzenie faktów ; Introspekcja ; Ektrospekcja ; Analiza psychologiczna ; Podsumowanie ; METODY OBSERWACYJNE W PSYCHOLOGII: Robocze metody psychologii ; Zagadnienie obserwacji ; Metoda obserwacyjna ; Schematy i przewodniki obserwacyjne ; Metody obserwacyjne w psychologii ; Przykłady przewodników obserwacyjnych ; Metoda obserwacyjno-instrumentalna ; METODY EKSPERYMENTALNE W PSYCHOLOGII: Metoda eksperymentalna ; Metody eksperymentalne a obserwacyjne ; Eksperyment naturalny ; Eksperyment laboratoryjny ; Logiczne podstawy metody eksperymentalnej ; Metody eksperymentalne w psychologii ; Niektóre rodzaje eksperymentów psychologicznych ; Przykłady eksperymentów psychologicznych ; Rola instrumentów w badaniach psychologicznych ; Metoda kimograficzna ; Metoda labiryntowa ; METODY STATYSTYCZNE W PSYCHOLOGII: Cel rozdziału ; Metody statystyczne w psychologii ; Zmienność indywidualna ; Przyczyny zmienności ; Norma i odchylenia ; Odchylenia skrajne ; Ogólny przegląd działań statystycznych nad pojedynczym rozsiewem prawdobodobnym ; Metody korelacji statystycznej i analizy czynnikowej ; Opis części działań statystycznych na fikcyjnym przykładzie badań z pracy szkolnej ; Wielkości średnie ; Metoda testów psychologicznych ; Metoda testów inteligencji ; ankieta jako metoda badań psychologicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-6930 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Omega. Biblioteka Wiedzy Współczesnej ; 191)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18733 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-39414/cz.2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej