Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(17)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(5)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(8)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(2)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(13)
Januszewska Małgorzata
(4)
Dołowy Anna
(2)
Gardzińska Anna
(2)
Lewandowska Agnieszka (zarządzanie turystyką)
(2)
Szostak Daniel
(2)
Dziedzic Ewa
(1)
Lewandowska Agnieszka
(1)
Panfiluk Eugenia
(1)
Rutkowski Andrzej (ekonomia)
(1)
Szymańska Elżbieta (turystyka)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Turystyka
(10)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Hotelarstwo
(2)
Biura podróży
(1)
Odpoczynek
(1)
Turystyka zdrowotna
(1)
Usługi
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Uzdrowiska
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik akademicki
(4)
Podręczniki akademickie
(4)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Rynek turystyczny : struktura, procesy, tendencje / Aleksander Panasiuk. - Wydanie 2, zmienione i rozszerzone. - Warszawa : Difin, 2019. - 373 strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach [353]-373.
R. I. TURYSTYKA W GOSPODARCE NARODOWEJ: 1. Turystyka jako przedmiot badań ekonomicznych ; 2. Miejsce turystyki w strukturze gospodarki ; 3. Ekonomiczne funkcje turystyki ; 4. Gospodarka turystyczna ; 5. Otoczenie gospodarki turystycznej ; R. II. PODSTAWY FUNKCJONOWANIA RYNKU TURYSTYCZNEGO: 1. Istota i zakres rynku turystycznego ; 2. Cechy rynku turystycznego ; 3. Relacje na rynku turystycznym ; 4. Modele rynku turystycznego ; R. III. STRUKTURA RYNKU TURYSTYCZNEGO: 1. Metodyka analizy struktury rynku turystycznego ; 2. Struktura podmiotowa rynku turystycznego: Przedsiębiorstwa turystyczne ; Destynacje turystyczne ; Konsumenci turystyczni ; 3. Wprowadzenie do struktury przedmiotowej rynku turystycznego ; R. IV. POPYT TURYSTYCZNY: 1. Podstawowe kategorie popytowe w turystyce ; 2. Determinanty poziomu popytu turystycznego ; 3. Zachowania konsumentów turystycznych na rynku ; 4. Modele konsumpcji na rynku turystycznym ; 5. Współczesne trendy w popycie turystycznym ; R. V. PODAŻ TURYSTYCZNA: 1. Produkt turystyczny: Walory i atrakcje turystyczne ; Zagospodarowanie turystyczne ; Usługi turystyczne ; 2. Zintegrowany produkt turystyczny ; 3. Oferta turystyczna ; 4. Wymiary oferty turystycznej ; 5. Cena oferty turystycznej ; 6. Jakość oferty turystycznej: Jakość usług turystycznych ; Jakość produktu turystycznego obszaru ; Jakość obsługi konsumenta turystycznego ; Certyfikacja jako narzędzie oddziaływania na jakość oferty na rynku turystycznym ; R. VI. POLITYKA TURYSTYCZNA: 1. Istota polityki turystycznej ; 2. Determinanty polityki turystycznej ; 3. Struktura podmiotów polityki turystycznej ; 4. Metody i instrumenty polityki turystycznej: Rynek touroperatorski jako szczególny obszar regulacji ; 6. Turystyka społeczna jako sposób oddziaływania państwa na popyt turystyczny ; 7. Fundusze Unii Europejskiej w regionalnej i lokalnej polityce turystycznej ; 8. Kierunki kształtowania polityki turystycznej ; R. VII. PROCESY KSZTAŁTOWANIA RYNKU TURYSTYCZNEGO: 1. Działania marketingowe w kształtowaniu oferty na rynku turystycznym: Wprowadzenie do zagadnień marketingu turystycznego ; Orientacja marketingowa podmiotów rynku turystycznego ; Struktura instrumentów marketingowych ; Cykl życia produktu turystycznego ; 2. Marka turystyczna ; 3. E-rynek turystyczny ; 4. Procesy innowacyjne na rynku turystycznym ; 5. Strategie na rynku turystycznym ; 6. Satysfakcja konsumenta turystycznego ; R. VIII. WSPÓŁCZESNE TENDENCJE FUNKCJONOWANIA RYNKU TURYSTYCZNEGO: 1. Globalizacja rynku turystycznego ; 2. Asymetria informacji na rynku turystycznym ; 3. Zrównoważony rynek turystyczny ; 4. Kontrowersyjne obszary rynku turystycznego ; 5. Rynek turystyczny a rynki substytucyjne ; 6. Zjawiska kryzysowe na rynku turystycznym, overtourism i postturystyka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107898 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86939 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks
Bibliogr.
1. Koncepcja marketingu usług 2. Rynek usług turystycznych 3. Zachowanie klienta na rynku usług turystycznych 4. Koncepcja marketingowa w turystyce 5. Produkt na rynku usług turystycznych 6. Cena usług turystycznych 7. Dystrybucja usług turystycznych 8. Promocja usług turystycznych 9. Personel turystyczny 10. Badania marketingowe na rynku usług turystycznych 11. Strategie rynkowe w turystyce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6.- 33-Czyt (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. 216-221 i przy rozdz. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90876 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ekonomika turystyki i rekreacji / red. nauk. Aleksander Panasiuk ; aut. Anna Gardzińska [et al.]. - Wyd. 2. zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011. - 413, [1] s. : il., rys., wykr. ; 24 cm.
(Turystyka)
Bibliogr. s. [400]-409. Indeks.
EKONOMIKA TURYSTYKI I REKREACJI W SYSTEMIE NAUK EKONOMICZNYCH: Zadania badawcze nauk ekonomicznych ; Ekonomika turystyki i rekreacji jako dyscyplina badawcza ekonomii ; Nauka o turystyce i rekreacji ; PODSTAWY TURYSTYKI I REKREACJI: Wzajemne relacje turystyki i rekreacji ; Turystyka i ruch turystyczny ; Uczestnicy ruchu turystycznego ; Pojęcie rekreacji ; Uczestnicy rekreacji ; FUNKCJE TURYSTYKI I REKREACJI: Zróżnicowanie i charakter funkcji turystyki ; Rodzaje funkcji pełnionych przez turystykę ; Funkcje rekreacji ; MIEJSCE TURYSTYKI I REKREACJI W GOSPODARCE: Gospodarka turystyczna i przemysł turystyczny ; Struktura gospodarki turystycznej ; Turystyka i rekreacja w gospodarce narodowej ; Mnożnik turystyczny ; Rachunek satelitarny turystyki ; Czynniki produkcji w gospodarce turystycznej i rekreacji ; Rola turystyki i rekreacji w rozwoju społeczno-gospodarczym ; Zrównoważony rozwój turystyki i rekreacji ; RYNEK USŁUG TURYSTYCZNYCH I REKREACYJNYCH: Podstawowe pojęcia dotyczące rynku usług turystycznych i rekreacyjnych ; Struktura rynku usług turystycznych i rekeacyjnych ; Modele rynku usług turystycznych i rekreacyjnych ; Koniunktura na rynku usług turystycznych ; Globalizacja rynku usług turystycznych ; POPYT TURYSTYCZNY I REKREACYJNY: Definicja i specyfikacja popytu w turystyce i rekreacji ; Cechy popytu turystycznego i rekeacyjnego ; Czynniki określające wielkość popytu turystycznego i rekeacyjnego ; Mierniki popytu turystycznego i rekeacyjnego ; Współczesne tendecje popytu w turystyce i rekeacji ; PROBLEMY KONSUMPCJI W TURYSTYCE I REKREACJI: Gospodarstwo domowe na rynku usług turystycznych i rekreacyjnych ; Uwarynkowania konsumpcji w turystyce i rekreacji ; Modele konsumpcji usług turystycznych i rekreacyjnych ; PODAŻ TURYSTYCZNA I REKREACYJNA: Istota i cechy podaży turystycznej i rekreacyjnej ; Istota i rodzaje produktu turystycznego ; Komponenty produktu turystycznego ; Usługi rekreacyjne ; Mierniki podaży turystycznej i rekreacyjnej ; CENY USŁUG TURYSTYCZNYCH I REKREACYJNYCH: Teoretyczne podstawy cen ; Koncepcje wyjściowe ustalenia cen na usługi turystyczne i rekreacyjne ; Metody ustalania cen na usługi turystyczne i rekreacyjne ; Yield management ; Kalkulacja ceny imprezy turystycznej ; Normy prawne w zakresie stosowania cen usług turystycznych ; JAKOŚĆ USŁUG TURYSTYCZNYCH I REKREACYJNYCH: Istota usług turystycznych i rekreacyjnych ; Kryteria oceny i możliwości pomiaru jakości usług turystycznych i rekreacyjnych ; Marketingowe aspekty jakości usług turystyczntch i rekreacyjnych ; Jakość jako informacja rynkowa dla konsumentów usług turystycznych i rekreacyjnych ; Postulaty jakościowe wybranych usług turystycznych i rekreacyjnych ; POLITYKA PAŃSTWA W OBSZARZE TURYSTYKI I REKREACJI: Miejsce turystyki i rekreacji w polityce społeczno-gospodarczej państwa ; Państwo jako podmiot rynku usług turystycznych i rekreacyjnych ; Struktura polityki turystycznej ; Strategie rozwoju turystyki i rekreacji w Polsce ; Polityka turystyczna Unii Europejskiej ; Struktura polityki w obszarze rekreacji ; TURYSTYKA MIĘDZYNARODOWA: Podstawowe pojęcia z zakrsu turystyki międzynarodowej ; Ruch turystyczny na świecie ; Wpływ turystyki zagranicznej na bilans płatniczy ; Wpływ turystyki zagranicznej na PKB ; Czynniki decydujące o wielkości ruchu turystycznego w skali międzynarodowej ; Międzynarodowe organizacje turystyczne ; PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE I REKREACYJNA: Podstawy funkcjonowania przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych ; Klasyfikacja przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych ; Formy organizacyjne i prawne przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych ; Organizacja przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych ; Nowoczesne formy zarządzania przedsiębiorstwami turystycznymi i rekreacyjnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97345 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. [260]-267 i przy rozdz. Indeks.
1. Teoretyczne podstawy gospodarki turystycznej ; 2. Podstawy jakości w gospodarce turystycznej ; 3. Przewozy turystyczne ; 4. Hotelarstwo i gastronomia ; 5. Biura podróży ; 6. Pozostałe formy obsługi ruchu turystycznego ; 7. Lokalna i regionalna gospodarka turystyczna ; 8. Produkt turystyczny wybranych form turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91868 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. [372]-378. Indeks.
I. WPROWADZENIE DO MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI: Podstawy marketingu usług ; Rynek usług turystycznych i rekreacyjnych ; Zachowanie klienta na rynku turystycznym i rekreacyjnym ; Koncepcja marketingowa w turystyce i rekreacji ; II. STRUKTURA INSTRUMENTÓW MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI: Produkt jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji ; Cena jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji ; Dystrybucja jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji ; Promocja jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji ; Personel jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji ; III. WSPÓŁCZESNY MARKETING W TURYSTYCE I REKREACJI: Marketing terytorialny w turystyce ; Markowy produkt turystyczny ; Komunikacja marketingowa w turystyce i rekreacji ; Marketing relacji w turystyce i rekreacji ; Badania marketingowe w turystyce i rekreacji ; Strategie marketingowe w turystyce i rekreacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103048 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. 216-221 i przy rozdz. Indeks.
1. Ekonomika turystyki w systemie nauk ekonomicznych; 2. Podstawowa terminologia turystyczna; 3. Funkcje turystyki; 4. Turystyka jako sektor gospodarki; 5. Rynek usług turystycznych; 6. Popyt turystyczny; 7. Podaż turystyczna; 8. Ceny usług turystycznych; 9. Jakość usług turystycznych; 10. Polityka turystyczna; 11. Turystyka międzynarodowa; 12. Przedsiębiorstwo turystyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. [364]-367 i przy rozdz. Indeks.
1. Podstawy hotelarstwa; 2. Rynek usług hotelarskich; 3. Ekspolatacja hotelu; 4. Zarządzanie hotelem; 5. Gastronomia i usługi towarzyszące działalności hotelarskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-640.41/.42 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91770 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. [364]-367. - Indeks.
Podręcznik akademicki do hotelarstwa jest kierowany do wykładowców i studentów uczelni wyższych na kierunkach turystyka i rekreacja oraz hotelarstwo, jak również do praktyków gospodarczych zajmujących się na co dzień zarządzaniem i eksploatacją hoteli.
Książka zawiera kompleksową wiedzę na temat hotelarstwa - jednego z najważniejszych elementów infrastruktury i biznesu turystycznego. Autorzy przedstawiają w nim: podstawy teoretyczne i terminologię, rynek usług hotelarskich ľ współczesne trendy rozwojowe, zagadnienia związanie z eksploatacją hotelu, zarządzanie hotelem ľ z naciskiem na najnowsze trendy, jakość, standaryzację i innowacyjność świadczonych usług, gastronomię i inne usługi towarzyszące. Do głównych zalet podręcznika należą: dostosowanie do programów nauczania, logiczna struktura i jasność wykładu, liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, słowniczek podstawowych terminów, bogata bibliografia, indeks rzeczowy. [PWN, 2008]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Wyp-64
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [241]-252.
R.I. INNOWACJE, ICH RODZAJE I SYSTEMY INNOWACYJNOŚCI: 1. Rozwój badań nad innowacyjnością ; 2. Badania nad innowacjami w przedsiębiorstwach usługowych ; 3. Systemy innowacyjne w literaturze ekonomicznej ; 4. Modele innowacyjności w literaturze ekonomicznej ; 5. Klasyfikacja innowacji ; 6. Metody pomiaru innowacyjności ; 7. Badanie innowacyjności usług turystycznych ; 8. Innowacyjność turystyki zdrowotnej w literaturze ekonomicznej ; R.II. ROZWÓJ USŁUG TURYSTYKI ZDROWOTNEJ ORAZ KIERUNKI BADAŃ: 1. Definiowanie turystyki zdrowotnej ; 2. Klasyfikacja i zakres turystyki zdrowotnej ; 3. Konsumenci usług turystyki zdrowotnej ; 4. Dynamika i kierunki rozwoju turystyki zdrowotnej ; 5. Zagrożenia dla rozwoju turystyki zdrowotnej ; R.III. TURYSTYKA ZDROWOTNA W UJĘCIU EKONOMICZNYM: 1. Zagadnienia terminologiczne i klasyfikacyjne ; 2. Rynek turystyki zdrowotnej ; 3. Produkt turystyki zdrowotnej ; 4. Współczesne uwarunkowania funkcjonowania rynku turystyki zdrowotnej ; R.IV. METODYKA BADAŃ I OPIS PRÓBY BADAWCZEJ: 1. Koncepcja i metodyka badań ; 2. Etapy prowadzenia badań ; 3. Procedura gromadzenia i analizy danych: Procedura gromadzenia i analizy danych uzyskanych metodą Delphi ; Procedura gromadzenia i analizy danych uzyskanych metodą ankietową ; Założenia do zastosowania macierzy adekwatności przy ocenie zrównoważenia wyników badań ilościowych i jakościowych ; Metodyka wyłaniania podmiotów innowacyjnych ; 4. Charakterystyka respondentów - świadczeniodawców usług turystyki zdrowotnej ; 5. Konsumenci usług turystyki zdrowotnej w Polsce ; R.V. INNOWACYJNOŚĆ USŁUGODAWCÓW USŁUG TURYSTYKI ZDROWOTNEJ I ICH UDZIAŁ W FAZACH WDRAŻANIA INNOWACJI: 1. Innowacyjność podmiotów świadczących usługi turystyki zdrowotnej ; 2. Rodzaje innowacji w turystyce zdrowotnej ; 3. Analiza porównawcza rekomendowanych i wdrażanych innowacji na rynku usług turystyki zdrowotnej ; 4. Udział respondentów w poszczególnych fazach procesu innowacji ; R.VI. ŁAŃCUCH DOSTAW I DETERMINANTY INNOWACYJNOŚCI W TURYSTYCE ZDROWOTNEJ: 1. Łańcuch dostaw w turystyce zdrowotnej ; 2. Czynniki wpływające na innowacyjność organizacji świadczących usługi w zakresie turystyki zdrowotnej ; 3. Determinanty innowacyjności w turystyce zdrowotnej ; R.VII. NAJLEPSZE PRAKTYKI W ZAKRESIE INNOWACYJNOŚCI TURYSTYKI ZDROWOTNEJ: 1. Turystyka zdrowotna oparta na usługach medycyny estetycznej - Studium przypadku - gabinet medycyny estetycznej "Bona Dea" w Krakowie (Eugenia Panfiluk): Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa usługowego świadczącego usługi medycyny estetycznej ; Innowacje w przedsiębiorstwie "Bona Dea" ; Proces wdrażania innowacji w przedsiębiorstwie "Bona Dea" ; Model innowacji w turystyce opartej na usługach medycyny estetycznej na przykładzie przedsiębiorstwa "Bona Dea" ; 2. Turystyka spa & wellness - studium przypadku - gabinet usług spa & wellness w hotelu "Vital & Spa Resort Szarotka" w Zieleńcu, w Dusznikach Zdrój (Eugenia Panfiluk , Elżbieta Szymańska): Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa "Vital & Spa Resort Szarotka" ; Innowacje w przedsiębiorstwie "Vital & Spa Resort Szarotka" ; Proces wdrażania innowacji w przedsiębiorstwie "Vital & Spa Resort Szarotka" ; Model procesu innowacyjnego w przedsiębiorstwie świadczącym usługi spa & wellness (na przykładzie "Vital & Spa Resort Szarotka") ; 3. Turystyka uzdrowiskowa - studium przypadku - Uzdrowisko Wieniec-Zdrój spółka z o.o. (Andrzej Rutkowski): Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa Uzdrowiska Wieniec-Zdrój spółka z o.o. ; Innowacje w usługach uzdrowiskowych na przykładzie Uzdrowiska Wieniec-Zdrój spółka z o.o. ; Proces wdrażania innowacji w Uzdrowisku Wieniec-Zdrój, spółka z o.o. ; Model procesu innowacyjnego na przykładzie Uzdrowiska Wieniec-Zdrój, spółka z o.o. ; 4. Studium przypadku: innowacyjny podmiot turystyki medycznej - szpital niepubliczny w miejscowości uzdrowiskowej (Ewa Dziedzic): Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa ; Wdrożone innowacje ; Zaangażowanie w proces innowacyjny ; Czynniki kształtujące innowacyjność ; R.VIII. KONCEPCJA MODELU SYSTEMU INNOWACYJNOŚCI TURYSTYKI ZDROWOTNEJ: 1. Systemy innowacyjności w turystyce zdrowotnej - wyniki badań empirycznych (Elżbieta Szymańska) ; 2. Model systemu innowacyjności turystyki zdrowotnej (Elżbieta Szymańska) ; 3. Analiza modeli innowacyjności według segmentów turystyki zdrowotnej (Eugenia Panfiluk).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104985 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej