Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Autor
Orzechowski Jarosław
(6)
Nęcka Edward (1953- )
(4)
Szymura Błażej (1969-2009)
(4)
Gruszka-Gosiewska Aleksandra
(1)
Orzechowska Marta
(1)
Sekerdej Maciej
(1)
Wichary Szymon
(1)
Wierzchoń Michał
(1)
Śmieja Magdalena
(1)
Żochowska Irmina
(1)
Żukowski Jarosław (ilustrator)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Nauczyciele
(1)
Psycholodzy
(1)
Temat
Poznanie
(2)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Język
(1)
Mowa
(1)
Myślenie
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Pamięć
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Reklama
(1)
Rozumowanie (logika)
(1)
Spostrzeganie
(1)
Trening twórczości
(1)
Umysł
(1)
Uwaga (psychologia)
(1)
Wiedza
(1)
Świadomość
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Bajka i baśń polska
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 241-[254].
CZĘŚĆ I BADACZE O NOWEJ REKLAMIE: 1. Dlaczego dobra reklama bywa nieskuteczna? ; 2. Niematerialność usługi i jej implikacje dla promocji ; 3. Podejście środków-celów w badaniach reklamy ; 4. Nowa generacja badań konsumenckich: eksperyment, czas reakcji i fale mózgowe ; 5. Nowe trendy w budowaniu wiarygodności marki ; 6. Neuromarketing. Możliwości i ograniczenia ; 7. Badania reklamy - w czym może pomóc badacz praktykowi? ; CZĘĆĆ II NOWA REKLAMA OKIEM PRAKTYKA: 8. Od PRA-człowieka do PRO-człowieka. Ewolucja przed ekranem telewizora ; 9.Zmierzch ery konsumenckiej. Prosument w komunikacji marketingowej ; 10. Reklama - metamorfozy przekazu ; 11. Wykorzystanie archetypu w procesie kształtowania tożsamości marki ; 12. "Motylem byłam...". Wczoraj i dziś agencji reklamowych ; 13. Nowe trendy w praktyce reklamowej - podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Stosowana)
Bibliogr. s. 270-[300]. Indeksy.
Tekst częśc. tł.
I. TEORIA: 1. Inteligencja emocjonalna: fakty, mity, kontrowersje ; 2. Do czego może być potrzebne pojęcie inteligencji emocjonalnej? ; 3. Inteligencja emocjonalna - między sprawnością a mądrością ; 4. Rozwój inteligencji emocjonalnej. Czego dowiedzieliśmy się do tej pory? II. BADANIA: 5. Pomiar inteligencji emocjonalnej skalą Mayer-Salovey-Caruso Emotional Inteligence Test ; 6. Inteligencja emocjonalna - więcej niż IQ i osobowość? O potrzebie i znaczeniu sprawdzania trafności dodanej narzędzi mierzących inteligencję emocjonalną ; 7. O rozwoju modelu poznawczego podłoża inteligencji emocjonalnej ; 8. W poszukiwaniu biologicznych podstaw inteligencji emocjonalnej. III. PRAKTYKA: Czym jest inteligencja emocjonalna i czemu służy? ; 10. Inteligencja emocjonalna w praktyce szkoleń biznesowych ; 11. Inteligencja emocjonalna w zarządzaniu ; 12. Inteligencja emocjonalna z perspektywy praktyki terapeutycznej, czyli próby ujęcia nieracjonalnych emocji w racjonalne ramy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91898 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Psychologia poznawcza / Edward Nęcka, Jarosław Orzechowski, Błażej Szymura. - Wydanie 1 - 5 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 739 stron : ilustracje : 24 cm +CD-ROM.
Na dysku wybrane eksperymenty i demonstracje zjawisk omawianych w poszczególnych rozdziałach podręcznika.
Bibliografia strony 663-720. Indeksy.
1. Umysł i poznanie. Cz. I Reprezentacje poznawcze: 2. Istota i forma reprezentacji umysłowych ; 3. Pojęcia i schematy ; 4. Wiedza. Cz. II Elemenatrne procesy poznawcze: 5. Uwaga i świadomość ; 6. kontrola poznawcza ; 7. percepcja ; 8. Pamięć ; 9. Czynności pamięciowe. Cz. III Złożone procesy poznawcze: 10. Myślenie i rozumowanie ; 11. Rozwiązywanie problemów ; 12. Wydawanie sądów i podejmowanie decyzji ; 13. Język i mowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9(07) (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
CD
W koszyku
Psychologia poznawcza / Edward Nęcka, Jarosław Orzechowski, Błażej Szymura. - Wyd. 1 - 2 dodr. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN : Academica Wydawnictwo SWPS, 2007. - 739, [1] s. : rys., wykr. ; 24 cm + Psychologia poznawcza : wybrane eksperymenty / oprac. płyty Borysław Paulewicz : dysk optyczny (CD-ROM).
Bibliogr. s. 663-720. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-90904 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Wydanie nowe.
Bibliografia na stronach 601-[645]. Indeksy.
Przedmowa do nowego wydania ; Przedmowa ; Prolog ; R. 1. Umysł i poznanie ; CZ. I. REPREZENTACJE POZNAWCZE: 2. Istota i forma reprezentacji umysłowych ; 3. Pojęcia i schematy ; 4. Wiedza ; CZ. II. ELEMENTARNE PROCESY POZNAWCZE: 5. Uwaga i świadomość ; 6. Kontrola poznawcza ; 7. Percepcja ; 8. Pamięć ; 9. Czynności pamięciowe ; CZ. III. ZŁOŻONE PROCESY POZNAWCZE: 10. Myślenie i rozumowanie ; 11. Rozwiązywanie problemów ; 12. Wydawanie sądów i podejmowanie decyzji ; 13. Język i mowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. AF-108474 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Trening twórczości / Edward Nęcka, Aleksandra Gruszka, Jarosław Orzechowski, Błażej Szymura. - Wydanie szóste zmienione. - Sopot : Smak Słowa, 2019. - 284, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 257-262. Indeksy.
Dla psychologów, trenerów, rodziców, szefów i wszystkich, którzy chcieliby pobudzać kreatywność w swoim otoczeniu.
Czy twórczości można się nauczyć? Czy można ją trenować i rozwijać, jak trenuje i rozwija się mięśnie? Czy warto być twórczym? „Trening twórczości” to podręcznik sprawdzonych metod, ćwiczeń i sposobów oddziaływania, które rozwijają twórcze myślenie i działanie, a przy okazji są świetną zabawą. Zostały opracowane bardzo starannie przez grono dociekliwych naukowców i praktyków. Książka pokazuje mnóstwo praktycznych zadań i analizuje ich wpływ na rozwój twórczości. Jest to świetny przewodnik dla psychologów, trenerów, rodziców, szefów i wszystkich, którzy chcieliby pobudzać kreatywność w swoim otoczeniu. Dziesiątki ćwiczeń, zestaw problemów dyżurnych do pracy na sesjach kreatywnych i ćwiczenia na rozgrzewkę. Zawarte w książce ćwiczenia oprócz twórczości rozwijają też skutecznie komunikację i sprzyjają budowaniu relacji międzyludzkich. [Wydawnictwo Smak Słowa, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Klasyczne baśnie, a wśród nich: Brzydkie kaczątko, Calineczka, Śpiąca królewna, Czerwony Kapturek, O rybaku i złotej rybce. Najpiękniejsze polskie legendy: o smoku wawelskim, Panu Twardowskim, Janosiku, toruńskich piernikach, Popielu i myszach. Piękne, kolorowe ilustracje. [Arystoteles, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-I/N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej