Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Dostępność
dostępne
(13)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(4)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(9)
Autor
Obłój Krzysztof (1954- )
(13)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Wąsowska Aleksandra
(2)
Ansoff H. Igor (1918-2002)
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Palikot Janusz (1964- )
(1)
Sajkiewicz Jan Napoleon
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(4)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Temat
Zarządzanie
(7)
Przedsiębiorstwo
(5)
Organizacja
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Gospodarka
(1)
Innowacje
(1)
Konkurencja
(1)
Marketing
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Spółki
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73240 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. 1 CZYM JEST STRATEGIA FIRMY?: Na targowisku koncepcji i pojęć ; Zmienna natura strategii ; R. 2 EMOCJE, IDEE I DECYZJE: Marzenia i pasje ; Na początku jest hipoteza ; Kluczowe wybory, czyli gazy, ciecze i stany stałe ; Inercja i wykluczenie ; R. 3 DYSCYPLINA WDRAŻANIA STRATEGII: Kto jest decydentem? ; Nadawanie sensu zmianom w otoczeniu - zasada zawiasa ; Definiowanie granic firmy - zasada terytorium: Granice geograficzne, Granice rynku, Granice produktów i usług, Granice technologii dystrybucji ; Cele i priorytety - zasada minimum: Logika celów strategicznych, Priorytety, priorytety, priorytety ; Model biznesowy firmy - zasada koperty, Zasoby strategiczne: Kluczowe kompetencje, Łańcuch wartości: Model Operatora, Model Integratora, Model Dyrygenta ; R. 4 EFEKT PASJI I DYSCYPLINY - PRZEWAGA KONKURENCYJNA: Teorie przewagi konkurencyjnej: Zasobowa teoria przewagi konkurencyjnej, Przewaga konkurencyjna a efektywność firmy, Problem zależności przewagi od zasobów i kompetencji firmy ; Praktyka przewagi konkurencyjnej: Przewaga naturalna, Przewaga relacji ceny i zróżnicowania, Przewaga systemu obsługi i oferowania rozwiązań, Budowanie barier wejścia ; Co powinno się znaleźć w strategii firmy: Orientacja firmy ; Źródła przewagi konkurencyjnej ; Słowa są ważne ; R. 5 NIEZMIENNE CECHY STRATEGII: Trudna prostota ; Wewnętrzna spójność ; Zewnętrzna spójność ; Stałe wyzwanie ; R. 6 FIRMA W DRYFIE - INERCJA, GRY ORGANIZACYJNE I NIEPEWNI LIDERZY: Inercja, czyli dlaczego firmy nie zawracają w miejscu ; Gry o władzę i zasoby ; Niepewni liderzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104436 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. - Indeks
I. SZKOŁY STRATEGII: 1. Istota strategii organizacyjnej; 2. Strategia: szkoła planistyczna; 3. Strategia: szkoła ewolucyjna; 4. Strategia: szkoła pozycyjna; 5. Strategia: szkoła zasobów i kompetencji; 6. Strategia: szkoła prostych reguł; 7. Strategia: szkoła realnych opcji, II. STRATEGICZNA DIAGNOZA OTOCZENIA ORGANIZACJI: 8. Analiza środowiskowa firmy; 9. Modele analizy konkurencji w branży; 10. Analiza grup strategicznych, III. STRATEGICZNA DIAGNOZA ORGANIZACJI: 11. Analiza konkurencji przez pryzmat teorii gier; 12. Analiza sił i słabości firmy: budowanie profilu konkurencyjnego; 13. Firma jako łańcuch wartości: analiza działań i procesów, IV. TWORZENIE STRATEGII FIRMY: 14. Misja firmy; 15. Domena i przewaga konkurencyjna; 16. Cele i funkcjonalne programy działania; 17. Metody portfelowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-65280 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73739 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
R. 1. GLOBALIZACJA I HANDEL MIĘDZYNARODOWY W PERSPEKTYWIE HISTORYCZNE J I TEORETYCZNE J: Wprowadzenie: Janusowe oblicze globalizacji ; Historyczny wymiar globalizacji ; Ewolucja teorii handlu międzynarodowego: od merkantylizmu do przestrzeni produktowej ; R. 2. FIRMA MIĘDZYNARODOWA JAKO PRZEDMIOT BADAŃ: Złożoność firmy międzynarodowej ; Siła ekonomiczna firmy międzynarodowej ; Otoczenie instytucjonalne ; Znaczenie umiędzynarodowienia firm z gospodarek transformacyjnych dla teorii firmy międzynarodowej ; R. 3. MOTYWY UMIĘDZYNARODOWIENIA DZIAŁALNOŚCI FIRMY: Poszukiwanie rynku i efektywności ; Poszukiwanie zasobów ; Inne motywy ; R 4. FORMY UMIĘDZYNARODOWIENIA DZIAŁALNOŚCI: Sposoby obsługi rynków zagranicznych ; Uwarunkowania wyboru form umiędzynarodowienia ; R 5. TEORIE FIRMY MIĘDZYNARODOWEJ: Perspektywa ekonomiczna: w poszukiwaniu efektywności ; Perspektywa organizacyjna: w poszukiwaniu zasobów i kompetencji ; Perspektywa instytucjonalna: w poszukiwaniu interesariuszy ; R. 6. STRATEGIE FIRMY MIĘDZYNARODOWEJ: DYLEMATY INTEGRACJI, RESPONSYWNOŚCI I UCZENIA SIĘ: Mentalność strategiczna firmy ; Presje kształtujące strategie firm międzynarodowych ; Teoretyczne opcje strategiczne ; R. 7. STRUKTURY FIRM MIĘDZYNARODOWYCH: Podstawowe cechy struktury organizacji ; Struktury firm w procesie umiędzynarodowienia ; Zasady projektowania struktury organizacyjnej ; Rola centrali, regionów i filii ; Struktura jako sieć i heterarchia ; R. 8. ZARZĄDZANIE OPERACYJNE: ŁAŃCUCH WARTOŚCI FIRM MIĘDZYNARODOWYCH: Łańcuch wartości ; Lokalizacja operacji w ramach globalnego łańcucha wartości ; Integracja pionowa firmy w ramach łańcucha wartości ; Łańcuch wartości w początkowej fazie umiędzynarodowienia ; Zaangażowanie kapitałowe w budowę ogniw międzynarodowego łańcucha wartości ; R. 9. ZARZĄDZANIE FINANSAMI FIRMY MIĘDZYNARODOWEJ: Co różni finanse firmy międzynarodowej i firmy lokalnej? ; Struktura i koszt kapitału firm międzynarodowych ; Zarządzanie ryzykiem finansowym w firmie międzynarodowej ; Finansowe motywy przejęć w strategii umiędzynarodowienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.44 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-60229 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-68442 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84468 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Logika strategii korporacji ; Dywersyfikacja zakresu działalności ; Strategia integracji pionowej ; Sposób wzrostu: przejęcia, alianse i wzrost organiczny ; Zarządzanie portfelem jednostek biznesu ; Architektura korporacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103076 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-61722 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej