Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Kaczmarek Sylwester
(2)
Krawczyk Henryk (1946- )
(2)
Nowicki Krzysztof (1954- )
(2)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Informacja
(2)
Internet
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Telekomunikacja
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Gatunek
Monografia
(2)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
[Z "Wprowadzenia"]: Publikacja będzie interesującą pozycją dla studentów telekomunikacji jak i informatyki oraz dla specjalistów zajmujących się konkretnymi, ale bardzo istotnymi problemami związanymi z technologią telekomunikacyjną lub informacyjną.
1. WPROWADZENIE ; 2. EWOLUCJA SIECI TELEKOMUNIKACYJNYCH: 2.1. Pojęcie sieci telekomunikacyjnej, 2.2. Techniki zestawiania połączeń w sieciach, 2.3. Sieci z protokołem IP, 2.4. Scenariusze i sesje usług, 2.5. Konwergencja sieci PSTN i IP do sieci NGN ; 3. REALIZACJA ARCHITEKTUR VOIP: 3.1. Tendencje rozwojowe systemów VoIP, 3.2. Architektura sieci VoIP z protokołem SIP, 3.3. Przykłady wybranych rozwiązań systemów VoIP ; 4. USŁUGI TELEKOMUNIKACYJNE I INFORMACYJNE: 4.1. Platformy usług elektronicznych, 4.2. Specyfikacja i standaryzacja usług telekomunikacyjnych, 4.3. Specyfikacja usług internetowych, 4.4. Wykorzystanie SOA w telekomunikacji, 4.5. Realizacja usług 3PCC, 4.6. Usługi w chmurze obliczeniowej ; 5. JAKOŚĆ SYSTEMÓW I USŁUG: 5.1. Modele opisu jakości, 5.2. Standardy jakości, 5.3. Parametry jakości usług, 5.4. Zapewnienie jakości platformy usługowej ; 6. POMIARY I OCENA USŁUG VoIP: 6.1. Koncepcja systemów pomiarowych, 6.2. Wydajność systemu dla usługi mowa, 6.3. Parametr MOS, 6.4. Skalowalność i niezawodność platform sieciowych, 6.5. Badanie zgodności scenariuszy realizacji usług, 6.6. Przeciwdziałanie atakom na usługi VoIP ; 7. PROJEKTOWANIE APLIKACJI UŻYTKOWYCH: 7.1. Kategorie aplikacji użytkowych, 7.2. Etapy i modele wytwarzania aplikacji, 7.3. Projektowanie otwartego oprogramowania, 7.4. Aplikacje komponentowe, 7.5. Aplikacje wykorzystujące usługi, 7.6. Platformy wytwarzania usług i aplikacji internetowych, 7.7. Aplikacje interaktywne, 7.8. Aplikacje mobilne, 7.9. Tworzenie scenariuszy biznesowych ; 8. OBSŁUGA WOŁAŃ W NIEBEZPIECZEŃSTWIE: 8.1. Specyfikacja systemu powiadamiania ratunkowego, 8.2. Architektura systemu OWN, 8.3. Podstawowa funkcjonalność systemu OWN, 8.4. Główne aplikacje systemu OWN, 8.5. Sesje obsługi OWN, 8.6. Opis usług geolokalizacji, 8.7. Rozwój systemów OWN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106561 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
[Z "Wprowadzenia"]: Publikacja będzie interesującą pozycją dla studentów telekomunikacji jak i informatyki oraz dla specjalistów zajmujących się konkretnymi, ale bardzo istotnymi problemami związanymi z technologią telekomunikacyjną lub informacyjną.
1. WPROWADZENIE ; 2. EWOLUCJA SIECI TELEKOMUNIKACYJNYCH: 2.1. Pojęcie sieci telekomunikacyjnej, 2.2. Techniki zestawiania połączeń w sieciach, 2.3. Sieci z protokołem IP, 2.4. Scenariusze i sesje usług, 2.5. Konwergencja sieci PSTN i IP do sieci NGN ; 3. REALIZACJA ARCHITEKTUR VOIP: 3.1. Tendencje rozwojowe systemów VoIP, 3.2. Architektura sieci VoIP z protokołem SIP, 3.3. Przykłady wybranych rozwiązań systemów VoIP ; 4. USŁUGI TELEKOMUNIKACYJNE I INFORMACYJNE: 4.1. Platformy usług elektronicznych, 4.2. Specyfikacja i standaryzacja usług telekomunikacyjnych, 4.3. Specyfikacja usług internetowych, 4.4. Wykorzystanie SOA w telekomunikacji, 4.5. Realizacja usług 3PCC, 4.6. Usługi w chmurze obliczeniowej ; 5. JAKOŚĆ SYSTEMÓW I USŁUG: 5.1. Modele opisu jakości, 5.2. Standardy jakości, 5.3. Parametry jakości usług, 5.4. Zapewnienie jakości platformy usługowej ; 6. POMIARY I OCENA USŁUG VoIP: 6.1. Koncepcja systemów pomiarowych, 6.2. Wydajność systemu dla usługi mowa, 6.3. Parametr MOS, 6.4. Skalowalność i niezawodność platform sieciowych, 6.5. Badanie zgodności scenariuszy realizacji usług, 6.6. Przeciwdziałanie atakom na usługi VoIP ; 7. PROJEKTOWANIE APLIKACJI UŻYTKOWYCH: 7.1. Kategorie aplikacji użytkowych, 7.2. Etapy i modele wytwarzania aplikacji, 7.3. Projektowanie otwartego oprogramowania, 7.4. Aplikacje komponentowe, 7.5. Aplikacje wykorzystujące usługi, 7.6. Platformy wytwarzania usług i aplikacji internetowych, 7.7. Aplikacje interaktywne, 7.8. Aplikacje mobilne, 7.9. Tworzenie scenariuszy biznesowych ; 8. OBSŁUGA WOŁAŃ W NIEBEZPIECZEŃSTWIE: 8.1. Specyfikacja systemu powiadamiania ratunkowego, 8.2. Architektura systemu OWN, 8.3. Podstawowa funkcjonalność systemu OWN, 8.4. Główne aplikacje systemu OWN, 8.5. Sesje obsługi OWN, 8.6. Opis usług geolokalizacji, 8.7. Rozwój systemów OWN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej