Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Michalski Eugeniusz
(1)
Michalski Marek
(1)
Michalski Marek. zadania z rozwiązaniami
(1)
Urban Eugeniusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing
(1)
Matematyka
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 711-[714]. Indeks.
Dla studentów kierunków: ekonomia, finanse i rachunkowość, międzynarodowe stosunki gospodarcze, turystyka, zarządzanie, zarządzanie i inżynieria produkcji, zarządzanie publiczne oraz studiów podyplomowych i doktoranckich.
Cz. I. MODEL FUNKCJONOWANIA MARKETINGU: 1. Przesłanki działalności marketingowej w przedsiębiorstwie: Koncepcja modelu funkcjonowania ; 2. Wpływ środowiska na funkcjonowanie marketingu ; 3. Rynek docelowy ; Cz. II. BADANIA MARKETINGOWE: 4. System informacji marketingowej ; 5. Organizowanie i metody badań marketingowych ; 6. Studia nad postępowaniem konsumentów ; Cz. III. ZARZĄDZANIE PRODUKTEM: 7. Planowanie marketingowe produktu ; 8. Kierowanie rozwojem produktu ; 9. Kreowanie marki produktu ; Cz. IV. ORGANIZOWANIE DYSTRYBUCJI PRODUKTÓW: 10. Kanały dystrybucji i dystrybucja hurtowa ; 11. Logistyka dystrybucji ; 12. Dystrybucja detaliczna ; Cz. V. PROMOCJA PRODUKTÓW: 13. Podstawy promocji ; 14. Reklama produktów ; 15. Akwizycja marketingowa ; 16. „Public relations” i środki popierania sprzedaży ; Cz. VI. PROGRAMOWANIE CEN PRODUKTÓW ; 17. Polityka cen ; 18. Zasady kalkulacji cen ; Cz. VII. ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE: 19. Strategie marketingowe ; 20. Planowanie marketingowe ; 21. Organizowanie i kontrola działalności marketingowej ; Cz. VIII .ZARZĄDZANIE PRODUKTAMI PRZEMYSŁOWYMI I USŁUGAMI: 22. Kierowanie rozwojem produktów przemysłowych ; 23. Kierowanie rozwojem usług ; Cz. IX. MARKETING MIĘDZYNARODOWY: 24. Podstawy marketingu międzynarodowego ; 25. Analiza środowiska międzynarodowego ; 26. Organizowanie marketingu międzynarodowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105746 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-51 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej