Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Autor
Kruk-Lasocka Joanna (1954- )
(3)
Sekułowicz Małgorzata (1960- )
(2)
Kulmatycki Lesław (1951- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Dziecko niepełnosprawne
(2)
Dziecko
(1)
Dziecko trudne
(1)
Ruchy
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [217]-230.
Dlaczego pedagogika włączająca? ; Konsekwencje pułapek cywilizacyjnych dla rozwoju człowieka ; Współczesna rodzina w przeciągu ; Wczesny rozwój dziecka jako wypadkowa nakładających się, wzajemnych oddziaływań ; Różnorodność w jedności, czyli "Wszystkie dzieci nasze są" - wczesne manifestacje trudności dziecka z punktu widzenia zadań dla nauczyciela ; Znaczenie wczesnego rozpoznawania trudności dziecka dla ukierunkowania dalszego postępowania diagnostycznego ; Wybrane metody wspierania rozwoju dziecka z przykładowym zastosowaniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98298 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85706 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
I. Ruch jako klucz do rozwoju diagnozy i terapii ; II. Psychomotoryczne formy wspierania rozwoju dziecka ; III. Modele i kierunki rozwoju wczesnej interwencji ; IV. Diagnoza rozwoju ruchowego i ocena jego postepów - doniesienia z badań ; V. Niepełnosprawność, dorosłość, starość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92267 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej