Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Autor
Krakowiak Małgorzata
(3)
Zabierowski Stefan (1940- )
(2)
Heska-Kwaśniewicz Krystyna
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Zeler Bogdan
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Realizm socjalistyczny
(2)
Kisielewski, Stefan (1911-1991)
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Konwicki, Tadeusz (1926-2015)
(1)
Literatura polska
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Różewicz, Tadeusz (1921-2014)
(1)
Szczepański, Jan Józef (1919-2003)
(1)
Temat: dzieło
Z oblężonego miasta
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Antologie
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół
(1)
Monografia
(1)
Szkice literackie polskie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 133-[162].
Wydanie publikacji sfinansowane ze środków grantu Narodowego Centrum Nauki kod projektu: B1512000000652000, nr umowy: UMO-2014/15/B/HS4/00844
Streszczenie w języku angielskim.
R. I. ISTOTA KAPITAŁU MARKI Z PERSPEKTYWY KONSUMENTA: Wprowadzenie ; 1. Kapitał marki - klasyczne ujęcia a współczesne propozycje ; 2. Związek konsumenta z marką jako zaawansowany składnik kapitału ; 3. Osobowość i samoujawnienie konsumenta jako determinanty związku z marką ; 4. Osobowość marki jako zaawansowany składnik kapitału - krytyka podejścia relacyjnego ; Podsumowanie ; R. II. SPECYFIKA KOMUNIKACJI MAREK W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH: Wprowadzenie ; 1. Rodzaje treści w mediach społecznościowych - ujęcia tradycyjne i nowoczesne ; 2. Autentyczność i konflikt jako nowe kryteria podziału treści w mediach społecznościowych (wyniki analizy zawartości przekazów) ; 3. Czerwone, niebieskie, fioletowe i achromatyczne - nowa kategoryzacja zawartości przekazów w mediach społecznościowych ; Podsumowanie ; R. III. KAPITAŁ MARKI JAKO REZULTAT I JAKO CZYNNIK MEDIUJĄCY EFEKTY KOMUNIKACJI: Wprowadzenie ; 1. Budowanie kapitału marki za pomocą komunikacji opartej na przekazach fioletowych - moderująca rola wybranych cech osobowości konsumenta (eksperyment I) ; 2. Kapitał marki jako wskazówka heurystyczna ; 3. Wpływ kapitału marki na efekty przekazów fioletowych - moderująca rola wieku konsumenta (eksperyment II) ; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107892 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ISSN 0208-6336 Studia o Kulturze ; nr 1993)
Indeks
1. O sowieckim socrealiźmie i jego genezie ; 2. Pisarze polscy w Ruchu Obrońców Pokoju 1948-1956 ; 3. Problemy genezy realizmu socjalistycznego ; 4. Rosyjski realizm socjalistyczny w porządku historii literatury ; 5. Teoretyczne koncepcje i przyjęcie realizmu socjalistycznego jako metody twórczej w kry- tyce marksistowskiej Zachodu ; 6. Socrealistyczne mity a progresywizm. Czy tęsknimy za socrealizmem? ; 7. W pętach polityki.Polska krytyka teatralna lat 44-50 ; 8. Sceny z życia poety.Przygody T.Różewicza z krytyką socrealistyczną ; 9. Melania Kierczyńska - krytyk socrealistyczny ; 10. Tradycja romantyczna w poezji socrealistycznej ; 11. O powieści T.Konwickiego "Z oblężonego miasta" ; 12. Powieść dyrektorska jako gatunkowa odmiana literatury socreal.; 13. Heimatfilm czy niemiecki socrealizm? ; 14. Polska Kronika Filmowa 1949-1955 ; 15.Obraz Zachodu w socrealistycznej kary- katurze radzieckiej i polskiej 46-54 ; 17. Co Nowa Huta zawdzięcza A.Ważykowi? ; 18. S. Kisielewski i socrealizm ; 19.J.J.Szczepańskiego polemiki z socreal.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-14 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ISSN 0208-6336 Studia o Kulturze ; nr 1993)
Indeks Streszcz. ang., ros. przy art.
I.O sowieckim socrealizmie i jego ocenie-uwagi historyka.II.Pisarze polscy w Ruchu Obrońców Pokoju 1948-1956.III.Problemy genezy realizmu socjalistycznego.IV.Rosyjski realizm socjalistyczny w porządku historii literatury.V.Teoretyczne koncepcje i przyjęcie realizmu socjalistycznego jako metody twórczej w krytyce marksistowskiej Zachodu.VI.Socrea- listyczne mity a progresywizm.Czy tęsknimy za socrealizmem?VII.Polska krytyka teatralna lat 1944-1950.VIII.Sceny z życia poety.Przygody Tadeusza Różewicza z krytyką socrealistyczną.IX.Melania Kierczyńska - krytyk socrealistyczny.X.Tradycja romantyczna w poezji socrealistycznej.XI.Wariantywność socrealistycznego tekstu literackiego jako problem badawczy.XII.Socrealizm wobec tradycji poematu opisowego.XIII.O powieści Tadeusza Konwickiego "Z oblężonego miasta".XIV.Powieść dyrektorska jako gatunkowa odmiana literatury socrealizmu.XVI. Heimatfilm, czy niemiecki socrealizm?Nieco prowokacji na niebezpieczny temat.XVII.Polska kronika filmowa 1949-1954.XVIII.Jak rysować podgrzewaczy wojennych? Obraz Zachodu w socrealistycznej karykaturze radzieckiej i polskiej 1946-1954.XIX.Kłopoty z kategorią "narodowej formy".Motywy folklorystyczne w polskim teatrze lalek lat pięćdziesiątych.XX.Co Nowa Huta zawdzięcza Adamowi Ważykowi?XXIStefan Kisielewski i socrealizm.XXII.Jana Józefa Szczepańskiego polemiki z socrealizmem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-88013 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6.- 82-4 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej