Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(2)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Autor
Kownacka Renata
(2)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Gry edukacyjne
(1)
Gatunek
Scenariusze imprez okolicznościowych
(1)
Scenariusze imprez szkolnych
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 85.
Publikacja zawiera propozycje scenariuszy imprez i uroczystości (zgodnych ze szkolnym kalendarzem), które wesoło, z humorem i ciekawie pozwolą spędzić wspólne chwile przy ognisku, w lesie, na klasowych andrzejkach, czekając na Mikołaja, z babciami i dziadkami, rodzicami. Uwzględnia także obchody jeszcze mało znanych u nas Dnia Pluszowego Misia czy Dnia Bezpiecznego Komputera i Internetu. Jest też scenariusz Balu Liter, który w zabawowej formie podsumowuje wiadomości dzieci z pierwszego semestru nauki. Zamiast tradycyjnych obchodów Dnia Dziecka autorka proponuje wspólne podchody. Scenariusze zawierają zabawy, działania, quizy, piosenki, wierszyki, opisy pląsów, teksty wróżb, dowcipne, krótkie, łatwe do zrealizowania inscenizacje, opracowany szczegółowo ośrodek tematyczny związany z obchodami Dnia Pluszowego Misia. [sklepmuzyk.pl, 2013]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Met-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 83.
Pisząc scenariusz chciałam, by, "moje" dzieci mogły w radosnej atmosferze przeżyć początek swojej przygody ze szkołą. Chciałam, aby rodzice z uwagą i uśmiechem podziwiali swoje pociechy. Zależało mi na tym, by dać możliwość wystąpienia wielu uczniom, nie kilku wybranym. Wiem, jaką dumą napawa rodziców udany występ dziecka, choćby najkrótszy. Dlatego w moich propozycjach sugeruję, by uczniowie mówili chociaż po jednym wersie, żeby na scenie było ich jak najwięcej. Uważam, że zadowolone dzieci, dumni, uśmiechnięci rodzice, wesołe dowcipne teksty, to świetny początek trzyletniej współpracy, pierwszy krok do prawdziwej integracji klasy. [Renata Kownacka]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-792 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej