Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Autor
Klus-Stańska Dorota
(3)
Nowicka Marzenna (1962- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Feminizm
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Reforma oświaty
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo podstawowe
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Opracowanie
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Dokąd zmierza polska szkoła? - pytania o ślepe uliczki, kierunki, konteksty; Polska pedagogika szkolna wobec politycznych projektów oświatowych; Szkoła - jaka jest, każdy widzi, jaka ma być, każdy wie, ale jaka mogłaby być, podpowiada Neil Postman; Edukacja na rzecz zrównoważonego rozwoju; Doświadczanie transformacji społecznej i edukacyjnej przez nauczycieli - rekonstrukcja narracji; Nauczyciele polskiej szkoły w poszukiwaniu samoświadomości; Widmo absolutu - głos w dyskusji wokół etycznych konsekwencji funkcjonowania pedagogicznego mitu ostatecznych rozwiązań; Codzienność szkolna ukryta za niejawnym wymiarem wybranych rytuałów i przestrzeni - próba dekonstrukcji antropologicznej; Strategia przejścia czy przetrwania, czyli dokąd zmierza ocenianie szkolne?; Egzaminy szkolne jako gra; Feminizm i wczesna edukacja - niebezpieczne związki?; Wybrane determinanty rozwoju nauczycielskiego profesjonalizmu, czyli konteksty bycia nauczycielem-nowatorem; Rozpoznawanie paradygmatów w pedagogice a świadomość własnego uwikłania w ich fundamentalizm. Rozważania na marginesie praktyki pedagogicznej; Szkoła zapytująca miejscem rozwijania dziecięcych sposobów rozumienia; Kim uczyniła mnie szkoła. Własne doświadczenia dydaktyczne w perspektywie konstruktywizmu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93592 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [374]-401. Indeks.
1. Chaos jako perspektywa analizy dydaktyki ; 2. Dydaktyka między wiedzą potoczną a naukową ; 3. Niejednoznaczność pojęć i koncepcji dydaktycznych ; 4. Zawirowania teoretyczne ; 5. Chaos dydaktyczny - podsumowanie z metaforą w tle.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94237 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 264-[279].
Publikacja jest przekrojowym studium krytycznym dotyczącym kształcenia dzieci na etapie początkowym. Korzystając z najnowszych trendów w pedagogice światowej oraz badań nad szkołą, Autorki dokonują szczegółowych analiz głównych obszarów edukacji wczesnoszkolnej (polonistycznej i matematycznej). Wiele miejsca poświęcają również koncepcjom kształcenia zintegrowanego. W prezentowanych zagadnieniach Autorki odwołują się bezpośrednio do praktyki szkolnej oraz najnowszych dokumentów reformy programowej. Ujawniając słabości tradycyjnej metodyki nauczania początkowego, nie pozostawiają czytelnika bez wskazówek i propozycji sposobów dokonywania zmiany edukacji. Prezentują liczne alternatywne rozwiązania i przykłady działań, w których pojawia się możliwość wspierania marginalizowanych i zaniedbywanych w tradycyjnej szkole sfer rozwoju najmłodszych uczniów. [Harmonia Universalis, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105848 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej