Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Legimi
(1)
Forma i typ
Książki
(2)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Autor
Kelly James Floyd
(3)
Dobrowolski Patryk
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Shephard David (ilustrator)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Młodzież
(1)
Temat
Algorytmy
(1)
Logika
(1)
Minecraft
(1)
Nauka
(1)
Programowanie
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Poradnik
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Digital engineering with Minecraft™" 2016.
Bibliografia, netografia na stronach [309]-311. Indeks.
Książka, którą trzymasz w dłoni, nie jest podręcznikiem Minecrafta, ale z pewnością pomoże Ci w osiąganiu lepszych wyników w grze. Równocześnie niemal niepostrzeżenie nauczysz się wielu świetnych rzeczy, takich jak tworzenie obiektów 3D czy praca z oprogramowaniem CAD. Dowiesz się, jak obsłużyć aplikacje wykorzystywane przez profesjonalnych projektantów, wizjonerów kreujących prawdziwą przyszłość i zarabiających na tym niemałe pieniądze. Te umiejętności w połączeniu z odwagą i wyobraźnią pozwolą Ci na wspaniały sukces! [Helion, 2017]
1. Jak zdobyć zamek, 2. Jak zbudować zamek, 3. Jak zbudować labirynt, 4. Jak zgubić się w labiryncie, 5. Modyfikacja świata 3D, 6. Jak stworzyć wyspę potworów, 7. Oglądanie świata w 3D, 8. Oglądanie świata w 360°, 9. Własne projekty. Część I, 10. Własne projekty. Część II, 11. Wielki projekt - sprawdzian Twoich umiejętności, 12. Więcej funkcji MCEdit, Dodatek A. MCEdit na tabletach, Dodatek B. Tworzenie elementów interaktywnych z czerwonego kamienia, Dodatek C. Dodatkowe materiały.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-793 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Zagadki Logiczne)
Na okładce: Przygoda z programowaniem.
Tytuł oryginału : "Rubik's quest. Beat the game".
Książki z tej serii zostały opracowane tak, by motywować dzieci do rozwijania zdolności z zakresu nauki, technologii, inżynierii i matematyki. Nauczą się one stosować zasady nauki w prawdziwym świecie dzięki zachęcającym do tego przygodom z kostką Rubika, łamigłówką popularną na całym świecie wśród ludzi w każdym wieku. Każda historia wymaga, by czytelnik rozwiązywał szereg naukowych i technicznych zagadek, umożliwiających przejście do kolejnego wątku. Książki nie czyta się strona po stronie. Czytelnik porusza się po książce w tę i z powrotem, zgodnie ze wskazówkami i zależnie od udzielanych odpowiedzi. Jeśli odpowie poprawnie, może kontynuować przygodę. Jeśli się pomyli, zostanie wyprowadzony z błędu i otrzyma kolejną szansę. Na końcu książki znajduje się dodatkowa pomoc w postaci słowniczka pojęć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-004 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej