Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Autor
Kawasaki Guy (1954- )
(2)
Bhargava Rohit
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Hałkowska Ewa
(1)
Smiciklas Mark
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Infografika
(1)
Marketing
(1)
Gatunek
Poradniki
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Biznes)
Indeks.
Bez osobowości to unikatowy zbiór narzędzi, technik i wskazówek, które pomagają efektywnie przejść od teorii do działania, a także zestaw list kontrolnych, ankiet i innych cennych źródeł do wykorzystania w codziennej praktyce biznesowej. W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach - począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, czy ING - wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie. Dzięki tej publikacji dowiesz się, jak: - rozpoznać mit, w który ślepo wierzy większość sprzedawców, i jak z nim skończyć, - odkryć osobowość swojej firmy i swojego produktu oraz opracować skuteczną strategię komunikacji, - stworzyć "marketingową historię" firmy, stosując techniki wypracowane przez najlepszych hollywoodzkich scenarzystów, - wykorzystać wpływ "przypadkowych rzeczników", - pokonać przeszkody ze strony szefów, współpracowników, inwestorów i prawników, bez ryzyka utraty pracy czy wypalenia zawodowego. [Wolters Kluwer, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Indeks.
Cz.I. KOMUNIKACJA WIZUALNA: 1. Podstawy infografiki: Czym jest infografika?, Teoria wizualizacji, Dlaczego infografiki sprawdzają się w biznesie? ; Cz. II. INFORMACJE BIZNESOWE: 2. Wizualizacja liczb i konceptów: Statystyki, Idee i koncepty, 3. Wizualizacja relacji i funkcji: Proces, Hierarchia, Relacje, 4. Wizualizacja: kto, kiedy i gdzie: Tożsamość, Chronologia, Geografia ; Cz. III. TWORZENIE INFOGRAFIK: 5. Przygotowania: Cel, Sztuka obserwacji, 6. Praca koncepcyjna: Zapisywanie pomysłów, Synteza, 7. Projektowanie infografik: Krytyka, Infografika - zrób to sam, Outsourcing, 8. Publikacja infografik: Badania grupy docelowej, Publikacja online, Publikacje offline ; Cz. IV. WARTOŚĆ BIZNESOWA: Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna: Zastosowanie infografik do budowania marki, Infografika w organizacji, 10. Zwrot z inwestycji: Pomiar wartości infografik, 11. Materiały infograficzne: Przewodnik po elementach graficznych, Narzędzia infograficzne, Inne źródła, Projektanci informacji, konsultanci i agencje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100808 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej