Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(5)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Autor
Kaczmarek Bożydar Leon Jan (1946- )
(8)
Pąchalska Maria (1949- )
(3)
Brown Jason W
(2)
Kropotov Juri D
(2)
Markiewicz Katarzyna (psycholog)
(2)
Bednarek Stefan (1944- )
(1)
Markiewicz Katarzyna
(1)
Orzechowski Sylwester (1969- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Fizjoterapeuci
(2)
Lekarze
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Neuropsychologia
(4)
Choroby mózgu
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Psychologia kliniczna
(2)
Luriâ, Aleksandr Romanovič (1902-1977)
(1)
Mózg
(1)
Neurolingwistyka
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Tożsamość (psychologia)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Monografia
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(2)
Psychologia
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [153]-161.
Życie mózgu ; Moje spotkanie z profesorem A.R. Łurią ; "Nienaukowa" neuropsychologia ; Plasyczność mózgu ; Nieobliczalny komputer ; Bezwolny intelekt ; Proszę się podpisać ; Krzywe zwierciadło umysłu ; Mózg społeczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97728 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73158 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Opracowanie skierowane do wszystkich osób zainteresowanych skutecznym porozumiewaniem się, przede wszystkim do studentów. Odzwierciedla ono - z jednej strony - zakres zainteresowań naukowych poszczególnych autorów, z drugiej zaś - ukazuje różne aspekty złożonego procesu komunikowania się. Artykuły zamieszczone w części pierwszej koncentrują się wokół ogólnych zagadnień porozumiewania się, prace części drugiej skupiają się na zagadnieniach kształtowania owej umiejętności, podczas gdy część trzecia dotyczy problemów związanych z zakłóceniami umiejętności komunikowania się, co w praktyce oznacza brak umiejętności nawiązywania prawidłowych interakcji z otoczeniem. [Wydawm UMSC, 2007]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. pod rozdz.
1. Złożony charakter porozumiewania się : a) rodzaje kodów komunikacyjnych ; b) język figuratywny w komunikatach emocjonalnych ; c) kompetencja w zakresie humoru u kobiet i mężczyzn ; d) ubranie jako komunikat społeczny ; e) anonimowość przekazu a poczucie wstydu ; f) rozumienie terminów używanych w sloganach reklamowych ; g) interpretacja przysłów przez młodocianych przestępców 2. Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych : a) rozumienie pojęć używanych w mediach przez uczniów szkół średnich ; b) umiejętności narracyjne i ich związek z rozwojem poznawczym u dzieci i młodzieży w wieku 7-14 lat ; c) złożoność językowa przysłów a ich rozumienie przez dzieci 3. Zaburzenia sprawności komunikacyjnej : a) problemy komunikacyjne osób z dysleksją rozwojową ; b) możliwości komunikacyjne w autyzmie ; c) reinterpretacja błędów w piśmie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mater. z VII Konferencji Psychologów Rozwojowych, 7-10 maja 1998 r., Puławy
Streszcz. ang. - Tekst częśc. ang.
Bibliogr. przy ref.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-83414 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 424-454.
R. I. (NIE TYLKO) NEURONALNA ORGANIZACJA SYSTEMU WŁASNEGO JA A MODYFIKACJE TOŻSAMOŚCI: 1. Informacje ogólne ; 2. Od struktury do funkcji mózgu ludzkiego ; 3. Od genów do zachowań społecznych i kulturowych ; 4. Połączenia neuronalne a określone procesy neuropoznawcze ; 5. Neuronalne podstawy tożsamości ; 6. Neuronalna organizacja własnego Ja ; 7. Modele funkcji mózgu i model hierarchii zagnieżdżonej własnego Ja ; 8. Podsumowanie ; R. II. PROCESY ŚWIADOMOŚCI I SAMOŚWIADOMOŚCI A MODYFIKACJA TOŻSAMOŚCI: 1. Informacje ogólne ; 2. Istota świadomości ; 3. (Nie tylko) neuronalne warunki zaistnienia świadomości ; 4. Świadome działanie człowieka i nowe połączenia w mózgu ; 5. Związek procesów nieświadomych i świadomych z własnym Ja ; 6. Zaburzenia świadomości a rozpad systemu Ja u osób z różnorodnymi uszkodzeniami mózgu ; 7. Zespół Antona i rozpad własnego Ja ; 8. Blok rozszerzający: Rozpad jednostkowego (przedmiotowego i podmiotowego) Ja u osoby z anosognozją ; 9. Podsumowanie ; R. III. SIECI UWAGOWE I PROCESY PERCEPCYJNE A MODYFIKACJA TOŻSAMOŚCI: 1. Informacje ogólne ; 2. Proces percepcji w ujęciu mikrogenetycznym ; 3. Globalność procesu percepcji; od całości do części ; 4. Percepcja i znaczenie spostrzeganych obiektów ; 5. Komponent N170 a rozpoznawanie twarzy i nadawanie jej znaczenia emocjonalnego ; 6. Poszukiwania mechanizmu przetwarzania twarzy w normie i patologii ; 7. Twórczy charakter percepcji i jego związek z rozwojem tożsamości ; 8. Zaburzenia wyższych funkcji wzrokowych a rozpad systemu Ja ; 9. Blok rozszerzający: Zaburzenia spostrzegania a rozpad systemu Ja ; 10. Podsumowanie ; R. IV. PROCESY PAMIĘCI A MODYFIKACJA TOŻSAMOŚCI: 1. Informacje ogólne ; 2. Pamięć w ujęciu teorii mikrogenetycznej ; 3. Dysfunkcje pamięci a rozpad systemu Ja i związane z tym zaburzenia tożsamości ; 4. Związki pamięci roboczej z funkcjonowaniem człowieka ; 5. Klasyfikacja pamięci według treści wspomnień ; 6. Pamięć autobiograficzna a zaburzenia tożsamości ; 7. Całkowita i nieodwracalna utrata własnego Ja ; 8. Rozwój i współwystępowanie zespołów urojonej błędnej identyfikacji ; 9. Podsumowanie ; R. V. PROCESY JĘZYKOWE I KOMUNIKOWANIE SIĘ A MODYFIKACJA TOŻSAMOŚCI: 1. Informacje ogólne ; 2. Narracja lewej i prawej półkuli mózgu ; 3. Język i pragmatyka a negocjacja własnego Ja ; 4. Pragmatyka i zaburzenia tożsamości ; 5. Aspekt diachroniczny i synchroniczny tożsamości człowieka ; 6. Znaczenie języka w wyłanianiu się i rozwoju tożsamości indywidualnej, społecznej i kulturowej ; 7. Interpretacja świata a tożsamość człowieka ; 8. Mikrogenetyczny model procesów językowych, w tym pragmatyki, a tożsamość człowieka ; 9. Rozpad języka i pragmatyki a tożsamość indywidualna, społeczna i kulturowa ; 10. Blok rozszerzający: skrzyżowana transkorowa afazja sensoryczna i destabilizacja własnego Ja ; 11. Podsumowanie ; R. VI. OSOBOWOŚĆ I PROCESY EMOCJONALNE A MODYFIKACJA TOŻSAMOŚCI: 1. Informacje ogólne ; 2. Jak rozumiemy osobowość ; 3. Ujęcie osobowości z perspektywy psychologii społecznej ; 4. Neuronalne korelaty Ja emocjonalnego ; 5. Neuronalne korelaty powiązań wzorów sieci neuronalnych systemu emocjonalnego z tożsamością ; 6. Osobowość człowieka a kryzys tożsamości ; 7. Związek zaburzeń osobowości z zaburzeniami tożsamości ; 8. Blok rozszerzający: Rozpad systemu Ja u krakowskiego Gage‘a ; 9. Podsumowanie ; R. VII. ZINTEGROWANE UJĘCIE TOŻSAMOŚCI: 1. Informacje ogólne ; 2. Tożsamość: od terminu do istoty ; 3. Rodzaje tożsamości ; 4. Czy tożsamość człowieka kończy się w chwili śmierci? ; 5. Podsumowanie ; R. VIII. JAK ODNALEŹĆ SIEBIE: 1. Informacje ogólne ; 2. Wspomnienia specjalisty neurologa po udarze mózgu ; 3. Terapia: wyboista droga do zdrowia ; 4. Powrót do domu: stopniowe odzyskiwanie siebie ; 5. Uwagi końcowe: poprawa trwa ; 6. Na czym polega sukces?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-109005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [500]-542.
Dla studentów psychologii, neuropsychologii, logopedii i neurologopedii oraz lekarzy i fizjoterapeutów.
I. NARODZINY NEUROPSYCHOLOGII PROCESU: 1. Informacje ogólne ; 2. Status neuropsychologii klinicznej ; 3. Pierwsze próby zdefiniowania neuropsychologii - początki neuropsychologii procesu ; 4. Neuropsychologia procesu na świecie ; 5. Rosyjska szkoła neuropsychologii procesu ; 6. Polska szkoła neuropsychologii procesu ; 7. Podsumowanie ; II. JAK DZIAŁA MÓZG: OD STRUKTURY DO UMYSŁU: 1. Informacje ogólne ; 2. Anatomia funkcjonalna mózgu ; 3. Struktury układu nerwowego ; 4. Modele mózgu ; 5. Podstawowe funkcjonalne systemy mózgu ; 6. Neuromodulatory procesów poznawczych, emocjonalnych i zachowania ; 7. Podsumowanie ; III. ZMIENIAJĄCY SIĘ MÓZG: BIOLOGIA CZY ŚRODOWISKO?: 1. Informacje ogólne ; 2. Przegląd teorii dotyczących istoty zjawiska plastyczności ; 3. Plastyczność mózgu w rozwoju osobniczym JA w ciągu życia ; 4. Badania nad możliwościami wykorzystania plastyczności mózgu w rehabilitacji pacjentów z uszkodzeniami mózgu ; 5. Podsumowanie ; IV. NEUROOBRAZOWANIE MÓZGOWIA: 1. Informacje ogólne ; 2. Techniki strukturalnego i funkcjonalnego obrazowania mózgu ; 3. Technika fMRI w badaniach naukowych ; 4. Kliniczne wykorzystanie potencjałów związanych ze zdarzeniem (ERPs) ; 5. Podsumowanie ; V. OBJAW W UJĘCIU NEUROPSYCHOLOGII PROCESU: 1. Informacje ogólne ; 2. Co to jest objaw? ; 3. Formowanie się objawu u osób z dysfunkcjami mózgu ; 4. Teoria objawu a proces diagnozy pacjenta ; 5. Wpływ uszkodzenia lub choroby na mózg ; 6. Podsumowanie ; VI. CZAS W UJĘCIU NEUROPSYCHOLOGII PROCESU: 1. Informacje ogólne ; 2. Rozumienie czasu w neuropsychologii procesu ; 3. Złudzenia wzrokowe związane z czasem ; 4. Okno czasu: czyli dlaczego żyjemy w przeszłości ; 5. Niecodzienne wrażenia upływu czasu ; 6. Neuropsychologiczna względność czasu ; 7. Czas a samoorganizujący się umysł ; 8. Mikrogenetyczny model percepcji czasu przez mózg/umysł ; 9. Podsumowanie ; VII. ŚWIADOMOŚĆ W UJĘCIU NEUROPSYCHOLOGII PROCESU: 1. Informacje ogólne ; 2. Mikrogenetyczne ujęcie procesu uświadamiania sobie rzeczywistości ; 3. Autorski model ujęcia istoty świadomości i samoświadomości ; 4. Spektrum zaburzeń świadomości ; 5. Spektrum zaburzeń samoświadomości ; 6. Podsumowanie ; VIII. UWAGA W UJĘCIU NEUROPSYCHOLOGII PROCESU: 1. Informacje ogólne ; 2. Definicja uwagi ; 3. Znaczenie świadomości bodźców w procesie uwagi ; 4. Systemowy model procesów uwagi ; 5. Procesy percepcji niejawnej a system uwagi percepcyjnej ; 6. Neurofizjologia procesów uwagi ; 7. Mikrogenetyczna teoria uwagi ; 8. Podsumowanie ; IX. SYSTEM EMOCJONALNY: MODELOWANIE STOSUNKU DO SIEBIE I ŚWIATA: 1. Informacje ogólne ; 2. Istota emocji z perspektywy neuropsychologii ; 3. Neuroanatomia funkcjonalna emocji ; 4. Klasyfikacja stanów i reakcji emocjonalnych ; 5. Neuropsychologiczne podstawy emocji ; 6. System nagrody ; 7. Badania emocji technikami neuroobrazowania ; 8. Wpływ uszkodzenia mózgowia na układ emocjonalny ; 9. Zaburzenia emocjonalne a czynniki psychiczne i psychodynamiczne ; 10. Mikrogenetyczny model emocji ; 11. Podsumowanie ; X. SYSTEMY SENSORYCZNE A TWORZENIE OBRAZU SIEBIE I ŚWIATA: 1. Informacje ogólne ; 2. Systemy sensoryczne ; 3. Złudzenia świadomości bodźców ; 4. Percepcja formy a szkoła psychologii postaci (Gestalt) ; 5. Twórczy charakter percepcji ; 6. Neurofizjologiczne modele działania systemów sensorycznych ; 7. Topografia korowa w badaniach neurofizjologicznych ; 8. System somatosensoryczny ; 9. Model mechanizmów sensorycznych związanych z wykrywaniem zmian ; 10. Mikrogenetyczny model percepcji ; 11. Problematyka świadomości przetwarzania bodźców ; 12. Podsumowanie ; XI. SYSTEMY PAMIĘCI: KONCEPCJE W CIĄGŁYM POSZUKIWANIU: 1. Informacje ogólne ; 2. Rozważania historyczne ; 3. Istota pamięci ; 4. Pamięć jako proces w neuropsychologii ; 5. Genetyczne podstawy pamięci ; 6. Neuronalne podstawy pamięci ; 7. Modelowe ujęcia pamięci w neuropsychologii ; 8. Neurofizjologiczne podstawy pamięci ; 9. Systemy pamięci w ujęciu neurofizjologicznym ; 10. Modelowe (funkcjonalne) ujęcia pamięci w neurofizjologii ; 11. Podsumowanie ; XII. SYSTEM WYKONAWCZY: OD MYŚLENIA DO DZIAŁANIA: 1. Informacje ogólne ; 2. Historyczne ujęcie funkcji wykonawczych ; 3. System wykonawczy ; 4. Neurofizjologiczne aspekty funkcji wykonawczych ; 5. Mikrogenetyczne ujęcie istoty funkcji wykonawczych ; 6. Ocena zaburzeń funkcji wykonawczych w aspekcie prawnym ; 7. Podsumowanie ; XIII. JĘZYK A KOMUNIKACJA INTRAPERSONALNA I INTERPERSONALNA: 1. Informacje ogólne ; 2. Język - mowa - porozumiewanie się ; 3. Mikrogenetyczny model komunikacji ; 4. Składowe procesu komunikacji ; 5. Język a myślenie ; 6. Język a percepcja ; 7. Język a pamięć ; 8. Język jako proces ; 9. Pragmatyka komunikacyjna ; 10. Podsumowanie ; XIV. WZGLĘDNOŚĆ PRAW I PRAWD NAUKOWYCH: 1. Informacje ogólne ; 2. Nowe i nienowe "odkrycia" naukowe ; 3. Układ stanu spoczynku ; 4. Spory dotyczące plastyczności mózgu ; 5. Spory dotyczące natury mózgu ; 6. Stereotypy w nauce ; 7. Niepewność wiedzy ; 8. Nowoczesne technologie w badaniach neuropsychologicznych ; 9. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-616.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [500]-542.
Dla studentów psychologii, neuropsychologii, logopedii i neurologopedii oraz lekarzy i fizjoterapeutów.
I. NARODZINY NEUROPSYCHOLOGII PROCESU: 1. Informacje ogólne ; 2. Status neuropsychologii klinicznej ; 3. Pierwsze próby zdefiniowania neuropsychologii - początki neuropsychologii procesu ; 4. Neuropsychologia procesu na świecie ; 5. Rosyjska szkoła neuropsychologii procesu ; 6. Polska szkoła neuropsychologii procesu ; 7. Podsumowanie ; II. JAK DZIAŁA MÓZG: OD STRUKTURY DO UMYSŁU: 1. Informacje ogólne ; 2. Anatomia funkcjonalna mózgu ; 3. Struktury układu nerwowego ; 4. Modele mózgu ; 5. Podstawowe funkcjonalne systemy mózgu ; 6. Neuromodulatory procesów poznawczych, emocjonalnych i zachowania ; 7. Podsumowanie ; III. ZMIENIAJĄCY SIĘ MÓZG: BIOLOGIA CZY ŚRODOWISKO?: 1. Informacje ogólne ; 2. Przegląd teorii dotyczących istoty zjawiska plastyczności ; 3. Plastyczność mózgu w rozwoju osobniczym JA w ciągu życia ; 4. Badania nad możliwościami wykorzystania plastyczności mózgu w rehabilitacji pacjentów z uszkodzeniami mózgu ; 5. Podsumowanie ; IV. NEUROOBRAZOWANIE MÓZGOWIA: 1. Informacje ogólne ; 2. Techniki strukturalnego i funkcjonalnego obrazowania mózgu ; 3. Technika fMRI w badaniach naukowych ; 4. Kliniczne wykorzystanie potencjałów związanych ze zdarzeniem (ERPs) ; 5. Podsumowanie ; V. OBJAW W UJĘCIU NEUROPSYCHOLOGII PROCESU: 1. Informacje ogólne ; 2. Co to jest objaw? ; 3. Formowanie się objawu u osób z dysfunkcjami mózgu ; 4. Teoria objawu a proces diagnozy pacjenta ; 5. Wpływ uszkodzenia lub choroby na mózg ; 6. Podsumowanie ; VI. CZAS W UJĘCIU NEUROPSYCHOLOGII PROCESU: 1. Informacje ogólne ; 2. Rozumienie czasu w neuropsychologii procesu ; 3. Złudzenia wzrokowe związane z czasem ; 4. Okno czasu: czyli dlaczego żyjemy w przeszłości ; 5. Niecodzienne wrażenia upływu czasu ; 6. Neuropsychologiczna względność czasu ; 7. Czas a samoorganizujący się umysł ; 8. Mikrogenetyczny model percepcji czasu przez mózg/umysł ; 9. Podsumowanie ; VII. ŚWIADOMOŚĆ W UJĘCIU NEUROPSYCHOLOGII PROCESU: 1. Informacje ogólne ; 2. Mikrogenetyczne ujęcie procesu uświadamiania sobie rzeczywistości ; 3. Autorski model ujęcia istoty świadomości i samoświadomości ; 4. Spektrum zaburzeń świadomości ; 5. Spektrum zaburzeń samoświadomości ; 6. Podsumowanie ; VIII. UWAGA W UJĘCIU NEUROPSYCHOLOGII PROCESU: 1. Informacje ogólne ; 2. Definicja uwagi ; 3. Znaczenie świadomości bodźców w procesie uwagi ; 4. Systemowy model procesów uwagi ; 5. Procesy percepcji niejawnej a system uwagi percepcyjnej ; 6. Neurofizjologia procesów uwagi ; 7. Mikrogenetyczna teoria uwagi ; 8. Podsumowanie ; IX. SYSTEM EMOCJONALNY: MODELOWANIE STOSUNKU DO SIEBIE I ŚWIATA: 1. Informacje ogólne ; 2. Istota emocji z perspektywy neuropsychologii ; 3. Neuroanatomia funkcjonalna emocji ; 4. Klasyfikacja stanów i reakcji emocjonalnych ; 5. Neuropsychologiczne podstawy emocji ; 6. System nagrody ; 7. Badania emocji technikami neuroobrazowania ; 8. Wpływ uszkodzenia mózgowia na układ emocjonalny ; 9. Zaburzenia emocjonalne a czynniki psychiczne i psychodynamiczne ; 10. Mikrogenetyczny model emocji ; 11. Podsumowanie ; X. SYSTEMY SENSORYCZNE A TWORZENIE OBRAZU SIEBIE I ŚWIATA: 1. Informacje ogólne ; 2. Systemy sensoryczne ; 3. Złudzenia świadomości bodźców ; 4. Percepcja formy a szkoła psychologii postaci (Gestalt) ; 5. Twórczy charakter percepcji ; 6. Neurofizjologiczne modele działania systemów sensorycznych ; 7. Topografia korowa w badaniach neurofizjologicznych ; 8. System somatosensoryczny ; 9. Model mechanizmów sensorycznych związanych z wykrywaniem zmian ; 10. Mikrogenetyczny model percepcji ; 11. Problematyka świadomości przetwarzania bodźców ; 12. Podsumowanie ; XI. SYSTEMY PAMIĘCI: KONCEPCJE W CIĄGŁYM POSZUKIWANIU: 1. Informacje ogólne ; 2. Rozważania historyczne ; 3. Istota pamięci ; 4. Pamięć jako proces w neuropsychologii ; 5. Genetyczne podstawy pamięci ; 6. Neuronalne podstawy pamięci ; 7. Modelowe ujęcia pamięci w neuropsychologii ; 8. Neurofizjologiczne podstawy pamięci ; 9. Systemy pamięci w ujęciu neurofizjologicznym ; 10. Modelowe (funkcjonalne) ujęcia pamięci w neurofizjologii ; 11. Podsumowanie ; XII. SYSTEM WYKONAWCZY: OD MYŚLENIA DO DZIAŁANIA: 1. Informacje ogólne ; 2. Historyczne ujęcie funkcji wykonawczych ; 3. System wykonawczy ; 4. Neurofizjologiczne aspekty funkcji wykonawczych ; 5. Mikrogenetyczne ujęcie istoty funkcji wykonawczych ; 6. Ocena zaburzeń funkcji wykonawczych w aspekcie prawnym ; 7. Podsumowanie ; XIII. JĘZYK A KOMUNIKACJA INTRAPERSONALNA I INTERPERSONALNA: 1. Informacje ogólne ; 2. Język - mowa - porozumiewanie się ; 3. Mikrogenetyczny model komunikacji ; 4. Składowe procesu komunikacji ; 5. Język a myślenie ; 6. Język a percepcja ; 7. Język a pamięć ; 8. Język jako proces ; 9. Pragmatyka komunikacyjna ; 10. Podsumowanie ; XIV. WZGLĘDNOŚĆ PRAW I PRAWD NAUKOWYCH: 1. Informacje ogólne ; 2. Nowe i nienowe "odkrycia" naukowe ; 3. Układ stanu spoczynku ; 4. Spory dotyczące plastyczności mózgu ; 5. Spory dotyczące natury mózgu ; 6. Stereotypy w nauce ; 7. Niepewność wiedzy ; 8. Nowoczesne technologie w badaniach neuropsychologicznych ; 9. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-107949 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej