Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(7)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(4)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Autor
Jung Bohdan
(5)
Buczyńska Barbara
(1)
Butkiewicz Ewa
(1)
Gratton Chris (1948- )
(1)
Jung Bohdan Hegon
(1)
Kaczyński Krzysztof (ekonomia)
(1)
Klark Stan
(1)
Kowalski Tadeusz
(1)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(1)
Roberts Kenneth
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Środki masowego przekazu
(3)
Czas wolny od pracy
(1)
Edukacja medialna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kultura
(1)
Multimedia
(1)
Młodzież
(1)
Odpoczynek
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Gatunek
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Media, komunikacja, biznes elektroniczny / red. Bohdan Jung. - Warszawa : Difin, 2001. - 293 s. : rys., wykr. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 293 i przy niektórych rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-81663 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-67936 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Medialna : podręcznik akademicki)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks
I. WPROWADZENIE: 1. Przedmiot ekonomiki mediów; 2. Media w gospodarce; 3. Firmy i produkcje medialne; 4. Formy rynków medialnych; 5. Dobra medialne; 6. Badania w zakresie ekonomiki mediów. II. FIRMY MEDIALNE: 1. Medialny łańcuch wartości; 2. Strategie firm medialnych; 3. Korzyści ekspansji. III. MEDIA I REKLAMA. IV. PRASA CODZIENNA - ROZWÓJ W CIENIU NOWYCH TECHNOLOGII: 1. Rynek dzienników na świecie i w Europie; 2. Rynek dzienników w Polsce; 3. Dzienniki jako dobro ekonomiczne i rynkowe; 4. Zagrożenia i szanse. V. CZASOPISMA - ESENCJA RÓŻNORODNOŚCI. VI. RADIO CZY PODCASTING? VII. TELEWIZJA. VIII. NOWE TECHNOLOGIE W MEDIACH: 1. Ewolucja światowego rynku rozrywki i mediów; 2. Nowe technologie medialne i multimedialność; 3. Telewizja cyfrowa czy komputer...; 4. Nowi konsumenci i nowe sposoby posługiwania się mediami?; 5. Co po internecie i mediach cyfrowych?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89242 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna : podręcznik akademicki)
Bibliogr. przy rozdz. - Indeks.
Media na rynku. Wprowadzenie do ekonomiki mediów jest pierwszym na polskim rynku podręcznikiem przedstawiającym usystematyzowaną wiedzę z zakresu ekonomiki mediów. Autorzy wyjaśniają, jak rynek i pieniądze funkcjonują we współczesnych środkach masowego przekazu, jak rozwój nowych technologii wpływa na rynek mediów. Lektura podręcznika nie wymaga specjalistycznej wiedzy ekonomicznej, odbiorcami mogą być wszyscy zainteresowani mediami, komunikowaniem społecznym, dziennikarstwem, filmem, marketingiem i reklamą, polityką i współczesnymi technologiami informacyjnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. F.4-65
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-74539 (1 egz.)
Brak okładki
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej