Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Autor
Jerzyk Ewa
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Marketing
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. Indeks.
I. UWARUNKOWANIA DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH: 1. Istota i ewolucja koncepcji marketingu; 2. Sektorowe uwarunkowania marketingu; 3. Otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa; II. ZACHOWANIA NABYWCÓW NA RYNKU: 1. Klient jako podstawowy podmiot działań marketingowych; 2. Zachowania nabywców; 3. Segmentacja rynku; 4. Systemy inflacyjne w marketingu; 5. Badania marketingowe; III. INSTRUMENTY MARKETINGOWE: 1. Produkt w koncepcji marketingu; 2. Opakowania i marka jako atrybuty produktu; 3. Dystrybucja; 4. Komunikacja marketingowa (promocja); 5. Wizerunek przedsiębiorstwa; IV. STRATEGICZNE ASPEKTY MARKETINGU: 1. Analiza i ocena sytuacji rynkowej przedsiębiorstwa; 2. Wskaźniki marketingowe; 3. Marketing strategiczny a operacyjny; 4. Plan marketingowy; 5. Strategie marketingowe; 6. Marketing relacji; 7. Kontrola marketingowa; 8. Etyka w marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-Inf.-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-Czyt.33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej