Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Autor
Hall Hanna
(4)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(1)
Gugnin Aleksander
(1)
Witek Lucyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Marketing
(3)
Innowacje
(2)
Logistyka gospodarcza
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
2001-0
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Autor
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Dotyczy m.in. studenckiego koła naukowego "Brief" przy Politechnice Rzeszowskiej (s. 72-78) i pochodzącej z Przemyśla firmy Inglot.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Streszczenie w języku angielskim przy pracach.
Marketing zmysłów ; Media społecznościowe we współczesnym marketingu ; Marketingowe spojrzenie na produkt od potrzeb konsumenta do jego lojalności ; Branding - analiza wybranych marek z branży modowej ; Socjal media jako kanał komunikacji marketingu wirusowego na wybranych przykładach ; Działania marketingowe podejmowane przez kluby sportowe ; Formy aktywności i motywy studentów związane z przynależnością do kół naukowych na przykładzie koła SKNKM "Brief" i KWB ; "Treść jest królem dystrybucja królową" czyli praktyczne zastosowanie content marketingu ; Wysoka jakość czy niska cena czyli co wybierają współcześni konsumenci ; Rzeczywistość rozszerzona jako nowy sposób komunikacji z konsumentem za pomocą opakowania ; Kreacja wizerunku marki przez agencje socjal media ; Astroturf marketing - zjawisko powodujące obniżenie zaufania do niezależnych opinii ; Google adwords jako metoda promocji w internecie ; Slow fashion rewolucja dla konsumpcjonizmu ; Marketing międzynarodowy na przykładzie firmy Inglot ; Ryzyko zwiazane z wprowadzeniem nowej marki bądź produktu na rynek ; Marketingowa segmentacja w agroturystyce ; Wykorzystanie technologii Virtual Reality w kampaniach reklamowych ; Wykorzystanie potencjału rywalizacji w strategiach marketingowych ; Zmysł słuchu jako element marketingu sensorycznego ; Marka i cena jako czynniki determinujące opinię na temat jakości produktu ; E-marketing jako przyszłościowe narzędzie działalności firmy w Internecie ; Marketing wirusowy jako nowoczesna metoda promocyjna ; Marketing w kulturze i popkulturze niestandardowe kampanie promocyjne filmów i seriali ; Influencer marketing potężny ponad miarę ; Beacony czyli nowatorski sposób na mobilną interakcję ; Gra słów jako nowoczesna forma reklamy ; Marketing w branży muzycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107170 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing on : siła innowacji / redakcja naukowa Hanna Hall. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2017. - 270 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia przy pracach
Streszczenie w języku angielskim przy pracach.
Konrad Henryk Bachanek, Logistyczna koncepcja smart city jako innowacyjne podejście wspierające działania marketingu terytorialnego ; Anetta Barska, Hanna Hall, Rola internetu w zachodnich współczesnych konsumentów ; Marta Baszczyk, Konrad Pilc, Innowacyjne metody logistyczno- marketingowe w obsłudze klienta ; Sabina Bielecka, Piramidy i inne oszustwa na rynku finansowym marketingu wielopoziomowego ; Paulina Bies, Od marketingu do zarządzania relacjami z klientem (CMR) ; Janina Brończak, Wpływ marki i opakowania na decyzje nabywcze konsumentów na przykładzie perfum ; Dominika Chemel, Pomiar i ocena kapitału intelektualnego w przedsiębiorstwie a jego wartość rynkowa ; Weronika Chomiuk, Abient Media w promocji firm ubezpieczeniowych ; Rafał Czupryn, Marketing wielopoziomowy - oszustwo czy efektywny model biznesowy nowej generacji? ; Irmina Florek, Innowacyjne płatności mobilne a marketing bankowy ; Katarzyna Kiełbalska, Wykluczenie finansowe a edukacja finansowa ; Alicja Korzeniowska, Specyfika funkcjonowania polskich banków spółdzielczych - analiza działalności inwestycyjnej ; Karolina Kosina, Istota sloganu w przekazie reklamowym ; Natalia Kozik, Beata Markowska, Potrzeby i oczekiwania konsumentów z niepełnosprawnością wzroku w zakresie informacyjności opakowań produktów leczniczych ; Kinga litwin, Telemarketing - specyficzna forma sprzedaży ; Anna Panek, Aplikacja snapchat jako narzędzie marketingu internetowego ; Gabriela Piskadło, Ambient marketing jako niestandardowa forma komunikacja przedsiębiorstwa z rynkiem ; Ewa Puzio, Obsługa klienta z perspektywy marketingu i logistyki oraz jej innowacyjne rozwiązania ; Edyta Rarata, Corporate social responsibility w sektorze bankowym, na przykładzie PKO Banku Polskiego ; Katarzyna Wąsek, Opakowanie - niemy sprzedawca w systemie sprzedaży samoobsługowej ; Agta Węgrzyn, Reklama w mediach społecznościowych na przykładzie portalu instagram ; Aleksander Wyroba, Aleksander Zasadzka, Nowoczesne formy komunikacji z osobami z niepełnosprawnością wzrokową ; Nina Zakrzewska, Marketing w wyszukiwarkach internetowych na przykładzie Google.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106254 (1 egz.)
Książka
W koszyku
M.in. dot. finansowania innowacji w małych i średnich przedsiębiorstwach w woj. podkarpackim.
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści także ang.
INNOWACJE W ZARZĄDZANIU: Środki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka w finansowaniu innowacji w przedsiębiorstwach z regionu Warmii i Mazur ; Aktywność Innowacyjna instytucji administracji publicznej ; Park Naukowo-Technologiczny jako forma wspierania innowacyjności w województwie podlaskim ; Innowacje a konkurencyjność litewskich przedsiębiorstw - wynkiki badań ; Determinanty innowacyjnej działalności przedsiębiorstw ; Projekty innowacyjne jako źródło przewagi konkurencyjnej organizacji ; Finansowanie innowacji szansą rozwoju podkarpackich przedsiębiorstw MŚP ; Budowa innowacyjnego regionu przygranicznego na przykładzie województwa zachodniopomorskiego ; Rola innowacji w osiąganiu przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach z sektora MŚP ; Zdolność innowacyjna jednostki wobec natłoku wiedzy ; Potencjał ludzki jako determinanta innowacyjności organizacji ; Innowacyjność a konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw ; Innowacje produktowe a przewaga konkurencyjna na rynku środków ochrony roślin ; Luka innowacyjna pomiędzy gospodarką polską a gospodarkami wysoko rozwiniętych krajów UE ; Ośrodki innowacji i przedsiębiorczości w Polsce ; TRENDY W ZARZĄDZANIU ORGANIZACJAMI: Problemy i wyzwania pomiaru wartości kapitału ludzkiego organizacji ; Lean Production jako źródło konkurencyjności w firmach produkcyjnych ; Strategiczne wyzwania w kontekście przedsiębiorczości ; Wpływ entropii na zarządzanie ryzykiem oraz stabilność finansową banku ; Tajemniczy mistrzowie współczesnej gospodarki jako przykład przedsiębiorstw osiągających sukcesy na niszowych rynkach ; Wpływ restrukturyzacji górnictwa węgla kamiennego na kształtowanie się wybranych kosztów procesów logistycznych ; W kierunku nowoczesnego przedsiębiorstwa i zarządzania ; Partnerstwo publiczno-prywatne jako instrument zarządzania strategicznego w jednostkach samorządu terytorialnego ; Rozwój przedsiębiorstwa w koncepcji Positive Organizational Scholarship. Doświadczenia przedsiębiorstw polskich ; Małe przedsiębiorstwa usługowe wobec problemu niedostatku wiedzy ; Ekspansja polskich sieci franchisingowych za granicę ; Atuty i bariery funkcjonowania firm rodzinnych ; Przedsiębiorstwo usługowe na rynku zagranicznym (w świetle badań europejskich MŚP) ; Partycypacja pracowników jako determinanta skutecznego zarządzania strategicznego ; Pracoholizm jako zagrożenie działalności przedsiębiorców ; Pracownik jako klient wewnętrzny przedsiębiorstwa ; Wpływ technologii informacyjnych na proces wdrażania informatycznego systemu zarządzania zasobami ludzkimi ; Instrumenty konkurowania stosowane przez tejemniczych mistrzów polskiej gospodarki ; Strategie współpracy w organizacjach pozarządowych ; Determinanty skutecznego stosowania benchmarkingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98585 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ROZDZIAŁY I ARTYKUŁY TEJ KSIĄŻKI SKATALOGOWANO POD WŁASNYMI TYTUŁAMI. DOSTĘPNE POD TYTUŁEM PRACY ZBIOROWEJ.
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Małgorzata Adamska - Świadomość przedsiębiorców w zakresie zarządzania relacjami z klientami - wyniki badań regionalnych na przykładzie województwa opolskiego ; Bogusław Bembenek - Wpływ koopetycji na rozwój kapitału ludzkiego w klastrach opartych na wiedzy ; Damian Gębarowski - Najważniejsze koncepty komercjalizacji nauki w Polsce i na świecie ; Marcin Gębarowski - Wykorzystanie rozwiązań RFID w niestandardowych działaniach promocyjnych ; Joanna Gieraga - Zarządzanie wiedzą w organizacji - korzyści i straty - na podstawie firmy IBM oraz call center ; Dariusz Grzesica - Elementy zarządzania popytem w łańcuchu dostaw ; Piotr Hadrian - Planowanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach. Analiza porównawcza wyników badań małych i dużych przedsiębiorstw ; Andrzej Kozina - Zasady prowadzenia negocjacji z trudnymi partnerami ; Anna Mikulska, Magdalena Grębosz - Marketing wewnętrzny a zaangażowanie pracowników w firmie produkcyjnej ; Tadeusz Popławski - Prolegomena do analizy rozwoju sfery gospodarczo-biznesowej województwa podlaskiego przez pryzmat Foresight 2020 Plus ; Andrzej Rapacz, Daria Elżbieta Jaremen: Wirtualizacja kanałów dystrybucji na rynku turystycznym ; Marek Rawski - Zróżnicowanie strategii marketingowych stosowanych przez przedsiębiorstwa prowadzące działalność w Polsce - wyniki badania ; Arkadiusz Stajszczak - Zachowania cenowe konkurentów na rynku produktów zaopatrzeniowych - wybrane aspekty ; Katarzyna Szalonka - Alianse marketingowe na rynku farmaceutycznym ; Joanna Wiażewicz - Zintegrowana komunikacja marketingowa w jednostkach samorządu terytorialnego ; Urszula Widelska - Relacyjne aspekty współpracy praktyki gospodarczej ze sferą szkolnictwa zawodowego (na przykładzie województwa podlaskiego) ; Lucyna Witek - Raportowanie społeczne jako narzędzie komunikacji z interesariuszami ; Beata Zatwarnicka-Madura - Możliwości zastosowania grywalizacji w wybranych obszarach funkcjonalnych organizacji ; Sebastian Zupok - Rodzaje wartości dla klientów kreowane przez producentów piwa (w świetle badań empirycznych).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej