Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Hałkowska Ewa
(2)
Bhargava Rohit
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Schutt Karin (1955- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Marketing
(1)
Masaż
(1)
Gatunek
Poradniki
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Żyj Zdrowo)
Tyt. oryg.: "Massagen" 2007.
Na s. tyt. i okł. błędna nazwa aut., popr.: Karin Schutt.
Na okł.: Wyd. 2.
Indeks.
Masaż to alternatywny środek na codzienne dolegliwości: przynosi ulgę w bólu głowy oraz zmęczonym nogom i stopom, spiętym barkom i ramionom, przeciążonym plecom, wspomaga pracę jelit i żołądka. Masaż jest też doskonały na utrzymanie dobrej formy i pięknego ciała: ugłaskasz duszę i ciało w naturalny sposób, wykonując nieskomplikowany masaż z zastosowaniem naturalnych olejków. W książce znajdziesz informacje na temat wszechstronności masażu, m.in. opis specjalnych masaży partnerskich i automasażu, które przywracają nasz wewnętrzny spokój, promienny wygląd od stóp do głów oraz przepełniają nas świeżą, pozytywną energią. Książka zawiera przejrzyste informacje na temat podstaw masażu, opisy zasad wykonywania i przygotowania oraz rodzajów masażu oraz wszystko o uzdrawiającej mocy dłoni. Masaż relaksacyjny to dobrodziejstwo dla ciała i balsam dla duszy. [Wydaw. RM, 2011]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
Indeks.
Bez osobowości to unikatowy zbiór narzędzi, technik i wskazówek, które pomagają efektywnie przejść od teorii do działania, a także zestaw list kontrolnych, ankiet i innych cennych źródeł do wykorzystania w codziennej praktyce biznesowej. W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach - począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, czy ING - wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie. Dzięki tej publikacji dowiesz się, jak: - rozpoznać mit, w który ślepo wierzy większość sprzedawców, i jak z nim skończyć, - odkryć osobowość swojej firmy i swojego produktu oraz opracować skuteczną strategię komunikacji, - stworzyć "marketingową historię" firmy, stosując techniki wypracowane przez najlepszych hollywoodzkich scenarzystów, - wykorzystać wpływ "przypadkowych rzeczników", - pokonać przeszkody ze strony szefów, współpracowników, inwestorów i prawników, bez ryzyka utraty pracy czy wypalenia zawodowego. [Wolters Kluwer, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej