Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(4)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(4)
Autor
Gawroński Sławomir (1977- )
(5)
Polak Rafał (1978- )
(2)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Leonowicz-Bukała Iwona
(1)
Szewczyk Marcin K
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Dziennikarstwo
(3)
Komunikacja społeczna
(2)
Dziennikarze
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Studenci
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 305-313.
1. Public relations jako komunikowanie społeczne 2. Public relations jako komunikowanie marketingowe 3. Oczekiwania dziennikarzy wobec specjalistów PR - wyniki badań empirycznych 4. Oczekiwania specjalistów PR wobec dziennikarzy - wyniki badań empirycznych 5. Model współpracy dziennikarzy i specjalistów PR w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-07 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91321 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst częśc. ang.
Kształcenie dziennikarzy w czasach postdziennikarstwa i innych postów / Maciej Mrozowski ; Metodologiczne problemy kształcenia dziennikarzy / Paweł Przywara ; Studia akademickie a kompetencje zawodowe - dziennikarstwo w systemie kształcenia / Robert Cieślak ; Kształcenie dziennikarzy w odniesieniu do prezentowania kataklizmów, katastrof, krachów / Tomasz Goban-Klas ; Standardy dziennikarskiej edukacji a samoopis branży / Karina Stasiuk-Krajewska ; Neodziennikarstwo neostandardy / Andrzej Głowacki ; Elitarność dziennikarstwa w Polsce - potrzeba restytucji / Maciej Ulita ; Journalism Education in Norway at the Crossroads between the News Industry and Academy / Rune Ottosen ; Becoming Journalists. Journalism Education and Students in the Nordic Countries / Gunn Bjornsen ; W sprawie dziennikarstwa poważnego i mediów lokalnych / Iwona Hofman ; Nowe media lokalne. Standardy kształcenia a rzeczywistość / Rafał Polak ; Studium etyki dziennikarskiej w kształceniu ludzi mediów / Michał Drożdż ; Dziennikarstwo i nowe media a tworzenie sfery publicznej w Europie / Marcin Szewczyk ; Kształcenie dziennikarzy a współczesny świat / Josip Łoś ; "Na początku było Słowo...". Na końcu będzie Obraz. O potrzebie kształcenia wizualnego dziennikarzy / Alicja Wosik.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98153 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [331]-332.
I. Założenia projektu badawczego ; II. Motywacje studentów do podjęcia studiów dziennikarskich ; III. Przydatność zawodowa studiów dziennikarskich ; IV. Ocena jakości kształcenia dziennikarzy ; V. Kształcenie praktyczne dziennikarzy ; VI. Propozycje zmian w systemie kształcenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37.016 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96101 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Część tekstu w języku angielskim.
Cz I. PARADYGMATY I IMPONDERABILIA, CZYLI TOŻSAMOŚĆ DYSCYPLINY W DOBIE PŁYNNYCH GRANIC: Ab ovo usque ad mala, czyli nauki o mediach po polsku, WALERY PISAREK ; Życie społeczne w czasach niepewności. Co mogą nam wyjaśnić nauki o mediach?, JACEK WÓDZ ; Status dyscypliny nauki o mediach. Konieczna zmiana, IWONA HOFMAN ; O paradygmacie pijarowego dziennikarstwa. Natywne dziennikarstwo?, JERZY OLĘDZK! ; Cz. II. INTERDYSCYPLINARNE MOSTY I POGRANICZA: Profesorowi Tomaszowi Gobanowi-Klasowi o relacjach między mediami a historią słów kilka, MAREK JABŁONOWSKI ; Rola Informations and Communications Technologies (ICT) dla rozwoju badań z informacji i komunikacji społecznej, MARIA KOCÓJOWA ; Komunikowanie polityczne i publiczne a marketing polityczny, JAN GARLICKI ; Big Data - Kruszec Informacji , WŁODZIMIERZ GOGOŁEK ; Przyszłość prasy na podstawie polskiego rynku - wyzwania i szansę, TOMASZ GACKOWSKI ; Kto bada konsumpcję mediów w Polsce i co wiemy o polskich użytkownikach mediów?, ANNA MARTENS ; Kreatywność (bardzo) sprytnego tłumu. Metodologiczne problemy w badaniach nad twórczością fanów w modelu partycypacyjnego użytkowania mediów, MAŁGORZATA LISOWSKA-MAGDZIARZ ; Problematyka analiz zawartości i funkcji instant mediów na przykładzie serwisów społecznościowych Instagram, Pinterest, Snapchat, MIŁOSZ BABECKI ; Miejskie getto jako motyw w muzyce popularnej, MAREK JEZIŃSKI ; Wokół teoretycznych zagadnień odbioru fotografii dziennikarskiej, KAZIMIERZ WOLNY-ZMORZYŃSKI ; Voyeuryzm i ekshibicjonizm: od perspektywy medyczno-psychologicznej do badań filmo- i medioznawczych, AGNIESZKA OGONOWSKA ; Problem analizy filmów fabularnych oraz seriali telewizyjnych jako komunikatów medialnych w świetle teologii środków społecznego przekazu, GRZEGORZ ŁECICKI ; Etyka mediów jako integralna część nauk o mediach MICHAŁ DROŻDŻ ; Miasto jako dzieło sztuki, JERZY MIKUŁOWSKI POMORSKI ; Cz. III. OBLICZA MEDIÓW: O zarządzaniu mediami uwag kilka, BOGUSŁAW NIERENBERG ; O przeobrażeniach mediów publicznych w Polsce zdań kilka, JANUSZ WŁODZIMIERZ ADAMOWSKI ; Nowe narzędzia do badania Nowego Społeczeństwa Informacyjnego, RYSZARD TADEUSIEWICZ ; Media publiczne w Polsce: strategie rozwoju technologicznego, STANISŁAW JĘDRZEJEWSKI ; Komunikacja w czasach Internetu - powrót do źródeł?, TADEUSZ KOWALSKI ; Pop-ewolucja czwartej władzy, MARCIN SZEWCZYK, Custom publisbing - współczesna odpowiedź na śmierć prasy i upadek reklamy ; SŁAWOMIR GAWROŃSKI, Czasopisma dla dzieci: między prasą a literaturą ; ANDRZEJ ADAMSKI, Radio internetowe, radio w Internecie - o słuchaniu online, ŁUKASZ BŁĄD ; Cz. IV. EGZEMPLIFIKACJE, IMPLIKACJE I DYSKURSY: Historia prasy polskiej w naukach o mediach. Instytucje i ludzie, TOMASZ MIELCZAREK ; Dziennikarstwo polskie 1 935 i 1 947. Ciągłość i zmiana, JERZY JASTRZĘBSKI ; Profesjonalizm i kultura zawodowa polskich dziennikarzy, BOGUSŁAWA DOBEK-OSTROWSKA ; Modele kształcenia dziennikarzy ekonomicznych w Republice Czeskiej, KRZYSZTOF GAJDKA ; Media i mniejszości etniczne i narodowe. Przegląd badań z perspektywy polskiej, IWONA LEONOWICZ-BUKAŁA ; "Kino to najważniejsza ze sztuk". Przemiany edukacji filmowej i medialnej w Rosji (1896-2016), MAREK SOKOŁOWSKI ; Internet w Kościele, Kościół w Internecie, JÓZEF KLOCH ; Medialna aktywność papieża Franciszka i nowe wątki w katolickiej doktrynie medialnej, KATARZYNA POKORNA-IGNATOWICZ ; Terroryzm 2.0 - "Nie słuchajcie mediów, posłuchajcie nas", ZOFIA SAWICKA ; Nowe media, postprawda i populizm, czyli dlaczego millenialni odwracają się od demokracji, ANNA SIEWIERSKA-CHMAJ ; Mityczne organizacje nowych mediów. Google i Facebook a sztuczna inteligencja, JAN KREFT ; Idea uniwersytetu i wykorzystanie nowych (?) mediów w komunikacji, MAŁGORZATA KOSZEMBAR-WIKUK ; Regulacja prawna przekazów internetowych a problem ochrony danych osobowych - zagrożenie czy ratunek dla prasy?, JACEK SOBCZAK, KSENIA KAKAREKO ; Storytelling jako narzędzie kreowania wizerunku w mediach. Studium przypadku, DOMINIKA NAROŻNA ; Nowa dyscyplina w nowych mediach. Czy potrzebna jest promocja "nauk o mediach i komunikacji społecznej" w sieci?, OLGA KUREK-OCHMAŃSKA ; Cz. V. INSPIRACJE I KONTEKSTY: The Relation Between Journalism and Society, in Theory and in Practice, DENIS MCQUAIL ; "No More Peace!": How Disaster, Terror and War Have Upstaged Media Events, ELIHU KATZ, TAMAR LIEBES ; Japanese Kuuki Theory YOUICHI ITO.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Badania przeprowadzono w woj. małopolskim, podkarpackim i świętokrzyskim.
Bibliogr. s. [273]-274.
Informacje wprowadzające ; 1. REKLAMA MEDIALNA: Reklama prasowa, Reklama radiowa, Reklama telewizyjna, Reklama internetowa ; 2. REKLAMA ZEWNĘTRZNA: Billboardy, Plakaty, Bannery, Szyldy, Kasetony świetlne, Citylighty, Standy, Reklamy na pojazdach, Reklamy na budynkach, Inne formy reklamy zewnętrznej ; 3. INNE FORMY REKLAMY WIZUALNEJ: Foldery reklamowe, Wizytówki, Ubrania firmowe, Gadżety, Firmowe materiały biurowe, Firmowa strona internetowa, Inne narzędzia reklamy wizualnej ; 4. ROZWÓJ RYNKU REKLAMOWEGO W OPINII AGENCJI REKLAMOWYCH; Metodologia badania, Profil działalności badanych podmiotów, Współpraca z małymi i średnimi przedsiębiorstwami, Zarządzanie personelem - proces rekrutacji pracowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96098 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej