Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(4)
Autor
Głowacka Ewa (1959- )
(5)
Kowalska Małgorzata
(1)
Krysiński Przemysław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Informacja naukowa
(4)
Zarządzanie jakością
(3)
Bibliotekoznawstwo
(2)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Biblioteki naukowe
(1)
Internet
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [249]-273.
Tekst częśc. ang. (Aneksy).
Streszcz. pol. i ang.
Rozdz. 1. KULTURA OCENY W BIBLIOTEKACH: 1.1. Rozwój oceny jakości w bibliotekach ; 1.2. Wybrane modele oraz metody oceny jakości: 1.2.1. Obszary badania jakości bibliotek, 1.2.2. Wybrane modele oceny, 1.2.3. Wybrane metody jakościowe i metodologia mieszana. Rozdz. 2. BADANIE FUNKCJONALNOŚCI ZASOBÓW I USŁUG BIBLIOTECZNO-INFORMACYJNYCH: 2.1. Standardy statystyki bibliotecznej ; 2.2. Standardy wskaźników funkcjonalności bibliotek ; 2.3. Rozwój międzynarodowych norm związanych z oceną bibliotek ; 2.4. Projekty i inicjatywy badania funkcjonalności bibliotek ; 2.5. Ocena funkcjonalności zasobów cyfrowych tworzonych bądź prenumerowanych przez biblioteki: 2.5.1. Ocena prenumerowanych przez biblioteki bibliograficznych baz danych, 2.5.2. Ocena funkcjonalności bibliotek i repozytoriów cyfrowych. Rozdz. 3. BADANIA JAKOŚCI USŁUG BIBLIOTECZNO-INFORMACYJNYCH: 3.1. Metoda ServQUAL ; 3.2. LibQUAL+ ; 3.3. Analiza połączona (ang. conjoint analysis) ; 3.4. StatsQUAL ; 3.5. WebQUAL ; 3.6. TechQUAL+. Rozdz. 4. BADANIA WPŁYWU ZASOBÓW I USŁUG BIBLIOTECZNO-INFORMACYJNYCH NA OTOCZENIE SPOŁECZNO-EKONOMICZNE: 4.1. Badania wpływu edukacyjno-informacyjnego bibliotek ; 4.2. Badania wpływu kulturalno-środowiskowego bibliotek ; 4.3. Wpływ ekonomiczny oraz wartość ekonomiczna usług biblioteczno-informacyjnych ; ANEKSY.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104031 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-74592 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks
Streszcz. w j. ang.
Bibliogr.
1. Rozwój podejść jakościowych prowadzących do kompleksowego zarządzania jakością (TQM) i ich wpływ na biliotekoznawstwo i informację naukową 2. Podstawowe założenia TQM 3. Interpretacja pojęcia "jakość" w dziedzinie bibliotekoznawstwa i informacji naukowej oraz płaszczyzny i wskaźniki pomiaru jakości 4. Adaptacja założeń kompleksowego zarządzania jakością w odniesieniu do bibliotekoznawstwa i informacji naukowej 5. Model implementacji TQM w systemach biblioteczno - informacyjnych 6. "Benchmarking" jako narzędzie kompleksowego zarządzania jakością w bibliotekach 7. Praca w zespołach - nowy paradygmat organizacyjny bibliotek 8. Strategiczne zarządzanie jakością - rozwój TQM w kierunku zarządzania strategicznego 9. Związki kompleksowego zarządzania jakością z koncepcją "uczącej się" organizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-02 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-80951 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. w jęz. ang. przy pracach.
Cz. 1 KOMUNIKACJA W CYBERPRZESTRZENI: WIZJE, KONCEPCJE, PARADYGMATY: Komunikacja jako rezonans między mózgami ; Komunikacja jako podzielanie w świecie wirtualnym. Wokół teorii narzędzi (narzędzia fizyczne, konceptualne, wirtualne) ; Kognitywne aspekty komunikacji wizualnej ; Cz. 2 JĘZYK MEDIÓW: SEMIOTYKA, ESTETYKA, ODDZIAŁYWANIE: Problem znaczenia w nowych mediach ľ uwagi na marginesie sztuki digitalnej ; Z pogranicza genologii i semiotyki przedmiotów: uwagi o pojęciu gatunku tekstu w nowych mediach ; Przekaz werbalny i wizualny w tekście japońskim ; Neosemantyzmy w tekstach informatologicznych na wybranych przykładach ; Lingua vulgaris − nowe leksyki heurystyczne: konfrontacja języka haseł przedmiotowych biblioteki narodowej z sieciowymi językami wyszukiwawczymi ; Cz. 3 KULTURA WIEKU INFORMACJI: SPOŁECZEŃSTWO, MEDIA, INTERNET: Folklor internetowy jako swoista forma komunikacji. Przypadek äChytrej baby z Radomiaö ; Widz jako performer, gracz, aktant w intermedialnych przestrzeniach współczesnego teatru ; Internet a tradycyjne uczestnictwo w kulturze. Polska sztuka teatralna w przestrzeni wirtualnej ; Korzystanie z możliwości mediów społecznościowych przez muzea martyrologii w komunikacji z użytkownikami ; Cmentarz wirtualny. Komunikacja internetowa w obliczu śmierci ; Homo communicativus religiosus ľ wpływ mediów na ekspansję Kościołów neopentekostalnych w Brazylii ; Cz. 4 SIECIOWE SYSTEMY INFORMACYJNE: NARZĘDZIA, IMPLEMENTACJE, PROJEKTY: Nadinformatywność systemów informacyjnych ; Kryteria oceny systemów informacyjnych w Internecie ; Wizualizacja i prezentacja informacji w wyszukiwarkach internetowych ; Naukowcy na Facebooku. Wizualizacja sieci społecznych w nauce ; Android jako platforma zarządzania informacją − analiza możliwości systemu ; Tradycyjne czasopismo naukowe vs. samopublikacja w dobie e-science ; Od Produktu Totalnego do książki konwergencyjnej. Związki książki dla dzieci i młodzieży z innymi mediami ; Digitalizacja äAkcentuö − założenia i plany projektu ; Cz. 5 UŻYTKOWNICY INFORMACJI: KSZTAŁTOWANIE POSTAW, PRZEŁAMYWANIE OGRANICZEŃ, EDUKACJA: Między dorosłością a dojrzałością informacyjną ; Komunikacja wizualno-przestrzenna osób niesłyszących a świat książki i informacji ; Altruizm informacyjny jako przykład zmiany w zachowaniach pacjentów ; Komunikacja zapośredniczona przez komputer na przykładzie portalu lubimyczytać.pl ; Edukacja medialna i informacyjna w szkole. O analizie programów nauczania ; Information literacy jako narzędzie w nowej kulturze nauczania języków obcych ; Cz. 6 KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA A KULTURA ORGANIZACJI: DZIELENIE SIĘ WIEDZĄ, IDENTYFIKACJA SYTUACJI KRYZYSOWYCH, KREOWANIE WIZERUNKU: Komunikacja wiedzy: efektywność i problemowa relewancja ; Kulturowe uwarunkowania komunikacji biznesowej ; Wpływ pozytywnej komunikacji na efektywność pracy zespołowej ; Język komunikacji wewnątrzorganizacyjnej, czy to ma znaczenie? ; Łukasz Jeszke, Iwona Wolniewicz-Pujanek, Komunikacja w bibliotece akademickiej i jej rola jako narzędzia promocji zasobów i usług w środowisku akademickim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101427 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej