Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Autor
Gębarowski Marcin
(3)
Zatwarnicka-Madura Beata
(2)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(1)
Gierczak Agata
(1)
Gębarowski Marcin (1976- )
(1)
Kandefer Marcin
(1)
Witek Lucyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Marketing
(3)
Marketing elektroniczny
(2)
Promocja handlowa
(2)
Reklama
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Facebook
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Merchandising
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Rozgłośnia radiowa
(1)
Gatunek
Podręcznik akademicki
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 185-191.
1. Nowoczesne formy promocji w procesie komunikacji marketingowej - Model komunikacji marketingowej - zmiany na rynku mediów oraz szum informacyjny - Postawy społeczne a "tradycyjne" sposoby komunikacji - Ambient media - niestandardowe formy przekazu 2. W kinie, prasie, radiu i telewizji - Product placement - Przekaz podprogowy - Reklama porównawcza - Reklama kontrowersyjna - Ambush marketing 3. W punktach sprzedaży - Marketing zapachowy - Audiomarketing - Visual merchandising - Niestandardowa reklama wewnętrzna 4. Przed monitorem komputera - Advergaming - Marketing wirusowy - Desktop marketing - Podcasting 5. Na otwartej przestrzeni - Wydarzenia marketingowe - Field marketing - Niekonwencjonalna reklama zewnętrzna 6. W podróży - Reklama tranzytowa - Reklama w pojazdach i na biletach 7. W bezpośredniej rozmowie lub przez telefon - Przekaz ustny - Marketing mobilny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91428 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84790 (1 egz.)
Książka
W koszyku
M.in. dot. produktów terytorialnych gmin woj. podkarpackiego (s. 289-292).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści również ang.
Działania marketingowe MŚP na polskim rynku ; Oczekiwania Polaków wobec wybranych marketingowych bodźców komunikacyjnych (na przykładzie jagnięciny) - wyniki badań empirycznych ; Determinanty racjonalnego prowadzenia sprzedaży osobistej na rynkach zagranicznych ; Działania marketingowe w rozwoju innowacyjnych form powiązań integracyjnych w agrobiznesie ; Znaczenie dystrybucji bezpośredniej w komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem ; Kształtowanie produktu przez operatorów logistycznych ; Technologia tworzenia poszerzonej rzeczywistości jako nowe narzędzie marketingowe ; Trudności pomiaru wybranych wymiarów marketingowej postawy oraz marketingowej wiedzy pracowników organizacji ; Pożądane, rzeczywiste i niechciane oblicza marketingu ; Znaczenie konsumenckiej aktywności on-line dla działań marketingowych przedsiębiorstw rynku IT ; Uwarunkowania wyróżniające marketing wielopoziomowy na rynku światowym ; City placement - istota zjawiska oraz znaczenie w działaniach promocyjnych polskich miast ; Polski rynek badań marketingowych - stan obecny i kierunki zmian w obszarze podmiotów i metod ; Zakupy grupowe a strategia budowania lojalności klienta ; Promocja projektów miast na przykładzie CIVITAS RENAISSANCE w Szczecinku ; Zastosowanie instrumentów promocji handlowej przez producentów sektora alkoholi wysokoprocentowych ; Turystyka a działalność marketingowa miasta ; Etyczne dylematy zarządzania działalnością reklamową w przedsiębiorstwie ; Podstawy koszalińskich konsumentów względem reklam telewizyjnych w świetle badania sondażowego ; Akademickie centra wspierające przedsiębiorczość jako szansa na kreowanie pozytywnego wizerunku i uzyskanie przewagi uczelni ; Działania z zakresubudowania długotrwałych relacji z klientami podejmowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne prowadzące działalność na terenie Polski ; Efekty promocji marketingowej na przykładzie rozgłośni radiowej ; Wpływ mediów społecznościowych na zachowania konsumenckie na przykładzie portalu Facebook ; Przydatność wybranych mierników lojalności do predykcji reakcji klientów na podwyżkę opłaty za usługę bankową ; Rola event marketingu w kształtowaniu marki regionu ; Wizerunek instytucji finansowych na przykładzie PKO Banku Polskiego i Alior Banku ; Koncentracja na kliencie kluczem dobrej strategii marketingowej. Rozważania na przykładzie dwóch wybranych firm telekomunikacyjnych ; Kształtowanie i utrzymywanie wizerunku marki w dobie marketingu 3.0 ; Dystrybucja produktów w marketingu terytorialnym ; Polskie przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych. Architektura strategii marketingowych ; Cause Branding jako skuteczny sposób budowania wartości marki ; Nowe instrumenty skutecznej kampanii promocyjnej ; Sprzedaż bezpośrednia jako forma dywersyfikacji działalności rolników-przedsiębiorców ; Obraz rodziny w reklamach prasowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98584 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ROZDZIAŁY I ARTYKUŁY TEJ KSIĄŻKI SKATALOGOWANO POD WŁASNYMI TYTUŁAMI. DOSTĘPNE POD TYTUŁEM PRACY ZBIOROWEJ.
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
Jerzy Baruk - Procesowe aspekty integracji funkcji marketingowej, innowacyjnej i produkcyjnej w przedsiębiorstwie przemysłowym ; Marcin Gębarowski, Dariusz Siemieniako - Cechy targów rynku nieruchomości handlowych (w świetle badań własnych) ; Marek Gnusowski - Rola marketingu w zarządzaniu kancelarią prawną ; Marianna Greta, Ewa Tomczak-Woźniak - Euroregion jako forma promocji regionu i rodzaj instrumentu nowoczesnego marketingu ; Dariusz Grzesica - Funkcjonowanie przedsiębiorstwa w gospodarce elektronicznej ; Anna Jupowicz-Ginalska - Teoria praktyczna czy praktyka teoretyczna? Marketing medialny w Polsce jako przykład relacji między podejściem naukowym a branżowym zawodowstwem ; Stanisław Kaczmarczyk - Budowa podstawowych kategorii nowego marketingu na podstawie krytyki starych paradygmatów ; Agnieszka Kawecka, Agnieszka Cholewa-Wójcik - Wykorzystanie techniki eye-tracking do oceny funkcji informacyjnej opakowań wyrobów tytoniowych ; Regina Klimkowska - Ewolucja i wybrane aspekty współczesnego marketingu ; Sławomir Kowalski - Praktyczne zastosowanie nowoczesnych form komunikacji w lokalnym klubie sportowym ; Piotr Kuźniar - Wybrane, nowoczesne techniki utrwalania żywności a postawy konsumentów ; Eugeniusz Michalski - Zarządzanie relacjami przedsiębiorstwa z nabywcami ; Żanna Popławska, Andrzej Limański, Ireneusz Drabik - Możliwości wykorzystywania w marketingu strategicznym koncepcji Foresight ; Marek Szajt - Możliwości wykorzystania danych sondażowych w planowaniu sprzedaży na przykładzie rynku bioproduktów ; Kamila Szymańska - Wykorzystanie modelu zarządzania wartością dla klienta w praktyce działalności kin studyjnych w Polsce ; Agnieszka Widawska-Stanisz - Grywalizacja, sposób przyciągania uwagi i zaangażowania odbiorców kampanii społecznych ; Małgorzata Wiśniewska - Marketing partnerski w świetle współpracy z dystrybutorami a bezpieczeństwo na rynku B2B ; Halina Wojnarowska - Współczesne koncepcje marketingowe w praktyce polskich przedsiębiorstw ; Konrad Żak - Prawne aspekty marketingu. Wyzwania dla aptecznego rynku farmaceutycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej