Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(6)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Muzyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Autor
Fortuna Paweł (1970- )
(5)
Bożycki Łukasz (1985- )
(1)
Cinelu Mino (1957- )
(1)
Dworak Kuba
(1)
Długosz Wojciech
(1)
Fortuna Dawid
(1)
Kaczmarczyk Paweł (1984- )
(1)
Paderewski Ignacy Jan (1860-1941)
(1)
Perłowski Sebastian
(1)
Rożnowski Bohdan (1961- )
(1)
Smoczyński Jan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Przynależność kulturowa
Muzyka polska
(1)
Temat
Psychologia biznesu
(2)
Etyka biznesu
(1)
Ludzie a zwierzęta
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Niepowodzenie
(1)
Paderewski, Ignacy Jan (1860-1941)
(1)
Perswazja
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia pracy
(1)
Rynek pracy
(1)
Samorealizacja
(1)
Samowychowanie
(1)
Sprzedaż
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Telewizja
(1)
Zarządzanie
(1)
Zwierzęta
(1)
Temat: dzieło
Album tatrzańskie
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Aranżacja i transkrypcja
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Książki mówione
(1)
Muzyka instrumentalna
(1)
Muzyka rozrywkowa
(1)
Nagranie studyjne
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na s. tyt. rok wyd. 2015.
Bibliogr. s. [253]-279. Indeksy.
I. ANATOMIA PORAŻKI: 1. Współczesne tabu? ; 2. Błąd wyniku ; 3. Subiektywny charakter porażki ; 4. Porażka a stres, trauma, frustracja ; 5. Porażka jako wydarzenia życiowe ;II. PORAŻKA W SPOŁECZEŃSTWIE OSIĄGNIĘĆ: 1. Współczesny nadczłowiek ; 2. Lęk przed porażką i obsesja bezbłędności ; 3. Apologia i kontestacja sukcesu ; 4. Propozycja psychologii pozytywnej ; III. TRUDNA AKCEPTACJA PORAŻKI: 1. Porażka? Przecież nic takiego się nie wydarzyło ; 2. Ja jeszcze nie skończyłem ; 3. Ta porażka się nie liczy ; 4. To nie moja wina ; 5. Umieć przegrać - kształtowanie nadziei, pokory i dzielności ; IV. POWRÓT DO PIONU: 1. Pozytywne strony przykrych emocji ; 2. Wiara w siebie ; 3. Relacje z innymi ludźmi ; 4. Odblokowanie aktywności ; V. SPOŻYTKOWAĆ PORAŻKĘ: 1. Uczenie się na błędach ; 2. Sens porażki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.5-1 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II ; 118)
Tytuł okładkowy i grzbietowy: Obrona przed wpływem telewizji.
Bibliografia na stronach [193]-210.
Streszczenie w języku angielskim.
R. I. PERSWAZYJNE ODDZIAŁYWANIE TELEWIZJI: 1. Charakterystyka przekazów telewizyjnych ; 2. Przekaz telewizyjny jako komunikat perswazyjny ; 3. Peryferyjny tor kształtowania postaw wobec treści przekazów telewizyjnych ; R. II. OBRONA PRZED PERSWAZYJNYM WPŁYWEM TELEWIZJI: 1. Zjawisko obrony przed perswazją ; 2. Nieufność wobec telewizji i reaktancja psychiczna ; 3. Odporność na perswazję ; 4. Modyfikacja postaw ukształtowanych w kontakcie z przekazem telewizyjnym ; R. III. PROCESY MODYFIKACJI POSTAW WOBEC TREŚCI WIADOMOŚCI TELEWIZYJNYCH - BADANIA WŁASNE: 1. Założenia i hipotezy badawcze ; 2. Badania wstępne - przygotowanie eksperymentalnego materiału audiowizualnego ; 3. Eksperyment 1 - Modyfikacja postawy wobec treści wiadomości telewizyjnej jako korekta efektu asymilacji ; 4. Eksperyment 2 - Modyfikacja postawy wobec treści wiadomości telewizyjnej jako korekta efektu kontrastu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108404, A-92716 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Sprzedaż bez sprzedawania : psychologia dobrego wpływu na klienta / Paweł Fortuna. - Wydanie 1. - 5. dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 364, [2] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 359-[365].
Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca. W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. Metody te z wiedzą naukową nie mają wiele wspólnego, a i ich skuteczność pozostawia wiele do życzenia (kto z nas nie zbył telemarketera dzwoniącego z ofertą bezkonkurencyjnego ubezpieczenia albo fantastycznej oferty telewizji kablowej?). Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w „białe szachy” – sprzedaż etyczną i świadomą, wspólne z klientem poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Sprzedaż bez sprzedawania oznacza realizację w przestrzeni handlu takich wartości jak uczciwość i prawda, działanie pozbawione manipulowania i ukrytych intencji, a także sposób na tworzenie społeczności zadowolonych klientów. [Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111623 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 7 godz. 6 min.
Nagranie na podstawie edycji książkowej z 2009 r.
Czyta Krystyna Czubówna.
Nagranie w formacie mp3.
Animal Rationale to nie album przyrodniczy. Nie jest także tylko psychologiczną książką. To pięknie ilustrowany, wzruszający przewodnik, który pokazuje, że inspiracji do zmiany na lepsze możemy szukać także w świecie natury. Łukasz Bożycki, przyrodnik i wielokrotnie nagradzany fotograf przyrody, opisuje niezwykłe zachowania zwierząt: taktykę polowania wilków, strategię, za pomocą której błazenek przekształcił śmiertelnego wroga w sojusznika, wzruszające rytuały pogrzebowe słoni, zadziwiająco skuteczną komunikację pszczół i wiele innych. Paweł Fortuna szuka w tych zachowaniach inspiracji dla człowieka: możemy bowiem chronić swoich bliskich niczym piżmowół, być niezłomni jak chomik syryjski, przekraczać ograniczenia jak domowy kot i w stosownym momencie opuszczać rodzinne gniazdo - zupełnie jak pająk krzyżak. Animal Rationale to wspaniała, poruszająca książka o tym, jak zwierzęta mogą nas inspirować - to doskonała lekcja dla ludzi! [www.azymut.pl, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 1256 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [503]-564. Indeks.
HISTORIA PSYCHOLOGII BIZNESU: Między dociekaniem i manipulacją. Zarys historii związków psychologii i biznesu ; KWESTIE ETYCZNE: Etyczne aspekty pracy psychologa biznesu w obszarze HR ; KWESTIE METODOLOGICZNE: Psychologiczna diagnoza zachowań i zjawisk w organizacji ; Badanie jakościowe zachowań w organizacji ; Cechy intelektu i osobowości w przewidywaniu funkcjonowania pracowników ; KARIERA ZAWODOWA: Wzory karier i ich rozwój ; Indywidualny rozwój pracownika: formalne i nieformalne uczenie się w miejscu pracy ; Zmiany na rynku pracy, utrata zatrudnienia i związane z tym wyzwania dla współczesnego pracownika ; Psychologia przedsiębiorczości ; PSYCHOLOGIA PRACY: Praca ludzka i jej analiza ; Błędy w procesie pracy i sposoby im zapobiegania ; Proces doboru personelu: procedury i metody ; Ocena pracy - ewaluacja efektywności i potencjału pracowników ; ORGANIZACJA: Psychologiczne wizje organizacji i ich konsekwencje dla funkcjonowania firm i pracowników ; Różnorodność kulturowa w miejscu pracy - perspektywa psychologiczna ; Kultura organizacji i klimat organizacyjny ; Sprawiedliwość w organizacjach: teoria, metody i zastosowania ; Społeczna odpowiedzialność biznesu ; Przywództwo w organizacji ; Komunikacja w organizacji ; Zespół pracowniczy ; Innowacyjność w procesie pracy i w organizacji ; Psychologiczne aspekty zmiany organizacyjnej ; CZŁOWIEK W ORGANIZACJI: Kontrakt psychologiczny w organizacji ; Zachowania organizacyjne "poza rolą" ; Motywacja do pracy ; Dobrostan zawodowy ; PSYCHOLOGIA KONSUMPCJI: Psychologia zachowań konsumenckich ; Psychologia w marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-108569 (1 egz.)
Muzyka
CD
W koszyku
Kaczmarczyk vs Paderewski: Tatra. - [Warszawa] : Fundacja Idea Sztuki, 2018. - 1 płyta audio (CD) : digital, stereo ; 12 cm + Dodatek drukowany: [8] stron.
Dodatek drukowany w opakowaniu zawiera komentarz.
Zawiera: Stone ; Love ; Hills ; Trail ; Forest ; Bridge ; Cities ; Roots ; Icon.
Aranżacja: Paweł Kaczmarczyk, Sebastian Perłowski ; instrumentacja Sebastian Perłowski ; mix i mastering Jan Smoczyński.
Paweł Kaczmarczyk, fortepian ; Kuba Dworak, kontrabas ; Dawid Fortuna, perkusja ; Mino Cinelu, instrumenty perkusyjne ; Wojciech Długosz aka Mr Krime, elektronika.
Tekst dodatku drukowanego w języku polskim.
"Kaczmarczyk vs Paderewski: Tatra" to płyta, której źródłem i inspiracją jest "Album Tatrzańskie" Ignacego Jana Paderewskiego - wybitnego muzyka i dyplomaty, który odegrał jedną z kluczowych ról w odzyskaniu przez Polskę niepodległości. W 1884 roku zreinterpretował on pieśni góralskie, a 134 lata później ta twórczość została "przetłumaczona" na muzyczny język Pawła Kaczmarczyka, łączący folk, klasykę i jazz. [www.empik.com, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.A/CD 1987 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej