Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Fisher Andrew (informatyka)
(2)
Beri Jonathan
(1)
Buck Donovan
(1)
Duque Julian David
(1)
Gardner Lyza Danger
(1)
Gerber Anna
(1)
Gorecki Sara
(1)
Hinton Susan
(1)
Hughes Bryan
(1)
Perch Kassandra
(1)
Rajca Piotr (1970- )
(1)
Resseguie David
(1)
Rose Emily
(1)
Sharkie Craig
(1)
Szymczykowski Pawel
(1)
Vélez Raquel
(1)
Waldron Rick
(1)
Watrak Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
JavaScript
(1)
Programowanie obiektowe
(1)
Projektowanie stron WWW
(1)
Roboty i manipulatory
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Na okł. i s. tyt. : Strony WWW na każde urządzenie!
Indeks.
Kto powinien sięgnąć po tę książkę ; Zastosowane konwencje ; Przykładowe kody ; Wskazówki, uwagi i ostrzeżenia ; Materiały uzupełniające ; R. 1. ZAPEWNIANIE RESPONSYWNOŚCI: Napisz raz i uruchom ; Filary projektowania responsywnych stron WWW ; Dostosuj lub zacznij od nowa ; Sami stanowimy przykład: Określanie struktury zawartości/bloków, Upraszczanie stylów CSS, Zmiany w semantyce kodu ; Przedstawienie projektowania z myślą o urządzeniach mobilnych ; W potrzebie dobry będzie dowolny obszar prezentacyjny ; Reagowanie na metodologię RWD ; R. 2. PŁYNNE SIATKI: Rola płynnych siatek ; Tworzenie własnego rozwiązania: Płynna typografia, Ujawnianie domyślnych wielkości czcionek, Wykorzystanie jednostek względnych w układach stron, Samodzielne tworzenie płynnej siatki, Dodawanie złotej proporcji, Gotowe systemy siatek ; Zastosowanie systemu Bootstrap ; Rozwiązania responsywne ; R. 3. OBRAZY ADAPTACYJNE: Adaptacyjne arkusze stylów CSS ; Obrazy adaptacyjne obsługiwane skryptowo ; Adaptacjene rozwiązanie w języku HTML5: W3C wybiera atrybut srcset, Brakujący element Picture ; Adaptacja przykładowej strony ; Zrozumieć sytuację ; R. 4. ZROZUMIEĆ ZAPYTANIA MEDIALNE: Poznawanie możliwości zapytań medialnych: Obsługa cech ; Zapytania medialne w działaniu: Dodawanie punktów granicznych ; Sprostać zadaniu ; R. 5. RESPONSYWNA TREŚĆ: Strukturyzacja nas wyzwoli: Struktura dokumentu, Metadane, Treści wspomagające ; Techniczne sposoby tworzenia responsywnych treści: Usuwanie treści o nieodpowiednim kontekście, Dynamiczne wczytywanie na podstawie kontekstu ; Wrażenia zależne od platform: Decyzje dotyczące domeny, Trasowanie przeglądarek, Trasowanie szablonów ; Określanie, jak daleko można się posunąć ; Dostosowanie ; R. 6. RESPONSYWNY SZABLON: Tworzenie prostego szablonu strony WWW ; Gotowe szablony: HTML5 Boilerplate, Bootstrap, Foundation, Skeleton, Semantic Grid System, 320 and Up ; Tworzenie własnego szablonu: Struktura katalogów oraz podstawowe pliki, Neutralizacja i normalizacja, Podstawowe biblioteki, Bazowy arkusz stylów ; Przygotowywanie pod kątem wielokrotnego stosowania: Preprocesory CSS, Zarządzanie skryptami, Przygotowanie do użycia i udostępnianie ; Kiedy wszystko będzie już gotowe... ; Odpowiadaj na potrzeby.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102113 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Make : JavaScript robotics : building NodeBots with Johnny-Five, Raspberry Pi, Arduino, and BeagleBone" 2015.
Indeks.
Dzięki tej książce nauczysz się budować roboty o rozmaitych funkcjach i zastosowaniach. Do pisania tej książki Rick Waldron zaprosił zespół inżynierów, nauczycieli, popularyzatorów JS. Z ich pomocą dowiesz się, w jaki sposób zbudować poszczególne elementy robota, jakie części zastosować i jak napisać potrzebny kod. Podpowiedzą Ci, jak przygotować sobie warsztat pracy oraz skąd zdobyć materiały. Autorzy podali mnóstwo wskazówek pomocnych przy planowaniu, budowie i testowaniu już wykonanych projektów. Poszczególne zadania zostały tak dobrane, aby po ich wykonaniu można było zabrać się do trudniejszych projektów o wyższym stopniu złożoności. Zbuduj i oprogramuj: roboty kroczące, piszące, pływające, a nawet tańczące, robota sterowanego głosem oraz do sterowania oświetleniem, robota ze sztuczną inteligencją, robota delta. [Helion, 2016]
1. Budowanie robotów ze zwykłych materiałów ; 2. Robot piszący TypeBot ; 3. Pierwsze kroki z robotami NodeBoat ; 4. Mobilna platforma piDuino5 ; 5. Sterowanie heksapodem za pomocą platformy Johnny-Five ; 6. Budowanie robota NodeBot sterowanego głosem ; 7. Pokojowy zegar słoneczny ; 8. Światełka-straszydełka ; 9. Lampa CheerfulJ5 ; 10. Interaktywny panel LED RGB z płytką BeagleBone Black ; 11. Osobiste bezpieczeństwo, JavaScript i Ty ; 12. Sztuczna inteligencja: robot BatBot ; 13. Roboty delta i kinematyka ; 14. Interaktywne buty ; Dodatek: Instalacja biblioteki Node.js, Instalacja platformy Johnny-Five, Konfigurowanie sprzętu, Programowanie w systemie Android.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej