Form of Work
Książki
(38)
Status
available
(17)
only on-site
(17)
unavailable
(3)
Branch
Wypożyczalnia Główna (Dąbrowskiego 33a)
(13)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(17)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Author
Ehrlich Andrzej
(39)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(10)
Wankel Charles
(7)
Stewart Dorothy M
(5)
Freeman R. Edward (1951- )
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Arrow Kenneth Joseph (1921- )
(2)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(2)
Gilbert Daniel R (1952- )
(2)
Hollins Bill
(2)
Horovitz Jacques (1947- )
(2)
Johnson Gerry
(2)
Lee Nancy (1932- )
(2)
Miller David Wendell (1923-)
(2)
Scholes Kevan
(2)
Shinkins Sadie
(2)
Starr Martin Kenneth (1927- )
(2)
Webber Ross A
(2)
Whittington Richard (1958- )
(2)
Andelman Bob
(1)
Barton Richard F
(1)
Erickson Jim
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- ; jr.)
(1)
Kieżun Witold (1922- )
(1)
Morrison David J. (1950- )
(1)
Nilles Jack M
(1)
Quinn Robert E
(1)
Sloan Alfred P. (1875-1966)
(1)
Slywotzky Adrian J
(1)
Wallace James (1947- )
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(15)
1980 - 1989
(4)
1970 - 1979
(4)
Country
Poland
(35)
Language
Polish
(35)
Subject
Zarządzanie
(24)
Organizacja
(13)
Przedsiębiorstwo
(11)
Decyzje
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Planowanie strategiczne
(4)
Kadry
(3)
Konflikt
(3)
Kontrola
(3)
Motywacja pracy
(3)
Systemy informacyjne
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Badania operacyjne
(2)
Marketing
(2)
Obsługa klienta
(2)
Organizacje
(2)
Sektor publiczny
(2)
Usługi
(2)
Znaki towarowe
(2)
Gates, William
(1)
General Motors Corporation
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Innowacje
(1)
Języki programowania
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Microsoft Corporation
(1)
Motywacja
(1)
Negocjacje
(1)
Nowy produkt
(1)
Obrady
(1)
Ocena pracowników
(1)
Postęp techniczny
(1)
Programowanie (informat.)
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przemysł
(1)
Przemysł samochodowy
(1)
Retoryka
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Ryzyko
(1)
Symulacja
(1)
Telepraca
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Zysk
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Genre/Form
Podręczniki akademickie
(11)
Podręcznik
(2)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Publicystyka amerykańska
(1)
39 results Filter
Authority data
Ehrlich Andrzej (hasło formalne)
Nieużywane formy hasła: Ehrlich Andrzej
No cover
Book
In basket
Bibliogr. Indeks
1. Wstęp 2. Cztery typy badań systemów przedmiotowych 3. Modele dla potrzeb symulacji 4. Symulacje typu człowiek - model 5. Systemy liczące 6. Symulacja typu człowiek - maszyna cyfrowa 7. Symulacja maszynowa 8. Metody Monte Carlo 9. Języki symulacyjne 10.Przegląd zastosowań symulacji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-37041 (1 egz.)
Book
In basket
Indeks
1. Poznawanie klientów - wiedza o kliencie; 2. Tworzenie wartości dla klienta - koncepcja usługi; 3. Dostarczanie wartości klientowi; 4. Zarządzanie reklamacjami klientów w celu osiągania zysku; 5. Budowanie lojalności; 6. Struktura i procesy w firmie; 7. Kultura firmy a relacje z klientami
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Book
In basket
Indeks
1. Poznawanie klienta - wiedza o kliencie; 2. Tworzenie wartości dla klienta - koncepcja usługi; 3. Dostarczanie wartości klientowi; 4. Zarządzanie reklamacjami klientów w celu osiągania zysku; 5. Budowanie lojalności; 6. Struktura i procesy w firmie; 7. Kultura firmy a relacje z klientami; Zakończenie; Mobilizowanie firmy do lepszego nastawienia na klienta [kwestionariusz]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-89455 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-86890 (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
1. Koncepcje telepracy ; 2. Dobór telepracowników ; 3. Lokalizacja ; 4. Telepraca a technika ; 5. Skąd wiesz, że pracują? ; 6. Reguły i przepisy ; 7. Pomiar wyników ; 8. Problemy telepracowników pracujących w domu ; 9. Szkolenie ; 10. Zebranie wszystkiego w całość ; 11. Wpływ telepracy na rozwiązania organizacyjne ; 12. Marketing telecentrów ; 13. Telepraca na świecie. Spojrzenie w przeszłość.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-331 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Rozdz. 1. Ewolucja modeli zarządzania : nowe podejście; Rozdz. 2. Funkcja mentora; Rozdz. 3. Funkcja moderatora; Integracja 1. Funkcje mentora i moderatora; Rozdz. 4. Funkcja monitorującego; Rozdz. 5. Funkcja koordynatora; Integracja 2. Funkcje monitorującego i koordynatora; Rozdz. 6. Funkcja kierującego; Rozdz. 7. Funkcja realizatora; Rozdz. 8. Funkcja pośrednika; Rozdz. 9. Funkcja innowatora; Integracja 3. Funkcje pośrednika i innowatora; Rozdz. 10. Integracja i droga do mistrzostwa: zrozumienie procesu rozwojowego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-89459 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-005 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-005 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-76917 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. F.6.- 658 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. F.10-65/69 (1 egz.)
Book
In basket
Indeks
1. Kierowanie sobą : a) Samodoskonalenie kierowników ; b) Gospodarowanie czasem; c) Gospodarowanie informacją d) Pisanie ; e) Jak skutecznie przemawiać ; f) Stres w pracy 2. Kierowanie innymi : a) Rekrutacja ; b) Rozmowy kwalifikacyjne ; c) Jak słuchać? ; d) Umiejętności postępowania z ludźmi ; e) Okresowe oceny ; f) Jak postępować z pracownikami stwarzającymi problemy? ; g) Poradnictwo ; h) Motywacja; i) Budowanie zespołu; j) Wywieranie wpływu na innych ; k) Komunikacja ; l) Narady 3. Zarządzanie przedsiębiorstwem : a) Kierowanie przedsięwzięciami ; b) Podejmowanie decyzji i rozwiązywanie problemów ; c) Negocjowanie ; d) Twórcze myślenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. WG-005 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-005.7 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-61257 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable
No cover
Book
In basket
Oryg. : "The limits of organization" 1974
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-62121 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [333]-341 i przy rozdz.
Cz. I. USŁUGI, STRATEGIA I LUDZIE: 1. Wprowadzenie do zarządzania usługami; organizacja, której przewodzi klient; 2. Strategia operacji usługowych; 3. Ludzie, przywództwo i zarządzanie. Cz. II. OPRACOWANIE NOWYCH USŁUG: 4. Procesy zarządzania projektowaniem wyrobów i usług; 5. Identyfikowanie klientów; 6. Specyfikacje projektowe - sprawowanie kontroli nad procesem; 7. Kreatywność i innowacja; 8. Uczenie się na niepowodzeniach wyrobów i usług. Cz. III. ZARZĄDZANIE OPERACJAMI USŁUGOWYMI: 9. Zarządzanie jakością usług; 10. Zarządzanie globalnym łańcuchem dostaw; 11. Lokalizacja i dystrybucja usług; 12. Zarządzanie zdolnościami operacyjnymi i zmiennością popytu; 13. Ocena i mierzenie efektywności; 14. Myślenie o przyszłości i zarządzanie na jej rzecz. Cz. IV. STUDIUM PRZYPADKU: 15. Klub piłkarski Trenbrover.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [333]-341 i przy rozdz.
Cz. I. USŁUGI, STRATEGIA I LUDZIE: 1. Wprowadzenie do zarządzania usługami; organizacja, której przewodzi klient; 2. Strategia operacji usługowych; 3. Ludzie, przywództwo i zarządzanie. Cz. II. OPRACOWANIE NOWYCH USŁUG: 4. Procesy zarządzania projektowaniem wyrobów i usług; 5. Identyfikowanie klientów; 6. Specyfikacje projektowe - sprawowanie kontroli nad procesem; 7. Kreatywność i innowacja; 8. Uczenie się na niepowodzeniach wyrobów i usług. Cz. III. ZARZĄDZANIE OPERACJAMI USŁUGOWYMI: 9. Zarządzanie jakością usług; 10. Zarządzanie globalnym łańcuchem dostaw; 11. Lokalizacja i dystrybucja usług; 12. Zarządzanie zdolnościami operacyjnymi i zmiennością popytu; 13. Ocena i mierzenie efektywności; 14. Myślenie o przyszłości i zarządzanie na jej rzecz. Cz. IV. STUDIUM PRZYPADKU: 15. Klub piłkarski Trenbrover.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. A-93426 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again