Form of Work
Książki
(29)
Status
available
(34)
unavailable
(2)
Branch
Wypożyczalnia Główna (Dąbrowskiego 33a)
(11)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia(Sokoła 13)
(17)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Author
Ehrlich Andrzej
(29)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(7)
Stewart Dorothy M
(5)
Wankel Charles
(4)
Freeman R. Edward (1951- )
(3)
Gilbert Daniel R (1952- )
(2)
Hollins Bill
(2)
Johnson Gerry
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Scholes Kevan
(2)
Shinkins Sadie
(2)
Webber Ross A
(2)
Whittington Richard (1958- )
(2)
Andelman Bob
(1)
Arrow Kenneth Joseph (1921- )
(1)
Barton Richard F
(1)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Erickson Jim
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- ; jr.)
(1)
Horovitz Jacques (1947- )
(1)
Lee Nancy (1932- )
(1)
Miller David Wendell (1923-)
(1)
Morrison David J. (1950- )
(1)
Nilles Jack M
(1)
Quinn Robert E
(1)
Slywotzky Adrian J
(1)
Starr Martin Kenneth (1927- )
(1)
Wallace James (1947- )
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(11)
1980 - 1989
(3)
1970 - 1979
(2)
Country
Poland
(27)
Language
Polish
(27)
Subject
Zarządzanie
(19)
Organizacja
(10)
Przedsiębiorstwo
(9)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Decyzje
(4)
Planowanie strategiczne
(4)
Kadry
(3)
Konflikt
(3)
Kontrola
(3)
Motywacja pracy
(3)
Systemy informacyjne
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Usługi
(2)
Badania operacyjne
(1)
Gates, William
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Innowacje
(1)
Języki programowania
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Microsoft Corporation
(1)
Motywacja
(1)
Negocjacje
(1)
Nowy produkt
(1)
Obrady
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ocena pracowników
(1)
Organizacje
(1)
Postęp techniczny
(1)
Programowanie (informat.)
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Retoryka
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Sektor publiczny
(1)
Symulacja
(1)
Telepraca
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Znak towarowy
(1)
Zysk
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Genre/Form
Podręczniki akademickie
(8)
Podręcznik
(2)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki
(1)
Publicystyka amerykańska
(1)
29 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. Indeks
1. Wstęp 2. Cztery typy badań systemów przedmiotowych 3. Modele dla potrzeb symulacji 4. Symulacje typu człowiek - model 5. Systemy liczące 6. Symulacja typu człowiek - maszyna cyfrowa 7. Symulacja maszynowa 8. Metody Monte Carlo 9. Języki symulacyjne 10.Przegląd zastosowań symulacji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna - wypożyczalnia(Sokoła 13)
There are copies available to loan: sygn. A-37041 (1 egz.)
Book
In basket
Indeks
1. Poznawanie klienta - wiedza o kliencie; 2. Tworzenie wartości dla klienta - koncepcja usługi; 3. Dostarczanie wartości klientowi; 4. Zarządzanie reklamacjami klientów w celu osiągania zysku; 5. Budowanie lojalności; 6. Struktura i procesy w firmie; 7. Kultura firmy a relacje z klientami; Zakończenie; Mobilizowanie firmy do lepszego nastawienia na klienta [kwestionariusz]
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently on loan: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia(Sokoła 13)
There are copies available to loan: sygn. A-89455 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna - wypożyczalnia(Sokoła 13)
There are copies available to loan: sygn. A-86890 (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
1. Koncepcje telepracy ; 2. Dobór telepracowników ; 3. Lokalizacja ; 4. Telepraca a technika ; 5. Skąd wiesz, że pracują? ; 6. Reguły i przepisy ; 7. Pomiar wyników ; 8. Problemy telepracowników pracujących w domu ; 9. Szkolenie ; 10. Zebranie wszystkiego w całość ; 11. Wpływ telepracy na rozwiązania organizacyjne ; 12. Marketing telecentrów ; 13. Telepraca na świecie. Spojrzenie w przeszłość.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-331 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Rozdz. 1. Ewolucja modeli zarządzania : nowe podejście; Rozdz. 2. Funkcja mentora; Rozdz. 3. Funkcja moderatora; Integracja 1. Funkcje mentora i moderatora; Rozdz. 4. Funkcja monitorującego; Rozdz. 5. Funkcja koordynatora; Integracja 2. Funkcje monitorującego i koordynatora; Rozdz. 6. Funkcja kierującego; Rozdz. 7. Funkcja realizatora; Rozdz. 8. Funkcja pośrednika; Rozdz. 9. Funkcja innowatora; Integracja 3. Funkcje pośrednika i innowatora; Rozdz. 10. Integracja i droga do mistrzostwa: zrozumienie procesu rozwojowego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna - wypożyczalnia(Sokoła 13)
All copies are currently on loan: sygn. A-89459 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-005 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-005 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna - wypożyczalnia(Sokoła 13)
There are copies available to loan: sygn. A-76917 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. F.6.- 658 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. F.10-65/69 (1 egz.)
Book
In basket
Indeks
1. Kierowanie sobą : a) Samodoskonalenie kierowników ; b) Gospodarowanie czasem; c) Gospodarowanie informacją d) Pisanie ; e) Jak skutecznie przemawiać ; f) Stres w pracy 2. Kierowanie innymi : a) Rekrutacja ; b) Rozmowy kwalifikacyjne ; c) Jak słuchać? ; d) Umiejętności postępowania z ludźmi ; e) Okresowe oceny ; f) Jak postępować z pracownikami stwarzającymi problemy? ; g) Poradnictwo ; h) Motywacja; i) Budowanie zespołu; j) Wywieranie wpływu na innych ; k) Komunikacja ; l) Narady 3. Zarządzanie przedsiębiorstwem : a) Kierowanie przedsięwzięciami ; b) Podejmowanie decyzji i rozwiązywanie problemów ; c) Negocjowanie ; d) Twórcze myślenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-005 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-005.7 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna - wypożyczalnia(Sokoła 13)
There are copies available to loan: sygn. A-61257 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Oryg. : "The limits of organization" 1974
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna - wypożyczalnia(Sokoła 13)
There are copies available to loan: sygn. A-62121 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [333]-341 i przy rozdz.
Cz. I. USŁUGI, STRATEGIA I LUDZIE: 1. Wprowadzenie do zarządzania usługami; organizacja, której przewodzi klient; 2. Strategia operacji usługowych; 3. Ludzie, przywództwo i zarządzanie. Cz. II. OPRACOWANIE NOWYCH USŁUG: 4. Procesy zarządzania projektowaniem wyrobów i usług; 5. Identyfikowanie klientów; 6. Specyfikacje projektowe - sprawowanie kontroli nad procesem; 7. Kreatywność i innowacja; 8. Uczenie się na niepowodzeniach wyrobów i usług. Cz. III. ZARZĄDZANIE OPERACJAMI USŁUGOWYMI: 9. Zarządzanie jakością usług; 10. Zarządzanie globalnym łańcuchem dostaw; 11. Lokalizacja i dystrybucja usług; 12. Zarządzanie zdolnościami operacyjnymi i zmiennością popytu; 13. Ocena i mierzenie efektywności; 14. Myślenie o przyszłości i zarządzanie na jej rzecz. Cz. IV. STUDIUM PRZYPADKU: 15. Klub piłkarski Trenbrover.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [333]-341 i przy rozdz.
Cz. I. USŁUGI, STRATEGIA I LUDZIE: 1. Wprowadzenie do zarządzania usługami; organizacja, której przewodzi klient; 2. Strategia operacji usługowych; 3. Ludzie, przywództwo i zarządzanie. Cz. II. OPRACOWANIE NOWYCH USŁUG: 4. Procesy zarządzania projektowaniem wyrobów i usług; 5. Identyfikowanie klientów; 6. Specyfikacje projektowe - sprawowanie kontroli nad procesem; 7. Kreatywność i innowacja; 8. Uczenie się na niepowodzeniach wyrobów i usług. Cz. III. ZARZĄDZANIE OPERACJAMI USŁUGOWYMI: 9. Zarządzanie jakością usług; 10. Zarządzanie globalnym łańcuchem dostaw; 11. Lokalizacja i dystrybucja usług; 12. Zarządzanie zdolnościami operacyjnymi i zmiennością popytu; 13. Ocena i mierzenie efektywności; 14. Myślenie o przyszłości i zarządzanie na jej rzecz. Cz. IV. STUDIUM PRZYPADKU: 15. Klub piłkarski Trenbrover.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna - wypożyczalnia(Sokoła 13)
There are copies available to loan: sygn. A-93426 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna - wypożyczalnia(Sokoła 13)
There are copies available to loan: sygn. A-71058 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-004 (1 egz.)
Book
In basket
(Wharton School Publishing)
Indeks.
I. Rola marketingu w sektorze publicznym 1. Zwiększenie efektywności sektora publicznego dzięki wykorzystywaniu okazji do zaspokajania potrzeb obywateli 2. Zrozumienie marketingowego sposobu myślenia II. Stosowanie narzędzi marketingu w sektorze publicznym 3. Opracowanie i doskonalenie popularnych programów i usług 4. Wyznaczanie motywacyjnych cen oraz zachęt i instrumentów zniechęcających 5. Optymalizowanie kanałów dystrybucji 6. Tworzenie i podtrzymywanie pożądanej tożsamości marki 7. Skuteczna komunikacja z kluczowymi grupami adresów 8. Ulepszanie obsługi klienta i zwiększanie jego zadowolenia 9. Wpływanie na pozytywne zachowania społeczeństwa: marketing społeczny 10. Wchodzenie w partnerskie związki strategiczne III. Zarządzanie procesem marketingu 11. Zbieranie od obywateli danych, poglądów i informacji zwrotnych 12. Monitorowanie i ocena wyników 13. Opracowanie atrakcyjnego planu marketingowego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Czytelnia Główna - wypożyczalnia(Sokoła 13)
There are copies available to loan: sygn. A-91326 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. F.4-33 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Book
In basket
1. WPROWADZENIE DO PROBLEMATYKI DOTYCZĄCEJ STRATEGII: 1.1. Wprowadzenie ; 1.2. Co to jest strategia? ; 1.3. Zarządzanie strategiczne: 1.3.1. Pozycja strategiczna, 1.3.2. Wybory strategiczne, 1.3.3. Przyjęta strategia ; 1.4. Procesy opracowywania strategii ; Studium przypadku: Electrolux. 2. OTOCZENIE ORGANIZACJI: 2.1. Wprowadzenie ; 2.2. Makrootoczenie: 2.2.1. Układ odniesienia PESTEL, 2.2.2. Opracowywanie scenariuszy ; 2.3. Branża przemysłu albo sektor: 2.3.1. Siły konkurencji - układ pięciu sił, 2.3.2. Wnioski z analizy pięciu sił, 2.3.3. Główne zagadnienia dotyczące korzystania z układu pięciu sił, 2.3.4. Cykl życia sektora ; 2.4. Konkurenci i rynki: 2.4.1. Grupy strategiczne, 2.4.2. Segmenty rynku, 2.4.3. Rozpoznawanie klientów strategicznych, 2.4.4. Poznanie wymagań klientów - krytyczne czynniki sukcesu ; 2.5. Okazje i zagrożenia ; Studium przypadku: Siły globalne a europejski przemysł piwowarski. 3. ZDOLNOŚĆ STRATEGICZNA ORGANIZACJI: 3.1. Wprowadzenie ; 3.2. Podstawy zdolności strategicznej ; 3.3. Efektywność kosztowa ; 3.4. Zdolność zdobywania i utrzymywania przewagi konkurencyjnej ; 3.5. Ocena zdolności strategicznej ; Studium przypadku: Skuteczność eBaya. 4. ZAMIERZENIA STRATEGICZNE ORGANIZACJI: 4.1. Wprowadzenie ; 4.2. Sprawowanie nadzoru nad korporacją ; 4.3. Społeczna odpowiedzialność korporacji: 4.3.1. Leseferyzm, 4.3.2. Oświecony interes własny, 4.3.3. Forum współdziałania interesariuszy, 4.3.4. Kształtujący społeczeństwo ; 4.4. Oczekiwania interesariuszy: 4.4.1. Wykreślanie map interesariuszy ; 4.5. Wartości, misja, wizja i cele organizacji ; Studium przypadku: (PRODUCT) RED i Gap. 5. KULTURA ORGANIZACJI A JEJ STRATEGIA: 5.1. Wprowadzenie ; 5.2. Dryf strategiczny ; 5.3. Co to jest kultura organizacji i dlaczego jest ważna?: 5.3.1. Kultura narodowa i regionalna, 5.3.2. Kultura organizacji, 5.3.3. Subkultura organizacyjna, 5.3.4. Wpływ kultury na strategię, 5.3.5. Analizowanie kultury: sieć kulturowa, 5.3.6. Przeprowadzanie analizy kultury. 6. STRATEGIA NA POZIOMIE JEDNOSTEK BIZNESOWYCH; 6.1. Wprowadzenie ; 6.2. Podstawy przewagi konkurencyjnej: zegar strategii: 6.2.1. Strategie oparte na cenie (trasy 1 i 2), 6.2.2. Strategie (szerokiego) zróżnicowania produktów (trasa 4), 6.2.3. Strategia hybrydowa (trasa 3), 6.2.4. Skoncentrowane zróżnicowanie produktów (trasa 5) ; 6.3. Utrzymanie przewagi konkurencyjnej ; 6.4. Konkurencja i współpraca ; Studium przypadku: Madonna: wciąż panująca królowa popu? 7. KIERUNKI STATEGICZNE I STRATEGIA NA POZIOMIE KORPORACJI: 7.1. Wprowadzenie ; 7.2. Kierunki strategiczne: 7.2.1. Penetracja rynków, 7.2.2. Konsolidacja działalności, 7.2.3. Tworzenie produktów, 7.2.4. Rozwijanie rynków, 7.2.5. Dywersyfikacja działalności ; 7.3. Powody dywersyfikacji działalności ; 7.4. Tworzenie wartości a działania korporacji macierzystej ; 7.5. Macierze portfeli: 7.5.1. Macierz wzrostu/udziału (macierz BCG), 7.5.2. Macierz polityki kierunkowej (macierz GE-McKinsey) ; Studium przypadku: Grupa Virgin. 8. STRATEGIA MIĘDZYNARODOWA: 8.1. Wprowadzenie ; 8.2. Czynniki napędzające umiędzynarodowienie działalności ; 8.3. Krajowe i międzynarodowe źródła przewagi: 8.3.1. Krajowy romb Portera, 8.3.2. Międzynarodowa sieć wartości ; 8.4. Strategie międzynarodowe ; 8.5. Wybór rynku i wejście na rynek. 9. METODY WPROWADZANIA STRATEGII W ŻYCIE I JEJ OCENA: 9.1. Wprowadzenie ; 9.2. Metody wprowadzania strategii w życie: 9.2.1. Rozwój organiczny, 9.2.2. Fuzje i przejęcia, 9.2.3. Alianse strategiczne ; 9.3. Ocena strategii ; Studium przypadku: Tesco podbija świat? 10. STOSOWANIE PRZYJĘTEJ STRATEGII: 10.1. Wprowadzenie ; 10.2. Struktury organizacyjne: 10.2.1. Struktura funkcjonalna, 10.2.2. Struktura dywizjonalna, 10.2.3. Struktura macierzowa ; 10.3. Procesy organizacyjne: 10.3.1. Nadzór bezpośredni, 10.3.2. Procesy planowania, 10.3.3. Procesy kulturowe, 10.3.4. Procesy wyznaczania celów do osiągnięcia, 10.3.5. Procesy rynkowe ; 10.4. Zarządzanie zmianą strategiczną: 10.4.1. Role w zarządzaniu zmianami, 10.4.2. Style zarządzania zmianami, 10.4.3. Dźwignie zarządzania zmianą strategiczną.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-005 (1 egz.)
Book
In basket
1. WPROWADZENIE DO PROBLEMATYKI DOTYCZĄCEJ STRATEGII: 1.1. Wprowadzenie ; 1.2. Co to jest strategia? ; 1.3. Zarządzanie strategiczne: 1.3.1. Pozycja strategiczna, 1.3.2. Wybory strategiczne, 1.3.3. Przyjęta strategia ; 1.4. Procesy opracowywania strategii ; Studium przypadku: Electrolux. 2. OTOCZENIE ORGANIZACJI: 2.1. Wprowadzenie ; 2.2. Makrootoczenie: 2.2.1. Układ odniesienia PESTEL, 2.2.2. Opracowywanie scenariuszy ; 2.3. Branża przemysłu albo sektor: 2.3.1. Siły konkurencji - układ pięciu sił, 2.3.2. Wnioski z analizy pięciu sił, 2.3.3. Główne zagadnienia dotyczące korzystania z układu pięciu sił, 2.3.4. Cykl życia sektora ; 2.4. Konkurenci i rynki: 2.4.1. Grupy strategiczne, 2.4.2. Segmenty rynku, 2.4.3. Rozpoznawanie klientów strategicznych, 2.4.4. Poznanie wymagań klientów - krytyczne czynniki sukcesu ; 2.5. Okazje i zagrożenia ; Studium przypadku: Siły globalne a europejski przemysł piwowarski. 3. ZDOLNOŚĆ STRATEGICZNA ORGANIZACJI: 3.1. Wprowadzenie ; 3.2. Podstawy zdolności strategicznej ; 3.3. Efektywność kosztowa ; 3.4. Zdolność zdobywania i utrzymywania przewagi konkurencyjnej ; 3.5. Ocena zdolności strategicznej ; Studium przypadku: Skuteczność eBaya. 4. ZAMIERZENIA STRATEGICZNE ORGANIZACJI: 4.1. Wprowadzenie ; 4.2. Sprawowanie nadzoru nad korporacją ; 4.3. Społeczna odpowiedzialność korporacji: 4.3.1. Leseferyzm, 4.3.2. Oświecony interes własny, 4.3.3. Forum współdziałania interesariuszy, 4.3.4. Kształtujący społeczeństwo ; 4.4. Oczekiwania interesariuszy: 4.4.1. Wykreślanie map interesariuszy ; 4.5. Wartości, misja, wizja i cele organizacji ; Studium przypadku: (PRODUCT) RED i Gap. 5. KULTURA ORGANIZACJI A JEJ STRATEGIA: 5.1. Wprowadzenie ; 5.2. Dryf strategiczny ; 5.3. Co to jest kultura organizacji i dlaczego jest ważna?: 5.3.1. Kultura narodowa i regionalna, 5.3.2. Kultura organizacji, 5.3.3. Subkultura organizacyjna, 5.3.4. Wpływ kultury na strategię, 5.3.5. Analizowanie kultury: sieć kulturowa, 5.3.6. Przeprowadzanie analizy kultury. 6. STRATEGIA NA POZIOMIE JEDNOSTEK BIZNESOWYCH; 6.1. Wprowadzenie ; 6.2. Podstawy przewagi konkurencyjnej: zegar strategii: 6.2.1. Strategie oparte na cenie (trasy 1 i 2), 6.2.2. Strategie (szerokiego) zróżnicowania produktów (trasa 4), 6.2.3. Strategia hybrydowa (trasa 3), 6.2.4. Skoncentrowane zróżnicowanie produktów (trasa 5) ; 6.3. Utrzymanie przewagi konkurencyjnej ; 6.4. Konkurencja i współpraca ; Studium przypadku: Madonna: wciąż panująca królowa popu? 7. KIERUNKI STATEGICZNE I STRATEGIA NA POZIOMIE KORPORACJI: 7.1. Wprowadzenie ; 7.2. Kierunki strategiczne: 7.2.1. Penetracja rynków, 7.2.2. Konsolidacja działalności, 7.2.3. Tworzenie produktów, 7.2.4. Rozwijanie rynków, 7.2.5. Dywersyfikacja działalności ; 7.3. Powody dywersyfikacji działalności ; 7.4. Tworzenie wartości a działania korporacji macierzystej ; 7.5. Macierze portfeli: 7.5.1. Macierz wzrostu/udziału (macierz BCG), 7.5.2. Macierz polityki kierunkowej (macierz GE-McKinsey) ; Studium przypadku: Grupa Virgin. 8. STRATEGIA MIĘDZYNARODOWA: 8.1. Wprowadzenie ; 8.2. Czynniki napędzające umiędzynarodowienie działalności ; 8.3. Krajowe i międzynarodowe źródła przewagi: 8.3.1. Krajowy romb Portera, 8.3.2. Międzynarodowa sieć wartości ; 8.4. Strategie międzynarodowe ; 8.5. Wybór rynku i wejście na rynek. 9. METODY WPROWADZANIA STRATEGII W ŻYCIE I JEJ OCENA: 9.1. Wprowadzenie ; 9.2. Metody wprowadzania strategii w życie: 9.2.1. Rozwój organiczny, 9.2.2. Fuzje i przejęcia, 9.2.3. Alianse strategiczne ; 9.3. Ocena strategii ; Studium przypadku: Tesco podbija świat? 10. STOSOWANIE PRZYJĘTEJ STRATEGII: 10.1. Wprowadzenie ; 10.2. Struktury organizacyjne: 10.2.1. Struktura funkcjonalna, 10.2.2. Struktura dywizjonalna, 10.2.3. Struktura macierzowa ; 10.3. Procesy organizacyjne: 10.3.1. Nadzór bezpośredni, 10.3.2. Procesy planowania, 10.3.3. Procesy kulturowe, 10.3.4. Procesy wyznaczania celów do osiągnięcia, 10.3.5. Procesy rynkowe ; 10.4. Zarządzanie zmianą strategiczną: 10.4.1. Role w zarządzaniu zmianami, 10.4.2. Style zarządzania zmianami, 10.4.3. Dźwignie zarządzania zmianą strategiczną ; Wykaz pojęć używanych w tekście.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna - wypożyczalnia(Sokoła 13)
There are copies available to loan: sygn. A-96986 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again