Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Dzierżyńska-Mielczarek Jolanta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [273]-304. Indeks.
Publikacja sfinansowana przez Stowarzyszenie Dziennikarzy i Wydawców REPROPOL oraz Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach.
R. I. MEDIA JAKO INSTYTUCJE ŻYCIA SPOŁECZNEGO. METATEORIA EKONOMIKI MEDIÓW: 1. Ekonomia polityczna mediów: Przemysły kultury ; Kulturowy imperializm ; Globalny imperializm mediów ; Model propagandy medialnej ; 2. Studia kulturowe: Reinterpretacja znaczenia władzy kulturowej i ideologiczny charakter mediów ; Jakościowe analizy publiczności ; Kulturowa hybrydyzacja ; R. II. MEDIA JAKO PODMIOT GOSPODARKI. NURT MEZO-I MIKROEKONOMICZNY: 1. Media jako dobra ekonomiczne ; 2. Rynek podwójnego produktu ; 3. Struktura (organizacja) branży ; 4. Nowe teorie konkurencji ; 5. Koncentracja mediów ; 6. Konwergencja i dywergencja mediów ; R. III. NOWE TEORIE W EKONOMICZNYCH ANALIZACH MEDIÓW GOSPODARKA WIEDZY I INFORMACJI: 1. Gospodarka oparta na wiedzy ; 2. Społeczeństwo informacyjne ; R. IV. NOWA EKONOMIA MEDIÓW: 1. Zmniejszenie kosztów produkcji mediów ; 2. Dekorporatyzacja i korporatyzacja mediów ; 3. Gospodarka uwagi (attention economy) ; 4. Społeczna produkcja mediów ; 5. Ekonomia dohra wspólnego ; 6. Gospodarka daru ; 7. Gospodarka dzielenia się (sharing economy) i gospodarka dostępu (access economy) ; 8. Nieformalny obieg treści a ochrona praw autorskich ; Część II. PRAKTYCZNA ANALIZA RYNKU MEDIÓW W POLSCE: R. V. UDZIAŁ MEDIÓW W GOSPODARCE: 1. Wydatki reklamowe na media ; 2. Wartość rynku reklamowego ; 3. Wydatki odbiorców na media ; 4. Zmiany w konsumpcji mediów ; 5. Rynek mediów ; 6. Struktura rynku mediów ; R. VI. RYNEK PRASY: 1. Rynek dzienników ; 2. Rynek czasopism ; R. VII. RYNEK RADIOWY: 1. Radio publiczne i radio komercyjne ; 2. Radio ogólnokrajowe, ponadregionalne, regionalne i lokalne ; 3. Radio uniwersalne i wyspecjalizowane ; 4. Radio analogowe i cyfrowe ; R. VIII. RYNEK TELEWIZYJNY: 1. Czynniki kształtujące rynek telewizyjny ; 2. Struktura rynku telewizyjnego: Rynek telewizji rozsiewczej ; Rynek usług audiowizualnych dostępnych przez Internet ; 3. Modele biznesowe telewizji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106495 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej