Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(2)
Czasopisma
(1)
Druki ulotne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Autor
Cyrek Piotr
(4)
Grzybek Maria (1952- )
(1)
Kalinowski Romuald (taniec)
(1)
Kuźniar Wiesława
(1)
Makarski Sylwester (1942- )
(1)
Olejarz Tadeusz
(1)
Surowiec Arkadiusz
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Żurek Marian
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Handel
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Adamczyk, Jan (1933-2021)
(1)
Filar, Władysław (1944- )
(1)
Gospodarka
(1)
Internet
(1)
Jakość produktu
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Marketing
(1)
Nowak, Edward (1951- )
(1)
Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
(1)
Profesorowie
(1)
Rajchel, Kazimierz (1937- )
(1)
Studenci
(1)
Uniwersytet Rzeszowski
(1)
Zespoły pieśni i tańca
(1)
Żywność
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Gatunek
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Nauka i badania
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-7624 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. R-7625 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 189-195.
Streszczenie angielskie.
I. METODYKA BADAŃ: 1. Cele i zakres tematyczny badań ; 2. Materiały źródłowe i metody badawcze. II. SPECYFIKA JAKOŚCI HANDLOWEJ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH: 1. Istota jakości artykułów żywnościowych ; 2. Warunki prawne determinujące jakość obrotu rynkowego artykułami żywnościowymi ; 3. Znaczenie procesu produkcji i obrotu w kształtowaniu jakości artykułów żywnościowych. III. WPŁYW JAKOŚCI HANDLOWEJ NA DECYZJE ZAKUPOWE NABYWCÓW ŻYWNOŚCI: 1. Ocena jakości oferty wybranych typów placówek handlowych ; 2. Determinanty wyboru produktów żywnościowych ; 3. Realizacja reklamacji jako proces budowania lojalności klientów. IV. ZAOPATRZENIE W ŻYWNOŚĆ EKOLOGICZNĄ KONSUMENTÓW WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO: 1. Znaczenie i rodzaj nabywanych ekologicznych artykułów żywnościowych ; 2. Determinanty zakupu żywności ekologicznej ; 3. Postawa konsumentów przy zakupie produktów ekologicznych i ocena cech artykułów eko pochodzących z Podkarpacia ; 4. Stan rolnictwa ekologicznego w woj. podkarpackim i sugestie konsumentów dotyczące rozwoju żywności produktów Eko. V. ROLA ZAOPATRZENIA HURTOWEGO W KSZTAŁTOWANIU JAKOŚCI ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH: 1. Postrzeganie pośredników hurtowych w procesie zaopatrzenia na przykładzie PCH Agrohurt S.A. ; 2. Wpływ źródeł zaopatrzenia na poziom jakości ; 3. Znaczenie jakości w wyborze i współpracy badanych firm z dostawcami ; 4. Oddziaływanie technicznych warunków zaopatrzenia na jakość towarów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-10120 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. konsumentów z woj. podkarpackiego (s. 131-139, 150-160, 497-505)
Bibliogr. przy pracach.
Tyt. równol. w jęz. ang.: Social inequalities and economic growth.
Spis treści także ang. i ros.
Tekst częśc. w jęz. ang.
Streszcz. ang. i pol. przy pracach.
Beata Tarczydło - Konsument digitalny i jego zachowania. Przegląd badań ; Grzegorz Mazurek - Ewolucja wykorzystania mediów społecznościowych w marketingu ; Honorata Howaniec - Wpływ społecznej odpowiedzialności biznesu na lojalność konsumentów wobec marki ; Marcin Awdziej, Magdalena Krzyżanowska, Jolanta Tkaczyk - Motywowanie do współtworzenia wartości - rozważania na przykładzie platformy crowdfundingowej „Polakpotrafi.pl” ; Małgorzata Grzywińska-Rąpca, Mariola Grzybowska-Brzezińska - Zmiany wydatków konsumpcyjnych rolniczych gospodarstw domowych w latach 1993-2013 ; Marlena Piekut, Krystyna Gutkowska - Uwarunkowania wydatków na łączność w wiejskich gospodarstwach domowych ; Olgierd Witczak - Uwarunkowania społeczno-demograficzne korzystania z mediów cyfrowych w urządzeniach mobilnych ; Beata Sagan - Ochrona konsumenta w umowach zawieranych na odległość (zarys problemu) ; Mira Malczyńska-Biały - Alternatywne sposoby pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich w Polsce wobec digitalizacji rynku ; Agnieszka Niezgoda, Ewa Markiewicz, Beata Gierczak - Dywergencja zachowań konsumenckich na przykładzie rynku turystycznego ; Agnieszka Doczekalska, Jolanta Tkaczyk - Postawy konsumentów dóbr kultury w Internecie wobec prawa autorskiego na przykładzie fanów mangi ; Krzysztof Andruszkiewicz - Zachowania konsumentów na rynku produktów prozdrowotnych w dobie digitalizacji rynku ; Maciej Schulz - Oczekiwania konsumentów na rynku produktów prozdrowotnych i przyjaznych dla środowiska ; Maria Grzybek - Selected aspects of the behaviour of people who buy organic food as illustrated by the opinions of respondents from the Podkarpackie Voivodeship ; Maria Jeznach, Agnieszka Koperska - Wybrane aspekty zachowań nabywców innowacyjnych makaronów w świetle przeprowadzonych badań ; Sławomir Dybka - The importance of the country of origin of the products in the purchase decisions under globalisation and digitalisation of consumption ; Stanisław Sudoł - Nauki o zarządzaniu i marketing ; Mieczysław Adamowicz, Aneta Krasuska - Komunikacja marketingowa a zachowania nabywców na rynku towarów konsumpcyjnych ; Jacek Dziwulski - Strategie marketingowe w dobie społeczeństwa informacyjnego ; Marta Kawa - The marketing strategies of modern cooperative enterprises (as illustrated by cooperative banks) ; Robert Nowacki - Innowacyjność usług marketingowych a ich użyteczność w procesach zarządzania przedsiębiorstwem ; Krzysztof Adamowicz, Piotr Szczypa - Ujawnienia działań marketingowych w rachunku kosztów cyklu życia lasu ; Bogdan Wierzbiński - The significance of information and communication technologies in the development of the strategic advantage of SMEs in South-Eastern Poland ; Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska - Zastosowanie Internetu w kształtowaniu orientacji na klienta w świetle wyników badania ilościowego ; Wiesława Kuźniar, Wiesław Szopiński - The use of social media by local government units to communicate with stakeholders ; Joanna Petrykowska - Komunikacja marketingowa w „social media” jako przejaw digitalizacji ; Grzegorz Hajduk - Możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej w kontekście wzrostu ich popularności wśród młodych konsumentów ; Jacek Kall - Planowanie komunikacji mobilnej marki ; Tomasz Surmacz - Diversification of expectations and buying behaviours of Internet users in the context of brand activities in Social Media ; Paulina Zielińska - Rola zaangażowania nowoczesnych konsumentów w zarządzaniu marką ; Stanisław Kaczmarczyk - Metody zbierania danych ze źródeł pierwotnych przez internet w badaniach marketingowych ; Beata Marciniak - Digitalizacja procesu realizacji jakościowych badań marketingowych - szanse i zagrożenia ; Dawid Jan Szostek - Dostęp do informacji o organizacji na przykładzie sprzężenia zwrotnego z badania opinii pracowników ; Dariusz Dąbrowski - Sposoby zbierania informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów ; Marcin Lewicki - Informacja na stronie sklepu internetowego jako instrument kreowania wartości dla klienta ; Kazimierz Cyran - Online food distribution from the perspective of food producers ; Paweł Waniowski - Strategie cenowe sklepów internetowych ; Adam Rudzewicz - Reklama w Internecie w opinii internautów ; Agnieszka Rybowska - Wpływ reklamy na zachowania młodych i starszych konsumentów ; Iwona Oleniuch - Wykorzystanie stron internetowych w generycznej promocji żywności tradycyjnej w Polsce ; Wioletta Krawiec - Wykorzystanie koncepcji marketingu doświadczeń do budowania funkcjonalnych stron WWW ; Mariola Grzybowska-Brzezińska, Małgorzata Grzywińska-Rąpca - Viral marketing instruments and consumer attitudes towards brand ; Dariusz Oczachowski - Ograniczenia wielokanałowej komunikacji w podtrzymywaniu partnerskich relacji z klientami. Doświadczenia amerykańskiego rynku samochodowego ; Joanna Wyrwisz - Blogi korporacyjne w kreowaniu relacji z klientami ; Andrzej Bajdak - „Marketing automation” - systemy wspierające i łączące pracę działu marketingu i działu sprzedaży ; Alina Oczachowska - Wybrane działania marketingowe na rzecz obiektu turystycznego hotelu Aquarius SPA. Studium przypadku ; Tomasz Hermaniuk - The quality of insurance services package in the opinion of direct purchase insurance customers ; Andrzej Kowalkowski - Rola doradcy w sprzedaży produktu finansowego ; Magdalena Maciaszczyk - Konsument niepełnosprawny w dobie digitalizacji. Nasilenie postaw prosumenckich ; Piotr Cyrek - The recognisability of the fair trade idea in the context of universal access to information.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.45 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej