Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Autor
Bissinger-Ćwierz Urszula
(3)
Nogaj Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Temat
Edukacja muzyczna
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko z dysleksją
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Metody nauczania
(1)
Muzycy
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Rytmika
(1)
Trema
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie szkół muzycznych
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Piosenka dziecięca
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół muzycznych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Psychologia
(2)
Kultura i sztuka
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Muzyka i ruch dla każdego / Urszula Bissinger-Ćwierz. - Wyd. 2. - Lublin : Klanza, 2007. - 31 s. : il., nuty ; 21 cm.
Na 4 s. okł. błędnie zapisany ISBN
Bibliogr. s. 30.
Publikacja stanowi materiał pomocniczy do muzycznych działań animacyjnych, tańców, piosenek i gier. Prezentuje znane melodie w nowych aranżacjach, między innymi: My jesteśmy krasnoludki, Zuch marynarz, Magiczna liczba siedem, W poniedziałek rano. A wszystko to w celu zainteresowania muzyką, pobudzenia twórczości i zainteresowań, stymulacji pracy w grupie. Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli, wychowawców i rodziców. [sklepmuzyk.pl, 2013]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-78 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-78 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 169-175.
1. UCZEŃ SZKOŁY MUZYCZNEJ W NAUCZANIU POCZĄTKOWYM: 1.1. Psychologiczna charakterystyka ucznia w wieku średniego i późnego dzieciństwa, 1.2. Rozwój muzyczny ucznia szkoły artystycznej, 1.3. Gotowość szkolna ucznia szkoły muzycznej, 1.4. Implikacje pedagogiczne w nauczaniu początkowym w klasie instrumentalnej ; 2. PROBLEMATYKA TRUDNOŚCI W UCZENIU SIĘ: 2.1. Specyficzne trudności w uczeniu się, 2.2. Ryzyko dysleksji, 2.3. Uczeń ryzyka dysleksji w szkole muzycznej – zarys problematyki ; 3. PSYCHOPEDAGOGICZNE PODSTAWY METODYKI NAUCZANIA W KLASIE INSTRUMENTALNEJ: 3.1. Struktura lekcji a relacje z uczniem, 3.2. Komunikacja interpersonalna między nauczycielem a uczniem, 3.3. Ocenianie ucznia w klasie instrumentalnej, 3.4. Jak przygotować ucznia do występu publicznego?, 3.5. Jak zmotywować ucznia do gry na instrumencie muzycznym?, 3.6. Jak nauczyciel może zadbać o swoją dobrą kondycję psychofizyczną? ; 4. METODY PRACY PSYCHOPEDAGOGICZNEJ W KLASIE INSTRUMENTALNEJ Z UCZNIAMI NAJMŁODSZYMI I UCZNIAMI RYZYKA DYSLEKSJI: 4.1. Metody stosowane na początku lekcji, 4.2. Ćwiczenia usprawniające aparat gry, 4.3. Ćwiczenia usprawniające granie gam i pasaży, 4.4. Techniki rozwijania gry na instrumencie, 4.5. Ćwiczenia usprawniające czytanie zapisu nutowego, 4.6. Ćwiczenia rozwijające wyobraźnię muzyczną, 4.7. Ćwiczenia usprawniające orientację w schemacie ciała, 4.8. Ćwiczenia oddechowe, 4.9. Ćwiczenia relaksacyjno-odprężające, 4.10. Organizacja przyjaznych występów muzycznych, 4.11. Muzyczny dyplom dla malucha.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM-Ksieg 3613 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia, netografia na stronach [221]-236.
Streszczenie w języku angielskim i polskim przy pracach.
Spis treści także w języku angielskim.
Urszula Bissinger-Ćwierz, Anna Antonina Nogaj: Wprowadzenie ; Anna Antonina Nogaj: Czy muzyka stresuje? Prawdy i mity o stresie w edukacji muzycznej. Część I. KRÓTKIE UZASADNIENIE TEORETYCZNE: Julia Kaleńska-Rodzaj: Trema: czym jest i jak powstaje? Definicje, zjawiska pokrewne, źródła ; Jarosław Mirkiewicz: Trema - wybrane konteksty psychologiczne i terapeutyczne. Część II. ZAPOBIEGANIE TREMIE W KSZTAŁCENIU MUZYCZNYM: Urszula Bissinger-Ćwierz: Opieka psychologiczna przed występami artystycznymi jako forma wsparcia uczniów szkół muzycznych i baletowych - projekt Centrum Edukacji Artystycznej ; Barbara Wojtanowska-Janusz, Mira Krużel: Formy wsparcia w ramach opieki psychologicznej podczas przesłuchań makroregionalnych Centrum Edukacji Artystycznej ; Anna Bukowska-Posadzy: Objawy somatyczne w długotrwałym stresie u ucznia szkoły muzycznej ; Grażyna Nakonieczna-Zakrzewska: Radzimy sobie ze stresem - "Próba generalna" ; Monika Welc: Trema - oddziaływanie poprzez pracę przygotowawczą ; Justyna Baluk: Scenariusz warsztatów psychologicznych "Strach ma wielkie oczy: Jak poradzić sobie z tremą?". Część III. WYBRANE STRATEGIE RADZENIA SOBIE Z TREMĄ DLA MUZYKÓW: Grażyna Draus: Trening Autorealizacji Artystycznej. Mentalne i fizyczne przygotowanie do funkcjonowania w zawodzie muzyka ; Łukasz Tartas: Trema a ćwiczenie uważności ; Anna Antonina Nogaj: Rola myślenia w procesie ćwiczenia ; Aleksandra Wojtaszek: Praca nad tremą w kontekście pracy wokalnej. Część IV. ZAMIAST ZAKOŃCZENIA - WYBRANE PROPOZYCJE Z LITERATURY ANGLOJĘZYCZNEJ: Anna Antonina Nogaj: Wygraj ze swoim strachem - 7 umiejętności podnoszących jakość występu publicznego według Dona Greene’a ; Urszula Bissinger-Ćwierz: Wykonawstwo muzyczne bez lęku według Geralda Klicksteina.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp.Muz.Ksieg 3235 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej