Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Autor
Affolter Félicie (1926- )
(1)
Duliński Tomasz
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Dotyk
(1)
Rehabilitacja (med.)
(1)
Spostrzeganie
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 349-[351].
I. ŻYCIE W RZECZYWISTOŚCI: A. RZECZYWISTOŚĆ: 1. Powstaje otoczenie: 1.1. Świat jest obecny: dotykam go, on dotyka mnie, 1.2. Świat staje się otoczeniem, świat mnie otacza - ja otaczam świat, 1.3. Otoczenie jest spostrzegane: biorę otoczenie, 1.4. Oswajam się z otoczeniem, 2. Rzeczywistość: spostrzeganie i działanie: 2.1. Przyczyna i skutek, 2.2. Badam sąsiedztwo, 2.3. Oswajam się z rzeczywistością ; B. RZECZYWISTOŚĆ ZOSTAJE ZMIENIONA: 1. Rzeczywistość, jakiej się pragnie, 2. Zdarzenia dnia codziennego zmieniają rzeczywistość. II. DOZNAWANIE NIEPOWODZEŃ W RZECZYWISTOŚCI: 1. Otoczenie spostrzega: Oni są dziwni, 2. Obserwujemy: Oni to mają, a jednak nie mają: 2.1. Znają reguły dotykania - lecz gdzie jest otoczenie?, 2.2. Znają reguły działania. Ale gdzie są zmiany?, 3. Wyjaśniamy: Gdy brakuje czucia: 3.1. Poszukiwanie informacji, 3.2. Gdy informacja jest odmienna, 3.3. Ograniczona zdolność pojmowania. III. UCZENIE SIĘ RZECZYWISTOŚCI: A. PROCESY ROZWIĄZYWANIA CODZIENNYCH PROBLEMÓW JAKO PODSTAWA ROZWOJU: 1. Zadziwiająca regularność rozwoju, 2. A jeśli spostrzeganie jest zaburzone?, 3. Jak można teraz wyobrazić sobie ten rozwój?, 4. Nie można po prostu czekać, B. PROCESY ROZWIĄZYWANIA CODZIENNYCH PROBLEMÓW A CZUCIE: 1. Czuję i dzięki temu zmieniam swoje zachowanie, 2. Czuję i działam, 3. Rozumiem procesy rozwiązywania codziennych problemów ; C. INTERNALIZACJA PROCESÓW ROZWIĄZYWANIA CODZIENNYCH PROBLEMÓW: 1. Zaczyna się wykonanie, 2. Najpierw procesy rozwiązywania codziennych problemów, potem przedstawienia: 2.1. Symbol służy do przedstawienia procesów rozwiązywania codziennych problemów, 2.2. Procesy rozwiązywania codziennych problemów a osiągnięcia językowe, 2.3. Gdy podstawa rozwoju jest zaburzona, 2.4. Co robić? ; D. WNIOSKI: 1. Procesy rozwiązywania codziennych problemów podstawą rozwoju, 2. Nasza wiedza o podstawach rozwoju jest wciąż jeszcze skromna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-615.851 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej