Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Dostępność
dostępne
(14)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(14)
Autor
Adamczyk Jan (1933-2021)
(14)
Bargiel Anna
(1)
Baruk Izabela
(1)
Gierczak Agata
(1)
Gugnin Aleksander
(1)
Gugnina Tatiana
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Hall Hanna
(1)
Jaremczuk Kazimierz
(1)
Kandefer Marcin
(1)
Witek Lucyna
(1)
Zabój Marian
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Temat
Marketing
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Regionalizacja gospodarcza
(2)
Zarządzanie
(2)
Agroturystyka
(1)
Ekorozwój
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Innowacje
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing polityczny
(1)
Public relations
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Siła robocza
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Unia Europejska
(1)
Wartość
(1)
Wydział Zarządzania i Marketingu (Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Gatunek
Dane statystyczne
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
14 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-8742 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. R-3991 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszcz. ang. przy niektórych pracach
Tekst częśc. ang., ros., ukr.
Dot. m.in. woj. podkarpackiego
Bibliogr. przy niektórych pracach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84774 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Marketing międzynarodowy 2. Marketing terytorialny 3. Marketing w handlu detalicznym 4. Marketing w internecie 5. Marketing w organizacjach niekomercyjnych 6. Marketing ekologiczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91438 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
M.in. dane statystyczne dot. rolnictwa i ludności wiejskiej w woj. krośnieńskim,przemyskim,rzeszowskim, tarnobrzeskim.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-82341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84889 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Politechnika Rzeszowska - Uczelnia z sześćdziesięcioletnią tradycją ; Wydział Zarządzania i Marketingu - najważniejsze wydarzenia i osiągnięcia: Historia Wydziału Zarządzania i Marketingu 1993-2008, Władze Wydziału Zarządzania i Marketingu w kolejnych kadencjach, Pracownicy WZiM, Kształcenie na Wydziale Zarządzania i Marketingu, Działalność studencka, Obszary badań i współpraca Wydziału Zarządzania i Marketingu, Certyfikat Jakości ISO 9001 ; Struktura organizacyjna WZiM i charakterystyka jednostek ; Infrastruktura Wydziału Zarządzania i Marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-10311 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. R-7456 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 183-188.
1. Istota i znaczenie marketingu międzynarodowego. 2. Determinanty internacjonalizacji działań marketingowych przedsiębiorstwa. 3. Strategie wejścia i konkurencji na rynku międzynarodowym ; 4. Kształtowanie produktu międzynarodowego ; 5. Strategie cenowe na rynku międzynarodowym ; 6. Dystrybucja na rynku międzynarodowym ; 7. Promocja na rynku międzynarodowym ; 8. Komunikacja w biznesie na rynku międzynarodowym ; 9. Kierunki rozwoju marketingu międzynarodowego ; 10. Studium przypadków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94575 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tekst częśc. ros.
M.in. dot. działalności gospodarczej rolników w woj. podkarpackim (s.581-586)
Bibliogr. przy niektórych ref.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84887 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84886 (1 egz.)
Książka
W koszyku
M.in. dot. finansowania innowacji w małych i średnich przedsiębiorstwach w woj. podkarpackim.
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści także ang.
INNOWACJE W ZARZĄDZANIU: Środki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka w finansowaniu innowacji w przedsiębiorstwach z regionu Warmii i Mazur ; Aktywność Innowacyjna instytucji administracji publicznej ; Park Naukowo-Technologiczny jako forma wspierania innowacyjności w województwie podlaskim ; Innowacje a konkurencyjność litewskich przedsiębiorstw - wynkiki badań ; Determinanty innowacyjnej działalności przedsiębiorstw ; Projekty innowacyjne jako źródło przewagi konkurencyjnej organizacji ; Finansowanie innowacji szansą rozwoju podkarpackich przedsiębiorstw MŚP ; Budowa innowacyjnego regionu przygranicznego na przykładzie województwa zachodniopomorskiego ; Rola innowacji w osiąganiu przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach z sektora MŚP ; Zdolność innowacyjna jednostki wobec natłoku wiedzy ; Potencjał ludzki jako determinanta innowacyjności organizacji ; Innowacyjność a konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw ; Innowacje produktowe a przewaga konkurencyjna na rynku środków ochrony roślin ; Luka innowacyjna pomiędzy gospodarką polską a gospodarkami wysoko rozwiniętych krajów UE ; Ośrodki innowacji i przedsiębiorczości w Polsce ; TRENDY W ZARZĄDZANIU ORGANIZACJAMI: Problemy i wyzwania pomiaru wartości kapitału ludzkiego organizacji ; Lean Production jako źródło konkurencyjności w firmach produkcyjnych ; Strategiczne wyzwania w kontekście przedsiębiorczości ; Wpływ entropii na zarządzanie ryzykiem oraz stabilność finansową banku ; Tajemniczy mistrzowie współczesnej gospodarki jako przykład przedsiębiorstw osiągających sukcesy na niszowych rynkach ; Wpływ restrukturyzacji górnictwa węgla kamiennego na kształtowanie się wybranych kosztów procesów logistycznych ; W kierunku nowoczesnego przedsiębiorstwa i zarządzania ; Partnerstwo publiczno-prywatne jako instrument zarządzania strategicznego w jednostkach samorządu terytorialnego ; Rozwój przedsiębiorstwa w koncepcji Positive Organizational Scholarship. Doświadczenia przedsiębiorstw polskich ; Małe przedsiębiorstwa usługowe wobec problemu niedostatku wiedzy ; Ekspansja polskich sieci franchisingowych za granicę ; Atuty i bariery funkcjonowania firm rodzinnych ; Przedsiębiorstwo usługowe na rynku zagranicznym (w świetle badań europejskich MŚP) ; Partycypacja pracowników jako determinanta skutecznego zarządzania strategicznego ; Pracoholizm jako zagrożenie działalności przedsiębiorców ; Pracownik jako klient wewnętrzny przedsiębiorstwa ; Wpływ technologii informacyjnych na proces wdrażania informatycznego systemu zarządzania zasobami ludzkimi ; Instrumenty konkurowania stosowane przez tejemniczych mistrzów polskiej gospodarki ; Strategie współpracy w organizacjach pozarządowych ; Determinanty skutecznego stosowania benchmarkingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98585 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tekst częśc. ang., ukr.
Dot. m.in. woj. podkarpackiego i regionu tarnobrze- skiego
Bibliogr. przy niektórych ref.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84780 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84790 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.
1. Transformacja gospodarcza w Polsce 2. Ogólne teoretyczne rozważania na temat small busi-
ness'u
Charakterystyka małej firmy 3. Analiza sytuacji w Polsce 4. Małe i średnie przedsiębiorstwa wobec integracji
z Unią Europejską 5. Funkcjonowanie small business'u w województwie pod-
karpackim 6. Otoczenie biznesu w województwie podkarpackim
Charakterystyka ośrodków regionalnych należących
do Krajowego Systemu Usług dla małych i średnich
przedsiębiorstw w województwie podkarpackim
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-5425 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. R-5426 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [88].
1. Specyfika marketingu politycznego 2. Podstawowe kategorie marketingu politycznego 3. analiza rynku politycznego 4. Produkt polityczny 5. Cena politycznego produktu 6. Dystrybucja i środki masowego przekazu jako instrumenty marketingu politycznego 7. Promocja politycznego produktu 8. Marketing polityczny i wyborczy w Rosji 9. Merketingowe praktyki w wyborach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91488 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej