Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Adamczak Marcin (1980- )
(2)
Lubelski Tadeusz (1949- )
(1)
Sowińska Iwona (filmoznawstwo)
(1)
Syska Rafał
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Film
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Postmodernizm
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
Film amerykański
(1)
Film europejski
(1)
Film polski
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
I. Hollywoodzki model produkcji filmowej ; II. "Europejski" model produkcji filmowej (model kina artystycznego) ; III. Światowy rynek filmowy po roku 1980: rzeczywistość "globalnego Hollywood" ; IV. Strategie twórcze w polskim kinie po 1989 roku ; V. Kinematografia polska oraz europejska wobec wyzwań "globalnego Hollywood" i nowego kształtu kultury audiowizualnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-791 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95294 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Historia kina ; t. 4)
Na stronie redakcyjnej i 4 stronie okładki błędnie podzielony ISBN.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeksy.
Współfinansowanie: Polski Instytut Sztuki Filmowej ; Uniwersytet Jagielloński. Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
I. Marcin Adamczak, Planeta Hollywood: Początek "Kina, jakie znamy" ; II. Arkadiusz Lewicki, Postmodernizm w filmie fabularnym ; III. Rafał Syska, Reaganomatografia. Kino amerykańskie lat osiemdziesiątych ; IV. Magdalena Kempna-Pieniążek, Między Sundance a Hollywood: kino amerykańskie epoki Clintona ; V. Tadeusz Lubelski, Kino francuskie: odpoczynek wojownika? ; VI. Tadeusz Szczepański, Skanynawia ; VII. Joanna Wojnicka, Kono sowieckie i rosyjskie ; VIII. Karolina Kosińska, Kino brytyjskie: realizm społeczny i kino dziedzictwa ; IX. Kamila Żyto, Kino hiszpańskie: między protekcjonalizmem a komercjalizacją ; X. Anna Miller-Klejsa, Diana Dąbrowska, Kino włoskie: "Italianità" na rozdrożu ; XI. Paweł Biliński, W poszukiwaniu narodowej tożsamości. Kino Kandy ; XII. Bolesław Racięski, Argentyna, Meksyk, Brazylia oraz pozostałe kinematografie latynoamerykańskie ; XIII. Michał Kucharczyk, Elżbieta Wiącek, Kino irańskie we władzy ajatollahów ; XIV. Jacek Flig, Chiny, Tajwan, Hongkong: trzy spóźnione fale ; XV. Grażyna Stachówna, Tatiana Szurlej, Kino Indii: Masale i filmy autorskie ; XVI. Marta Stańczyk, Australia i nowa Zelandia: (re)definiowanie kinematografii narodowych ; XVII. Jagoda Murczyńska, Kino Azji południowo-wschodniej ; XVIII Krzysztof Loska, Pamięć i trumna: odrodzenie kina japońskiego ; XIX. Andrzej Pitrus, Film awangardowy i sztuka wideo końca XX wieku ; XX. Paweł Sitkiewicz, Film animowany w czasach cyfrowej rewolucji ; XXI. Andrzej Gwódź, Ewa Fiuk, Zanim runął mury i potem: kinematogradia niemiecka czasów przełomu ; XXII. Sebastian Jagielski, Kino polskie w czasach transformacji ; XXIII. Miłosz Stelmach, Węgry: w trybach historii ; XXIV. Iwona Sowińska, Obrazy starego i nowego świata. Kino Czechów i Słowaków ; XXVII. Inne kinematografie: Anna Mikonis-Railienè, Kraje bałtyckie ; Ewa Fiuk, Austria: negocjacje tożsamości ; Krius van heuckelom. Beneluks ; Joanna Aleksandrowicz, Portugalia ; Miłosz Stelmach, Kino (post)jugosłowiańskie ; Jan Topolski, Kino krajów arabskich i Turcji ; Jakub Wydrzyński, Izrael ; Rafał Syska, Grecja ; Miłosz Stelmach, Kino Amryki Susaharyjskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107823/t.4 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej