Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(16)
Forma i typ
Książki
(16)
Publikacje naukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(14)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(5)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(9)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(2)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Środa Jacek
(12)
Bukowski Adam (tłumacz)
(7)
Zawiślak Marek
(5)
Ciccarelli Saundra K
(2)
Domachowski Waldemar (1948- )
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Stanosz Barbara (1935-2014)
(2)
White J. Noland
(2)
Środa Magdalena (1957- )
(2)
Brandt Richard B
(1)
Brandt Richard Booker (1910-1997)
(1)
Dugard Martin (1961- )
(1)
Elwes Richard (1978- )
(1)
Fisher Helen E. (1945- )
(1)
Gelles David
(1)
Hołówka Jacek
(1)
Hołówka Jacek (1943- )
(1)
Lents Nathan H. ( 1978- )
(1)
Lieb Rebecca
(1)
Lisicki Paweł (1966- )
(1)
Matusiak Wojtek (1967- )
(1)
Najsztub Piotr (1962- )
(1)
Nordhaus William D. (1941- )
(1)
O'Reilly Bill
(1)
Samuelson Paul Anthony (1915-2009)
(1)
Sarvìra Anna (1986- )
(1)
Sikora Piotr (historyk)
(1)
Skwieciński Piotr (1963- )
(1)
Szymanski Jaimy
(1)
Terlikowski Tomasz P. (1974- )
(1)
Thito Philippe
(1)
Wanat Ewa (1962- )
(1)
Wroński Paweł (1964- )
(1)
Ziemkiewicz Rafał Aleksander (1964- )
(1)
Środa Jacek. Środa Jacek
(1)
Środa Magdalena
(1)
Żakowski Jacek (1957- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(8)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(15)
Luksemburg
(1)
Język
polski
(16)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Blogerzy
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarze
(1)
Menedżerowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura belgijska
(1)
Temat
Etyka
(2)
Ewolucja
(2)
Marketing
(2)
Psychologia
(2)
Anatomia człowieka
(1)
Bitwa o Anglię (1940)
(1)
Content marketing
(1)
Czucie głębokie
(1)
Dobór płciowy
(1)
Dzieci
(1)
Ekonomia
(1)
Empatia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gender
(1)
General Electric Company
(1)
Generałowie
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Język
(1)
Kapitalizm
(1)
Lotnicy wojskowi
(1)
Marzenia senne
(1)
Matematyka
(1)
Menedżerowie
(1)
Miłość
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Ofiary wojny
(1)
Osobowość
(1)
Outsourcing
(1)
Pamięć
(1)
Patton, George Smith (1885-1945)
(1)
Pochodzenie człowieka
(1)
Polacy za granicą
(1)
Polskie Siły Zbrojne na Zachodzie
(1)
Poznanie
(1)
Pracownicy korporacji
(1)
Przedsiębiorstwo globalne
(1)
Przyjaźń
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychoterapia
(1)
Redukcja zatrudnienia
(1)
Relacja romantyczna
(1)
Royal Air Force (Wielka Brytania)
(1)
Seksualność
(1)
Sen
(1)
Spostrzeganie
(1)
Stres
(1)
Uchodźcy
(1)
Uczenie się
(1)
Uczucia
(1)
Ukraińcy
(1)
Welch, Jack (1935-2020)
(1)
Wojsko
(1)
Wsparcie społeczne
(1)
Zaburzenia psychiczne
(1)
Zabójstwo polityczne
(1)
Zakochanie
(1)
Zaloty
(1)
Zdrada małżeńska
(1)
Zysk
(1)
Świadomość
(1)
Życie seksualne
(1)
Temat: czas
1901-2000
(4)
2001-
(4)
1939-1945
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Dziennikarze
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(2)
Podręczniki
(2)
Biografie
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Reportaż
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Biologia
(2)
Historia
(2)
Psychologia
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W 1981 roku Jack Welch zaczął zarządza¬ć koncernem General Electric. Sprawił, że GE stała się firmą o największej wartości rynkowej na świecie. Osiągnięcia Welcha były jednak konsekwencją nieustannych wysiłków, mających na celu podniesienie ceny akcji GE, często kosztem pra¬cow¬¬ni¬ków, konsumentów i innowacji. Welch zapoczątkował nową, bezwzględną erę amerykańskiego kapitalizmu, która trwa do dziś. W swoich czasach Welch był wielkim orędownikiem fuzji i przejęć w USA – dosłownie połykał konkurentów. W ten sposób zapoczątkował model gospodarczy, który cechuje się większą koncentracją i gorszą dynamiką. Welch był też pionierem mrocznej sztuki finansy¬zacji: przekształcił GE z podziwianego producenta przemysłowego w udzielny bank. Działalność finansowa szybko przy¬niosła ogromne zyski i pomogła Welchowi utrzymać rosnącą cenę akcji. Ostatecznie jednak finansyzacja osłabiła zarówno GE, jak i dziesiątki innych firm z listy Fortune 500. Gelles pokazuje, jak słynne taktyki Welcha, w tym zwol¬nie¬nia, outsourcing, offshoring, przejęcia czy odkup akcji własnych, stały się normą w amerykańskim biznesie. Opisuje, jak takie podejście doprowadziło do największych nierówności społeczno-ekonomicznych od czasów Wielkiego Kryzysu i zaszkodziło wielu firmom, które je wdrożyły – bo akolici Welcha zmienili nie do poznania takie firmy, jak Boeing, Home Depot, Kraft Heinz oraz wiele innych. David Gelles jest kronikarzem zmian zachodzących obecnie w korpo¬racyjnej Ameryce. Wskazuje na konkretne organizacje i liderów, którzy porzucili welczyzm i udowadniają, że nadal można wyróżniać się w świecie biznesu bez odbierania ludziom środków do życia, bez niszczenia społeczności i omijania przepisów. [Prześwity, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112943 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język oryginału nie wymieniony w publikacji.
Książeczka pt. „Dziewczynka, która miała oczy szeroko otwarte” opowiada historię małej Ukrainki Sofii, która w nowej szkole w Polsce poznaje wyjątkowo spostrzegawczą koleżankę Alinę, nazywaną przez swoich bliskich Bystre Oczko. Autorzy książki poprzez relację dziewczynek pokazują, jak ważne jest, by zwracać uwagę na innych, oferować im wsparcie i wykazywać chęć zrozumienia ich problemów. Sofia, bohaterka opowiadania, takiego wsparcia bardzo potrzebowała, gdy po ucieczce przed wojną podjęła próbę integracji w nowym kraju. Publikacja skierowana jest do dzieci w wieku od siedmiu do dziesięciu lat, a także rodziców i wychowawców. Niesie potężne i uniwersalne przesłanie o potrzebie empatii i uważności, dzięki którym łatwiej jest zrozumieć jak istotne jest współczucie, solidarność i wsparcie. Alina, a wraz z nią inne dzieci w klasie, próbują zrozumieć, z jakimi emocjami zmaga się ich nowa koleżanka i w jaki sposób mogą jej pomóc. Książeczka jest nieocenionym narzędziem do omawiania z najmłodszymi zmagań i trudności dzieci dotkniętych wojną, pozbawionych domów i zmuszonych do budowania nowego życia w obcym kraju. [portal.librus.pl, 2024]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-II/Op (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.4-II/Op (1 egz.)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.5-II/Op (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-II/Op (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.16-II/Op (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-II/Op (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ekonomia / Paul A. Samuelson, William D. Nordhaus ; przeł. Adam Bukowski i Jacek Środa. - Wyd. na podst. Economics. Nineteen edition. - Poznań : Rebis, 2012. - XXIV, 721 s., [4] s. tabl. : il., wykr. ; 26 cm.
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego dziewiętnastego wydania oryginału.
Na s. red.: Wyd. na podst. Economics. Nineteen edition.
Indeks.
PODSTAWY: Podstawowe pojęcia ekonomii ; Współczesna gospodarka mieszana ; Podstawowe elementy analizy podaży i popytu ; MIKROEKOMOMIA: PODAŻ, POPYT I RYNKI PRODUKTOWE: Podaż i popyt: elastyczność i zastosowanie ; Popyt i zachowanie konsumenta ; Produkcja i organizacja ; Analiza kosztów ; Analiza rynków doskonale konkurencyjnych ; Konkurencja niedoskonała i monopol ; Konkurencja niedoskonała i oligopol ; Ekonomia niepewności ; RYNKI CZYNNIKÓW PRODUKCJI: PRACY ZIEMI I KAPITAŁU: Jak rynki określają dochody ; Rynek pracy ; Ziemia, zasoby naturalne i środowisko ; Kapitał, stopa procentowa i zyski ; EKONOMIA W PRAKTYCE: Opodatkowanie i wydatki rządowe ; Efektywność a sprawiedliwość: trudny wybór ; Handel międzynarodowy ; MAKROEKONOMIA: WZROST GOSPODARCZY I CYKLE KONIUNKTURALNE: Przegląd teorii makroekonomicznych ; Pomiar aktywności gospodarczej ; Konsumpcja i inwestycja ; Cykle koniunkturalne i popyt globalny ; Pieniądz i system finansowy ; Polityka pieniężna a gospodarka ; WZROST, ROZWÓJ I GOSPODARKA ŚWIATOWA: Wzrost gospodarczy ; Wyzwania rozwoju gospodarczego ; Kursy walutowe i międzynarodowy system finansowy ; Makroekonomia w gospodarce otwartej ; BEZROBOCIE, INFLACJA I POLITYKA GOSPODARCZA: Bezrobocie i uwarunkowania globalnej podaży ; Inflacja ; Granice makroekonomii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98328 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Coś o mnie i o tobie ; Matematyczna hierarchia wiedzy ; Rozdział średni ; Matematyczne definicje przeciętności ; Sieci atomowe i drzewa chemiczne ; Teoria grafów chemicznych i powstawania cząsteczek ; Zwycięskie algorytmy ; Narodziny ery komputerów ; Lepszy punkt widzenia ; Geometria rzutowa w świecie sztuki ; Nasza niewyraźna planeta ; Matematyczne zasady Fotografii cyfrowej ; Dynamiczny układ słoneczny ; Matematyczne podstawy ruchu planet ; Jak stworzyć cyfrowy mózg ; Uczenie się maszyn ; Rozplątywanie zawiłości życia ; Matematyka dna ; Paradoks urny wyborczej ; Matematyka wyborcza ; Nasz cyfrowy świat ; Triangulacja i grafika komputerowa ; Lustra i cząsteczki ; (A0 symetria wszechświata ; Syfilis i choinka ; Matematyczne zasady testowania grup ; Chaos w stawie rybnym ; Nieuporządkowany przyrost naturalny ; Narodziny "homo oeconomicusö ; Matematyczne podstawy teorii decyzji ; Dziurawa historia ; Kształty wszechświata ; Czasem słońce, czasem deszcz ; Matematyczne przewidywanie pogody ; Zasłona dymna ; Statystyczne iluzje i żonglerka liczbami ; Gdzie jesteśmy? ; Geometria GPS-U i wyprawy einsteina ; Więcej za mniej ; Optymalizacja świata ; Nasi elektroniczni przyjaciele ; Matematyka w sieciach społecznych ; Próbowanie herbatki ; Testowanie istotności ; Spokojne oko cyklonu ; Punkty stałe a natura równości ; Mały krok dla człowieka... ; Matematyka podróży kosmicznych ; Tulipomania i fundusze hedgingowe ; Kontrakty, opcje oraz wzloty i upadki rynków ; Kłopoty nauczyciela ; Trudna sztuka układania harmonogramów ; Niechaj się stanie światłość ; Niezwykle przydatna geometria optyki ; Wojna z chorobą ; Matematyczne modele rozprzestrzeniania się infekcji ; Falujące światy ; Matematyczna teoria dźwięku i światła ; Społeczeństwo wyszukiwarek ; Algorytm Google pagerank ; Pan tu nie stał! ; Matematyczne podstawy kolejek ; O nieporozumieniach słów kilka ; Korygowanie błędów w komunikacji cyfrowej ; Machające automaty ; Matematyczne podstawy ruchu robotów ; Na gorąco ; Matematyka w energii i entropii ; Rafy paradoksów ; Teoria typów a programowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100559 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Intrygująca podróż po świecie niedoskonałości, które czynią nas ludźmi. My, ludzie, lubimy myśleć o sobie jak o wysoce rozwiniętych istotach. Skoro jednak jesteśmy najdoskonalszym wytworem ewolucji, to dlaczego nasze kolana są tak wadliwe? Dlaczego tak często się przeziębiamy? Dlaczego przeważająca część naszego genomu niczemu nie służy? Czy naprawdę musimy oddychać i przełykać tą samą cienką rurką? Profesor biologii Nathan Lents wyjaśnia, że historia naszej ewolucji to nic innego jak jeden wielki zbiór pomyłek - a każda kolejna bardziej niezręczna, czasem wręcz bezlitosna. Ludzki organizm jest niezwykłą mozaiką kompromisów. Zarazem jednak świadczy to o naszej wielkości, gdyż - jak pokazuje badacz - mając tak wiele wad konstrukcyjnych, stajemy się mistrzami w ich obchodzeniu. „Człowiek i błędy ewolucji to bardzo atrakcyjnie opowiedziana, pouczająca historia niekonwencjonalnego bilansu kosztów naszego sukcesu. [Dom Wydawniczy Rebis, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113630 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Content : the atomic particle of marketing : the definitive guide to content" 2009.
Indeks.
Zwrot ku marketingowi treści ; Marketing treści versus strategia treści ; Media konwergentne ; Reklama natywna ; Struktura organizacyjna dla content marketingu ; Kultura treści ; Globalna strategia treści ; Marketing czasu rzeczywistego ; Oprogramowanie content marketingowe ; Efektywność content marketingu ; Kampanie kontekstowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Anatomy of love : a natural history of mating, marriage, and why we stray" 2016
Bibliografia, netografia na stronach 433-486. Indeks.
Anatomia miłości – nowe spojrzenie, dzieło na wskroś nowoczesne i wybitne, pozwala prześledzić historię życia rodzinnego człowieka od początku istnienia gatunku po czasy współczesne. Znajdziemy tu omówienie „spojrzenia kopulacyjnego” i innych wrodzonych sztuczek w zakresie uwodzenia; najnowsze dane dotyczące powodów, dla których zakochujemy się w tej a nie innej osobie; nowe informacje na temat cudzołóstwa, uzależnienia od miłości, doboru płciowego i wyboru partnera; nowe hipotezy dotyczące zarówno wpływu chemii mózgu na osobowość i podejście do miłości romantycznej, jak współczesnych wzorów randkowania; historię wzlotu – i upadku – podwójnych standardów seksualnych; i wiele innych zagadnień skrupulatnie przestudiowanych przez autorkę. Relacjom z badań naukowych towarzyszą opowieści o prawdziwych kobietach, mężczyznach i władzy. Fisher nazwana została ostatnią optymistką w Ameryce – i optymistyczne jest przesłanie tej książki: mimo że świat wciąż się zmienia, człowiek nieustannie dąży do miłości. [Dom Wydawniczy Rebis, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.7-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Historia)
Tytuł oryginału: "The Killing Patton : the strange death of World War II's most audacious general" 2014.
Indeks.
Tytuł oryginału: Killing Patton : the strange death of World War II's most audacious general.
"Zabić Pattona" kto stał za śmiercią generała Pattona w grudniu 1945 roku? George S. Patton junior, agresywny, zdeterminowany, jeden z najbardziej kontrowersyjnych dowódców II wojny światowej. Wieczny wojownik, błyskotliwy strateg, bezwzględnie szczery, często obcesowy. Stał się niewygodny dla polityków, gdy 8 maja 1945 roku, w dniu zakończenia wojny w Europie, zaszokował słuchaczy na konferencji prasowej, ogłaszając, że "Będziemy potrzebowali nieustającej pomocy Wszechmogącego, jeśli mamy żyć na jednym świecie ze Stalinem i jego morderczymi zbirami. (...) Pokonaliśmy jednego wroga ludzkości, ale umocniliśmy drugiego, znacznie gorszego". Kilka miesięcy później, tuż przed powrotem do Stanów Zjednoczonych, Patton zginął na skutek tajemniczego wypadku samochodowego. Przez ponad 70 lat podejrzewano, że jego śmierć nie byłą przypadkowa. Na kartach "Zabić Pattona" autorzy opisują potężnych rogów, którzy mogli usunąć niewygodnego generała. Bill O'Reilly, wielka gwiazda telewizji Fox News, i historyk Martin Dugard opisują wkład generała George'a S. Pattona juniora w zwycięstwo aliantów i rolę, jaką jego 3. Armia odegrała w pokonaniu III Rzeszy. Pokazują też, że na polu polityki Patton musiał stawić czoło przeciwnikom znacznie groźniejszym i bardziej bezwzględnym niż na polach bitew. Śmierć Pattona, zaciekłego wroga komunizmu i imperialnych ambicji Rosji, zyskuje obecnie niebezpiecznie aktualne znaczenie. Słowa z maja 1945 roku: Dzisiaj powinniśmy powiedzieć Rosjanom, że mają iść w cholerę, zamiast ich słuchać, kiedy nam mówią, że mamy się cofnąć". są niestety znów na czasie. Tym bardziej warto poznać kulisy tajemniczej śmierci generała Pattona. [Dom Wydaw. Rebis, 2015]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104646 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.7-94(7) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-75831 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Polish few : Polish airmen in the battle of Britain" 2018.
Indeks.
Przybyli, by walczyć za wolność Anglii i swojej ojczyzny. Przybyli, by walczyć z Niemcami. Członkowie Polskich Sił Powietrznych, którzy przedostali się do Wielkiej Brytanii, by latać ramię w ramię z pilotami Royal Air Force, gdy Fighter Command stanęło w obliczu największego ze wszystkich wyzwań - bitwy o Anglię. Wielu polskich lotników dołączyło do istniejących jednostek RAF-u. Utworzyli również własne dywizjony, lecz tylko cztery z nich odbywały loty bojowe podczas bitwy o Anglię: dywizjony bombowe o numerach 300 i 301 oraz dywizjony myśliwskie o numerach 302 i 303. Dywizjony 302 i 303 weszły do czynnej służby w połowie sierpnia 1940 roku w kulminacyjnym momencie bitwy, gdy brytyjskie siły były już niemal na wyczerpaniu. Gwiazda polskich dywizjonów, zaprawionych w boju z Luftwaffe podczas kampanii wrześniowej oraz wojny we Francji, szybko rozbłysła. W bitwie o Anglię wzięło udział 145 polskich pilotów, największa wówczas grupa obcokrajowców w brytyjskim lotnictwie myśliwskim. Sam Winston Churchill pochwalił dokonania "tych niewielu" - pochodzących z wielu krajów lotników, którzy bronili Wielkiej Brytanii. [Rebis, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-356/359 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108951 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia / Saundra K. Ciccarelli, J. Noland White ; wydanie pod redakcją Waldemara Domachowskiego ; przekład Adam Bukowski i Jacek Środa. - Wydanie na podstawie "Psychology" (3rd edition) (dodruk). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2021. - XXX, 19, [1], 609, [1], 12, [2], 12, 2, 18, 44, 4, 2, 17 stron : ilustracje (głównie kolorowe), fotografie, wykresy ; 29 cm.
Tytuł oryginału: "Psychology" 2012.
W książce także ISBN oryginału: 0205986217.
Bibliografia, netografia na stronach [BB-1]-BB-44. Indeksy.
Tajniki przetrwania studiów i poprawienia swoich ocen ; 1. Psychologia jako nauka ; 2. Podejście biologiczne ; 3. Czucie i spostrzeganie ; 4. Świadomość: sen, marzenia senne, hipnoza i narkotyki ; 5. Uczenie się ; 6. Pamięć ; 7. Poznanie: myślenie, inteligencja i język ; 8. Rozwój w toku życia ; 9. Motywacja i emocje ; 10. Seksualność i płeć kulturowa ; 11. Stres a zdrowie ; 12. Psychologia społeczna ; 13. Teorie osobowości ; 14. Zaburzenia psychiczne ; 15. Terapie psychologiczne ; Załącznik A: Statystyka w psychologii ; Załącznik B: Psychologia stosowana i psycholog jako zawód.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.9(07) (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Psychologia / Saundra K. Ciccarelli ; J. Noland White ; wyd. pod red. Waldemara Domachowskiego ; przekł. Adam Bukowski i Jacek Środa. - Wyd. na podstawie najnowszego trzeciego wydania oryginału. - Poznań : Dom Wydawniczy REBIS, 2015. - XXX, [20], 609, [114] s. : il. (w tym kolor), fot., portr., rys. ; 29 cm.
Tyt. oryg.: "Psychology (3rd edition)" 2014.
Tajniki przetrwania studiów i poprawienia swoich ocen ; Psychologia jako nauka ; Podejście biologiczne ; Czucie i spostrzeganie ; Świadomość: sen, marzenia senne, hipnoza i narkotyki ; Uczenie się ; Pamięć ; Poznanie: myślenie, inteligencja i język ; Rozwój w toku życia ; Motywacje i emocje ; Seksualność i płeć kulturowa ; Stres a zdrowie ; Psychologia społeczna ; Teorie osobowości ; Zaburzenia psychiczne ; Terapie psychologiczne ; Statystyka w psychologii ; Psychologia stosowana i psycholog jako zawód.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-103205 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wydanie pod redakcją Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa. - [Wydanie na podstawie "Marketing management", 14 th edition (dodruk)]. - [Poznań] : Dom Wydawniczy Rebis, [2020]. - 708 stron wiele liczbowań : ilustracje ; 28 cm.
Na stronie tytułowej: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału.
Tytuł oryginału: "Marketing management" 2011.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach. Indeksy.
CZ. I. ZROZUMIEĆ ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE: R. 1. Koncepcja marketingu w XXI wieku ; R. 2. Budowanie strategii i planów marketingowych ; CZ.II. ROZPOZNANIE RYNKU: R. 3. Zbieranie informacji i prognozowanie popytu ; R. 4. Prowadzenie badań marketingowych ; CZ. III. RELACJE Z KLIENTAMI: R. 5. Budowanie relacji z klientami ; R. 6. Analiza rynku konsumenckiego ; R. 7. Analiza rynku przedsiębiorstw ; R. 8. Rozpoznawanie segmentów rynku i rynków docelowych ; CZ. IV. BUDOWANIE SILNYCH MAREK: R. 9. Budowanie kapitału marki ; R. 10. Sztuka pozycjonowania marki ; R. 11. Dynamika konkurencji ; CZ. V. KSZTAŁTOWANIE OFERTY RYNKOWEJ: R. 12. Ustalanie strategii produktu ; R. 13. Projektowanie usług i zarządzanie nimi ; R. 14. Tworzenie strategii i programów cerowych ; CZ. VI. DOSTARCZANIE WARTOŚCI: R. 15. Projektowanie zintegrowanych kanałów marketingowych i i zarządzanie nimi ; R. 16. Zarządzanie handlem detalicznym, hurtowym i logistyką ; CZ. VII. KOMUNIKOWANIE WARTOŚCI: R. 17. Projektowanie zintegrowanej komunikacji marketingowej i i zarządzanie nią ; R. 18. Zarządzanie komunikacją masową: reklama, promocja sprzedaży, wydarzenia i doświadczenia, public relations ; R. 19. Zarządzanie komunikacją osobistą: marketing bezpośredni i interaktywny, marketing szeptany, sprzedaż osobista ; CZ. VIII. TWORZENIE PODSTAW SUKCESU I DŁUGOFALOWEGO WZROSTU: R. 20. Wprowadzanie nowych ofert rynkowych ; R. 21. Wykorzystanie rynków globalnych ; R. 22. Długofalowe zarządzanie holistyczną organizacją marketingową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. AF-108816 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału.
U dołu s. tyt. nazwa wydawcy oryginału: Pearson.
Indeksy.
Cz. I ZROZUMIEĆ ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE: 1 Koncepcja marketingu w XXI wieku ; 2. Budowanie strategii i planów marketingowych ; Cz. II ROZPOZNANIE RYNKU: 3. Zbieranie informacji i prognozowanie popytu ; 4. Prowadzenie badań marketingowych ; Cz. III RELACJE Z KLIENTAMI: 5. Budowanie relacji z klientami ; 6. Analiza rynku konsumenckiego ; 7. Analiza rynku przedsiębiorstw ; 8. Rozpoznawanie segmentów rynku i rynków docelowych ; Cz. IV BUDOWANIE SILNYCH MAREK: 9. Budowanie kapitału marki ; 10. Sztuka pozycjonowania marki ; 11. Dynamika konkurencji ; Cz. V KSZTAŁTOWANIE OFERTY RYNKOWEJ: 12. Ustalanie strategii produktu ; 13. Projektowanie usług i zarządzanie nimi ; 14. Tworzenie strategii i programów cenowych ; Cz. VI DOSTARCZANIE WARTOŚCI: 15. Projektowanie zintegrowanych kanałów marketingowych i zarządzanie nimi ; 16. Zarządzanie handlem detalicznym, hurtowym i logistyką ; Cz. VII KOMUNIKOWANIE WARTOŚCI: 17. Projektowanie zintegrowanej komunikacji marketingowej i zarządzanie nią ; 18. Zarządzanie komunikacją masową: reklama, promocja sprzedaży, wydarzenia i doświadczenia, public relations ; 19. Zarządzenie komunikacją osobistą: marketing bezpośredni i interaktywny, marketing szeptany, sprzedaż osobista ; Cz. VIII TWORZENIE PODSTAW SUKCESU I DŁUGOFALOWEGO WZROSTU: 20. Wprowadzenie nowych ofert rynkowych ; 21. Wykorzystanie rynków globalnych ; 22. Długofalowe zarządzanie holistyczną organizacją marketingową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy rozmówców na okł.
1. Po co ta książka; 2. Tomasz Terlikowski; 3. Magdalena Środa; 4. Rafał Ziemkiewicz; 5. Jacek Żakowski; 6. Paweł Lisicki; 7. Paweł Wroński; 8. Piotr Skwieciński; 9. Piotr Najsztub; 10. Ewa Wanat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-323(438) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej