Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(25)
Forma i typ
Książki
(25)
Dostępność
dostępne
(24)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(5)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(20)
Autor
Łunarski Jerzy
(25)
Ciecińska Barbara
(3)
Szabajkowicz Wiktor
(2)
Szejnach Wiesław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(3)
1980 - 1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Temat
Zarządzanie jakością
(8)
Jakość produktu
(4)
Maszyny
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Certyfikacja zgodności
(3)
Innowacje
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Bhp
(2)
Inżynieria systemów
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Prawo ochrony środowiska
(2)
Analiza systemowa
(1)
EMAS
(1)
Ekologia
(1)
Lotnictwo
(1)
Metale
(1)
Normalizacja
(1)
Postęp techniczny
(1)
Prawo gospodarki odpadami
(1)
Prawo ochrony środowiska międzynarodowe
(1)
Produkcja
(1)
Przemysł lotniczy
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Technologia
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(19)
Podręcznik akademicki
(5)
25 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [295]-297. Indeks.
1. Systemy i ich cechy ; 2. Procesy i ich znaczenie w systemach ; 3. Modelowanie systemów i procesów ; 4. Ewolucyjny rozwój właściwości systemów ; 5. Systemy informacyjne ; 6. Systemy decyzyjne ; 7. Ryzyko działania systemów ; 8. Efektywność systemów ; 9. Systemy gospodarcze (SG) ; 10. Analiza systemowa ; 11. Projektowanie systemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95745 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Bibliogr. s. [222]-230. Indeks.
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Słownik ważniejszych pojęć ; Indeks skrótów i oznaczeń ; 1. ZARYS ROZWOJU NORMALIZACJI: Szerokie ujęcie pojęcia "norma" ; Nieuświadomiona "działalność normalizacyjna" przyrody ; Systemy znormalizowane w rozwoju cywilizacji ; Wczesne działania prenormalizacyjne ; 2. WSPÓŁCZESNA NORMALIZACJA: Przepisy prawne jako normy obowiązkowe ; Normy zwyczajowe i etyczne ; Początki zorganizowanej działalności normalizacyjnej ; Źródła i podstawy normalizacji ; 3. ORGANIZACJA DZIAŁALNOŚCI NORMALIZACYJNEJ: Komisje Gospodarcze ONZ ; Międzynarodowe organizacje normalizacyjne ; Europejskie organizacje normalizacyjne ; Normalizacja w Polsce ; 4. ZASADY DZIAŁALNOŚCI NORMALIZACYJNEJ: Ogólne wytyczne ustanawiania norm ; Planowanie działań normalizacyjnych ; Procesy przygotowania projektów norm ; Procesy zatwierdzania i użytkowania norm ; 5. RODZAJE I STRUKTURA NORM: Dziedziny i aspekty normalizacji ; Procesy opracowywania norm ; Struktura i typy norm ; Normy II generacji ; 6. METODY POSTĘPOWANIA W NORMALIZACJI: Identyfikacja potrzeb normalizacyjnych ; Zapewnienie poprawności terminologicznej ; Metody ograniczania różnorodności ; Zasady projektowania norm ; 7. NORMALIZACJA WSPOMAGAJĄCA PROCESY ZARZĄDZANIA: Normalizacja w zarządzaniu jakością ; Normalizacja w zarządzaniu bezpieczeństwem ; Normalizacja w zarządzaniu personelem ; Normalizacja w innych obszarach zarządzania organizacjami ; 8. NORMALIZACJA W PROCESACH ZAPEWNIENIA ZGODNOŚCI: Dyrektywy Nowego i Globalnego Podejścia ; Normalizacja w procesach akredytacyjnych ; Normalizacja w procesach badań i kontroli (inspekcji) ; Normalizacja w procesach certyfikacyjnych: 1. Podstawy procesów certyfikacyjnych ; 2. Certyfikacja systemów zarządzania ; 3. Certyfikacja personelu ; 4. Certyfikowanie wyrobów w obszarze obowiązkowym ; 5. Certyfikowanie wyrobów w obszarze dobrowolnym ; 9. NORMALIZACJA ZAKŁADOWA I STANDARYZACJA: Cele i zasady normalizacji zakładowej oraz jej standaryzacja ; Planowanie i organizacja normalizacji zakładowej ; Proces projektowania normy zakładowej ; Korzyści normalizacji zakładowej ; 10. PODSTAWY I ZASADY STANDARYZACJI: Standaryzacja a normalizacja ; Zasady prowadzenia działalności standaryzacyjnej ; Metody działań standaryzacyjnych ; Wybrane kierunki działań standaryzacyjnych ; 11. WAŻNIEJSZE OBSZARY STANDARYZACJI: Klasyfikacja i znakowanie ; Standaryzacja w zarządzaniu personelem ; Standaryzacja w procesach projektowania ; Standaryzacja procesów pracy produkcyjnej ; 12. KORZYŚCI UZYSKIWANE Z NORMALIZACJI I STANDARYZACJI: Upowszechnianie wiedzy i dobrych praktyk ; Redukcja kosztów działań i barier handlowych ; Promowanie zrównoważonego rozwoju ; Kreowanie społecznego zadowolenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101704 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [193]-194.
ZAGADNIENIA OGÓLNE: Istota i cele obróbki powierzchniowej ; Klasyfikacja metod obróbki powierzchniowej ; Miejsce obróbki powierzchniowej w procesie technologicznym ; Zastosowanie obróbki powierzchniowej ; Ekonomika obróbki powierzchniowej ; Technologiczne wymagania względem obróbki powierzchniowej ; II BUDOWA WARSTWY WIERZCHNIEJ: Struktura geometryczna powierzchni warstwy wierzchniej ; Struktura fizyczno-chemiczna stref warstwy wierzchniej ; III WPŁYW ODDZIAŁYWAŃ NA PROCESY DESTRUKCJI WARSTWY WIERZCHNIEJ: Zużycie trybologiczne ; Zniszczenie zmęczeniowe ; Korozacja ; IV. WPŁYW STANU WARSTWY WIERZCHNIEJ NA WŁASNOŚCI UŻYTKOWE CZĘŚCI MASZYN: Odporność na zużycie trybologiczne ; Technologiczne sposoby zmniejszania zużycia trybologicznego ; Wytrzymałość zmęczeniowa ; Odporność na korozję ; v. UBYTKOWE METODY OBRÓBKI POWIERZCHNIOWEJ: Obróbka wiórkowa ; Obróbka ścierna ; Obróbka elektrochemiczna ; VI. BEZUBYTKOWE UTWARDZAJĄCE METODY OBRÓBKI POWIERCHNIOWEJ: Nagniatanie części maszyn ; Statyczne metody nagniatania ; Dynamiczne sposoby nagniatania ; Hartowanie powierzchniowe ; Powierzchniowa obróbka cieplno-mechaniczna ; Powierzchniowa obróbka laserowa ; VII. DYFUZYJNE METODY OBRÓBKI POWIERZCHNIOWEJ: Podstawy procesów dyfuzyjnych ; Metody obróbki dyfuzyjnej ; Dyfuzyjne nasycanie warstwy wierzchniej niemetalami ; Metalizacja dyfuzyjna ; Implantacja jonowa ; OBRÓBKA POWIERZCHNIOWA PRZYROSTOWA: Zagadnienia ogólne ; Przygotowanie powierzchni podłoża ; Powłoki metalowe ; Powłoki konwersyjne ; Powłoki niemetalowe..
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100830 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
PROCESY PROJEKTOWANIA: Procesy i ich znaczenie ; Projektowanie i jego znaczenie w procesach rozwojowych ; Zespoły projektowe i ich zadania ; Technologia projektowania ; Modele i modelowanie w projektowaniu procesów ; Ryzyko projektowania i realizacji projektów. PROJEKTOWANIE PROCESÓW: Pożądane właściwości procesów ; Tworzenie struktur organizacyjnych ; Procesy podstawowe w organizacji ; Procesy pomocnicze w zarządzaniu organizacją ; Wytyczne projektowania wybranych procesów ; Metody i techniki doskonalenia procesów ; Tendencje projektowania procesów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98487 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Projektowanie i Wdrażanie Standardowych Systemów Zarządzania)
Bibliogr. s. 192-193.
1. Kształtowanie współczesnego pojmowania jakości 2. Normalizacja i jej znaczenie w zarządzaniu organizacjami 3. Standaryzacja systemów zarządzania 4. Kompleksowe zarządzanie jakością 5. Akredytacja i certyfikacja w systemach potwierdzania zgodności 6. Zarządzanie jakością wyrobów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91437 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [192]-193.
1. Kształtowanie współczesnego pojmowania jakości ; 2. Normalizacja i jej znaczenie w zarządzaniu organizacjami ; 3. Standaryzacja systemów zarządzania ; 4. Kompleksowe zarządzanie jakością ; 5. Akredytacja i certyfikacja w systemach potwierdzania ; 6. Zarządzanie jakością wyrobów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Projektowanie i Wdrażanie Systemów Zarządzania Jakością)
Bibliogr. przy rozdz.
1. Filozofia jakości i jej znaczenie w gospodarce : a) Historia rozwoju pojęć i działań z zakresu jakości; b) Twórcy nauki o jakości i ich wskazania ; c) Podstawowe pojęcia z zakresu jakości ; d) Znaczenie klienta w systemach jakości ; e) Wyznaczanie strategii jakościowej przedsiębiorstwa 2. Kierunki rozwoju systemów zarządzania jakością : a) Systemy oparte na normach ISO 9000; b) Zintegrowane systemy zarządzania jakością ; c) Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) ; d) Metody i systemy wspomagania TQM ; e) Organizacja i wdrażanie TQM 3. Normalizacja w działalności projakościowej : a) Ustawa o normalizacji i jej uregulowania ; b) Normalizacja międzynarodowa i regionalna ; c) Normalizacja krajowa - zasady ustanawiania norm ; d) Normalizacja zakładowa i jej miejsce w systemie zarządzania ; e) Techniczne, ekonomiczne i społeczne problemy normalizacji 4. Systemy badań, akredytacji i certyfikacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. ang.
1. Konkurencyjność i jej uwarunkowania ; 2. Konkurencyjność wyrobów i jej ocena ; 3. Procesy i ich znaczenie dla organizacji ; 4. Doskonalenie konkurencyjności z pomocą standardów zarządzania ; 5. Znaczenie działalności normalizacyjnej w polepszaniu konkurencyjności organizacji ; 6. Technologiczne uwarunkowania konkurencyjności ; 7. Konkurencyjność systemu maszyn technologicznych (SMT) ; 8. Innowacje i ich znaczenie dla konkurencyjności ; 9. Problemy doskonalenia konkurencyjności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94742 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(System Zarządzania Środowiskiem i Bezpieczeństwem Pracy)
Bibliogr. przy rozdz.
1. Zarządzanie bezpieczeństwem pracy 2. Projektowanie i wdrażanie systemu zarządzania bezpieczeństwem pracy 3. Identyfikacja zagrożeń bezpieczeństwa pracy 4. Komputerowe wspomaganie systemów zarządzania jakością, środowiskiem i bezpieczeństwem pracy 5. Procesy doskonalenia systemów zintegrowanych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-331.45/.46 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
1. O ewolucji świadomości, rozumu i pomysłowości 2. Konkurencyjność w dobie globalizacji 3. Zarządzanie twórcze w organizacji 4. Metodologia rozwiązywania problemów 5. Przygotowanie produkcji wyrobu jako przedsięwzięcie innowacyjne 6. Procesy i techologie w organizacji 7. Podstawy działalności innowacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91461 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Infrastruktura systemu innowacyjnego organizacji 2. Metody inicjowania innowacji 3. Ocena efektywności i ryzyka innowacji 4. Zarządzanie zmianami w procesach innowacyjnych 5. Ochrona własności intelektualnej 6. System zarządzania innowacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91462 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : standardy i zasady / Jerzy Łunarski. - Warszawa : WN-T, 2008. - 515, [1] s. : il., rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
1. Rozwój działań na rzecz jakości ; 2. Normalizacja w działaniach projakościowych ; 3. znaczenie klienta w systemach jakości ; 4. Problemy jakości w cyklu życia wyrobu ; 5. Podejście procesowe w zarządzaniu jakością ; 6. Ogólne zasady sterowania i zarządzania jakością ; 7. Wybrane techniki sterowania jakością ; 8. Zarządzanie jakością według normy PN-EN ISO 9001:2001 ; 9. Standardy rozszerzające wymagania ISO 9001 ; 10. Metody oceny jakości i zgodności wyrobów ; 11. Zarządzanie środowiskowe ; 12. Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy (BHP) ; 13. Zintegrowane systemy zarządzania (ZSZ) ; 14. Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) ; 15. Możliwości dalszego doskonalenia systemów zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
1. Rozwój działań na rzecz jakości ; 2. Normalizacja w działaniach projakościowych ; 3. znaczenie klienta w systemach jakości ; 4. Problemy jakości w cyklu życia wyrobu ; 5. Podejście procesowe w zarządzaniu jakością ; 6. Ogólne zasady sterowania i zarządzania jakością ; 7. Wybrane techniki sterowania jakością ; 8. Zarządzanie jakością według normy PN-EN ISO 9001:2001 ; 9. Standardy rozszerzające wymagania ISO 9001 ; 10. Metody oceny jakości i zgodności wyrobów ; 11. Zarządzanie środowiskowe ; 12. Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy (BHP) ; 13. Zintegrowane systemy zarządzania (ZSZ) ; 14. Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) ; 15. Możliwości dalszego doskonalenia systemów zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93476 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [61].
1. Znaczenie logistyki w zarządzaniu organizacją ; 2. Problemy jakości w działaniach logistycznych ; 3. Zapewnienie jakości w logistyce z pomocą standardów zarządzania ; 4. Wytyczne zarządzania jakością według normy ISO 9001 ; Projektowanie i wdrażanie systemu zarządzania jakością ; Doskonalenie systemu zarządzania jakością w logistyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [61].
1. Znaczenie logistyki w zarządzaniu organizacją ; 2. Problemy jakości w działaniach logistycznych ; 3. Zapewnienie jakości w logistyce z pomocą standardów zarządzania ; 4. Wytyczne zarządzania jakością według normy ISO 9001 ; Projektowanie i wdrażanie systemu zarządzania jakością ; Doskonalenie systemu zarządzania jakością w logistyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98175 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Jakość wyrobów maszynowych i jej ocena ; Zapewnienie jakości w procesach projektowania i konstruowania ; Zapewnienie jakości w procesach wytwarzania ; Procesy kontroli i nadzoru metrologicznego ; Zapewnienie jakości w procesach eksploatacji systemów wytwarzania ; Podstawy i zasady szczupłej produkcji ; Procesy i zarządzanie procesowe ; Normy serii EN/AS 9100 i ich wymagania ; Bezpieczeństwo w lotnictwie - elementy wybrane z wykorzystaniem zasady EASA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99122 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84893 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Technologia i jej uwarunkowania ; 2. Strategia rozwoju technologii ; 3. Efektywność technologii ; 4. Technologia a produkt ; 5. Pozyskiwanie i transfery technologii ; 6. Samoocena stanu i poziomu technologii ; 7. Wspomaganie rozwoju technologii ; 8. Systemowe zarządzanie technologią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93348 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Normy i działalność normalizacyjna ; Normy ISO serii 9000 ; Standardy zarządzania różnymi aspektami działalności organizacji ; Sektorowe rozszerzenia standardu ISO 9001 ; Standardy pomocnicze w zarządzaniu organizacjami ; Główne podobieństwa w wymaganiach standardów ; Przygotowania do wdrożeń systemów standardowych ; Techniki wspomagania w zintegrowanych systemach ; Projektowanie systemów zintegrowanych ; Wdrażanie i certyfikacja systemów zintegrowanych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99027 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej