Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(68)
Forma i typ
Książki
(68)
Dostępność
dostępne
(66)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(66)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(2)
Autor
Begg David K. H
(4)
Czarny Bogusław
(4)
Ehrlich Andrzej
(4)
Garbarski Lechosław
(3)
Ciepielewski Jerzy (1927-1994)
(2)
Czerwiński Zbigniew (ekonomia)
(2)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(2)
Fischer Stanley (1943- )
(2)
Januszkiewicz Włodzimierz (1944- )
(2)
Kassyk-Rokicka Helena (1939- ). Statystyka nie jest trudna
(2)
Kopestyńska Zofia
(2)
Luszniewicz Andrzej (1930- )
(2)
Matkowski Zbigniew
(2)
Nowak Edward (1951- )
(2)
Rapacki Ryszard
(2)
Rummel-Syska Zofia
(2)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(2)
Smith Peter (ekonomia)
(2)
Tokarski Tomasz (1967- )
(2)
Welfe Aleksander (1960- )
(2)
Woytowicz-Neymann Monika
(2)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(2)
Adamczyk Józef (tłumacz)
(1)
Barteczko Krzysztof (ekonomia)
(1)
Berger Stanisław (1923- )
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(1)
Blaik Piotr
(1)
Bocian Andrzej Franciszek (1939- )
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Brol Jan (1933-2010)
(1)
Chiang Alpha C. (1927- )
(1)
Czyżewski Andrzej (ekonomia)
(1)
Dana Daniel
(1)
Dorosz Andrzej (1943- )
(1)
Droszcz Leon
(1)
Galbraith John Kenneth (1908-2006)
(1)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(1)
Grabowski Wojciech
(1)
Grzelońska Urszula (1939- )
(1)
Guzicki Leszek
(1)
Guzik Bogusław (1946- )
(1)
Hereźniak Marta
(1)
Holzer Jerzy Zdzisław (1930-2001)
(1)
Hozer Józef (1948- )
(1)
Johnson Gerry
(1)
Kafel Krzysztof
(1)
Kaliński Janusz (1942- )
(1)
Kolecka-Milewska Anna
(1)
Komar Andrzej (1933-2000)
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kownacki Stanisław
(1)
Kramer Teodor (1926-2014)
(1)
Krupski Rafał (1947-2014)
(1)
Kwasucka Krystyna
(1)
Levinson Marc
(1)
Lock Dennis (1929- )
(1)
Lucas Manfred
(1)
Niemczyk Jerzy
(1)
Obłój Krzysztof (1954- )
(1)
Pawłowska Barbara (anglistyka)
(1)
Pluta-Olearnik Mirosława
(1)
Przybyłowski Krzysztof
(1)
Puławski Mieczysław
(1)
Rusiński Michał
(1)
Rządca Robert Artur
(1)
Różański Jerzy (1949- )
(1)
Rączkowska Wiesława
(1)
Rączkowski Stanisław (1912-2006)
(1)
Salacuse Jeswald W. (1938- )
(1)
Savas Emanuel S
(1)
Schaal Peter (1935- )
(1)
Scholes Kevan
(1)
Stańczyk-Hugiet Ewa
(1)
Stewart Dorothy M
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Sudoł Stanisław (1928- )
(1)
Syczewska Ewa Marta
(1)
Szczepaniak Tadeusz (1931- )
(1)
Szymaniak Iwona
(1)
Ury William (1953- )
(1)
Wankel Charles
(1)
Webber Ross A
(1)
Wernik Andrzej
(1)
Whittington Richard (1958- )
(1)
Wierzbiński Marcin
(1)
Winiarska Kazimiera
(1)
Winiarski Franciszek
(1)
Winpenny James Thomas (1941- )
(1)
Wojeński Jan (grafika)
(1)
Yip George S
(1)
Zając Kazimierz (1916-2012)
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Świda Dagmara ( -2001)
(1)
Żukrowska Katarzyna (1949- )
(1)
Żurawicki Seweryn (1908-1994)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(45)
1980 - 1989
(8)
1970 - 1979
(1)
Kraj wydania
Polska
(67)
Język
polski
(66)
wiele języków
(1)
Temat
Zarządzanie
(9)
Marketing
(7)
Ekonomia
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Ekonometria
(5)
Język angielski
(3)
Organizacja
(3)
Statystyka
(3)
Ekonomia matematyczna
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Handel zagraniczny
(2)
Historia gospodarcza
(2)
Koszty
(2)
Makroekonomia
(2)
Mikroekonomia
(2)
Modele matematyczne
(2)
Nauki ekonomiczne
(2)
Negocjacje
(2)
Polityka pieniężna
(2)
Popyt
(2)
Prywatyzacja
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Symulacja
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Abramowski, Edward (1868-1918)
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Banki
(1)
Ceny
(1)
Decyzje
(1)
Demografia
(1)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
Ekonomiści
(1)
Finanse publiczne
(1)
Giełda
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Grabski, Stanisław (1871-1949)
(1)
Grabski, Władysław (1874-1938)
(1)
Heryng-Ryng, Jerzy (1886-1938)
(1)
Heydel, Adam (1893-1941)
(1)
Inwestycje
(1)
Kalecki, Michał (1899-1970)
(1)
Kalkulacja kosztów
(1)
Kamieński, Henryk Michał (1813-1866)
(1)
Kapitał
(1)
Konflikt
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Krysiński, Dominik (1785-1853)
(1)
Krzywicki, Ludwik (1859-1941)
(1)
Krzyżanowski, Adam (1873-1963)
(1)
Kuchnia polska
(1)
Kwiatkowski, Eugeniusz (1888-1974)
(1)
Lange, Oskar (1904-1965)
(1)
Liternictwo
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Luksemburg, Róża (1871-1919)
(1)
Majsterkowanie
(1)
Marchlewski, Julian (1866-1925)
(1)
Marketing narodowy
(1)
Matematyka
(1)
Miłkowski, Stanisław (1905-1944)
(1)
Monopol
(1)
Ochenkowski, Władysław (1840-1908)
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Pieniądz
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Podatek
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Polityka rolna
(1)
Prakseologia
(1)
Prognozy
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Rachunkowość
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rynek
(1)
Rynek pieniężny
(1)
Rynek pracy
(1)
Ryzyko
(1)
Skarbek, Fryderyk (1792-1866)
(1)
Spółki
(1)
Statystyka gospodarcza
(1)
Supiński, Józef (1804-1893)
(1)
Szkody przemysłowe
(1)
Transport
(1)
Turystyka
(1)
Upaństwowienie
(1)
Usługi
(1)
Wspólnota Europejska
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zatrudnienie
(1)
Zawadzki, Władysław (1885-1939)
(1)
Zdobnictwo
(1)
Związki zawodowe
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Środowisko człowieka
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielkopolska
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(34)
Poradnik
(6)
Podręcznik
(5)
Wydawnictwa popularne
(2)
Biografia
(1)
Encyklopedie
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Słowniki angielsko-polskie
(1)
Słowniki polsko-angielskie
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
68 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Cz. I. Wprowadzenie : 1. Wprowadzenie do gospodarki i ekonomii; 2. Narzędzia analizy ekonomicznej; 3. Popyt, podaż i rynek; 4. Państwo w gospodarce mieszanej. Cz. II. Mikroekonomia pozytywna : 5. Reakcje popytu na zmiany cen i dochodów; 6. Teoria wyboru konsumenta; 7. Zachowanie i organizacja przedsiębiorstwa; 8. Rozwinięcie teorii podaży - koszty a produkcja; 9. Konkurencja doskonała i pełny monopol - skrajne przypadki struktury rynku ; 10. Struktura rynku i konkurencja niedoskonała; 11. Analiza rynków czynników produkcji - rynek pracy; 12. Kapitał ludzki, dyskryminacja i związki zawodowe; 13. Kapitał i ziemia - uzupełnienie analizy rynków czynników produkcji; 14. Ryzyko w działalności gospodarczej. Cz. III. Ekonomia dobrobytu : 15. Wprowadzenie do ekonomii dobrobytu; 16. Podatki i wydatki publiczne - rola państwa w alokacji zasobów; 17. Polityka ochrony konkurencji i polityka przemysłowa; 18. Nacjonalizacja i prywatyzacja; 19. Równowaga ogólna - uzupełnienie mikroekonomii i wstęp do makroekonomii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-330.101.542 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-330.101.541 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33(07) (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33(07) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.64 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka : koncepcja zintegrowanego zarządzania / Piotr Blaik. - Wyd. 3. zm. - Warszawa : PWE, 2010. - 476 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [461]-470. Indeks.
Rozdz. 1. ISTOTA I PRZEWARTOŚCIOWANIA POJĘCIA LOGISTYKI: 1.1. Przegląd i interpretacja znaczących definicji logistyki ; 1.2. Ewolucja i przewartościowania przedmiotu, celów i instrumentów logistyki jako podstawowych wyznaczników pojęcia logistyki ; 1.3. Logistyka jako kategoria zintegrowanego zarządzania ; 1.4.Teoretyczne koncepcje logistyki. Rozdz. 2. TRENDY I DETERMINANTY ROZWOJU I ZMIAN W LOGISTYCE: 2.1. Geneza oraz fazy i kierunki rozwoju logistyki ; 2.2. Czynniki determinujące rozwój logistyki - próba klasyfikacji i hierarchizacji ; 2.3. Czynniki kształtujące zmiany w logistyce w świetle badań w krajach zachodnich ; 2.4. Megatrendy i determinanty określające popyt i możliwości podaży w sferze/zakresie logistyki i usług logistycznych w świetle badań w Europie Zachodniej ; 2.5. Czynniki stymulujące i ograniczające rozwój logistyki w Polsce ; 2.6. Wizja rozwoju logistyki: 2.6.1. Podstawy oraz przejawy diagnozowania i projektowania wizji rozwoju logistyki, 2.6.2. Scenariusze wizji logistyki w 2015 roku, 2.6.3. Scenariusze wizji przyszłości mobilności i transportu w Niemczech w 2025 roku. Rozdz. 3. PODSTAWOWE WYMIARY NOWOCZESNEJ KONCEPCJI LOGISTYKI: 3.1. Relacje i właściwości nowoczesnej koncepcji logistyki ; 3.2. Podstawowe zasady kształtowania nowoczesnej koncepcji logistyki ; 3.3. Podstawowe aspekty i orientacje nowoczesnej koncepcji logistyki: 3.3.1. Logistyka jako system i koncepcja zarządzania przepływami towarów i informacji oraz podsystem przepływowo zorientowanego zarządzania przedsiębiorstwem, 3.3.2. Logistyka jako sieć (struktura) kluczowych procesów zarządzania i transformacji w systemie przepływów w skali przedsiębiorstwa, 3.3.3. Logistyka jako koncepcja zorientowana na wymogi rynku, wspomagająca i wzbogacająca marketingowy proces tworzenia wartości, 3.3.4. Logistyka jako systemowa orientacja i determinanta efektywności w skali przedsiębiorstwa i rynku, 3.3.5. Logistyka jako koncepcja i determinanta zorientowanej na przepływy organizacji i transformacji modelowej przedsiębiorstwa. Rozdz. 4. IDENTYFIKACJA I KSZTAŁTOWANIE SYSTEMÓW LOGISTYCZNYCH: 4.1. Podejście systemowe jako podstawa interpretacji i kształtowania orientacji i struktur współczesnej logistyki ; 4.2. Podstawowe kryteria i przekroje klasyfikacji systemów logistycznych ; 4.3. Powiązania między systemami logistycznymi - wstępna identyfikacja ; 4.4. Kształtowanie i wdrażanie systemów logistycznych ; 4.5. System logistyczny przedsiębiorstwa jako przejaw rozwoju i pełnej integracji w skali mikroekonomicznej. Rozdz. 5. STRUKTURA PROCESÓW LOGISTYCZNYCH I PROBLEMY JEJ KSZTAŁTOWANIA: 5.1. Istota i znaczenie orientacji na procesy w zintegrowanym zarządzaniu ; 5.2. Pojęcie i podstawowe właściwości procesu ; 5.3. Kryteria i przekroje klasyfikacji procesów ; 5.4. Klasyfikacja i strukturyzacja procesów logistycznych w aspekcie zarządzania i tworzenia wartości ; 5.5. Modelowanie kluczowych procesów logistycznych w przedsiębiorstwie ; 5.6. Poziomy oraz sposoby analizy i oceny procesów logistycznych ; 5.7. System i procesy transformacji logistycznej w aspekcie tworzenia wartości ; 5.8. Proces cyrkulacji logistycznej. Rozdz. 6. IDENTYFIKACJA STRUKTURY I PRZEJAWÓW WDRAŻANIA PROCESU ZARZĄDZANIA LOGISTYCZNEGO: 6.1. Istota i funkcje procesu zarządzania logistycznego ; 6.2. Kompleksowość logistycznych sytuacji decyzyjnych ; 6.3. Podstawowe orientacje procesu zarządzania logistycznego - próba systematyki ; 6.4. Założenia koncepcji zintegrowanego zarządzania logistycznego ; 6.5. Koncepcja "nawigatora" zarządzania logistycznego jako przykład całościowej orientacji logistycznej w badaniach i w praktyce zarządzania w przedsiębiorstwach. Rozdz. 7. KONCEPCJA LOGISTYCZNIE ZORIENTOWANEGO ZINTEGROWANEGO ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM: 7.1. Tendencje integracyjne w logistyce i przewartościowania strategicznych funkcji zarządzania logistycznego ; 7.2. Założenia i struktura koncepcji logistycznie zorientowanego zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem ; 7.3. Zakres i możliwości oddziaływania koncepcji zarządzania logistycznego na podstawowe sfery zarządzania w przedsiębiorstwie ; 7.4. Opcje strategiczne logistyki ; 7.5. Proces logistycznie zorientowanego zarządzania strategicznego ; 7.6. Proces logistycznie zorientowanego zarządzania operacyjnego. Rozdz. 8. ZARZĄDZANIE ŁAŃCUCHEM DOSTAW (SCM) JAKO PRZEJAW INTEGRACJI ZARZĄDZANIA LOGISTYCZNEGO MIĘDZY PRZEDSIĘBIORSTWAMI: 8.1. Istota i rozwój koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw (SCM) ; 8.2. Modele integracji zarządzania łańcuchem dostaw ; 8.3. Potencjały efektów związane z rozwojem koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw ; 8.4. Korzyści wdrażania koncepcji SCM w świetle badań w przedsiębiorstwach w krajach zachodnich ; 8.5. Przesłanki i przejawy integracji zarządzania łańcuchem dostaw (SCM) i zarządzania relacjami z klientami (CRM). Rozdz. 9. LOGISTYKA A INNE PRZEKROJOWE KONCEPCJE ZARZĄDZANIA: 9.1. Ogólne założenia integracji logistyki z innymi współczesnymi koncepcjami zarządzania w zintegrowanym zarządzaniu przedsiębiorstwem ; 9.2. Koncepcja zarządzania logistyczno-marketingowego jako przejaw rozwoju i integracji logistyki i marketingu ; 9.3. Logistyka a zarządzanie wyszczuplające (LM) ; 9.4. Logistyka a kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) ; 9.5. Logistyka a zarządzanie kategorią czasu (TBM) ; 9.6. Logistyka a efektywna obsługa klienta (ECR) ; 9.7. Logistyka a zarządzanie innowacjami (IM) ; 9.8. Przejawy wpływu wdrażania przekrojowo zorientowanych koncepcji zarządzania na oczekiwane efekty i sukces przedsiębiorstwa. Rozdz. 10. ORGANIZACJA LOGISTYKI W PRZEDSIĘBIORSTWIE: 10.1. Podstawowe koncepcje i zasady kształtowania organizacji logistyki w przedsiębiorstwie ; 10.2. Czynniki wpływające na organizację logistyki w przedsiębiorstwie ; 10.3. Formy organizacyjne logistyki w przedsiębiorstwie: 10.3.1. Logistyka w funkcjonalnej strukturze organizacyjnej, 10.3.2. Logistyka w dywizjonalnej strukturze organizacyjnej, 10.3.3. Logistyka w macierzowej strukturze organizacyjnej ; 10.4. Logistyka w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa w świetle badań i doświadczeń w krajach zachodnich. Rozdz. 11. PROBLEMY IDENTYFIKACJI I RACJONALIZACJI STRUKTURY KOSZTÓW LOGISTYKI: 11.1. Istota i kierunki racjonalizacji kosztów logistyki ; 11.2. Zagadnienie wyodrębnienia i identyfikacji kosztów logistyki ; 11.3. Zadania, zakres i przekroje rachunku kosztów logistyki ; 11.4. System rachunku kosztów procesów ; 11.5. Target costing jako instrument rynkowo zorientowanego zarządzania kosztami logistyki ; 11.6. Tendencje rozwojowe i struktura kosztów logistyki w świetle badań w krajach zachodnich. Rozdz. 12. PODSTAWY SYSTEMOWEJ KONCEPCJI EFEKTYWNOŚCI LOGISTYKI W ASPEKCIE ZARZĄDCZYM ORAZ LOGISTYCZNE POTENCJAŁY EFEKTÓW I TWORZENIA WARTOŚCI: 12.1. Założenia systemowej koncepcji efektywności logistyki w aspekcie zarządzania: 12.1.1. Kategoria efektywności - problemy interpretacji, 12.1.2. Istota i przewartościowania w strukturze koncepcji efektywności logistyki w aspekcie systemowym i zarządczym, 12.1.3. Proces kształtowania efektywności w systemie logistyki, 12.1.4. Logistics Performance Measurement jako koncepcja systemowej analizy i pomiaru wyników osiąganych w logistyce ; 12.2. Efektywność potencjalna logistyki w aspekcie zarządczym ; 12.3. Identyfikacja logistycznych potencjałów oczekiwanych efektów: 12.3.1. Istota i strategiczne znaczenie potencjałów efektów i tworzenia wartości, 12.3.2. Klasyfikacja i strukturyzacja logistycznych potencjałów efektów i tworzenia wartości, 12.3.3. Koncepcja trójwymiarowego efektu i potencjału strategicznego logistyki, 12.3.4. Model korzyści przedsiębiorstwa z tytułu przewagi konkurencyjnej ; 12.4. Zakres wdrożenia koncepcji logistyki w przedsiębiorstwie a poziom efektywności w świetle badań w krajach zachodnich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.51 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Papiery wartościowe ; Obrót papierami wartościowymi : zbiór przepisów / oprac. Jan Brol. - Stan na dzień 31 stycznia 1992 r. - Warszawa : PWE, 1992. - 197 s. ; 16 cm.
(Prawo Gospodarcze)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-336.76 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.1(091) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.1(091) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-001 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-330.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek. - [Wyd. 7]. - Warszawa : PWE, 1995. - 373, [3] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 373-[374]. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Bibliogr.
1. Istota marketingu 2. Marketing a warunki działania 3. Podstawy decyzji marketingowych 4. Postępowanie nabywców na rynku 5. Wybór rynku docelowego 6. Badania marketingowe 7. Produkt jako element marketingu 8. Działania związane z produktem 9. Cena jako element marketingu 10.Dystrybucja towarów jako element marketingu 11.Formy organizacyjne dystrybucji towarów 12.Aktywizacja sprzedaży jako element marketingu 13.Instrumenty aktywizacji sprzedaży 14.Kierowanie działalnością marketingową 15.Marketing w wybranych obszarach działalności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zrozumieć nabywcę / Lechosław Garbarski. - Warszawa : PWE, 1994. - 163 s. : tab. ; 20 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej