Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(66)
Forma i typ
Książki
(66)
Dostępność
dostępne
(78)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(13)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(42)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(4)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(5)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(4)
Filia 15 (Lwowska 60)
(9)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(3)
Autor
Kielin Jacek
(4)
Barłóg Krystyna
(3)
Leppert Leon
(3)
Sowa Józef (1939- )
(3)
Stelter Żaneta
(3)
Szabelski Wojciech
(3)
Borzyszkowska Halina (1929- )
(2)
Gałkowski Tadeusz (1936- )
(2)
Kirejczyk Kazimierz (1910-1986)
(2)
Kościelska Małgorzata (1944- )
(2)
Maternicka Kornela
(2)
Naprawa Renata
(2)
Obuchowska Irena (1932- )
(2)
Pach Daniel
(2)
Tanajewska Alicja
(2)
Tuleya Arleta
(2)
Baker Bruce L. (1940- )
(1)
Balcerek Marian (1935-1992)
(1)
Berling Zbigniew
(1)
Blacher Jan B
(1)
Bobkowicz-Lewartowska Lucyna
(1)
Boczar Krystyna
(1)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Borecka Irena (1948-2008)
(1)
Borkowska Aneta (psychologia)
(1)
Brightman Alan J
(1)
Burno-Nowakowa Helena
(1)
Carr Janet H. (1927- )
(1)
Chimicz Dorota
(1)
Chromińska-Szosland Dorota
(1)
Chrzanowska Danuta (?-1994)
(1)
Ciszkiewicz Małgorzata
(1)
Cytowska Beata (1964- )
(1)
Dolata Elżbieta
(1)
Domańska Łucja
(1)
Doroszewska Janina (1900-1979)
(1)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(1)
Dąbrowski Kazimierz (1902-1980)
(1)
Grodzka-Gużkowska Magdalena (1925-2014)
(1)
Gruca-Miąsik Urszula
(1)
Gruchała Jacek
(1)
Gumienny Beata
(1)
Haring Norris G. (1923- )
(1)
Hayden Torey L
(1)
Jelska Wacława
(1)
Kamińska-Reyman Jadwiga
(1)
Karásková Vlasta (1947- )
(1)
Kostencki Leon
(1)
Kościelak Ryszard
(1)
Kruk Paweł
(1)
Kubeczko Józef
(1)
Kubińska Olga
(1)
Kucyper Krzysztof
(1)
Lovaas O. Ivar (1927- )
(1)
Mach Aleksandra (pedagog)
(1)
Martowicz Zdzisława
(1)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(1)
Momola Irena
(1)
Mrugalska Krystyna
(1)
Nowak Stanisław Andrzej (lekarz)
(1)
Nowak Stanisław Stefan
(1)
Olechnowicz Hanna
(1)
Olechnowicz Hanna (?-2013)
(1)
Pelc Zofia
(1)
Ploch Leszek
(1)
Polkowska Irena
(1)
Radzicki Józef
(1)
Rychlik Grażyna
(1)
Schiefebusch Richard L
(1)
Serafin Teresa
(1)
Simmonds Posy
(1)
Skarżyńska Maria (1952- )
(1)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(1)
Szempruch Jolanta
(1)
Szluz Beata (1968- )
(1)
Szmyd Kazimierz
(1)
Tkaczyk Grażyna
(1)
Tyszkiewicz Magdalena
(1)
Urban Andrzej (tłumacz)
(1)
Wojak Maria
(1)
Wojak Maria. Jadę tramwajem
(1)
Wontorowska-Roter Sylwia
(1)
Wołoszynowa Lidia (1911-2000)
(1)
Wyczesany Jadwiga
(1)
Wyczesany Janina
(1)
Łubkowska Krystyna (1920?-2014)
(1)
Śniegulska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(10)
1980 - 1989
(12)
1970 - 1979
(10)
1960 - 1969
(2)
Kraj wydania
Polska
(58)
Język
polski
(58)
Temat
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(59)
Pedagogika specjalna
(8)
Młodzież niepełnosprawna umysłowo
(7)
Niedorozwój umysłowy
(7)
Szkolnictwo specjalne
(7)
Wychowanie w rodzinie
(7)
Oligofrenopedagogika
(6)
Czytanie
(5)
Dziecko
(5)
Nauczyciele
(5)
Rodzice
(5)
Rodzina
(5)
Dziecko trudne
(4)
Niepełnosprawni
(4)
Padaczka
(4)
Dziecko niepełnosprawne
(3)
Głusi
(3)
Język migowy
(3)
Kształcenie integracyjne
(3)
Osobowość
(3)
Pokwitanie
(3)
Psychologia dziecka
(3)
Autyzm
(2)
Czas wolny od pracy ucznia
(2)
Gry i zabawy
(2)
Harcerstwo
(2)
Integracja społeczna
(2)
Inteligencja (psychol.)
(2)
Język polski
(2)
Mowa
(2)
Muzyka
(2)
Mózg
(2)
Nauczanie
(2)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(2)
Porażenie mózgowe dziecięce
(2)
Programy nauczania
(2)
Psychiatria dzieci i młodzieży
(2)
Psychopatia
(2)
Psychoterapia
(2)
Schizofrenia
(2)
Uczniowie
(2)
Uniwersytet Rzeszowski
(2)
Wychowanie
(2)
Zaburzenia mowy
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Afazja
(1)
Antropometria
(1)
Arteterapia
(1)
Biblioterapia
(1)
Choroba Downa
(1)
Choroby psychiczne
(1)
Dom dziecka
(1)
Dorosłość
(1)
Dyskalkulia
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko niedowidzące
(1)
Dziecko niepełnosprawne fizycznie
(1)
Dziecko niewidome
(1)
Dziewczęta
(1)
Eksperyment
(1)
Fenyloketonuria
(1)
Gimnastyka lecznicza
(1)
Gniew
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Głuchoniewidomi
(1)
Hayden, Torey L.
(1)
Homplewicz, Janusz (1931-2006)
(1)
Hulek, Aleksander (1916-1993)
(1)
Humanizm (postawa)
(1)
Internaty
(1)
Internet
(1)
Język
(1)
Język angielski
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura
(1)
Malarstwo (szt.plast.)
(1)
Małżeństwo
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Młodzież niepełnosprawna
(1)
Młodzież trudna
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nerwice
(1)
Neuropsychologia dziecięca
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Niewidomi
(1)
Ochotnicze Hufce Pracy
(1)
Opieka społeczna
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika opiekuńcza
(1)
Pedagogika porównawcza
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Pediatria
(1)
Polski Związek Głuchych
(1)
Polskie Towarzystwo Walki z Kalectwem
(1)
Temat: dzieło
Ostatnie życzenie
(1)
Temat: czas
2001-0
(4)
1989-
(3)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Przemyśl (woj. podkarpackie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradniki
(4)
Poradniki dla rodziców
(3)
Podręczniki akademickie
(2)
Bibliografia
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Pamiętniki amerykańskie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
66 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-80310 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Terapia, Diagnoza, Zaburzenia)
Bibliogr. s. 127-132. Indeksy.
1. Pojęcie niepełnosprawności intelektualnej i jego ewolucja ; 2. Wymiary niepełnosprawności intelektualnej ; 3. Diagnoza niepełnosprawności intelektualnej ; 4. Początki opieki nad osobami niepełnosprawnymi intelektualnie i ich edukacja ; 5. Edukacja i wychowanie osób niepełnosprawnych intelektualnie ; 6. Zaburzenia mowy dzieci niepełnosprawnych intelektualnie i ich terapia ; 7. Sytuacja rodziców dzieci niepełnosprawnych intelektualnie ; 8. Z zagadnień deontologii zawodu pedagoga specjalnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.15-61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [220]-226.
Cz. I ANALIZA LITERATURY I TEORETYCZNE PODSTAWY BADAŃ: 1. Upośledzenie umysłowe jako problem społeczny i pedagogiczny ; 2. Podstawowe problemy kształcenia specjalnego upośledzonych umysłowo ; 3. Kwalifikacje i kierowanie dzieci upośledzonych umysłowo do różnych form kształcenia specjalnego - jako rozpoczęcie procesu rewalidacyjnego ; Cz. III METODOOLOGIA BADAŃ: 4. Metodologia badań własnych ; 5. Kształcenie i wychowanie w placówkach szkolnictwa specjalnego - jako podstawowy etap rewalidacji upośledzonych umysłowo ; 6. Środowisko rodzinne dzieci upośledzonych umysłowo i jego znaczenie dla przebiegu procesu rewalidacyjnego ; 7. Zatrudnienie i praca zarobkowa absolwentów szkół specjalnych ; 8. Życie rodzinne absolwentów szkół specjalnych ; 9. Podsumowanie i wnioski końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100413 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.922 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zastosowania Psychologii)
Bibliogr. s. 145-[160] i przy rozdz.
Osoba niepełnosprawna intelektualnie - co to oznacza? ; Oblicza niepełnosprawności intelektualnej w okresie dorastania ; Przestrzeń życiowa młodzieży z ograniczoną sprawnością intelektualną ; Seksualność i tożsamość płciowa dorastających z niepełnosprawnością intelektualną ; Problemy dorastających z niepełnosprawnością intelektualną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zastosowania Psychologii)
Bibliogr. s. 145-[160] i przy rozdz.
Osoba niepełnosprawna intelektualnie - co to oznacza? ; Oblicza niepełnosprawności intelektualnej w okresie dorastania ; Przestrzeń życiowa młodzieży z ograniczoną sprawnością intelektualną ; Seksualność i tożsamość płciowa dorastających z niepełnosprawnością intelektualną ; Problemy dorastających z niepełnosprawnością intelektualną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania przeprowadzono w Rzeszowie, Dębicy, Łańcucie i Jarosławiu.
Bibliogr. s. 495-515.
Streszcz. ang., niem.
Rozdz. I. EKOSYSTEM ROZWOJU I WYCHOWANIA DZIECKA Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU LEKKIM: 1.1. Pedagogiczne, społeczne i medyczne problemy dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych a wielokontekstowe wymiary koncepcji rozumienia niepełnosprawności, 1.2. Rozwój dziecka w okresie edukacji wczesnoszkolnej, 1.3. Holistyczne wspomaganie dzieci z trudnościami w rozwoju, 1.4. Wczesne wspomaganie zdrowotno-rozwojowe dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Systemowa diagnoza dla rozwoju, 1.5. Rodzina jako system wspomagania rozwoju i społecznego wsparcia (jako dawca i biorca wsparcia). Sytuacje wspomagania rozwoju dziecka w rodzinie, 1.6. Szkoła jako miejsce edukacji, zdrowia i "równych szans" kształcenia uczniów niepełnosprawnych, 1.7. Możliwości i konteksty rozwoju oraz wychowania w perspektywie integracji i normalizacji życia osób niepełnosprawnych ; Rozdz. II. PROBLEMATYKA PRACY I METODOLOGICZNA CHARAKTERYSTYKA BADAŃ WŁASNYCH; 2.1. Przedmiot, cel oraz charakter badań, 2.2. Podstawowe założenia badawcze, problemy, hipotezy, 2.3. Metoda i techniki badań, 2.4. Teren badań i dobór próby badawczej, 2.5. Organizacja i przebieg badań ; Rozdz. III. WARUNKI WSPOMAGANIA ROZWOJU DZIECI Z UPOŚLEDZENIEM UMYSŁOWYM W STOPNIU LEKKIM W RODZINIE: 3.1. Sytuacja materialna rodziny z dzieckiem upośledzonym umysłowo w stopniu lekkim i jej znaczenie dla wypełniania funkcji wspomagania jego rozwoju i wychowania, 3.2. Pedagogiczne aspekty wypełniania funkcji wspomagania rozwoju przez badane rodziny, 3.3. Podsumowanie ; Rozdz. IV. SZKOŁA JAKO SYSTEM WSPOMAGANIA ROZWOJU, PROFILAKTYKI, ZDROWIA I EDUKACJI UCZNIÓW Z UPOŚLEDZENIEM UMYSŁOWYM W STOPNIU LEKKIM: 4.1. Szkoła w perspektywie rozwoju, 4.2. Profilaktyczno-terapeutyczna gotowość szkoły na przyjęcie uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim, 4.3. Diagnostyczno-rewalidacyjna gotowość szkoły na przyjęcie i usprawnianie uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim, 4.4. Atmosfera pomocy, wsparcia w środowisku szkoły, 4.5. Zmiany dokonywane w szkole dla zabezpieczenia specjalnych potrzeb uczniów, 4.6. Podsumowanie ; Rozdz. V. ŚRODOWISKO LOKALNE JAKO SYSTEM WSPOMAGANIA ROZWOJU DZIECKA ORAZ WSPARCIA JEGO RODZINY: 5. 1. Formy pomocowego wsparcia dla rodziny podejmowane ze strony lokalnego środowiska, 5.2. Wsparcie rodziny ze strony instytucjonalnych form pomocy, 5.3. Możliwości zapewnienia dzieciom specjalistycznych zajęć terapeutyczno-wychowawczych wspomagających rozwój, 5.4. Globalna ocena środowiska lokalnego jako systemu wspomagania rozwoju dziecka - profilaktyki, zdrowia i edukacji uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim, 5.5. Podsumowanie ; Rozdz. VI. INTENSYWNOŚĆ I WSZECHSTRONNOŚĆ ODDZIAŁYWAŃ SYSTEMU WSPOMAGANIA ROZWOJU W ZAKRESIE WZAJEMNYCH KONTAKTÓW I WIĘZI W RODZINIE NA POZIOMIE MIKROSYSTEMU DZIECKA: 6.1. Zakłócenia atmosfery emocjonalno-wychowawczej w rodzinie wynikające z reakcji rodziców na wiadomość o niepełnosprawności dziecka, 6.2. Konflikty w rodzinie wynikające z niepełnosprawności dziecka, 6.3. Konflikt między rodzeństwem, 6.4. Wzajemne postawy członków rodziny i dziecka upośledzonego umysłowo w stopniu lekkim, 6.5. Bilans uczuciowy dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim, 6.6. Podsumowanie ; Rozdz. VII. INTENSYWNOŚĆ ORAZ WSZECHSTRONNOŚĆ ODDZIAŁYWAŃ SYSTEMU WSPOMAGANIA ROZWOJU W ZAKRESIE WZAJEMNYCH KONTAKTÓW RÓWIEŚNICZYCH NA POZIOMIE MEZOSYSTEMU DZIECKA: 7.1. Samopoczucie w społeczności klasy szkolnej oraz relacje niepełnosprawnych dzieci z kolegami szkolnymi, 7.2. Samopoczucie w klasie szkolnej dzieci z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim wynikające z obowiązków pełnienia roli ucznia, 7.3. Stosunki emocjonalne dzieci z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim z nauczycielami, 7.4. Globalna ocena intensywności i wszechstronności oddziaływań systemu wspomagania rozwoju w zakresie wzajemnych kontaktów na poziomie mezosystemu dziecka, 7.5. Podsumowanie ; Rozdz. VIII. RÓŻNORODNOŚĆ I ATRAKCYJNOŚĆ ODDZIAŁYWAŃ SYSTEMU WSPOMAGANIA ROZWOJU W ZAKRESIE URUCHAMIANIA STRATEGII OPTYMALIZUJĄCYCH ROZWÓJ ORAZ POMOC DZIECKU I JEGO RODZINIE NA POZIOMIE EGZOSYSTEMU: 8.1. Rodzaje pomocy udzielanej dziecku z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim, 8.2. Oczekiwana oraz otrzymywana przez dziecko pomoc ze strony szkoły, 8.3. Wsparcie społeczne rodziny dziecka z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim, 8.4. Współpraca rodziców ze szkołą, 8.5. Warunki wzajemnej współpracy organizowane przez szkołę, 8.6. Szkoła współpracująca ze środowiskiem dla zaspokojania potrzeb oraz rozwoju niepełnosprawnych dzieci i wsparcia ich rodzin, 8.7. Podsumowanie ; Rozdz. IX. INTENSYWNOŚĆ ORAZ WSZECHSTRONNOŚĆ ODDZIAŁYWAŃ SYSTEMU WSPOMAGANIA ROZWOJU DLA ELIMINOWANIA BARIER, SPOŁECZNYCH STEREOTYPÓW, W TYM PREZENTOWANE POSTAWY I WARTOŚCI NA POZIOMIE MAKROSYSTEMU DZIECKA: 9.1. Hierarchia wartości rodziców dzieci z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim, 9.2. Postawy nauczycieli wobec osób niepełnosprawnych, 9.3. Hierarchia wartości nauczycieli, 9.4. Postawy środowiska lokalnego wobec niepełnosprawnego dziecka oraz jego rodziny, 9.5. Podsumowanie ; Rozdz. X. WARUNKI WSPOMAGANIA ROZWOJU BADANYCH DZIECI ORAZ INTENSYWNOŚĆ I WSZECHSTRONNOŚĆ ODDZIAŁYWAŃ SYSTEMU WSPOMAGANIA ROZWOJU TYCH DZIECI A ICH WSZECHSTRONNY ROZWÓJ, W TYM ICH PSYCHOSPOŁECZNA INTEGRACJA ZE SZKOLNYMI KOLEGAMI-RÓWIEŚNIKAMI: 10.1. Interpersonalne i intrapersonalne kompetencje rozwoju i wychowania dzieci z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim, 10.2. Psychospołeczna integracja dzieci z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim, 10.3. Warunki oraz intensywność i wszechstronność oddziaływań systemu wspomagania rozwoju a kompetencje rozwojowe dzieci i psychospołeczna integracja z pełnosprawnymi rówieśnikami ; Zakończenie, podsumowanie, wnioski i prognozy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96094 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-58205 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-48033 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-60652 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zastosowania Psychologii)
Bibliogr. s. 145-[160] i przy rozdz.
1. Osoba niepełnosprawna intelektualnie - co to oznacza? ; 2. Oblicza niepełnosprawności intelektualnej w okresie dorastania ; 3. Przestrzeń życiowa młodzieży z ograniczoną sprawnością intelektualną ; 4. Seksualność i tożsamość płciowa dorastających z niepełnosprawnością intelektualną ; 5. Problemy dorastających z niepełnosprawnością intelektualną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-376 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Biblioteka Szkolnictwa Specjalnego)
Bibliogr. przy pracach.
Kazimierz Kirejczyk - Przestępczość i moralne zaniedbanie wśród anormalnych ; Piotr Suchan - Systemy wychowawcze w instytucjach opieki nad moralnie zaniedbanymi ; Stanisław Rogalski - Analiza obecnej sytuacji w dziedzinie wychowania nieletnich ; Jean Ziolkowski - Opieka nad dzieckiem upośledzonym we Francji i problem jego rehabilitacji ; Józef Nowakowski - Z pobytu polskich pracowników pedagogicznych we Francji ; Stanisław Bendkowski - Dlaczego młodzież łączy się w bandy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-8884 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 107-[114]
Dziecko upośledzone intelektualnie i jego potrzeby ; 2. Rewalidacja dzieci niepełnosprawnych intelektualnie. Teoria i praktyka ; 3. Biblioteka szkolna pracownią biblioterapeutyczną ; 4. Biblioteka jako forma rewalidacji dzieci niepełnosprawnych umysłowa ; 5. Zastosowanie biblioterapii w rewalidacji dzieci niepełnosprawnych umysłowo ; 6. Wykorzystanie komputera w pracy dydaktycznej i biblioterapeutycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-56249 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-376 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84589 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 71-[73].
WSTĘP ; FUNKCJONOWANIE SPOŁECZNE OSÓB UPOŚLEDZONYCH UMYSŁOWO : Wprowadzenie ; Kształcenie dzieci upośledzonych umysłowo ; Czynniki determinujące zachowanie przystosowawcze ; Dotychczasowe badania nad przystosowaniem społecznym jednostek upośledzonych umysłowo ; PROCEDURA BADAŃ WŁASNYCH : Problematyka badawcza ; Metody i techniki badań ; Organizacja badań i charakterystyka badanych ; POZIOM PRZYSTOSOWANIA SPOŁECZNEGO WYCHOWANKÓW OŚRODKÓW SZKOLNO-WYCHOWAWCZYCH DLA LEKKO UPOŚLEDZONYCH UMYSŁOWO W WIEKU 14-15 LAT : Niezależne funkcjonowanie ; Zaburzenia w zachowaniu ; ŚRODOWISKOWE UWARUNKOWANIA ZACHOWANIA PRZYSTOSOWAWCZEGO : Zachowanie przystosowawcze a środowisko rodzinne ; Zachowanie przystosowawcze a wychowanie instytucjonalne ; ŚRODOWISKOWE UWARUNKOWANIA ZABURZEŃ W ZACHOWANIU : Zaburzenia w zachowaniu a środowisko rodzinne ; Zaburzenia w zachowaniu a pobyt w ośrodku szkolno-wychowawczym ; PODSUMOWANIE I WNIOSKI.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101648 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej