Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(137)
Forma i typ
Książki
(132)
Proza
(57)
Komiksy i książki obrazkowe
(20)
Poradniki i przewodniki
(18)
Publikacje naukowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Audiobooki
(3)
Filmy i seriale
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(236)
wypożyczone
(55)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(22)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(33)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(52)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(7)
Filia 2 (Fredry 5)
(6)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(5)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(10)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(9)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(9)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(7)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(6)
Filia 9 (Czackiego 5)
(16)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(11)
Filia 11 (Dębicka 170)
(3)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(2)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(17)
Filia 15 (Lwowska 60)
(17)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(20)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(2)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(17)
Filia 20 (Solarza 9a)
(19)
Autor
Hikiert Anna
(11)
Gill Anton (1948- )
(10)
Graley Sarah
(5)
Monster Sfé R
(5)
Parvela Timo (1964- )
(5)
Pitkänen Pasi
(5)
Purenins Stef
(5)
Sortland Bjørn (1968- )
(5)
Parvela Timo (1964- ). Kepler62
(4)
Sortland Bjørn (1968- ). Kepler62
(4)
Wood Keith
(4)
Bieliński Przemysław
(3)
Brzozowski Tomasz W
(3)
Dąbrowski Grzegorz (tłumacz)
(3)
Gudsnuk Kristen
(3)
Jankowski Andrzej (anglista)
(3)
Kiuru Iwona
(3)
Liu Cixin (1963- )
(3)
Abec
(2)
Baddiel David (1964- )
(2)
Davey Joey
(2)
Dorman Brandon
(2)
Farrell Triona
(2)
Feibel Thomas (1962- )
(2)
Figus Valentina
(2)
Filiciak Mirosław (1976- )
(2)
Flynn Ian (1982- )
(2)
Flynn Ian (1982- ). Nieznany ląd
(2)
Ganucheau Savanna
(2)
Goździkowski Andrzej
(2)
Grabowska-Grzyb Ałbena (1971- )
(2)
Grabowska-Grzyb Ałbena. Julek i Maja
(2)
Gran Meredith (1984- )
(2)
Hikiert-Bereza Anna
(2)
Jackman Henry (1974- )
(2)
Jedliński Jakub (1977- )
(2)
Jóźwiak Michał (tłumacz)
(2)
Kalus Agnieszka
(2)
Kamiya Yū (1984- )
(2)
Kawahara Reki (1974- )
(2)
Kawahara Reki (1974- ). Sword Art Online
(2)
Kearney Kirsten
(2)
Larson Hope (1982- )
(2)
Larson Hope (1982- ). Grieferka
(2)
Lisowski Rafał (1981- )
(2)
Liu Cixin (1963- ). Wspomnienie o przeszłości Ziemi
(2)
Lu Marie (1984- )
(2)
Malinow Anna
(2)
Maniulit Ryan
(2)
Maron Jordan
(2)
McCranie Stephen (1987- )
(2)
McCranie Stephen (1987- ). Opowieść świnki
(2)
Milton Stephanie
(2)
Mull Brandon (1974- )
(2)
Mull Brandon (1974- ). Wojna cukierkowa
(2)
Muszyński Wojciech (socjologia)
(2)
North Ryan (1980- )
(2)
North Ryan (1980- ). Opowieść Creepera
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Orlińska Zuzanna
(2)
Ostrowski Krzysztof (1976- )
(2)
Ozawa Takahiro
(2)
Panetta Kevin
(2)
Panetta Kevin. Urodziny
(2)
Piechowiak Anna
(2)
Piersa Krzysztof
(2)
Podmiotko Paweł
(2)
Roberts Rafer (1976- )
(2)
Roberts Rafer (1976- ). Wiedźma i rozbójnik
(2)
Sawicka Zofia (tłumaczka)
(2)
Seo Asako
(2)
Soares Paul
(2)
St-Onge Jenn
(2)
Stanley Juliet
(2)
Strąkow Michał
(2)
Sztybor Bartosz (1986- )
(2)
Tashjian Jake (1994- )
(2)
Tashjian Janet (1956- )
(2)
Titov Roman
(2)
Warda Małgorzata (1978- )
(2)
Young Cheryl
(2)
Zarawska Patrycja (1970- )
(2)
Zawanowska Ksenia (1975- )
(2)
Łapiński Paweł (1985- )
(2)
Ślusarczyk-Bryła Paulina
(2)
Allende Isabel (1942- )
(1)
Andrade Filipe (1986- )
(1)
Antas Anna
(1)
Barciuk Piotr
(1)
Bergara Matías (1984- )
(1)
Bieliński Przemysław (1977- )
(1)
Bitner Jan (tłumacz)
(1)
Blacha Marcin
(1)
Black Jack (1969- )
(1)
Bomba Radosław
(1)
Bourgeois Paulette (1951- )
(1)
Braithwaite Dominika
(1)
Brown Box (1980- )
(1)
Bunn Cullen
(1)
Burlinson James
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(46)
2010 - 2019
(78)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(107)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(134)
Język
polski
(134)
angielski
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(46)
Młodzież
(40)
14-17 lat
(31)
Dzieci
(28)
6-8 lat
(10)
0-5 lat
(2)
Rodzice
(2)
Gimnazja
(1)
Nauczyciele
(1)
Producenci gier komputerowych
(1)
Programiści
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(24)
Literatura angielska
(13)
Literatura polska
(11)
Literatura kanadyjska
(7)
Literatura japońska
(6)
Literatura fińska
(5)
Literatura norweska
(5)
Literatura francuska
(4)
Literatura chińska
(3)
Film amerykański
(2)
Literatura chilijska
(1)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura szkocka
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
Gry komputerowe
(100)
Minecraft
(22)
Rzeczywistość wirtualna
(16)
Assassin's Creed (gra komputerowa)
(11)
Internet
(11)
Nastolatki
(10)
Rzeczywistość alternatywna
(8)
Walka
(8)
Bractwa religijne
(7)
Środki masowego przekazu
(7)
Programowanie (informatyka)
(6)
Przyjaźń
(6)
Samobójstwo
(6)
Tajemnica
(6)
Templariusze
(6)
Bliźnięta
(5)
Rodzeństwo
(5)
Superbohaterowie
(5)
Cyberpunk 2077 (gra komputerowa)
(4)
Epidemie
(4)
Kobieta
(4)
Kultura
(4)
Literatura
(4)
Podróże międzyplanetarne
(4)
Podróże w czasie
(4)
Przestępczość zorganizowana
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Uzależnienie od komputera
(4)
Wychowanie w rodzinie
(4)
Dziewczęta
(3)
Istoty pozaziemskie
(3)
Komputery
(3)
Młodzież
(3)
Planety
(3)
Producenci gier komputerowych
(3)
Przemoc
(3)
Spisek
(3)
Uczniowie
(3)
Wojownicy
(3)
Zdrada
(3)
Zemsta
(3)
Śledztwo i dochodzenie
(3)
Automaty do gier
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Czarownice i czarownicy
(2)
Czas wolny od pracy
(2)
Dzieci
(2)
Dziecko
(2)
Facebook
(2)
Film
(2)
Film polski
(2)
Gracze komputerowi
(2)
Grafika komputerowa
(2)
Hakerzy
(2)
Humor
(2)
Julek i Maja (postacie fikcyjne)
(2)
Kapuściński, Ryszard (1932-2007)
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Krainy i światy fikcyjne
(2)
Kultura audiowizualna
(2)
Kultura popularna
(2)
Media społecznościowe
(2)
Multimedia
(2)
Odpoczynek
(2)
Ojcostwo
(2)
Ojcowie i córki
(2)
Osoby zaginione
(2)
Programiści
(2)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(2)
Rewolucja
(2)
Scratch
(2)
Społeczeństwo
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Tematy i motywy
(2)
Twórczość
(2)
Uzależnienie od gier komputerowych
(2)
Walka dobra ze złem
(2)
YouTuberzy
(2)
Zabójcy
(2)
Agresywność
(1)
Alkoholizm
(1)
Androgynia (psychologia)
(1)
Asystenci rodzin
(1)
Atwood, Margaret (1939- )
(1)
Bachtin, Michaił (1895-1975)
(1)
Bezdomność
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki dla dzieci i młodzieży
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Biurowce
(1)
Blog
(1)
Bobkowski, Andrzej (1913-1961)
(1)
Branża gamingowa
(1)
Budownictwo
(1)
Bujnowski, Józef (1910-2001)
(1)
C# (język programowania)
(1)
Chmielewski, Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Chłopcy
(1)
Clubbing (socjol.)
(1)
Colter Shaw (postać fikcyjna)
(1)
Temat: dzieło
Harry Potter
(1)
Jumanji
(1)
Karpaccy górale
(1)
Karta Praw Rodziny
(1)
Lalki w ogniu
(1)
My zdies' emigranty
(1)
Penelopiad
(1)
Przystupa
(1)
Sonnenjungfrau
(1)
Teoria czystej formy we własnym komentarzu Gombrowicza
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(9)
1989-2000
(5)
1945-1989
(4)
1989-
(4)
1801-1900
(3)
2001-0
(3)
1701-1800
(2)
100-1 p.n.e.
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
1918-
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Paryż (Francja)
(5)
Londyn (Wielka Brytania)
(2)
Tokio (Japonia)
(2)
Afryka
(1)
Ateny (Grecja)
(1)
Bieszczady
(1)
Chicago (Stany Zjednoczone)
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Kanada
(1)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Moskwa (Rosja)
(1)
Ninjago (kraina fikcyjna)
(1)
Nowy Orlean (Stany Zjednoczone)
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Sanok (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Sparta (Grecja ; miasto dawne)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Starożytna Grecja
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Powieść
(40)
Fantastyka
(33)
Gry komputerowe
(18)
Poradnik
(18)
Komiks
(17)
Science fiction
(15)
Powieść przygodowa
(9)
Fantasy
(7)
Dystopia
(5)
Monografia
(5)
Podręcznik
(5)
Publikacja bogato ilustrowana
(5)
Opracowanie
(4)
Powieść obyczajowa
(4)
Manga
(3)
Thriller
(3)
Antologia
(2)
Blogi
(2)
Film przygodowy
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Biografia
(1)
Czasopisma dla rodziców polskie
(1)
Dramat niemiecki
(1)
Dramat polski
(1)
E-booki
(1)
Esej
(1)
Film animowany
(1)
Film fabularny
(1)
Film familijny
(1)
Film fantastyczny
(1)
Heavy metal
(1)
Horror
(1)
Katalog
(1)
Komedia
(1)
Komiksy
(1)
Kryminał
(1)
Literatura
(1)
Literatura podróżnicza polska
(1)
Literatura polska
(1)
Literatura ukraińska
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Opowiadanie polskie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Piosenka polska
(1)
Powieść historyczna
(1)
Powieść kanadyjska
(1)
Powieść polska
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Romans
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Science fiction DBN
(1)
Sensacja
(1)
Szkice literackie polskie
(1)
Wywiad rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(14)
Hobby i czas wolny
(11)
Edukacja i pedagogika
(6)
Psychologia
(6)
Historia
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Rozwój osobisty
(1)
137 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ty Też To Potrafisz !)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-75376 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85607 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "El gran juego" 1998.
Kilkunastoletni chłopiec o pseudonimie Galileo lubi buszować po internecie. Przypadkowo nawiązuje kontakt z osobnikiem podpisującym się jako Hal. Ten proponuje mu „grę w grę” i zadaje serię zagadek logicznych, odwołujących się m.in. do znajomości ciągów matematycznych, podstaw łaciny i astronomii. Leo rozwiązuje zagadki i proponuje własne... Sensacyjna akcja jest tłem dla wielu ciekawostek z historii nauki. [www.azymut.pl, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-III/P (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cyberkultura, Internet, Społeczeństwo)
Spis gier wymienionych w książce.
Bibliogr. s. [241]-250. Indeks.
WPROWADZENIE - METODY I TECHNIKI BADAWCZE: Analiza pola semantycznego i inne metody badawcze dla konstruowania kategorii gra komputerowa ; Monografia socjologiczna internetowego środowiska graczy z zastosowaniem niestandaryzowanej obserwacji uczestniczącej ; Wywiad kwestionariuszowy typu CSAQ jako technika wspomagająca analizę materiałów zastanych ; Wybór jako świadectwo odbioru ; GRA KOMPUTEROWA - KONSTRUOWANIE KATEGORII POJĘCIOWEJ: Gra komputerowa - trudności definiowania ; GRA - konteksty znaczeniowe ; J. Huizinga i R. Caillois - pionierzy teorii gier ; Współcześni badacze gier ; GRA w badaniach własnych ; HOMO PLAYERS - CHARAKTERYSTYKA INTERNETOWEGO ŚRODOWISKA GRACZY: Społeczne aspekty funkcjonowania portalu GRY-Online ; Charakterystyka internetowego środowiska graczy ; JĘZYK CYBERROZRYWKI: Komputerowo mediatyzowana komunikacja ; Tendencje rozszerzające - język jako czynnik wyodrębnienia zbiorowości ; Tendencje upraszające - język jako środek jednoczenia wspólnoty ; ŚWIADECTWA I STYLE ODBIORU GIER KOMPUTEROWYCH: Materiały i źródła informacji ; Świadectwa odbioru gier komputerowych ; Style odbioru gier komputerowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96715 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The ultimate Roblox handbook" 2019.
W tej książce znajdziesz mnóstwo recenzji najpopularniejszych nowych gier z Robloxa – od Symulatora Dinozaura po Speed Run 4, a także wskazówki i porady pozwalające wygrać każdą z nich. Odkryj niesamowite tajniki gry oraz dowiedz się, jak zarabiać i wydawać robuxy i zaprojektować najlepszy awatar. Znajdziesz tu nawet szczegółowy poradnik, dzięki któremu stworzysz własne gry! W książce mnóstwo ciekawostek, wskazówek i quiz wiedzy o Robloxie! [www.azymut.pl, 2021]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-795/I (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4dz-7 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.5dz-7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13dz-7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20dz-7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 401.
Marcin Kosman przeprowadził na potrzeby książki rozmowy z ponad 60 osobami, które wniosły istotny wkład dla rodzimej branży elektronicznej rozrywki. Są wśród nich legendarni twórcy gier Adrian Chmielarz i Maciej Miąsik, współzałożyciel CD Projektu i współtwórca Wiedźmina Michał Kiciński, szef Techlandu Paweł Marchewka, prezes CI Games Marek Tymiński i wielu innych. Z mozaiki wspomnień i anegdot wyłania się obraz branży, która długie lata walczyła z rzeczywistością, zanim wspięła się na szczyt. I nie planuje drogi w dół. [www.azymut.pl, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102883 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [408]-425.
Metody badań gier komputerowych ; Kulturowa historia gier komputerowych ; Codzienność 2.0 - gry komputerowe w medialnej kulturze uczestnictwa ; Transformacja sfery pracy i życia zawodowego pod wpływem gier komputerowych ; Gry komputerowe i edukacja w epoce cyfrowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101949 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Filip uwielbia gry komputerowe / Marek Regner. - Warszawa : Wydawnictwo SBM, copyright 2016. - 31, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
(Julka i Filip / Marek Regner)
Z cyklu "Julka i Filip".
Julka i Filip to rodzeństwo. Filip jest ostatnio wiecznie zmęczony, niewyspany i coraz gorzej idzie mu w szkole. Tylko Julia wie, że życiem filipa zawładnęły gry komputerowe. Czy Filip pokona stwory, które wciągnęły go bez reszty w wirtualną rzeczywistość? Pewnie trochę to potrwa, zanim się przekona, ze mecz piłki nożnej na prawdziwym boisku to jest dopiero gra! [Wydawnictwo SBM, 2016]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-II/K (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.5-I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Numeracja stron od prawej do lewej.
Akihabara, Tokio. Niewielka wytwórnia gier wideo - Studio G3, walczy o byt na okrutnym rynku. Jej dyrektor, idealistyczny, nieodpowiedzialny, wiecznie nieogolony Tenkawa Taiyō zrobi absolutnie wszystko, by stworzyć grę, która podbije serca ludzi. Ōtemachi, Tokio. Odnosząca sukcesy w świecie biznesu karierowiczka Tsukiyama Hoshino przeżywa kryzys ambicji, gdy zostaje nagle przeniesiona do podupadającej wytwórni gier z zadaniem wydźwignięcia jej z problemów finansowych. W to i tak niefortunne połączenie dwóch zupełnie różnych światów - żyjącego ideałami Taiyō i twardo stąpającej po ziemi Tsukiyamy, wdziera się firma będąca prawdziwą potęgą na rynku gamingowym, a wraz z nią - tajemniczy Sensui Izuru. Tak zaczyna się gra, w której stawką jest istnienie Studia G3! [www.lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-IV D/K (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tokyo Toy Box. T. 2 / Ume - Takahiro Ozawa, Asako Seo ; [tłumaczenie Paulina Ślusarczyk]. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Studio JG, 2012. - [2], 227, [4] strony : ilustracje ; 19 cm.
Numeracja stron od prawej do lewej.
Na książce także pseudonim zbiorowy autorów: Ume.
Akihabara, Tokio. Niewielka wytwórnia gier komputerowych Studio G3. Prace nad wydaniem zagranicznym gry "Samurai - Kitchen" idą pełną parą. Jednak tuż przed ukończeniem odkryty zostaje poważny bug, a wydawca stawia nieoczekiwany warunek. Dlaczego nigdy nic nie idzie gładko...?! Czy Tsukiyama wróci do Otemachi, by dalej gonić za karierą? Czy Taiyo uda się odzyskać wiarę w siebie? Uczucie łączące Taiyo i Tsukiyamę, pojedynek z odwiecznym wrogiem, Sensuiem to wszystko już w drugim tomie opowieści o pełnym akcji świecie gier! [Wydawnictwo Studio JG, 2012]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-IV/K (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media)
Olbrzym wychodzi z cienia: gry wideo jako awangarda współczesnej kultury audiowizualnej ; Potencjał narracyjny gier wideo ; Miejsca zabawy. O przedstawieniach przestrzeni w grach wideo ; Narracyjne gry fabularne i ich komputerowe odpowiedniki: między kulturą słowa a kulturą digitalną ; Sztuczna Inteligencja w grach wideo ; Gracz, postać, obecność i tożsamość ; Gamification. Jak rzeczywistość staje się grą cyfrową? ; Gram, więc... kim jestem? Rola i funkcja gracza w relacji z medium ergodycznym ; Subwersywna rzeczywistość artystycznych gier - gry komputerowe jako inspiracja taktyk polskich artystów ; Między grą a codziennością - mobilne gry w przestrzeni hybrydowej ; Playable poetry i gry komputerowe. Krytyczne negocjacje ; Synergia anime i gier wideo ; Szkolna gra ; Złote runo. Gra wideo jako doświadczenie interpretacyjne ; Alan Wake, czyli podróż do źródeł twórczości ; Horror w grach komputerowych: poetyka grozy a gatunek survival horror ; Heavy Rain, Move Edition. Narracja w deszczu v.1.1 ; The Night Journey Billa Violi jako artystyczne zawłaszczenie interfejsu gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98867 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The person controller" 2015.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
Fred i Ellie są bliźniakami. Doskonale rozumieją się nawet bez słów i lubią te same rzeczy, zwłaszcza gry video, w których są świetni. Niestety, nie radzą sobie równie dobrze z grą w piłkę nożną lub unikaniem szkolnych dręczycieli. Pewnego dnia za pomocą szkolnego komputera kontaktuje się z nimi Tajemniczy Człowiek. Dostają od niego kontroler do gier nieprzypominający żadnego z gamepadów, które dotychczas widzieli. Ponadto nowy sprzęt nie działa z ich grami. Kiedy Fred i Ellie odkrywają, co potrafi, wydaje się, że znaleźli rozwiązanie wszystkich swoich problemów. [Lemoniada.pl, 2017]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-II/P (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 4 godz. 56 min.
Tytuł oryginału "The person controller" 2015.
Czyta Janusz Zadura.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Fred i Ellie są bliźniakami. Doskonale rozumieją się nawet bez słów i lubią te same rzeczy, zwłaszcza gry video, w których są świetni. Niestety, nie radzą sobie równie dobrze z grą w piłkę nożną lub unikaniem szkolnych dręczycieli. Pewnego dnia za pomocą szkolnego komputera kontaktuje się z nimi Tajemniczy Człowiek. Dostają od niego kontroler do gier nieprzypominający żadnego z gamepadów, które dotychczas widzieli. Ponadto nowy sprzęt nie działa z ich grami. Kiedy Fred i Ellie odkrywają, co potrafi, wydaje się, że znaleźli rozwiązanie wszystkich swoich problemów. [Lemoniada.pl, 2017] [Biblioteka Akustyczna, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 2088 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [352]-353. Indeks.
I. Prehistoria - lata 70. i wcześniej ; II. Czas cudów - lata 80. ; III. Filmowa Odyseja - lata 90. ; IV. Sequele i piksele - po roku 2000.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-96251 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Minecraft®, prosta gra komputerowa o układaniu sześcianów, to obecnie światowy fenomen, który porywa wyobraźnie graczy na całym świecie. Książka Zadziwiające Miasta Minecraft® opisuje wyjątkowe miejskie krajobrazy wykreowane przez mistrzów gry. Zawiera także instrukcje "krok po kroku". Mistrzowie konstruowania prezentują 36 niesamowitych projektów: od współczesnych metropolii, przez dawne cywilizacje i fantastyczne królestwa, na futurystycznych zonach kończąc. Po raz pierwszy te niesamowite krajobrazy zostały zebrane razem w jednej kolekcji. W książce znajdują się instrukcje "krok po kroku" oraz porady dotyczą różnych poziomów trudności planowania i kreowania budynków, obiektów ulicznych, detali architektonicznych. Towarzyszy im bogaty materiał graficzny. To pierwsza książka, która pokazuje nie tylko technikę budowania w Minecraft®, ale również artystyczny kunszt w tworzeniu własnych, niesamowitych światów. [Wydawnictwo Zielona Sowa, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13dz-0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
O chłopcu, który wygrał z grami / Piotr Barciuk ; ilustracje Artur Nowicki. - Wydanie 1. w tej edycji. - Bargły : Pracownia 11, 2017. - 39, [1] strona ; 19 cm.
Życie Marka to nieustająca gra. Chłopiec wiele godzin dziennie spędza przed komputerem. Monitor jest jego jedynym oknem na świat. Marek świetnie się czuje jako rycerz, astronauta, czy uzbrojony po zęby żołnierz. Jest wtedy „wielki”, bo tacy są bohaterowie jego gier. Pewnego dnia komputer przestaje działać, a w życie Marka wkracza postać z gry. To królewicz, dzięki któremu chłopiec uświadamia sobie, jak ubogie jest jego życie spędzane przed ekranem komputera. Postanawia je zmienić. [Pracownia 11, 2017]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-II (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-II/P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Insignia".
Tom Raines chciałby być kimś wyjątkowym. Tymczasem jego życie to nieustanna wędrówka od kasyna do kasyna z ojcem, pechowym hazardzistą. Jednak pewnego dnia wszystko się zmienia. Ktoś dostrzega osiągnięcia Toma w świecie wirtualnych potyczek. Chłopak dostaje propozycję - może zostać kadetem w Wieży Pentagonu, elitarnej akademii wojskowej. Jeśli przetrwa, stanie się członkiem Sił Układu Słonecznego, nadludzką maszyną bojową, zdobędzie wszystko, czego pragnął - przyjaciół, zainteresowanie dziewczyn, szacunek rywali - i poprowadzi swój kraj do zwycięstwa w III wojnie pozaziemskiej. Ale czy jest gotowy zapłacić za to najwyższą cenę? [Literacki Egmont, 2012]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-IV/F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-IV/F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-IV/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 1781)
Tytuł oryginału: Minecraft.
Na okładce: Mojang wydanie oficjalne.
Tyler to chłopiec, jakich wielu, jego życie zmienia się jednak, gdy wraz z rodziną przeprowadza się do nowego miasta. Na szczęście ma grupę zaufanych przyjaciół, którzy zawsze czekają na niego w świecie Minecrafta! Wspólnie z Evanem, Candace, Tobim i Grace przeżywają niezliczone przygody w Świecie Podstawowym. Tym razem postanawiają sprawdzić swoje siły w ostatecznym wyzwaniu, jakim jest… stawienie czoła straszliwemu Smokowi Kresu! [Egmont Polska, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-II/K (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 1781)
Tytuł oryginału: Minecraft.
Na okładce: Mojang wydanie oficjalne.
Tyler to chłopiec, jakich wielu, jego życie zmienia się jednak, gdy wraz z rodziną przeprowadza się do nowego miasta. Na szczęście ma grupę zaufanych przyjaciół, którzy zawsze czekają na niego w świecie Minecrafta! Wspólnie z Evanem, Candace, Tobim i Grace przeżywają niezliczone przygody w Świecie Podstawowym. Tym razem postanawiają sprawdzić swoje siły w ostatecznym wyzwaniu, jakim jest… stawienie czoła straszliwemu Smokowi Kresu! [Egmont Polska, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.18-II/K (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 1781)
Na okładce: Mojang wydanie oficjalne.
Tyler to chłopiec, jakich wielu, jego życie zmienia się jednak, gdy wraz z rodziną przeprowadza się do nowego miasta. Na szczęście ma grupę zaufanych przyjaciół, którzy zawsze czekają na niego w świecie Minecrafta! Wspólnie z Evanem, Candace, Tobim i Grace przeżywają niezliczone przygody w Świecie Podstawowym. Tym razem postanawiają sprawdzić swoje siły w ostatecznym wyzwaniu, jakim jest... stawienie czoła straszliwemu Smokowi Kresu! [Egmont Polska, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.18-II/K (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej