363611
Książka
W koszyku
I. MEDIALNY OBRAZ ŚWIATA W. . . Katarzyna Brzoza, Medialne obrazowanie świata, czyli refleksje na temat prezentacji informacji przez wybrane polskie mass media ; Anna Małgorzata Pycka, Obraz świata w polskich telewizyjnych serwisach informacyjnych ; Ewa Bulisz , Medialny obraz świata kreowany przez prasę plotkarską (na przykładzie analizy dwutygodników „Party” oraz „Show”) ; Ignacy S. Fiut, Obraz świata w polskiej prasie bezpłatnej ; Magdalena Piechota, Pomnik z okruchów pamięci. Konstruowanie obrazowości w reportażu Małgorzaty Szejnert Śród żywych duchów ; Michał Okseniuk, Obraz świata w wybranych felietonach Mariusza Szczygła ; II. MEDIALNY OBRAZ (KOGOŚ, CZEGOŚ). . . Ewa Maj, Ekskluzywny, elitarny, wyjątkowy, czyli obraz narodu w prasie neoendeckiej ; Beata Żywicka, Obraz NARODU w dyskursie publicznym po roku 1989 ; Maria Krauz, E-przyjaźń - obraz przyjaźni i koleżeństwa w internecie ; Magdalena Trysińska, Rodzina idealna - obraz rodziny w filmach animowanych dla dzieci (z nurtu edukacyjnego) ; Wioletta Kochmańska, Dopóki walczysz - jesteś zwycięzcą - obraz medialny Justyny Kowalczyk ; Krzysztof Kaszewski, Obraz gry komputerowej w reklamie prasowej (warstwa werbalna) ; Magdalena Pataj, Rak. To się leczy!, Wyrolluj raka - choroba nowotworowa w polskich kampaniach społecznych.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
ROZDZIAŁY LUB ARTYKUŁY TEJ KSIĄŻKI SKATALOGOWANO POD WŁASNYMI TYTUŁAMI. DOSTĘPNE POD TYTUŁEM PRACY ZBIOROWEJ.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej