363611
Książka
W koszyku
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
R. I. POKOLENIE Z W DOBIE EKSPANSJI NOWYCH TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH: 1. Rozwój nowych technologii informacyjnych jako zjawisko ery postindustrialnej przełomu XX i XXI w. ; 2. Kryteria wyodrębniania pokoleń ; 3. Definicje pokolenia Z ; 4. Pokolenie Z w Polsce ; R. II. PROCES PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH JAKO ELEMENT ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH: 1. Definicja i elementy zachowań konsumenckich ; 2. Definicja i elementy procesu podejmowania decyzji zakupowych ; 3. Proces podejmowania decyzji zakupowych na tle przemian wynikających z wirtualizacji ; R. III. TECHNOLOGIE MOBILNE I ICH WPŁYW NA PROCES PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH WŚRÓD PRZEDSTAWICIELI POKOLENIA Z: 1. Charakterystyka urządzeń mobilnych ; 2. Specyfika rynku technologii mobilnych i m-commerce ; 3. Charakterystyka użytkowników technologii mobilnych ; 4. Przedstawiciele pokolenia Z w świecie technologii mobilnych na rynku globalnym i w Polsce ; 5. Specyficzne zachowania użytkowników z wykorzystaniem technologii mobilnych ; R. IV. WYKORZYSTYWANIE TECHNOLOGII MOBILNYCH PRZEZ POLSKICH REPREZENTANTÓW POKOLENIA Z W PROCESIE PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH - WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 1. Cele i założenia metodyczne przeprowadzonych badań empirycznych ; 2. Charakterystyka społeczno-demograficzna respondentów ; 3. Charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych w życiu codziennym ; 4. Metody wykorzystywania technologii mobilnych w procesie dokonywania decyzji zakupowych przez reprezentantów pokolenia Z ; 5. Wpływ wykorzystywania technologii mobilnych przez firmy na proces podejmowania decyzji zakupowych ; R. V. ZNACZENIE TECHNOLOGII MOBILNYCH W PROCESIE PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH WŚRÓD REPREZENTANTÓW POKOLENIA Z W POLSCE: 1. Hipoteza badawcza w świetle przeprowadzonych badań empirycznych oraz analiz badań wtórnych i literatury ; 2. Segmentacja konsumentów z pokolenia Z pod względem wykorzystania technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych ; R. VI. DZIAŁANIA MARKETINGOWE SKIEROWANE DO PRZEDSTAWICIELI POKOLENIA Z Z WYKORZYSTANIEM TECHNOLOGII MOBILNYCH – REKOMENDACJE I PRZYKŁADY: 1. Funkcje natywne urządzeń mobilnych w działaniach marketingowych ; 2. Mobilne działania reklamowe ; 3. Serwisy społecznościowe w mobilnej komunikacji marketingowej.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107075 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [293]-298. Netografia na stronach 299-310.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej