363611
Książka
W koszyku
Jerzy Baruk - Procesowe aspekty integracji funkcji marketingowej, innowacyjnej i produkcyjnej w przedsiębiorstwie przemysłowym ; Marcin Gębarowski, Dariusz Siemieniako - Cechy targów rynku nieruchomości handlowych (w świetle badań własnych) ; Marek Gnusowski - Rola marketingu w zarządzaniu kancelarią prawną ; Marianna Greta, Ewa Tomczak-Woźniak - Euroregion jako forma promocji regionu i rodzaj instrumentu nowoczesnego marketingu ; Dariusz Grzesica - Funkcjonowanie przedsiębiorstwa w gospodarce elektronicznej ; Anna Jupowicz-Ginalska - Teoria praktyczna czy praktyka teoretyczna? Marketing medialny w Polsce jako przykład relacji między podejściem naukowym a branżowym zawodowstwem ; Stanisław Kaczmarczyk - Budowa podstawowych kategorii nowego marketingu na podstawie krytyki starych paradygmatów ; Agnieszka Kawecka, Agnieszka Cholewa-Wójcik - Wykorzystanie techniki eye-tracking do oceny funkcji informacyjnej opakowań wyrobów tytoniowych ; Regina Klimkowska - Ewolucja i wybrane aspekty współczesnego marketingu ; Sławomir Kowalski - Praktyczne zastosowanie nowoczesnych form komunikacji w lokalnym klubie sportowym ; Piotr Kuźniar - Wybrane, nowoczesne techniki utrwalania żywności a postawy konsumentów ; Eugeniusz Michalski - Zarządzanie relacjami przedsiębiorstwa z nabywcami ; Żanna Popławska, Andrzej Limański, Ireneusz Drabik - Możliwości wykorzystywania w marketingu strategicznym koncepcji Foresight ; Marek Szajt - Możliwości wykorzystania danych sondażowych w planowaniu sprzedaży na przykładzie rynku bioproduktów ; Kamila Szymańska - Wykorzystanie modelu zarządzania wartością dla klienta w praktyce działalności kin studyjnych w Polsce ; Agnieszka Widawska-Stanisz - Grywalizacja, sposób przyciągania uwagi i zaangażowania odbiorców kampanii społecznych ; Małgorzata Wiśniewska - Marketing partnerski w świetle współpracy z dystrybutorami a bezpieczeństwo na rynku B2B ; Halina Wojnarowska - Współczesne koncepcje marketingowe w praktyce polskich przedsiębiorstw ; Konrad Żak - Prawne aspekty marketingu. Wyzwania dla aptecznego rynku farmaceutycznego.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
ROZDZIAŁY I ARTYKUŁY TEJ KSIĄŻKI SKATALOGOWANO POD WŁASNYMI TYTUŁAMI. DOSTĘPNE POD TYTUŁEM PRACY ZBIOROWEJ.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang. przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej